Daniela Perjoc-Oprea, Caroli Foods: ”Uitați-vă la resursele interne, o să fiți surprinși de câtă creativitate au oamenii de lângă voi!”

Vineri, 24 Martie 2017, ora 13:23 | Vizualizari: 1639

 

”Noi, în compania Caroli, am identificat trei lucruri la care trebuie neapărat să ne uităm atunci când intenționăm să dezvoltăm o campanie de trade. Primul este să ne înțelegem cumpărătorul, să-i înțelegem nevoia și, mai ales, să luăm în calcul ceea ce ne spune. Este foarte important să integrăm insight-urile cumpărătorilor în modul în care concepem campaniile, dacă așteptările noastre sunt ca acestea să fie eficiente. Un al doilea lucru la care ne uităm este să-i înțelegem drumul prin magazin, să identificăm acele hot point-uri pe care să le securizăm în cadrul comunicării pe care o dezvoltăm pentru o campanie. Cea de-a treia direcție ține de utilizarea uneltelor de vânzări și a uneltelor financiare. Astfel, ne aliniem obiectivele la strategia companiei, ne măsurăm eficiența promoțiilor, ne monitorizăm prețurile și ne definim acel ROI pe indicatori măsurabili”, a relatat Daniela Perjoc-Oprea, National Trade Marketing Manager, Caroli Foods, în cadrul celei de a VI-a ediții a Congresului de Trade Marketing, organizat de Piața.


”A crea experiențe pentru cumpărător este cel mai frumos lucru pe care un trade marketer îl poate face!”


În continuare, Daniela Perjoc-Oprea a arătat cât de important este unde și cum trebuie influențat shopperul. Dacă în urmă cu 15 ani, modul în care se făceau cumpărăturile era destul de simplu, în zilele noastre matricea este mult mai complexă: shopperul este supus nenumăratelor oferte la punctul de vânzare, multitudinii de subnișe dezvoltate în categoriile foarte mari și este puternic influențat de digital. În plus, și gusturile și nevoile lui sunt altele.

 

”Astăzi, a crea experiențe pentru cumpărător este cel mai frumos lucru pe care un trade marketer îl poate face! Noi, atunci când pregătim o campanie, parcurgem 7 pași: primul se referă la project management, la a planifica foarte bine și a nominaliza membrii de proiect cu care vrei să lucrezi; al doilea ține de stabilirea obiectivelor și a targetului; în al treilea rând, mecanica trebuie să fie simplă, o campanie complicată s-ar putea să nu-l atingă pe consumator și să nu aibă succes; pasul patru - pentru performanță, este extrem de important să existe armonie între ATL, BTL și vânzări; al cincilea pas - provocăm resursele interne. Caroli are o platformă internă în care își provoacă toți angajații către inovație, iar cele mai frumoase și mai interesante propuneri, care bineînțeles sunt testate ulterior, ajung să devină niște lucruri fezabile, fie că e vorba de lansări de produse sau de campanii. Așadar, uitați-vă la resursele interne, o să rămâneți surprinși de câtă creativitate au oamenii de lângă voi! Dați-le o șansă! Al șaselea pas se referă la combinarea digitalizării cu metodele tradiționale de comunicare in-store. Ultimului pas îi spunem «dare to try» -, îndrăzniți, nu vă puneți bariere! Noi facem toate aceste lucruri pentru a crea valoare, integrând consumatorul, cumpărătorul și insight-urile retailerului, pentru a câștiga la punctul de vânzare”, a precizat Daniela Perjoc-Oprea.

 


 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 septembrie 2017




Retail

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

arhiva sectiunii