Daniela Perjoc-Oprea, Caroli Foods: ”Uitați-vă la resursele interne, o să fiți surprinși de câtă creativitate au oamenii de lângă voi!”

Vineri, 24 Martie 2017, ora 13:23 | Vizualizari: 1791

 

”Noi, în compania Caroli, am identificat trei lucruri la care trebuie neapărat să ne uităm atunci când intenționăm să dezvoltăm o campanie de trade. Primul este să ne înțelegem cumpărătorul, să-i înțelegem nevoia și, mai ales, să luăm în calcul ceea ce ne spune. Este foarte important să integrăm insight-urile cumpărătorilor în modul în care concepem campaniile, dacă așteptările noastre sunt ca acestea să fie eficiente. Un al doilea lucru la care ne uităm este să-i înțelegem drumul prin magazin, să identificăm acele hot point-uri pe care să le securizăm în cadrul comunicării pe care o dezvoltăm pentru o campanie. Cea de-a treia direcție ține de utilizarea uneltelor de vânzări și a uneltelor financiare. Astfel, ne aliniem obiectivele la strategia companiei, ne măsurăm eficiența promoțiilor, ne monitorizăm prețurile și ne definim acel ROI pe indicatori măsurabili”, a relatat Daniela Perjoc-Oprea, National Trade Marketing Manager, Caroli Foods, în cadrul celei de a VI-a ediții a Congresului de Trade Marketing, organizat de Piața.


”A crea experiențe pentru cumpărător este cel mai frumos lucru pe care un trade marketer îl poate face!”


În continuare, Daniela Perjoc-Oprea a arătat cât de important este unde și cum trebuie influențat shopperul. Dacă în urmă cu 15 ani, modul în care se făceau cumpărăturile era destul de simplu, în zilele noastre matricea este mult mai complexă: shopperul este supus nenumăratelor oferte la punctul de vânzare, multitudinii de subnișe dezvoltate în categoriile foarte mari și este puternic influențat de digital. În plus, și gusturile și nevoile lui sunt altele.

 

”Astăzi, a crea experiențe pentru cumpărător este cel mai frumos lucru pe care un trade marketer îl poate face! Noi, atunci când pregătim o campanie, parcurgem 7 pași: primul se referă la project management, la a planifica foarte bine și a nominaliza membrii de proiect cu care vrei să lucrezi; al doilea ține de stabilirea obiectivelor și a targetului; în al treilea rând, mecanica trebuie să fie simplă, o campanie complicată s-ar putea să nu-l atingă pe consumator și să nu aibă succes; pasul patru - pentru performanță, este extrem de important să existe armonie între ATL, BTL și vânzări; al cincilea pas - provocăm resursele interne. Caroli are o platformă internă în care își provoacă toți angajații către inovație, iar cele mai frumoase și mai interesante propuneri, care bineînțeles sunt testate ulterior, ajung să devină niște lucruri fezabile, fie că e vorba de lansări de produse sau de campanii. Așadar, uitați-vă la resursele interne, o să rămâneți surprinși de câtă creativitate au oamenii de lângă voi! Dați-le o șansă! Al șaselea pas se referă la combinarea digitalizării cu metodele tradiționale de comunicare in-store. Ultimului pas îi spunem «dare to try» -, îndrăzniți, nu vă puneți bariere! Noi facem toate aceste lucruri pentru a crea valoare, integrând consumatorul, cumpărătorul și insight-urile retailerului, pentru a câștiga la punctul de vânzare”, a precizat Daniela Perjoc-Oprea.

 


 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii