Daniela Perjoc-Oprea, Caroli Foods: ”Uitați-vă la resursele interne, o să fiți surprinși de câtă creativitate au oamenii de lângă voi!”

Vineri, 24 Martie 2017, ora 13:23 | Vizualizari: 1511

 

”Noi, în compania Caroli, am identificat trei lucruri la care trebuie neapărat să ne uităm atunci când intenționăm să dezvoltăm o campanie de trade. Primul este să ne înțelegem cumpărătorul, să-i înțelegem nevoia și, mai ales, să luăm în calcul ceea ce ne spune. Este foarte important să integrăm insight-urile cumpărătorilor în modul în care concepem campaniile, dacă așteptările noastre sunt ca acestea să fie eficiente. Un al doilea lucru la care ne uităm este să-i înțelegem drumul prin magazin, să identificăm acele hot point-uri pe care să le securizăm în cadrul comunicării pe care o dezvoltăm pentru o campanie. Cea de-a treia direcție ține de utilizarea uneltelor de vânzări și a uneltelor financiare. Astfel, ne aliniem obiectivele la strategia companiei, ne măsurăm eficiența promoțiilor, ne monitorizăm prețurile și ne definim acel ROI pe indicatori măsurabili”, a relatat Daniela Perjoc-Oprea, National Trade Marketing Manager, Caroli Foods, în cadrul celei de a VI-a ediții a Congresului de Trade Marketing, organizat de Piața.


”A crea experiențe pentru cumpărător este cel mai frumos lucru pe care un trade marketer îl poate face!”


În continuare, Daniela Perjoc-Oprea a arătat cât de important este unde și cum trebuie influențat shopperul. Dacă în urmă cu 15 ani, modul în care se făceau cumpărăturile era destul de simplu, în zilele noastre matricea este mult mai complexă: shopperul este supus nenumăratelor oferte la punctul de vânzare, multitudinii de subnișe dezvoltate în categoriile foarte mari și este puternic influențat de digital. În plus, și gusturile și nevoile lui sunt altele.

 

”Astăzi, a crea experiențe pentru cumpărător este cel mai frumos lucru pe care un trade marketer îl poate face! Noi, atunci când pregătim o campanie, parcurgem 7 pași: primul se referă la project management, la a planifica foarte bine și a nominaliza membrii de proiect cu care vrei să lucrezi; al doilea ține de stabilirea obiectivelor și a targetului; în al treilea rând, mecanica trebuie să fie simplă, o campanie complicată s-ar putea să nu-l atingă pe consumator și să nu aibă succes; pasul patru - pentru performanță, este extrem de important să existe armonie între ATL, BTL și vânzări; al cincilea pas - provocăm resursele interne. Caroli are o platformă internă în care își provoacă toți angajații către inovație, iar cele mai frumoase și mai interesante propuneri, care bineînțeles sunt testate ulterior, ajung să devină niște lucruri fezabile, fie că e vorba de lansări de produse sau de campanii. Așadar, uitați-vă la resursele interne, o să rămâneți surprinși de câtă creativitate au oamenii de lângă voi! Dați-le o șansă! Al șaselea pas se referă la combinarea digitalizării cu metodele tradiționale de comunicare in-store. Ultimului pas îi spunem «dare to try» -, îndrăzniți, nu vă puneți bariere! Noi facem toate aceste lucruri pentru a crea valoare, integrând consumatorul, cumpărătorul și insight-urile retailerului, pentru a câștiga la punctul de vânzare”, a precizat Daniela Perjoc-Oprea.

 


 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 iulie 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii