Comerţul modern şi-a adjudecat, în februarie, 14 noi unităţi

Vineri, 10 Martie 2017, ora 15:41 | Vizualizari: 876

Profi a deschis 12 magazine, iar Lidl şi Kaufland, câte unul.

 

Reţeaua Profi deţine în prezent 523 de magazine, acoperind 272 de localităţi.

 

Cele mai recente magazine Profi au fost deschise în ultima zi a lunii, la Halchiu şi Brusturi. Nouă dintre noile magazine din a doua lună a anului funcţionează în format Loco şi trei în format City.

Magazinul Profi Loco din Halchiu, al 18-lea din ju- deţul Braşov, este amplasat pe str. Ghimbavului, nr. 10, şi dispune de o suprafaţă totală de 338 mp, din care sala de vânzări acoperă 205 mp.

Cu o suprafaţă totală de 377 mp, din care sala de vânzări este de 186 mp, unitatea în format Loco din Brusturi, judeţul Neamţ, se află pe str. Principală, nr. 37A.

Al 35-lea Profi din judeţul Cluj, cel din Viişoara, îşi primeşte acum clienţii pe Strada Principală la nr. 93 şi se întinde pe o suprafaţă totală de 347 mp, din care sala de vânzări măsoară 206 mp.

Magazinul inaugurat în Crişeni, pe str. Principală, nr. 30, judeţul Sălaj, dispune de o suprafaţă totală de 378 mp, din care sala de vânzări este de 221 mp.

Cel din Diosig judeţul Bihor, se afla pe str. Livezilor, nr. 157, cu o suprafaţă totală de 395 mp, sala de vânzări fiind de 274 mp.

Magazinul din Gurahonţ, al 14-lea din judeţul Arad, este amplasat pe str. Iuliu Maniu, nr. 47, cu o suprafaţă totală de 345 mp, din care sala de vânzări măsoară 220 mp. 

La rândul său, magazinul din Băleşti, judeţul Gorj, se găseşte pe str. Principală, nr. 69A. Are o suprafaţă totală de 277 mp, cu o sală de vânzări de 182 mp.

A fost deschis în format City încă un magazin în Cluj-Napoca, al 19-lea Profi din municipiu. Acesta se află pe str. Bucureşti, nr. 79, ocupând o suprafaţă totală de 236 mp, cu o sală de vânzări de 145 mp.

Un nou magazin în format City din Timișoara se află în Blascovici, pe str. Măslinului, nr. 11, si are o suprafață totală de 178 mp, din care sala de vânzări măsoară 114 mp. 

Tot  în  format  City,  s-a  deschis  şi  magazinul  din Cluj-Napoca, cel de-al 18-lea Profi din localitate. Situat pe str. Mehedinți, nr. 74, acesta se întinde pe 121 mp, din care suprafața de vânzări este de 88 mp.

Cu un total de 307 mp, din care suprafața de vânzari acoperă 184 mp, magazinul din Corcova, județul Mehedinți, funcționează în format Loco, pe str. Principală, nr. 294.

Tot în februarie, Profi a deschis în localitatea Grojdibodu cel de-al nouălea magazin din județul Olt al reţelei. Acesta funcționează în format Loco, pe str. Cristache Sălcianu, nr. 96, și se întinde pe 317 mp, din care sala de vânzări este de 205 mp.

 

Rețeaua Profi deținea, la sfârșitul lunii februarie, 523 de magazine, acoperind 272 de localităţi.

 

 

Kaufland a deschis la Lugoj primul magazin din 2017

 

Cea mai extinsă reţea de hipermarketuri din România, Kaufland, a ajuns la 113 magazine după des- chiderea din luna februarie, de la Lugoj. Potrivit web siteului retailerului german, noul magazin, primul deschis în 2017, are o suprafaţă de vânzare de 2.900 mp, este prevăzut cu instalaţie de încălzire ecologică (economiseşte resursele energetice prin recuperarea căldurii degajate de aparatura frigorifică) şi include punctul de Grill, caracteristic hipermerketurilor Kaufland.

 

„Prin deschiderea unui nou magazin aducem mai aproape de români produsele proaspete, de calitate, la prețuri avantajoase. În oferta magazinelor Kaufland punem accent pe produsele făcute în România, regionalitatea fiind un aspect important  în  politica noastră de achiziții încă de la intrarea pe piață. Pe lângă sortimentul mare de produse făcute în România, aflat în continuă dezvoltare, derulăm programe ample de susținere a producătorilor români”, a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.

 

Potrivit ultimelor raportări financiare disponibile, Kaufland România a înregistrat vânzări totale de peste 2 miliarde euro în 2015, şi un profi net de peste 140 de milioane euro. Conform datelor Piaţa, Kaufland deţine o cotă de peste 12% din retailul de bunuri de larg consum.

 

În anul 2016, Kaufland a deschis doar cinci magazine noi, în Bucureşti (2), Mangalia, Râmnicu Vâlcea şi Braşov (Codlea). Deşi era programată deschiderea unui al treilea magazin în Bacău (în strada Narciselor), aceasta nu a mai avut loc în anul trecut.

 

 

Lidl a inaugurat un nou magazin în Târgu Jiu

 

În data de 23 februarie, Lidl a inaugurat un nou magazin în Târgu Jiu, situat pe Strada Victoriei, Nr. 189 A. Odată cu deschiderea acestuia, au fost create aproximativ 20 de noi locuri de muncă. Magazinul are o suprafață de 1200 mp și aproape 100 de locuri de parcare.

 

Procesul de construcție al noului magazin se află în linie cu demersul companiei spre sustenabilitate, prin folosirea unor tehnologii avansate din domeniul con- strucțiilor, în conformitate cu normele de protecție a mediului. Astfel, alături de noul sediu central Lidl din București și de centrul logistic recent deschis la Lugoj, procesul de execuție al magazinului se aliniază trendu- lui de dezvoltare imobiliară durabilă, care se încadrează în standardele europene.

 

 

Adauga un comentariu



Special

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

Cooperativizare. De data asta, e de bine

Marii retaileri își organizează propriile lanțuri scurte agro-alimentare   Drumul producției locale din mediul rural către rafturile marilor retaileri continuă să fie o provocare. Autoritățile, care au preferat să promoveze o lege – Legea 150/iulie 2016 – ce se dovedește a fi pe cât...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017


Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii