O nouă ediție din seria „Best of ESOMAR”

Vineri, 10 Martie 2017, ora 15:26 | Vizualizari: 681

 Joi, 23 martie 2017 a avut loc, în Aula de la ASE, a cincea ediție Best of ESOMAR Romania 2017, eveniment dedicat industriei de cercetare de piață locale.

 

Tematica ediției aniversare a fost „Tendințe în cercetarea de piață astăzi”. Vorbitorii vor aborda o gamă diversă de subiecte: Care sunt trendurile de consum în România? Cum să le interpretăm și reinterpretăm? Cum să fim diferiți, să inovăm și să ne conectăm cu consumatorii moderni? Care sunt tendințele pieței în rândul tinerilor români?

 

Programul găzduiește o agendă dinamică susținută de reprezentații celor mai importante agenții de cercetare locale, precum și de doi speakeri internaționali.

 

De la perspectivele asupra consumatorului, la impactul asupra business-ului

 

Invitat special (key note speaker) Tom De Ruyck, Managing Partner, InSites Consulting, Profesor la IESEG, Belgia

 

Conform unui studiu de cercetare de piață realizat recent despre impact, doar 45% dintre specialiștii în prognoze și profesioniștii de marketing cred că cercetarea de piață reușește să schimbe atitudinile și deciziile de marketing. Întrebările „de un milion de dolari” par a fi: cum declanșăm aceste acțiuni semnificative în întreaga organizație pentru a crea un impact pozitiv asupra afacerii? Și cum specialistul în inovații poate face acest lucru în mod eficient și practic?

 

 

Calitate sau cantitate? Tu decizi

 

Colectarea de date mai bune prin intermediul unor sondaje mai scurte

 

Invitat special (guest speaket) Steve Wigmore, Director – Research Technology, Lightspeed, UK

 

Cercetarea de piață prin interme- diul sondajelor online se confruntă cu provocarea semnificativă de a menține respondenții implicați în timp ce colectează cantitatea de date necesară ca să poată efectua cercetarea. Deși nu există în mod necesar o relație liniară inversă între cantitatea și calitatea datelor colectate, cei doi factori sunt intrinsec le- gați. Acest lucru este valabil în special pentru respondenții care completează sondaje folosind smartphones și alte dis- pozitive mobile. Această lucrare încearcă, înainte de toate, să analizeze implicațiile lungimii și repetării sondajelor asupra calitații răspunsurilor înainte de a discuta o serie de metode practice și științifice care pot ajuta la identificarea modului în care aceste sondaje pot fi scurtate și făcute mai interesante. Cu toate că aceste metode vor duce la o canti- tate mai mică de date colectate, se va argumenta că acest lucru va fi compensat de o creștere a calității datelor.

 

Manifestarea este un parteneriat între ESOMAR, SORMA România și Facultatea de Marketing din cadrul Universității de Studii Economice (ASE București) și va fi găzduită de Alina Șerbănică, Reprezentant ESOMAR pentru România.

 

Printre companiile de  cercetare  de  piață  prezente cu speakeri la acest eveniment se numără: Anamnesis, D&D Research, Daedalus New Media Research, ElQual Group, GfK România, IPSOS, iSense Solutions, ISRA Center, Kantar Millward Brown România, Mercury Research și TNS România. 

 

 

 

Cuvinte cheie: , ,
Adauga un comentariu



Special

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

Cooperativizare. De data asta, e de bine

Marii retaileri își organizează propriile lanțuri scurte agro-alimentare   Drumul producției locale din mediul rural către rafturile marilor retaileri continuă să fie o provocare. Autoritățile, care au preferat să promoveze o lege – Legea 150/iulie 2016 – ce se dovedește a fi pe cât...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017


Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii