O nouă ediție din seria „Best of ESOMAR”

Vineri, 10 Martie 2017, ora 15:26 | Vizualizari: 1187

 Joi, 23 martie 2017 a avut loc, în Aula de la ASE, a cincea ediție Best of ESOMAR Romania 2017, eveniment dedicat industriei de cercetare de piață locale.

 

Tematica ediției aniversare a fost „Tendințe în cercetarea de piață astăzi”. Vorbitorii vor aborda o gamă diversă de subiecte: Care sunt trendurile de consum în România? Cum să le interpretăm și reinterpretăm? Cum să fim diferiți, să inovăm și să ne conectăm cu consumatorii moderni? Care sunt tendințele pieței în rândul tinerilor români?

 

Programul găzduiește o agendă dinamică susținută de reprezentații celor mai importante agenții de cercetare locale, precum și de doi speakeri internaționali.

 

De la perspectivele asupra consumatorului, la impactul asupra business-ului

 

Invitat special (key note speaker) Tom De Ruyck, Managing Partner, InSites Consulting, Profesor la IESEG, Belgia

 

Conform unui studiu de cercetare de piață realizat recent despre impact, doar 45% dintre specialiștii în prognoze și profesioniștii de marketing cred că cercetarea de piață reușește să schimbe atitudinile și deciziile de marketing. Întrebările „de un milion de dolari” par a fi: cum declanșăm aceste acțiuni semnificative în întreaga organizație pentru a crea un impact pozitiv asupra afacerii? Și cum specialistul în inovații poate face acest lucru în mod eficient și practic?

 

 

Calitate sau cantitate? Tu decizi

 

Colectarea de date mai bune prin intermediul unor sondaje mai scurte

 

Invitat special (guest speaket) Steve Wigmore, Director – Research Technology, Lightspeed, UK

 

Cercetarea de piață prin interme- diul sondajelor online se confruntă cu provocarea semnificativă de a menține respondenții implicați în timp ce colectează cantitatea de date necesară ca să poată efectua cercetarea. Deși nu există în mod necesar o relație liniară inversă între cantitatea și calitatea datelor colectate, cei doi factori sunt intrinsec le- gați. Acest lucru este valabil în special pentru respondenții care completează sondaje folosind smartphones și alte dis- pozitive mobile. Această lucrare încearcă, înainte de toate, să analizeze implicațiile lungimii și repetării sondajelor asupra calitații răspunsurilor înainte de a discuta o serie de metode practice și științifice care pot ajuta la identificarea modului în care aceste sondaje pot fi scurtate și făcute mai interesante. Cu toate că aceste metode vor duce la o canti- tate mai mică de date colectate, se va argumenta că acest lucru va fi compensat de o creștere a calității datelor.

 

Manifestarea este un parteneriat între ESOMAR, SORMA România și Facultatea de Marketing din cadrul Universității de Studii Economice (ASE București) și va fi găzduită de Alina Șerbănică, Reprezentant ESOMAR pentru România.

 

Printre companiile de  cercetare  de  piață  prezente cu speakeri la acest eveniment se numără: Anamnesis, D&D Research, Daedalus New Media Research, ElQual Group, GfK România, IPSOS, iSense Solutions, ISRA Center, Kantar Millward Brown România, Mercury Research și TNS România. 

 

 

 

Cuvinte cheie: , ,
Adauga un comentariu

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii