O nouă ediție din seria „Best of ESOMAR”

Vineri, 10 Martie 2017, ora 15:26 | Vizualizari: 1040

 Joi, 23 martie 2017 a avut loc, în Aula de la ASE, a cincea ediție Best of ESOMAR Romania 2017, eveniment dedicat industriei de cercetare de piață locale.

 

Tematica ediției aniversare a fost „Tendințe în cercetarea de piață astăzi”. Vorbitorii vor aborda o gamă diversă de subiecte: Care sunt trendurile de consum în România? Cum să le interpretăm și reinterpretăm? Cum să fim diferiți, să inovăm și să ne conectăm cu consumatorii moderni? Care sunt tendințele pieței în rândul tinerilor români?

 

Programul găzduiește o agendă dinamică susținută de reprezentații celor mai importante agenții de cercetare locale, precum și de doi speakeri internaționali.

 

De la perspectivele asupra consumatorului, la impactul asupra business-ului

 

Invitat special (key note speaker) Tom De Ruyck, Managing Partner, InSites Consulting, Profesor la IESEG, Belgia

 

Conform unui studiu de cercetare de piață realizat recent despre impact, doar 45% dintre specialiștii în prognoze și profesioniștii de marketing cred că cercetarea de piață reușește să schimbe atitudinile și deciziile de marketing. Întrebările „de un milion de dolari” par a fi: cum declanșăm aceste acțiuni semnificative în întreaga organizație pentru a crea un impact pozitiv asupra afacerii? Și cum specialistul în inovații poate face acest lucru în mod eficient și practic?

 

 

Calitate sau cantitate? Tu decizi

 

Colectarea de date mai bune prin intermediul unor sondaje mai scurte

 

Invitat special (guest speaket) Steve Wigmore, Director – Research Technology, Lightspeed, UK

 

Cercetarea de piață prin interme- diul sondajelor online se confruntă cu provocarea semnificativă de a menține respondenții implicați în timp ce colectează cantitatea de date necesară ca să poată efectua cercetarea. Deși nu există în mod necesar o relație liniară inversă între cantitatea și calitatea datelor colectate, cei doi factori sunt intrinsec le- gați. Acest lucru este valabil în special pentru respondenții care completează sondaje folosind smartphones și alte dis- pozitive mobile. Această lucrare încearcă, înainte de toate, să analizeze implicațiile lungimii și repetării sondajelor asupra calitații răspunsurilor înainte de a discuta o serie de metode practice și științifice care pot ajuta la identificarea modului în care aceste sondaje pot fi scurtate și făcute mai interesante. Cu toate că aceste metode vor duce la o canti- tate mai mică de date colectate, se va argumenta că acest lucru va fi compensat de o creștere a calității datelor.

 

Manifestarea este un parteneriat între ESOMAR, SORMA România și Facultatea de Marketing din cadrul Universității de Studii Economice (ASE București) și va fi găzduită de Alina Șerbănică, Reprezentant ESOMAR pentru România.

 

Printre companiile de  cercetare  de  piață  prezente cu speakeri la acest eveniment se numără: Anamnesis, D&D Research, Daedalus New Media Research, ElQual Group, GfK România, IPSOS, iSense Solutions, ISRA Center, Kantar Millward Brown România, Mercury Research și TNS România. 

 

 

 

Cuvinte cheie: , ,
Adauga un comentariu



Special

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 septembrie 2017




Retail

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

arhiva sectiunii