Ianuarie a bifat 16 noi deschideri în comerțul modern

Luni, 13 Februarie 2017, ora 14:54 | Vizualizari: 1430

Cele mai multe inaugurări aparțin retailerului Profi Rom Food.

Profi încheie luna ianuarie cu un nou record, inaugurând zece magazine. Trei dintre acestea sunt în format City și au fost deschise la Bacău, Cluj Napoca și Giroc (Timiș). În format Loco s-au deschis patru unități, după cum urmează: Răzvad (Dâmbovița), Jebel (Timiș), Jegălia (Călărași), Utvin (Timiș) și Vadu Crișului (Bihor). Unitățile deschise în Cornești (Dâmbovița) și București funcțio­nează  în format Standard.

Rețeaua Profi  a ajuns astfel la un număr total de 511 magazine.

În acest an, retailerul vizează accelerarea ritmului de creștere, estimând un număr de inaugurări cel puțin egal cu cel de anul trecut, atât în noi localități urbane și rurale, cât și în zonele în care rețeaua este deja prezentă, inaugurări împărțite în mod egal între cele trei formate pe care le operează. 

 

Mega Image a deschis primul magazin din acest an în București, Shop&Go Covaci 14. Alte patru magazine au fost inaugurate la finalul anului trecut, în data de 30 decembrie 2016, Mega Image ajungând în prezent la 527 de locații. 

 

Lidl continuă și în acest an investițiile în România prin inaugurarea unui magazin în orașul Drobeta Turnu ­Severin, județul Mehedinți, în data de 26 ianuarie. Noua unitate este situată pe Str. Mihai Viteazu, nr. 147, iar odată cu deschiderea sa au fost create aproximativ 20 de noi locuri de muncă. 

Magazinul are o suprafață de 1200 mp și aproape 100 de locuri de parcare. 

Procesul de construcție a noului magazin se află în linie cu demersul companiei spre sustenabilitate, prin folosirea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor, în conformitate cu normele de protecție a mediului. Astfel, alături de noul sediu central Lidl din București și de sediul logistic de la Lugoj, procesul de execuție a noului maga­zin se aliniază trendului de dezvoltare imobiliară durabilă, care se încadrează în standardele europene.

 

Rewe România, operatorul reţelei de discount Penny Market, a deschis patru magazine în data de 18 ianuarie, în localităţile: Săcele (Brașov), Popeşti Leordeni (Ilfov), Bolintin (Giurgiu) şi Oraviţa (Caraș Severin).

Odată cu aceste magazine, Penny a ajuns să opereze 200 de unităţi. În cursul acestui an, cinci magazine XXL Mega Discount urmează a fi integrate brandului Penny Market, după ce în primele zile din ianuarie unitatea de la Braşov a suferit această transformare, iar cele de la Sibiu şi Galaţi au fost închise.

 

Adauga un comentariu

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii