Start vot pentru Premiile PIAŢA 2016. Aproape 1.000 de manageri din Retail şi FMCG votează pentru desemnarea câştigătorilor

Miercuri, 21 Septembrie 2016, ora 18:31 | Vizualizari: 582

Directorii de achiziţie ai Top 20 retaileri, 717 administratori sau şefi de magazine din comerţul tradiţional, directorii de vânzări ai celor mai mari 100 de companii furnizoare de bunuri de larg consum şi directorii de marketing ai Top 100 companii din Retail & FMCG sunt chemaţi la vot pentru desemnarea câştigătorilor celor 50 de trofee puse în concurs la ediţia 2016 a Premiilor PIAŢA. ISRA Center Marketing Research, coordonatorul procesului de vot, a început distribuirea buletinelor de vot către electorii menţionaţi: cei care reprezintă comercianţi votează pentru candidaturile depuse de furnizori, iar electorii care reprezintă companii furnizoare votează pentru candidaturile comercianţilor.

 

ISRA coordonează procesul de vot la Premiile PIAŢA încă de la ediţia 2010 şi asigură securitatea şi confidenţialitatea voturilor. Fiecare buletin de vot este personalizat şi poate fi deschis doar de titular pe baza parolei unice furnizate de sistemul de vot electronic creat de ISRA. Alina Dincă, group account manager ISRA, a declarat: “Îmi face plăcere să anunţ că ISRA Center a demarat de ieri, 20 septembrie, procesul de vot pentru Premiile PIAŢA ediţia cu numărul XI. Invităm în acest sens comercianţii şi furnizorii din industria FMCG să îşi exercite dreptul la vot pentru a desemna cele mai bune performanţe ale industriei. Ca de fiecare dată, ne dorim ca rata de participare să fie una foarte bună şi în acest sens opţiunile de vot sunt valabile atât online cât şi offline”. Buletinele de vot sunt accesibile pe perioada votării, care se încheie la 13 octombrie.

 

Pentru asigurarea relevanţei voturilor, companiile chemate să desemneze câştigătorii trofeelor sunt selectate în funcţie de cifra de afaceri din anul precedent şi sunt reprezentate de câte o singură persoană. Votul fiecărei companii este ponderat cu cota sa de piaţă, astfel încât opţiunea reprezentantului său să fie în concordanţă cu importanţa companiei în domeniul său de activitate. 

 

Anul acesta electorii au de ales între 380 de candidaturi depuse, toate acestea precum şi materialele lor de promovare fiind disponibile pe websiteul competiţiei, în pagina AFIŞARE CANDIDATURI. Sub deviza „Croieşte-ţi drum spre Premiile PIAŢA !”, furnizorii, distribuitorii şi retailerii au putut ataşa pe noul website– www.premiilepiata.ro –materiale de promovare a candidaturilor depuse. Materialele „electorale” dau candidaţilor garanţia identificării precise a candidaturii lor de către votanţi, evitând, astfel, riscul oricărei confuzii. Mai important, le reamintesc partenerilor de afaceri chemaţi la vot, exact în momentele dinaintea votării,  beneficiile pe care produsul, promoţia, campania, magazinul etc. le-au avut în dezvoltarea colaborării lor. Pentru a veni în sprijinul electorilor şi a favoriza opţiunile de vot bine fundamentate, ISRA a introdus în buletinele de vot linkuri către paginile în care sunt afişate candidaturile structurate pe secţiunile de concurs.

 

În anul în care aniversează un deceniu de la lansare, Premiile PIAŢA sunt onorate de susţinerea unor companii şi branduri emblematice pentru industria românească a bunurilor de larg consum: Carrefour, Unilever si brandurile sale - Rama, Delma, Algida, Delikat, Dove, Dero, Coccolino şi Domestos -,  Albalact şi Zuzu, Selgros Cash & Carry România, Coca-Cola HBC România, Farmec şi ISRA Center sunt Partenerii Principali, iar Caroli Foods, Cris-Tim, Agricola şi Salbac sunt Parteneri Gold.

 

Ca în fiecare an, Premiile PIAŢA îşi propun să scoată în evidenţă calitatea muncii echipelor care activează în industria bunurilor de larg consum şi - cu ajutorul actorilor relevanţi din FMCG şi Retail chemaţi să voteze -  să premieze performanţele în materie de inovare, eficienţă, prestigiu, implicare socială şi excelenţă în afaceri. Mai mult decât până acum, prin afişarea materialelor de promovare a candidaturilor depuse, competiţia aduce un omagiu eforturilor susţinute ale profesioniştilor din toate departamentele companiilor candidate, întrucât orice iniţiativă – produs nou, promoţie, campanie CSR etc. – reprezintă rezultatul muncii şi priceperii întregii echipe.

 

Competiţia se va încheia în seara zilei de 9 noiembrie, odată cu Gala Premiilor PIAŢA 2016, organizată la salonul Le Diplomate al hotelului Hilton din capitală.

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Cooperativizare. De data asta, e de bine

Marii retaileri își organizează propriile lanțuri scurte agro-alimentare   Drumul producției locale din mediul rural către rafturile marilor retaileri continuă să fie o provocare. Autoritățile, care au preferat să promoveze o lege – Legea 150/iulie 2016 – ce se dovedește a fi pe cât...

Capcanele creşterii

Inflaţia, scumpirea materiilor prime, reducerea investiţiilor guvernamentale şi riscul de recesiune sunt pericole ce pot induce o schimbare de trend în FMCG, după ce 2017 a început neobişnuit de bine pentru furnizori şi retaileri ca urmare a creşterii salariilor, a pensiilor şi a altor venituri bugetare. ...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 aprilie 2017


Retail

Comerţul modern şi-a adjudecat, în februarie, 14 noi unităţi

Profi a deschis 12 magazine, iar Lidl şi Kaufland, câte unul.   Reţeaua Profi deţine în prezent 523 de magazine, acoperind 272 de localităţi.   Cele mai recente magazine Profi au fost deschise în ultima zi a lunii, la Halchiu şi Brusturi. Nouă dintre noile magazine din a doua lună...

Ianuarie a bifat 16 noi deschideri în comerțul modern

Cele mai multe inaugurări aparțin retailerului Profi Rom Food. Profi încheie luna ianuarie cu un nou record, inaugurând zece magazine . Trei dintre acestea sunt în format City și au fost deschise la Bacău, Cluj Napoca și Giroc (Timiș). În format Loco s-au deschis patru unități, după cum...

arhiva sectiunii