Start vot pentru Premiile PIAŢA 2016. Aproape 1.000 de manageri din Retail şi FMCG votează pentru desemnarea câştigătorilor

Miercuri, 21 Septembrie 2016, ora 18:31 | Vizualizari: 633

Directorii de achiziţie ai Top 20 retaileri, 717 administratori sau şefi de magazine din comerţul tradiţional, directorii de vânzări ai celor mai mari 100 de companii furnizoare de bunuri de larg consum şi directorii de marketing ai Top 100 companii din Retail & FMCG sunt chemaţi la vot pentru desemnarea câştigătorilor celor 50 de trofee puse în concurs la ediţia 2016 a Premiilor PIAŢA. ISRA Center Marketing Research, coordonatorul procesului de vot, a început distribuirea buletinelor de vot către electorii menţionaţi: cei care reprezintă comercianţi votează pentru candidaturile depuse de furnizori, iar electorii care reprezintă companii furnizoare votează pentru candidaturile comercianţilor.

 

ISRA coordonează procesul de vot la Premiile PIAŢA încă de la ediţia 2010 şi asigură securitatea şi confidenţialitatea voturilor. Fiecare buletin de vot este personalizat şi poate fi deschis doar de titular pe baza parolei unice furnizate de sistemul de vot electronic creat de ISRA. Alina Dincă, group account manager ISRA, a declarat: “Îmi face plăcere să anunţ că ISRA Center a demarat de ieri, 20 septembrie, procesul de vot pentru Premiile PIAŢA ediţia cu numărul XI. Invităm în acest sens comercianţii şi furnizorii din industria FMCG să îşi exercite dreptul la vot pentru a desemna cele mai bune performanţe ale industriei. Ca de fiecare dată, ne dorim ca rata de participare să fie una foarte bună şi în acest sens opţiunile de vot sunt valabile atât online cât şi offline”. Buletinele de vot sunt accesibile pe perioada votării, care se încheie la 13 octombrie.

 

Pentru asigurarea relevanţei voturilor, companiile chemate să desemneze câştigătorii trofeelor sunt selectate în funcţie de cifra de afaceri din anul precedent şi sunt reprezentate de câte o singură persoană. Votul fiecărei companii este ponderat cu cota sa de piaţă, astfel încât opţiunea reprezentantului său să fie în concordanţă cu importanţa companiei în domeniul său de activitate. 

 

Anul acesta electorii au de ales între 380 de candidaturi depuse, toate acestea precum şi materialele lor de promovare fiind disponibile pe websiteul competiţiei, în pagina AFIŞARE CANDIDATURI. Sub deviza „Croieşte-ţi drum spre Premiile PIAŢA !”, furnizorii, distribuitorii şi retailerii au putut ataşa pe noul website– www.premiilepiata.ro –materiale de promovare a candidaturilor depuse. Materialele „electorale” dau candidaţilor garanţia identificării precise a candidaturii lor de către votanţi, evitând, astfel, riscul oricărei confuzii. Mai important, le reamintesc partenerilor de afaceri chemaţi la vot, exact în momentele dinaintea votării,  beneficiile pe care produsul, promoţia, campania, magazinul etc. le-au avut în dezvoltarea colaborării lor. Pentru a veni în sprijinul electorilor şi a favoriza opţiunile de vot bine fundamentate, ISRA a introdus în buletinele de vot linkuri către paginile în care sunt afişate candidaturile structurate pe secţiunile de concurs.

 

În anul în care aniversează un deceniu de la lansare, Premiile PIAŢA sunt onorate de susţinerea unor companii şi branduri emblematice pentru industria românească a bunurilor de larg consum: Carrefour, Unilever si brandurile sale - Rama, Delma, Algida, Delikat, Dove, Dero, Coccolino şi Domestos -,  Albalact şi Zuzu, Selgros Cash & Carry România, Coca-Cola HBC România, Farmec şi ISRA Center sunt Partenerii Principali, iar Caroli Foods, Cris-Tim, Agricola şi Salbac sunt Parteneri Gold.

 

Ca în fiecare an, Premiile PIAŢA îşi propun să scoată în evidenţă calitatea muncii echipelor care activează în industria bunurilor de larg consum şi - cu ajutorul actorilor relevanţi din FMCG şi Retail chemaţi să voteze -  să premieze performanţele în materie de inovare, eficienţă, prestigiu, implicare socială şi excelenţă în afaceri. Mai mult decât până acum, prin afişarea materialelor de promovare a candidaturilor depuse, competiţia aduce un omagiu eforturilor susţinute ale profesioniştilor din toate departamentele companiilor candidate, întrucât orice iniţiativă – produs nou, promoţie, campanie CSR etc. – reprezintă rezultatul muncii şi priceperii întregii echipe.

 

Competiţia se va încheia în seara zilei de 9 noiembrie, odată cu Gala Premiilor PIAŢA 2016, organizată la salonul Le Diplomate al hotelului Hilton din capitală.

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii