CBA Nord Vest deschide al treilea magazin cash & carry la Oradea

Marti, 24 Mai 2016, ora 17:16 | Vizualizari: 939

Reţeaua de retail CBA Nord Vest a dechis al treilea magazin cash & carry la Oradea, după ce în anul 2015 cele două magazine de tip cash & carry pe care retailerul le deţine la Satu Mare şi Arad  au realizat vânzări totale de 23,5 milioane lei. Noul magazin, amplasat în Oradea pe strada Ogorului nr. 35 are o suprafaţă totală de 2600 metri pătraţi şi o suprafaţă de vânzare de 2000 metri pătraţi. Magazinul, realizat cu o investiţie de un milion de euro,  listează 6.000 SKU-uri, din care ponderea mărcilor proprii este de  50%.


Cash & carry CBA Oradea este al treilea obiectiv de acest gen al societăţii, după cele două deschise la Satu Mare şi Arad.
Cifra de afaceri a CBA Nord Vest pe anul 2015 a fost de 78 milioane lei, din care 30% reprezintă vânzările din magazinele cash & carry Satu Mare şi Arad. Pentru anul 2016 conducerea CBA estimează o creştere de 28%.

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii