CBA Nord Vest deschide al treilea magazin cash & carry la Oradea

Marti, 24 Mai 2016, ora 17:16 | Vizualizari: 917

Reţeaua de retail CBA Nord Vest a dechis al treilea magazin cash & carry la Oradea, după ce în anul 2015 cele două magazine de tip cash & carry pe care retailerul le deţine la Satu Mare şi Arad  au realizat vânzări totale de 23,5 milioane lei. Noul magazin, amplasat în Oradea pe strada Ogorului nr. 35 are o suprafaţă totală de 2600 metri pătraţi şi o suprafaţă de vânzare de 2000 metri pătraţi. Magazinul, realizat cu o investiţie de un milion de euro,  listează 6.000 SKU-uri, din care ponderea mărcilor proprii este de  50%.


Cash & carry CBA Oradea este al treilea obiectiv de acest gen al societăţii, după cele două deschise la Satu Mare şi Arad.
Cifra de afaceri a CBA Nord Vest pe anul 2015 a fost de 78 milioane lei, din care 30% reprezintă vânzările din magazinele cash & carry Satu Mare şi Arad. Pentru anul 2016 conducerea CBA estimează o creştere de 28%.

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

Cooperativizare. De data asta, e de bine

Marii retaileri își organizează propriile lanțuri scurte agro-alimentare   Drumul producției locale din mediul rural către rafturile marilor retaileri continuă să fie o provocare. Autoritățile, care au preferat să promoveze o lege – Legea 150/iulie 2016 – ce se dovedește a fi pe cât...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017


Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii