CBA Nord Vest deschide al treilea magazin cash & carry la Oradea

Marti, 24 Mai 2016, ora 17:16 | Vizualizari: 1135

Reţeaua de retail CBA Nord Vest a dechis al treilea magazin cash & carry la Oradea, după ce în anul 2015 cele două magazine de tip cash & carry pe care retailerul le deţine la Satu Mare şi Arad  au realizat vânzări totale de 23,5 milioane lei. Noul magazin, amplasat în Oradea pe strada Ogorului nr. 35 are o suprafaţă totală de 2600 metri pătraţi şi o suprafaţă de vânzare de 2000 metri pătraţi. Magazinul, realizat cu o investiţie de un milion de euro,  listează 6.000 SKU-uri, din care ponderea mărcilor proprii este de  50%.


Cash & carry CBA Oradea este al treilea obiectiv de acest gen al societăţii, după cele două deschise la Satu Mare şi Arad.
Cifra de afaceri a CBA Nord Vest pe anul 2015 a fost de 78 milioane lei, din care 30% reprezintă vânzările din magazinele cash & carry Satu Mare şi Arad. Pentru anul 2016 conducerea CBA estimează o creştere de 28%.

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii