Magister Software si francizorul CBA Nord Vest consolideaza comertul traditional

Luni, 14 Septembrie 2015, ora 17:04 | Vizualizari: 703

Furnizorul de solutii pentru retail Magister Software si CBA Nord Vest, cunoscut operator de retail in nord-vestul Romaniei, au lansat in luna mai o campanie menita sa-i sustina pe comerciantii din franciza CBA sa-si informatizeze activitatea cu ajutorul solutiilor specializate SmartCash RMS. De atunci, in decurs de trei luni, tot mai multe magazine din francizele CBA si Privat au decis sa implementeze solutiile SmartCash RMS pentru a putea face fata concurentei acerbe reprezentate de marile lanturi de retail.
Avand drept obiectiv comun consolidarea comertului traditional din Romania, companiile Magister Software si CBA Nord Vest, ambele jucatori importanti pe piata nationala de retail, le-au adresat comerciantilor din franciza CBA, precum si potentialilor francizati, propunerea de a-i sprijini in procesul de informatizare a activitatii, oferindu-le conditii avantajoase si preturi speciale la achizitia solutiilor complete dezvoltate de Magister Software. Astfel, in prezent, comerciantii din francizele CBA sau Privat beneficiaza de reduceri importante la componentele software, la echipamentele IT si la serviciile de instalare a solutiilor. De asemenea, datorita colaborarii dintre Magister Software si CBA Nord Vest, francizatii au acces la serviciul SmartCash Gateway pentru automatizarea procesului de aprovizionare. Printre magazinele care beneficiaza de aceste tehnologii se numara Jozsa B. Ildiko II CBA, Albinita Mov SRL Privat, Melaser Store CBA, Evelyn Alfred SRL CBA, Farnas Robkar SRL-D Privat si Giulia Vest Pan SRL CBA.
CBA insumeaza, in prezent, un lant de retail, un important centru logistic de 6500 mp si un sistem de franciza pentru comerciantii traditionali din nord-vestul tarii – in fapt, o asociere a comerciantilor autohtoni in scopul organizarii pietei in fata retailerilor internationali astfel incat sa poata obtine conditii comerciale mai avantajoase prin unificarea puterii de negociere. In acest scop, francizele propuse de CBA Nord Vest vin in ajutorul comerciantilor independenti cu un brand consacrat, gama variata de produse proprii, promotii si materiale promotionale menite sa consolideze imaginea brandului – reviste periodice cu oferte, pungi si etichete personalizate.
„Comertul de astazi depinde enorm de valoarea brandului. Am observat cu totii declinul comertului independent din ultimii ani. Putem spune ca traim in era hipermarketurilor si supermarketurilor din lanturi internationale. Totusi, inca exista oportunitati si pentru retailerii independenti, in special in zonele rurale, dar nici acolo succesul nu este garantat. De aceea, asocierea cu un brand puternic – cum ar fi, in nord-vestul Romaniei, brandul CBA – este un «colac de salvare» pentru micii retaileri. La fel este si informatizarea activitatii prin utilizarea unor programe software si echipamente specializate pentru retail. Magister Software si CBA Nord Vest au demarat acest parteneriat fiindca ne dorim sa sprijinim si sa crestem comertul independent impreuna. Ii invitam pe toti retailerii, francizati CBA si nu numai, sa se intereseze ce beneficii le ofera solutiile noastre. Noi si partenerii nostri locali le stam la dispozitie“, declara Mihaela Petcu, director de vanzari nationale Magister Software.
Despre SmartCash Retail Management System
Implementata in peste 6000 de unitati comerciale si numarand o comunitate de peste 35.000 de utilizatori, solutia SmartCash Retail Management System, dezvoltata de Magister, este, in prezent, cea mai raspandita platforma software pentru retail din Romania. Platforma se adreseaza atat comerciantilor independenti, furnizorilor de produse si servicii din HoReCa, cat si retelelor comerciale cu un numar mare de puncte de prezenta, in continua expansiune si cu o larga raspandire teritoriala.

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii