Marius Brinzea, Eco-Rom Ambalaje: ”Noile tendinte in ambalaje vor fi generate de comertul online”

Marti, 01 Septembrie 2015, ora 19:01 | Vizualizari: 1845
de Maria Vaschi

Asistam la o «revolutie» a ambalajelor, ceruta de consumatori, impusa de reducerea costurilor si sustinuta de progresul tehnologic”, a declarat, pentru revista Piata, Marius Brinzea, Director Marketing, Eco-Rom Ambalaje, precizand totodata ca noile tendinte si provocari in acest sector vor fi generate de comertul online. Pentru acest canal de vanzare este nevoie, printre altele, de ambalaj secundar, care sa permita transportul unor produse de volume si cu destinatii diferite.


Comertul online s-a dezvoltat exponential in ultimii ani, devenind o provocare pentru producatori nu doar din punctul de vedere al vanzarilor generate, ci si din cel al ambalajelor utilizate pe acest canal. In consecinta, producatorii care doresc sa isi extinda afacerea si in mediul online trebuie sa tina cont de o serie de aspecte cand vine vorba de alegerea solutiilor de ambalare, cum ar fi: lantul de aprovizionare, protectia produsului si conditiile in care acesta este transportat; introducerea de informatii suplimentare despre produs, despre tracking si despre familia de produse; alegerea unor versiuni simplificate de ambalaje, in vederea optimizarii costurilor logistice si de transport; totodata, ambalajele trebuie proiectate pentru reutilizare si, eventual, returnare”, a detaliat Marius Brinzea.


In opinia sa, ambalajul ideal trebuie sa asigure pentru consumatori diversi, in momente de consum diverse, utilitate, confort si chiar emotie, sa satisfaca asteptarile utilizatorilor in ambele etape, consum si post-consum, sa corespunda criteriilor de piata legate de performanta si cost. Un ambalaj inteligent trebuie sa comunice cu consumatorul, transmitandu-i inclusiv mesaje axate pe ”a doua sa viata” si pe beneficiile de mediu generate de reciclare. In plus, are la baza inovatie – fie ca vorbim de material, functionalitate, modul in care interactioneaza cu consumatorul sau impactul pe care il are asupra mediului.

Conform ultimelor rezultate de la finalul anului 2014, Eco-Rom Ambalaje indeplineste obiectivele de reciclare si valorificare a deseurilor de ambalaje pentru 3.056 de companii responsabile. Aproximativ 62% din acestea – respectiv peste 1.900 de companii din portofoliu – activeaza in sectorul FMCG.


In editia din luna septembrie a revistei Piata puteti citi un articol amplu dedicat pietei ambalajelor din Romania, cu opinii si comentarii atat din partea furnizorilor de solutii de ambalare, cat si din partea beneficiarilor.
 
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii