Marius Brinzea, Eco-Rom Ambalaje: ”Noile tendinte in ambalaje vor fi generate de comertul online”

Marti, 01 Septembrie 2015, ora 19:01 | Vizualizari: 1679
de Maria Vaschi

Asistam la o «revolutie» a ambalajelor, ceruta de consumatori, impusa de reducerea costurilor si sustinuta de progresul tehnologic”, a declarat, pentru revista Piata, Marius Brinzea, Director Marketing, Eco-Rom Ambalaje, precizand totodata ca noile tendinte si provocari in acest sector vor fi generate de comertul online. Pentru acest canal de vanzare este nevoie, printre altele, de ambalaj secundar, care sa permita transportul unor produse de volume si cu destinatii diferite.


Comertul online s-a dezvoltat exponential in ultimii ani, devenind o provocare pentru producatori nu doar din punctul de vedere al vanzarilor generate, ci si din cel al ambalajelor utilizate pe acest canal. In consecinta, producatorii care doresc sa isi extinda afacerea si in mediul online trebuie sa tina cont de o serie de aspecte cand vine vorba de alegerea solutiilor de ambalare, cum ar fi: lantul de aprovizionare, protectia produsului si conditiile in care acesta este transportat; introducerea de informatii suplimentare despre produs, despre tracking si despre familia de produse; alegerea unor versiuni simplificate de ambalaje, in vederea optimizarii costurilor logistice si de transport; totodata, ambalajele trebuie proiectate pentru reutilizare si, eventual, returnare”, a detaliat Marius Brinzea.


In opinia sa, ambalajul ideal trebuie sa asigure pentru consumatori diversi, in momente de consum diverse, utilitate, confort si chiar emotie, sa satisfaca asteptarile utilizatorilor in ambele etape, consum si post-consum, sa corespunda criteriilor de piata legate de performanta si cost. Un ambalaj inteligent trebuie sa comunice cu consumatorul, transmitandu-i inclusiv mesaje axate pe ”a doua sa viata” si pe beneficiile de mediu generate de reciclare. In plus, are la baza inovatie – fie ca vorbim de material, functionalitate, modul in care interactioneaza cu consumatorul sau impactul pe care il are asupra mediului.

Conform ultimelor rezultate de la finalul anului 2014, Eco-Rom Ambalaje indeplineste obiectivele de reciclare si valorificare a deseurilor de ambalaje pentru 3.056 de companii responsabile. Aproximativ 62% din acestea – respectiv peste 1.900 de companii din portofoliu – activeaza in sectorul FMCG.


In editia din luna septembrie a revistei Piata puteti citi un articol amplu dedicat pietei ambalajelor din Romania, cu opinii si comentarii atat din partea furnizorilor de solutii de ambalare, cat si din partea beneficiarilor.
 
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 iulie 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii