Marius Brinzea, Eco-Rom Ambalaje: ”Noile tendinte in ambalaje vor fi generate de comertul online”

Marti, 01 Septembrie 2015, ora 19:01 | Vizualizari: 1787
de Maria Vaschi

Asistam la o «revolutie» a ambalajelor, ceruta de consumatori, impusa de reducerea costurilor si sustinuta de progresul tehnologic”, a declarat, pentru revista Piata, Marius Brinzea, Director Marketing, Eco-Rom Ambalaje, precizand totodata ca noile tendinte si provocari in acest sector vor fi generate de comertul online. Pentru acest canal de vanzare este nevoie, printre altele, de ambalaj secundar, care sa permita transportul unor produse de volume si cu destinatii diferite.


Comertul online s-a dezvoltat exponential in ultimii ani, devenind o provocare pentru producatori nu doar din punctul de vedere al vanzarilor generate, ci si din cel al ambalajelor utilizate pe acest canal. In consecinta, producatorii care doresc sa isi extinda afacerea si in mediul online trebuie sa tina cont de o serie de aspecte cand vine vorba de alegerea solutiilor de ambalare, cum ar fi: lantul de aprovizionare, protectia produsului si conditiile in care acesta este transportat; introducerea de informatii suplimentare despre produs, despre tracking si despre familia de produse; alegerea unor versiuni simplificate de ambalaje, in vederea optimizarii costurilor logistice si de transport; totodata, ambalajele trebuie proiectate pentru reutilizare si, eventual, returnare”, a detaliat Marius Brinzea.


In opinia sa, ambalajul ideal trebuie sa asigure pentru consumatori diversi, in momente de consum diverse, utilitate, confort si chiar emotie, sa satisfaca asteptarile utilizatorilor in ambele etape, consum si post-consum, sa corespunda criteriilor de piata legate de performanta si cost. Un ambalaj inteligent trebuie sa comunice cu consumatorul, transmitandu-i inclusiv mesaje axate pe ”a doua sa viata” si pe beneficiile de mediu generate de reciclare. In plus, are la baza inovatie – fie ca vorbim de material, functionalitate, modul in care interactioneaza cu consumatorul sau impactul pe care il are asupra mediului.

Conform ultimelor rezultate de la finalul anului 2014, Eco-Rom Ambalaje indeplineste obiectivele de reciclare si valorificare a deseurilor de ambalaje pentru 3.056 de companii responsabile. Aproximativ 62% din acestea – respectiv peste 1.900 de companii din portofoliu – activeaza in sectorul FMCG.


In editia din luna septembrie a revistei Piata puteti citi un articol amplu dedicat pietei ambalajelor din Romania, cu opinii si comentarii atat din partea furnizorilor de solutii de ambalare, cat si din partea beneficiarilor.
 
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 septembrie 2017




Retail

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

arhiva sectiunii