Studiu Best Buy Award 2015/2016: Bonduelle ocupa in continuare primul loc pe piata romaneasca a conservelor de legume

Joi, 09 Aprilie 2015, ora 12:11 | Vizualizari: 2014

Bonduelle Romania a fost desemnat de catre consumatorii romani, pentru a doua oara consecutiv, brandul de legume conservate cu cel mai bun raport calitate – pret.

Distinctia a fost acordata in urma celui de-al doilea studiu de piata Best Buy Award realizat in Romania despre gradul de satisfactie si perceptia consumatorilor romani privind furnizorii si producatorii de pe piata legumelor la conserva care ofera cel mai bun raport calitate – pret.  

Drept urmare, Bonduelle Romania a primit prestigioasa medalie ”Best Buy Award - No. 1 – best price quality ratio” – la categoria conserve de legume pentru perioada 2015/2016.

Succesul este cu atat mai mare cu cat intrebarile din studiul Best Buy Award au avut caracter deschis, consumatorii neavand posibilitatea sa aleaga din mai multe raspunsuri alternative. Astfel, fiecare a raspuns liber, potrivit experientei lui personale cu brandurile.

Bonduelle Romania s-a bucurat de cel mai mare numar de voturi din partea consumatorilor pentru cel mai bun raport calitate-pret in categoria legume conservate si anul trecut, cu ocazia primului Studiu Best Buy Award realizat in Romania pentru perioada 2013/2014.

Metodologia si esantionul
 
Studiul Best Buy Award Romania 2015/2016 (www.bestbuyaward.orghttp://www.qudal.hr/) a fost realizat on-line de organizatia elvetiana ICERTIAS - International Certification Association GmbH (www.icertias.com) pe teritoriul Romaniei in luna Februarie 2015, pe baza metodei CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness). Au participat 1.200 de respondenti (cetateni/consumatori romani), utilizatori de Internet.


Proiectul de cercetare Best Buy Award 2015/2016 a fost realizat cu respectarea prevederilor ”Codului International pentru Implementarea Cercetarilor de Piata si Sociale” (“International Codex for the Implementation of Market and Social Research”) adoptat de Camera Internationala de Comert (International Chamber of Commerce - ICC) si de Asociatia Mondiala a Expertilor in Cercetare (World Association of Research Experts - ESOMAR).
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii