Studiu Best Buy Award 2015/2016: Bonduelle ocupa in continuare primul loc pe piata romaneasca a conservelor de legume

Joi, 09 Aprilie 2015, ora 12:11 | Vizualizari: 1633

Bonduelle Romania a fost desemnat de catre consumatorii romani, pentru a doua oara consecutiv, brandul de legume conservate cu cel mai bun raport calitate – pret.

Distinctia a fost acordata in urma celui de-al doilea studiu de piata Best Buy Award realizat in Romania despre gradul de satisfactie si perceptia consumatorilor romani privind furnizorii si producatorii de pe piata legumelor la conserva care ofera cel mai bun raport calitate – pret.  

Drept urmare, Bonduelle Romania a primit prestigioasa medalie ”Best Buy Award - No. 1 – best price quality ratio” – la categoria conserve de legume pentru perioada 2015/2016.

Succesul este cu atat mai mare cu cat intrebarile din studiul Best Buy Award au avut caracter deschis, consumatorii neavand posibilitatea sa aleaga din mai multe raspunsuri alternative. Astfel, fiecare a raspuns liber, potrivit experientei lui personale cu brandurile.

Bonduelle Romania s-a bucurat de cel mai mare numar de voturi din partea consumatorilor pentru cel mai bun raport calitate-pret in categoria legume conservate si anul trecut, cu ocazia primului Studiu Best Buy Award realizat in Romania pentru perioada 2013/2014.

Metodologia si esantionul
 
Studiul Best Buy Award Romania 2015/2016 (www.bestbuyaward.orghttp://www.qudal.hr/) a fost realizat on-line de organizatia elvetiana ICERTIAS - International Certification Association GmbH (www.icertias.com) pe teritoriul Romaniei in luna Februarie 2015, pe baza metodei CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness). Au participat 1.200 de respondenti (cetateni/consumatori romani), utilizatori de Internet.


Proiectul de cercetare Best Buy Award 2015/2016 a fost realizat cu respectarea prevederilor ”Codului International pentru Implementarea Cercetarilor de Piata si Sociale” (“International Codex for the Implementation of Market and Social Research”) adoptat de Camera Internationala de Comert (International Chamber of Commerce - ICC) si de Asociatia Mondiala a Expertilor in Cercetare (World Association of Research Experts - ESOMAR).
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Afacerea «MEDIU»: cine profită mai mult?

În problematica deşeurilor, accentul se pune pe bani şi mai puţin pe protecţia mediului. Chiar şi legislaţia prezentă şi modificările propuse pentru legislaţia viitoare sunt centrate pe taxe indirecte sau penalităţi, în timp ce problematica mediului apare ca o consecinţă a acestor prevederi de ordin...

Cum au crescut prețurile după 1 iulie 2015?

Preţurile produselor la raft sunt permanent punc­tul de atracţie al dezbaterilor privind industria alimentară, privind retailul modern versus cel tradiţional. Preţurile la raft au fost permanent în atenţia Consiliului Concurenţei, instituţia implicându-se activ în construcţia proiectului pilot...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 decembrie 2016


Retail

Comerţul modern şi-a adjudecat, în februarie, 14 noi unităţi

Profi a deschis 12 magazine, iar Lidl şi Kaufland, câte unul.   Reţeaua Profi deţine în prezent 523 de magazine, acoperind 272 de localităţi.   Cele mai recente magazine Profi au fost deschise în ultima zi a lunii, la Halchiu şi Brusturi. Nouă dintre noile magazine din a doua lună...

Ianuarie a bifat 16 noi deschideri în comerțul modern

Cele mai multe inaugurări aparțin retailerului Profi Rom Food. Profi încheie luna ianuarie cu un nou record, inaugurând zece magazine . Trei dintre acestea sunt în format City și au fost deschise la Bacău, Cluj Napoca și Giroc (Timiș). În format Loco s-au deschis patru unități, după cum...

arhiva sectiunii