Studiu Best Buy Award 2015/2016: Bonduelle ocupa in continuare primul loc pe piata romaneasca a conservelor de legume

Joi, 09 Aprilie 2015, ora 12:11 | Vizualizari: 1912

Bonduelle Romania a fost desemnat de catre consumatorii romani, pentru a doua oara consecutiv, brandul de legume conservate cu cel mai bun raport calitate – pret.

Distinctia a fost acordata in urma celui de-al doilea studiu de piata Best Buy Award realizat in Romania despre gradul de satisfactie si perceptia consumatorilor romani privind furnizorii si producatorii de pe piata legumelor la conserva care ofera cel mai bun raport calitate – pret.  

Drept urmare, Bonduelle Romania a primit prestigioasa medalie ”Best Buy Award - No. 1 – best price quality ratio” – la categoria conserve de legume pentru perioada 2015/2016.

Succesul este cu atat mai mare cu cat intrebarile din studiul Best Buy Award au avut caracter deschis, consumatorii neavand posibilitatea sa aleaga din mai multe raspunsuri alternative. Astfel, fiecare a raspuns liber, potrivit experientei lui personale cu brandurile.

Bonduelle Romania s-a bucurat de cel mai mare numar de voturi din partea consumatorilor pentru cel mai bun raport calitate-pret in categoria legume conservate si anul trecut, cu ocazia primului Studiu Best Buy Award realizat in Romania pentru perioada 2013/2014.

Metodologia si esantionul
 
Studiul Best Buy Award Romania 2015/2016 (www.bestbuyaward.orghttp://www.qudal.hr/) a fost realizat on-line de organizatia elvetiana ICERTIAS - International Certification Association GmbH (www.icertias.com) pe teritoriul Romaniei in luna Februarie 2015, pe baza metodei CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness). Au participat 1.200 de respondenti (cetateni/consumatori romani), utilizatori de Internet.


Proiectul de cercetare Best Buy Award 2015/2016 a fost realizat cu respectarea prevederilor ”Codului International pentru Implementarea Cercetarilor de Piata si Sociale” (“International Codex for the Implementation of Market and Social Research”) adoptat de Camera Internationala de Comert (International Chamber of Commerce - ICC) si de Asociatia Mondiala a Expertilor in Cercetare (World Association of Research Experts - ESOMAR).
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii