Expo CBA la Satu Mare pe 16 mai

Luni, 12 Mai 2014, ora 11:59 | Vizualizari: 1020

A patra editie Expo CBA va avea loc in data de 16 mai 2014  la Satu Mare. Acest eveniment este un targ – expozitie cu vanzare cu participarea a celor mai importanti clienti din retailul traditional si comertul  en-gross ai CBA.
Majoritatea clientilor reprezinta magazinele francizate cu sigla CBA si Privat precum si partenerii cei mai importanti, numarul total fiind de 140 companii din judetele Satu Mare, Bihor, Salaj, Maramures, Cluj, Arad, Mures, Alba, Timis, Arges, Olt, Brasov, Harghita, Suceava.
    Vor fi prezenti ca expozanti un numar de 45 de companii, producatori  FMCG, producatori traditionali din Romania, precum si provideri de produse logistice. Dintre cei mai important ii putem enumera pe Sole Mizo, Gunz, Scandia, Mokate – Polonia, Macromex, Monster, Friesland Campina, Hyza – Republica Ceha.
    Scopul organizarii acestui eveniment este in principal apropierea in vederea imbunatatirii relatiei intre producator – retailer. In cadrul targului expozantii prezinta o gama larga de produse, oferte speciale, intra in contact direct cu comerciantii, rezultatul fiind un foarte avantajos schimb de informatii.
Pentru a destinde atmosfera protocolara, la sfarsitul targului toti participantii pot schimba opinii in jurul unei mese festive, intr-o ambianta selecta.
Societatea CBA s-a infiintat in anul 2002 si isi desfasoara activitatea implementand modelul occidental, oferind prin acesta, achizitii, imagine si promotii comune. CBA isi presteaza activitatea intr-un centru logistic modern de 6500 mp conform standardelor europene. In portfoliul societatii se regasesc peste 3000 produse din care 700 marci proprii. Din centrul logistic sunt deserviti cei 600 de clienti ai CBA.
Ideea cooperarii comerciantilor traditionali a pornit in 1992 din Ungaria, iar in prezent sub sigla CBA sunt inglobate un numar de peste 7000 magazine in Europa Centrala si Europa de Est. Pe plan international centrele, respectiv magazinele au identitate si aspect comun, aceeasi politica comerciala si strategie de marketing.
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii