Expo CBA la Satu Mare pe 16 mai

Luni, 12 Mai 2014, ora 11:59 | Vizualizari: 950

A patra editie Expo CBA va avea loc in data de 16 mai 2014  la Satu Mare. Acest eveniment este un targ – expozitie cu vanzare cu participarea a celor mai importanti clienti din retailul traditional si comertul  en-gross ai CBA.
Majoritatea clientilor reprezinta magazinele francizate cu sigla CBA si Privat precum si partenerii cei mai importanti, numarul total fiind de 140 companii din judetele Satu Mare, Bihor, Salaj, Maramures, Cluj, Arad, Mures, Alba, Timis, Arges, Olt, Brasov, Harghita, Suceava.
    Vor fi prezenti ca expozanti un numar de 45 de companii, producatori  FMCG, producatori traditionali din Romania, precum si provideri de produse logistice. Dintre cei mai important ii putem enumera pe Sole Mizo, Gunz, Scandia, Mokate – Polonia, Macromex, Monster, Friesland Campina, Hyza – Republica Ceha.
    Scopul organizarii acestui eveniment este in principal apropierea in vederea imbunatatirii relatiei intre producator – retailer. In cadrul targului expozantii prezinta o gama larga de produse, oferte speciale, intra in contact direct cu comerciantii, rezultatul fiind un foarte avantajos schimb de informatii.
Pentru a destinde atmosfera protocolara, la sfarsitul targului toti participantii pot schimba opinii in jurul unei mese festive, intr-o ambianta selecta.
Societatea CBA s-a infiintat in anul 2002 si isi desfasoara activitatea implementand modelul occidental, oferind prin acesta, achizitii, imagine si promotii comune. CBA isi presteaza activitatea intr-un centru logistic modern de 6500 mp conform standardelor europene. In portfoliul societatii se regasesc peste 3000 produse din care 700 marci proprii. Din centrul logistic sunt deserviti cei 600 de clienti ai CBA.
Ideea cooperarii comerciantilor traditionali a pornit in 1992 din Ungaria, iar in prezent sub sigla CBA sunt inglobate un numar de peste 7000 magazine in Europa Centrala si Europa de Est. Pe plan international centrele, respectiv magazinele au identitate si aspect comun, aceeasi politica comerciala si strategie de marketing.
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii