Research

5 principii de bază pentru realizarea unei reclame de impact
Joi, 08 Iunie 2017, ora 10:33

UPDATE: Un raport Kantar Millward Brown, intitulat „Make a lasting impression”, scoate la iveală faptul că mai puţin de una din 7 reclame este concepută cu scopul de a livra un mesaj emoţional puternic pe care consumatorii îl pot recepţiona cu uşurinţă Raportul porneşte de la analiza bazei de 160.000 de reclame testate şi arată modul în care...

Tendinţe în cercetarea de piaţă
Vineri, 07 Aprilie 2017, ora 12:05

Luna trecută a avut loc a cincea ediţie Best of ESOMAR România, eveniment dedicat industriei de cercetare de piaţă locale.   Vorbitorii au abordat o gamă diversă de subiecte: Care sunt trendurile de consum în România? Cum să le interpretăm şi reinterpretăm? Cum să fim diferiţi, să ino­văm şi să ne conectăm cu consumatorii moderni?...

O nouă ediție din seria „Best of ESOMAR”
Vineri, 10 Martie 2017, ora 15:26

 Joi, 23 martie 2017 a avut loc, în Aula de la ASE, a cincea ediție Best of ESOMAR Romania 2017 , eveniment dedicat industriei de cercetare de piață locale.   Tematica ediției aniversare a fost  „Tendințe în cercetarea de piață astăzi” . Vorbitorii vor aborda o gamă diversă de subiecte: Care sunt trendurile de consum în...

Studiu Kantar Millward Brown: AdReaction – Cum captăm interesul generaţiilor X, Y şi Z?
Miercuri, 11 Ianuarie 2017, ora 03:51

Generaţia Z creşte şi este gata să dea startul unei noi curse cu obstacole, susţine Kantar Millward Brown ca o concluzie a studiului AdReaction: Cum captăm interesul generaţiilor X, Y şi Z?  Este pentru prima dată când a fost posibilă explorarea opiniilor primilor reprezentanţi ai Generaţiei Z – acum în vârstă de 16-19 ani – care devin din...

Piața de media din România a crescut cu 10% în 2016, comparativ cu 2015
Joi, 08 Decembrie 2016, ora 19:40

Potrivit datelor actualizate ale raportului Media Fact Book, realizat de agenţia Initiative, piaţa de media din România a crescut cu 10% in 2016 comparativ cu 2015, până la valoarea de 366 milioane de euro. Această evoluţie depăşeşte estimările raportului lansat în luna mai, care indicau un avans de 6% anul acesta, similar cu cel din 2015. Această evoluţie...

Previziunile Kantar Millward Brown pentru 2017 legate de mediul digital
Marti, 06 Decembrie 2016, ora 13:55

Pentru al nouălea an consecutiv, previziunile companiei oferă specialiştilor în marketing un ghid clar privind provocările şi oportunităţile următoarelor 12 luni, ajutându-i să îşi contureze strategiile de marketing digital. Vă punem la dispoziție comunicatul oficial Kantar Millward Brown care se referă la principalele provocări ale marketerilor induse de...

Creativitate de festival în retail
Vineri, 18 Noiembrie 2016, ora 16:01

    În retail, principalele discuții se poartă în jurul prețului – majoritatea retailerilor și a comercianților comunicând prețul mic ca principal mesaj către consumatori. De asemenea, când spunem promoție, de obicei ne gândim la o reducere de preț sau la un pachet. Oare este prețul singurul factor de succes în retail?...

Direcţii potenţiale pentru construirea mărcilor de îngrijire personală
Miercuri, 03 August 2016, ora 14:57

Potrivit raportului BrandZ dat publicităţii de Millward Brown în acest an, mărcile produselor destinate îngrijirii personale au la dispoziţie câteva direcţii care le pot conduce la creştere. 1.    Concentrarea pe plan local Nu mai este de mult timp o noutate că ar fi bine că mărcile globale să se adapteze specificului local, dar noul...

Cei mai mari investitori în piața media
Marti, 14 Iunie 2016, ora 13:10

  Autor articol: Andreea Dinescu, Deputy Managing Director, Initiative     Dintre categoriile FMCG, segmentul produselor pentru igienă a dominat anul 2015 și primul trimestru din 2016   În anul 2016, economia României se află pe un trend pozitiv, cu o creștere estimată de 4%, peste dinamica anului precedent. Creșterea este alimentată...

Studiu EXACT CC: Tinerii consideră că progresul nu este despre a consuma mai mult, ci despre a consuma mai bine
Miercuri, 27 Aprilie 2016, ora 13:59

În comparație cu adulții, modul în care Generația Z abordează cumpărăturile este foarte diferit     Tinerii din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 18-29 de ani, sunt precauți atunci când vine vorba de cheltuit proprii bani, deoarece sumele pe care le dețin îi în­deamnă la „chibzuială”. Compensează...



Special

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

Cooperativizare. De data asta, e de bine

Marii retaileri își organizează propriile lanțuri scurte agro-alimentare   Drumul producției locale din mediul rural către rafturile marilor retaileri continuă să fie o provocare. Autoritățile, care au preferat să promoveze o lege – Legea 150/iulie 2016 – ce se dovedește a fi pe cât...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017


Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii