Research

Tendinţe în cercetarea de piaţă
Vineri, 07 Aprilie 2017, ora 12:05

Luna trecută a avut loc a cincea ediţie Best of ESOMAR România, eveniment dedicat industriei de cercetare de piaţă locale.   Vorbitorii au abordat o gamă diversă de subiecte: Care sunt trendurile de consum în România? Cum să le interpretăm şi reinterpretăm? Cum să fim diferiţi, să ino­văm şi să ne conectăm cu consumatorii moderni?...

O nouă ediție din seria „Best of ESOMAR”
Vineri, 10 Martie 2017, ora 15:26

 Joi, 23 martie 2017 a avut loc, în Aula de la ASE, a cincea ediție Best of ESOMAR Romania 2017 , eveniment dedicat industriei de cercetare de piață locale.   Tematica ediției aniversare a fost  „Tendințe în cercetarea de piață astăzi” . Vorbitorii vor aborda o gamă diversă de subiecte: Care sunt trendurile de consum în...

Studiu Kantar Millward Brown: AdReaction – Cum captăm interesul generaţiilor X, Y şi Z?
Miercuri, 11 Ianuarie 2017, ora 03:51

Generaţia Z creşte şi este gata să dea startul unei noi curse cu obstacole, susţine Kantar Millward Brown ca o concluzie a studiului AdReaction: Cum captăm interesul generaţiilor X, Y şi Z?  Este pentru prima dată când a fost posibilă explorarea opiniilor primilor reprezentanţi ai Generaţiei Z – acum în vârstă de 16-19 ani – care devin din...

Piața de media din România a crescut cu 10% în 2016, comparativ cu 2015
Joi, 08 Decembrie 2016, ora 19:40

Potrivit datelor actualizate ale raportului Media Fact Book, realizat de agenţia Initiative, piaţa de media din România a crescut cu 10% in 2016 comparativ cu 2015, până la valoarea de 366 milioane de euro. Această evoluţie depăşeşte estimările raportului lansat în luna mai, care indicau un avans de 6% anul acesta, similar cu cel din 2015. Această evoluţie...

Previziunile Kantar Millward Brown pentru 2017 legate de mediul digital
Marti, 06 Decembrie 2016, ora 13:55

Pentru al nouălea an consecutiv, previziunile companiei oferă specialiştilor în marketing un ghid clar privind provocările şi oportunităţile următoarelor 12 luni, ajutându-i să îşi contureze strategiile de marketing digital. Vă punem la dispoziție comunicatul oficial Kantar Millward Brown care se referă la principalele provocări ale marketerilor induse de...

Creativitate de festival în retail
Vineri, 18 Noiembrie 2016, ora 16:01

    În retail, principalele discuții se poartă în jurul prețului – majoritatea retailerilor și a comercianților comunicând prețul mic ca principal mesaj către consumatori. De asemenea, când spunem promoție, de obicei ne gândim la o reducere de preț sau la un pachet. Oare este prețul singurul factor de succes în retail?...

Direcţii potenţiale pentru construirea mărcilor de îngrijire personală
Miercuri, 03 August 2016, ora 14:57

Potrivit raportului BrandZ dat publicităţii de Millward Brown în acest an, mărcile produselor destinate îngrijirii personale au la dispoziţie câteva direcţii care le pot conduce la creştere. 1.    Concentrarea pe plan local Nu mai este de mult timp o noutate că ar fi bine că mărcile globale să se adapteze specificului local, dar noul...

Cei mai mari investitori în piața media
Marti, 14 Iunie 2016, ora 13:10

  Autor articol: Andreea Dinescu, Deputy Managing Director, Initiative     Dintre categoriile FMCG, segmentul produselor pentru igienă a dominat anul 2015 și primul trimestru din 2016   În anul 2016, economia României se află pe un trend pozitiv, cu o creștere estimată de 4%, peste dinamica anului precedent. Creșterea este alimentată...

Studiu EXACT CC: Tinerii consideră că progresul nu este despre a consuma mai mult, ci despre a consuma mai bine
Miercuri, 27 Aprilie 2016, ora 13:59

În comparație cu adulții, modul în care Generația Z abordează cumpărăturile este foarte diferit     Tinerii din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 18-29 de ani, sunt precauți atunci când vine vorba de cheltuit proprii bani, deoarece sumele pe care le dețin îi în­deamnă la „chibzuială”. Compensează...

Neadaptarea reclamelor video la format irosește bugetul media
Miercuri, 10 Februarie 2016, ora 13:11

La începutul acestui an, agenția globală de cercetare de marketing Millward Brown a dat publicității predicțiile privind tendințele legate de comunicarea digitală și canalele media în 2016.   Raportul prezintă două dintre aceste tendinţe - creşterea investiţiei în publicitatea online și intensificarea activităţilor de marketing prin conţinut - și...



Special

Capcanele creşterii

Inflaţia, scumpirea materiilor prime, reducerea investiţiilor guvernamentale şi riscul de recesiune sunt pericole ce pot induce o schimbare de trend în FMCG, după ce 2017 a început neobişnuit de bine pentru furnizori şi retaileri ca urmare a creşterii salariilor, a pensiilor şi a altor venituri bugetare. ...

Afacerea «MEDIU»: cine profită mai mult?

În problematica deşeurilor, accentul se pune pe bani şi mai puţin pe protecţia mediului. Chiar şi legislaţia prezentă şi modificările propuse pentru legislaţia viitoare sunt centrate pe taxe indirecte sau penalităţi, în timp ce problematica mediului apare ca o consecinţă a acestor prevederi de ordin...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 martie 2017


Retail

Comerţul modern şi-a adjudecat, în februarie, 14 noi unităţi

Profi a deschis 12 magazine, iar Lidl şi Kaufland, câte unul.   Reţeaua Profi deţine în prezent 523 de magazine, acoperind 272 de localităţi.   Cele mai recente magazine Profi au fost deschise în ultima zi a lunii, la Halchiu şi Brusturi. Nouă dintre noile magazine din a doua lună...

Ianuarie a bifat 16 noi deschideri în comerțul modern

Cele mai multe inaugurări aparțin retailerului Profi Rom Food. Profi încheie luna ianuarie cu un nou record, inaugurând zece magazine . Trei dintre acestea sunt în format City și au fost deschise la Bacău, Cluj Napoca și Giroc (Timiș). În format Loco s-au deschis patru unități, după cum...

arhiva sectiunii