Resurse Umane

Companiile multinaţionale pot transfera lucrători în România pentru o perioadă mai lungă de timp
Miercuri, 21 Iunie 2017, ora 12:58

Începând cu acest an, anumiţi lucrători ai multinaţionalelor care îşi păstrează contractul de muncă în ţara de origine pot lucra în România până la 3 ani, spre deosebire de anii trecuți, când legislația limita perioada la un singur an.   Geanina Ciorâță, manager, Departamentul de asistență fiscală, EY...

Dragos Gheban, Managing Partner Catalyst Solutions : „Volumele mari de recrutări pun o mare presiune pe salarii în retail”
Joi, 23 Martie 2017, ora 08:00

Ediţiile târgului Angajatori de TOP din primavara aceasta promit vizitatorilor ”cel mai scurt drum de la candidat la angajat”. Şi asta deoarece organizatorii târgului aşteaptă un total de 180 de companii din întreaga ţară să îşi prezinte posturile disponibile şi programele de internship sau management trainee, multe dintre ele în premieră. Anul...

Job-urile din perspectiva tinerilor între 15 și 34 de ani
Miercuri, 15 Martie 2017, ora 13:18

Milenarii consideră că succesul unei companii depinde în egală măsură de satisfacţia angajaţilor şi de calitatea produselor şi serviciilor oferite, arată un studiu realizat de EXACT Cercetare și Consultanță şi WaveTreeZero. Dacă pentru românii între 15-60 de ani, calitatea produselor şi serviciilor influenţează cel mai mult succesul unei companii...

Valorificarea potențialului tinerilor angajaţi – provocarea anului 2017 în retail
Joi, 09 Februarie 2017, ora 12:46

Anul 2016 a adus retailul şi industria FMCG în ansamblu în topul angajatorilor din România. Creşterea înre­gistrată de acest sector, generată de creşterea veni­turilor şi modificarea obiceiurilor de consum, îi determină pe angajatori să recalibreze forţa de muncă necesară pentru fiecare componentă a lanţului economic. O cercetare comandată de...

HORECA, mall-urile şi turismul pun presiune pe salariile din retail
Vineri, 11 Noiembrie 2016, ora 13:31

Personalul  pregătit pentru a fi interfaţa cu consumatorii este ademenit cu pachete salariale tot mai atractive   Salariile în retail şi industria alimentară au înregistrat în 2016 creşteri în medie cu 4,3%, respectiv 5,8%, se arată în datele ediţiei din acest an a studiului salarial şi de beneficii PayWell România realizat de PwC....

Relația angajat – angajator, într-o nouă etapă de parteneriat. Cum se vede în recrutare
Marti, 18 Octombrie 2016, ora 14:42

Flexibilitatea muncii si a orarului, printre elementele pe care angajatorii si angajatii le-ar schimba la mediul de munca?   Piaţa muncii din România a intrat într-o nouă eră. Angajaţii şi angajatorii au devenit parteneri. Aceasta este concluzia celui mai recent studiu realizat de IRES la cererea companiei Up România în prima jumătate a ­anului...

Studiu iSense Solutions: Millennials sunt mai exigenți cu angajatorul și mai puțin atașați de job
Miercuri, 13 Iulie 2016, ora 13:43

Deși peste jumătate dintre reprezentanții generației Millennials susțin că sunt mulțumiți cu locul lor de muncă, doar 20% l-ar recomanda altor persoane, potrivit unui studiu realizat de compania iSense Solutions pentru grupul Lowe în cadrul platformei Bold by Lowe Group. De asemenea, doar jumătate dintre tineri își doresc o carieră la actualul loc de muncă....

Aproape trei din 10 angajatori români preconizează creșteri ale numărului total de angajați în trimestrul III 2016
Marti, 14 Iunie 2016, ora 13:28

Intențiile de angajare referitoare la trimestrul III/2016 sunt cele mai puternice din ultimii opt ani, arată angajatorii români chestionați pentru cea mai recentă ediție a Studiului Manpower privind Perspectivele Angajării de Forță de Muncă. Dintre cei 625 de angajatori intervievați, 29% indică intenția de a-și crește numărul total de angajați în intervalul iulie -...

Program educational de Formare Duala in retail lansat de Penny Market
Miercuri, 21 Ianuarie 2015, ora 15:48

Retailerul german Penny Market, parte a Grupului REWE, a anuntat demararea in luna februarie a acestui an a programului educational de Formare Duala, in urma caruia 20 de tineri vor fi calificati pentru a activa in domeniul retail-ului. Realizat in colaborare cu Camera de Comert si Industrie Romano-Germana (AHK Romania), Formarea Duala este un program de pregatire in retail, care...

„Being at my best” – o provocare pentru fiecare dintre noi
Marti, 25 Noiembrie 2014, ora 16:54

Mondelez International a organizat timp de o saptamana programul „Global Growing Here Week“, program implementat in 119 locatii la nivel de grup. Pornind de la tema „Being at my best”, in perioada 20-24 octombrie, angajatii Mondelez International au participat la o serie de activitati care au avut ca scop sa ii ajute si sa ii incurajeze sa-si continue dezvoltarea personala...



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii