Strategii de piata

„Am setat un nou trend în categoria de mezeluri”
Joi, 08 Iunie 2017, ora 11:29

Ați lansat Eticheta curată, o generaţie de produse din care ați scos amidonul, soia, glutenul, MDM-ul, coloranții sintetici, monoglutamatul. De ce?   Ne-am dat seama că, ușor, ușor, consumatorul se schimbă în piața de mezeluri. Sunt căutate produse tot mai curate, tot mai sănătoase şi de aici preocuparea noastră pentru eliminarea ingredientelor...

  Mircea Turdean, Farmec: ”Tatăl meu a fost un vizionar: magazinele de brand aduc încasări substanţiale!”
Joi, 25 Mai 2017, ora 19:39

Ce vânzări au magazinele de brand Farmec sau Gerovital; care sunt cei doi retaileri care aduc cele mai mari încasări companiei clujene; care sunt strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii pentru următorii 2 ani și intențiile de francizare pe piața externă; cum a fost poziționată pe segmentul super premium gama de cosmetice lansată în această...

„Vom integra Billa și vom continua să ne extindem”
Joi, 06 Aprilie 2017, ora 12:05

Ce progrese aţi făcut în procesul de integrare a companiei Billa  în cele nouă luni trecute de când aţi anunţat oficial achiziţionarea ?   În această perioadă am lansat salutul nostru către noii colegi - „Bun venit, Billa !”-, ne-am întâlnit cu ei şi ne-am cunoscut. Am organizat o caravană şi am mers...

,,În 2017 vreau încă 5% din piață”
Joi, 08 Decembrie 2016, ora 10:45

În această lună (n.r. decembrie) se împlinesc șapte ani de când sunteți la conducerea companiei SALBAC. Care au fost principalele probleme cu care v-ați confruntat și cât de greu a fost să ajungeți la poziția de lider în categoria salamurilor crud-uscate?    În 2010 preşedintele Grupului AGRICOLA a lansat strategia actuală de...

,,Șansa unui producător din România este să dezvolte anumite nișe”
Vineri, 11 Noiembrie 2016, ora 10:47

Ne apropiem de finalul acestui an și fiecare companie din piață își analizează cât mai atent cifrele obținute și acti­vitățile efectuate pe parcurs. Cum a fost anul 2016 pentru compania Râureni?  Un an bun, chiar foarte bun! Pentru compania Râureni, ultimii trei ani au însemnat creștere pe partea de vânzări. Anul acesta a fost...

„Logistica modernă se îndreaptă spre retail delivery, o lume pe care o dezvoltă acum amazon.com”
Vineri, 14 Octombrie 2016, ora 12:00

Reprezentanții firmelor de distribuție spun că nu mai fac față pe piață fără componente de logistică în activitatea lor.  Ce presupune practic o astfel de transformare?     Asta face parte din ceea ce, în carțile de business, se numește managementul schimbării. Ce s-a întâmplat? O luăm istoric. La început,...

„Venim către retaileri cu campanii bine argumentate și targetate”
Marti, 16 August 2016, ora 13:46

  Cum caracterizați primul semestru al acestui an din punctul de vedere al vânzărilor Caroli Foods?   Din punctul nostru de vedere, primul semestru a fost marcat de ceea ce s-a întâmplat în ultimele luni ale anului trecut, și aici mă refer la schimbările legislative care au influenţat atât consumul, cât şi frecvenţa de...

„Bergenbier Brand crește cu două cifre după campania dedicată Euro 2016”
Luni, 16 Mai 2016, ora 11:14

Care sunt principalele obiective ale companiei Bergenbier S.A. pentru acest an?    Pe lângă obiectivele de volum şi market share, obiectivul principal al companiei este acela de a deveni prima alegere pentru clienţi (parteneri de afaceri) şi consumatori. Dezvoltăm branduri extraordinare, investim în oameni, organizaţie şi în parteneriate cu un...

„Piata berii are nevoie de mai multa inovatie”
Luni, 07 Decembrie 2015, ora 16:27

Cand a inceput sa iti placa sa lucrezi in sectorul berii?   A inceput sa imi placa in momentul in care am intrat in domeniu, in 1998. Dupa cativa ani petrecuti in operational, distributie si vanzari, am intrat in trade marketing in 2004, cand  acesta era un concept nou pentru Romania. Trade marketingul pentru Ursus Breweries, dar cred ca si pentru alte mari companii...

Business-ul creste prin calitatea serviciilor
Joi, 10 Septembrie 2015, ora 12:25

Sunt 24 de ani de cand firma Marathon Distribution Group activeaza in piata. Cum s-a dezvoltat business-ul in acest aproape un sfert de secol? Business-ul companiei Marathon Distribution Group s-a dezvoltat prin multe parghii si multe motive, dar cele mai importante sunt : 1. cererile si exigentele clientilor nostri si evolutia pietei; 2. viteza noastra de reactie, viziune si...



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii