Strategii de piata

„Vom integra Billa și vom continua să ne extindem”
Joi, 06 Aprilie 2017, ora 12:05

Ce progrese aţi făcut în procesul de integrare a companiei Billa  în cele nouă luni trecute de când aţi anunţat oficial achiziţionarea ?   În această perioadă am lansat salutul nostru către noii colegi - „Bun venit, Billa !”-, ne-am întâlnit cu ei şi ne-am cunoscut. Am organizat o caravană şi am mers...

,,În 2017 vreau încă 5% din piață”
Joi, 08 Decembrie 2016, ora 10:45

În această lună (n.r. decembrie) se împlinesc șapte ani de când sunteți la conducerea companiei SALBAC. Care au fost principalele probleme cu care v-ați confruntat și cât de greu a fost să ajungeți la poziția de lider în categoria salamurilor crud-uscate?    În 2010 preşedintele Grupului AGRICOLA a lansat strategia actuală de...

,,Șansa unui producător din România este să dezvolte anumite nișe”
Vineri, 11 Noiembrie 2016, ora 10:47

Ne apropiem de finalul acestui an și fiecare companie din piață își analizează cât mai atent cifrele obținute și acti­vitățile efectuate pe parcurs. Cum a fost anul 2016 pentru compania Râureni?  Un an bun, chiar foarte bun! Pentru compania Râureni, ultimii trei ani au însemnat creștere pe partea de vânzări. Anul acesta a fost...

„Logistica modernă se îndreaptă spre retail delivery, o lume pe care o dezvoltă acum amazon.com”
Vineri, 14 Octombrie 2016, ora 12:00

Reprezentanții firmelor de distribuție spun că nu mai fac față pe piață fără componente de logistică în activitatea lor.  Ce presupune practic o astfel de transformare?     Asta face parte din ceea ce, în carțile de business, se numește managementul schimbării. Ce s-a întâmplat? O luăm istoric. La început,...

„Venim către retaileri cu campanii bine argumentate și targetate”
Marti, 16 August 2016, ora 13:46

  Cum caracterizați primul semestru al acestui an din punctul de vedere al vânzărilor Caroli Foods?   Din punctul nostru de vedere, primul semestru a fost marcat de ceea ce s-a întâmplat în ultimele luni ale anului trecut, și aici mă refer la schimbările legislative care au influenţat atât consumul, cât şi frecvenţa de...

„Bergenbier Brand crește cu două cifre după campania dedicată Euro 2016”
Luni, 16 Mai 2016, ora 11:14

Care sunt principalele obiective ale companiei Bergenbier S.A. pentru acest an?    Pe lângă obiectivele de volum şi market share, obiectivul principal al companiei este acela de a deveni prima alegere pentru clienţi (parteneri de afaceri) şi consumatori. Dezvoltăm branduri extraordinare, investim în oameni, organizaţie şi în parteneriate cu un...

„Piata berii are nevoie de mai multa inovatie”
Luni, 07 Decembrie 2015, ora 16:27

Cand a inceput sa iti placa sa lucrezi in sectorul berii?   A inceput sa imi placa in momentul in care am intrat in domeniu, in 1998. Dupa cativa ani petrecuti in operational, distributie si vanzari, am intrat in trade marketing in 2004, cand  acesta era un concept nou pentru Romania. Trade marketingul pentru Ursus Breweries, dar cred ca si pentru alte mari companii...

Business-ul creste prin calitatea serviciilor
Joi, 10 Septembrie 2015, ora 12:25

Sunt 24 de ani de cand firma Marathon Distribution Group activeaza in piata. Cum s-a dezvoltat business-ul in acest aproape un sfert de secol? Business-ul companiei Marathon Distribution Group s-a dezvoltat prin multe parghii si multe motive, dar cele mai importante sunt : 1. cererile si exigentele clientilor nostri si evolutia pietei; 2. viteza noastra de reactie, viziune si...

"30% din cifra de afaceri este generata de export"
Marti, 14 Iulie 2015, ora 15:01

In aprilie 2014 ati acceptat functia de director general al companiei Aaylex. Care au fost motivele pentru care v-ati intors in industrie? Prin acceptarea functiei de director general Aaylex, m-am intors in industrie! De aproape un sfert de veac, cu exceptia ultimilor patru ani, am activat in industria carnii. Principala provocare a acestei functii este de a consolida pozitia...

Monica Frumosu : „Brandurile Unilever cresc mai rapid decat piata”
Marti, 09 Iunie 2015, ora 12:45

In urma cu un an ati fost promovata pe pozitia de Customer Marketing Manager in cadrul companiei Unilever. Care sunt atributiile preluate o data cu aceasta functie? Responsabilitatea mea, in calitate de Customer Marketing Manager, este de a ma ocupa de categoriile de produse de ingrijire a casei si ingrijire personala - Home Care si Personal Care. Rolul departamentului de Customer...



Special

Capcanele creşterii

Inflaţia, scumpirea materiilor prime, reducerea investiţiilor guvernamentale şi riscul de recesiune sunt pericole ce pot induce o schimbare de trend în FMCG, după ce 2017 a început neobişnuit de bine pentru furnizori şi retaileri ca urmare a creşterii salariilor, a pensiilor şi a altor venituri bugetare. ...

Afacerea «MEDIU»: cine profită mai mult?

În problematica deşeurilor, accentul se pune pe bani şi mai puţin pe protecţia mediului. Chiar şi legislaţia prezentă şi modificările propuse pentru legislaţia viitoare sunt centrate pe taxe indirecte sau penalităţi, în timp ce problematica mediului apare ca o consecinţă a acestor prevederi de ordin...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 martie 2017


Retail

Comerţul modern şi-a adjudecat, în februarie, 14 noi unităţi

Profi a deschis 12 magazine, iar Lidl şi Kaufland, câte unul.   Reţeaua Profi deţine în prezent 523 de magazine, acoperind 272 de localităţi.   Cele mai recente magazine Profi au fost deschise în ultima zi a lunii, la Halchiu şi Brusturi. Nouă dintre noile magazine din a doua lună...

Ianuarie a bifat 16 noi deschideri în comerțul modern

Cele mai multe inaugurări aparțin retailerului Profi Rom Food. Profi încheie luna ianuarie cu un nou record, inaugurând zece magazine . Trei dintre acestea sunt în format City și au fost deschise la Bacău, Cluj Napoca și Giroc (Timiș). În format Loco s-au deschis patru unități, după cum...

arhiva sectiunii