Strategii de piata

Câtă inovație poate încăpea într-un ou?
Marti, 31 Octombrie 2017, ora 16:40

La mijlocul lunii octombrie ați lansat în premieră pe piața românească două produse noi – Ouă Ochioase și Ouă Inimoase. De ce ați ales ca noile produse să fie numite așa? Am demarat acest proiect în 2012 în urma unui amplu studiu de fezabilitate, iar principalul motiv a fost diferențierea în piață, dar și trendurile noi de consum...

„Vânzările confirmă fezabilitatea planului de extindere a rețelei de magazine de brand”
Luni, 11 Septembrie 2017, ora 15:01

V-aţi alăturat echipei Farmec de puţin timp, în decembrie anul trecut, lăsând în urmă joburi din domenii care nu aveau nicio legătură cu sectorul FMCG. Cum a fost prima zi în companie? Îmi amintesc foarte bine prima mea zi la Farmec, a fost o zi cu o încărcătură emoţională foarte puternică, pe care nu ai cum să o uiţi prea...

Inovalabel investeşte 5,5 milioane de euro într-o fabrică nouă, cu echipament de ultimă generaţie
Joi, 03 August 2017, ora 12:53

Se aude că aţi început să construiţi o fabrică nouă. Ce are cea de acum: nu mai încap comenzile în ea?   Într-adevăr, fabrica actuală începe să devină neîncăpătoare! Când ne-am mutat aici, în anul 2010, am calculat că spaţiul ne va fi suficient pentru cel puţin 10 ani. Constatăm, însă, cu bucurie, că...

„Am setat un nou trend în categoria de mezeluri”
Joi, 08 Iunie 2017, ora 11:29

Ați lansat Eticheta curată, o generaţie de produse din care ați scos amidonul, soia, glutenul, MDM-ul, coloranții sintetici, monoglutamatul. De ce?   Ne-am dat seama că, ușor, ușor, consumatorul se schimbă în piața de mezeluri. Sunt căutate produse tot mai curate, tot mai sănătoase şi de aici preocuparea noastră pentru eliminarea ingredientelor...

  Mircea Turdean, Farmec: ”Tatăl meu a fost un vizionar: magazinele de brand aduc încasări substanţiale!”
Joi, 25 Mai 2017, ora 19:39

Ce vânzări au magazinele de brand Farmec sau Gerovital; care sunt cei doi retaileri care aduc cele mai mari încasări companiei clujene; care sunt strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii pentru următorii 2 ani și intențiile de francizare pe piața externă; cum a fost poziționată pe segmentul super premium gama de cosmetice lansată în această...

„Vom integra Billa și vom continua să ne extindem”
Joi, 06 Aprilie 2017, ora 12:05

Ce progrese aţi făcut în procesul de integrare a companiei Billa  în cele nouă luni trecute de când aţi anunţat oficial achiziţionarea ?   În această perioadă am lansat salutul nostru către noii colegi - „Bun venit, Billa !”-, ne-am întâlnit cu ei şi ne-am cunoscut. Am organizat o caravană şi am mers...

,,În 2017 vreau încă 5% din piață”
Joi, 08 Decembrie 2016, ora 10:45

În această lună (n.r. decembrie) se împlinesc șapte ani de când sunteți la conducerea companiei SALBAC. Care au fost principalele probleme cu care v-ați confruntat și cât de greu a fost să ajungeți la poziția de lider în categoria salamurilor crud-uscate?    În 2010 preşedintele Grupului AGRICOLA a lansat strategia actuală de...

,,Șansa unui producător din România este să dezvolte anumite nișe”
Vineri, 11 Noiembrie 2016, ora 10:47

Ne apropiem de finalul acestui an și fiecare companie din piață își analizează cât mai atent cifrele obținute și acti­vitățile efectuate pe parcurs. Cum a fost anul 2016 pentru compania Râureni?  Un an bun, chiar foarte bun! Pentru compania Râureni, ultimii trei ani au însemnat creștere pe partea de vânzări. Anul acesta a fost...

„Logistica modernă se îndreaptă spre retail delivery, o lume pe care o dezvoltă acum amazon.com”
Vineri, 14 Octombrie 2016, ora 12:00

Reprezentanții firmelor de distribuție spun că nu mai fac față pe piață fără componente de logistică în activitatea lor.  Ce presupune practic o astfel de transformare?     Asta face parte din ceea ce, în carțile de business, se numește managementul schimbării. Ce s-a întâmplat? O luăm istoric. La început,...

„Venim către retaileri cu campanii bine argumentate și targetate”
Marti, 16 August 2016, ora 13:46

  Cum caracterizați primul semestru al acestui an din punctul de vedere al vânzărilor Caroli Foods?   Din punctul nostru de vedere, primul semestru a fost marcat de ceea ce s-a întâmplat în ultimele luni ale anului trecut, și aici mă refer la schimbările legislative care au influenţat atât consumul, cât şi frecvenţa de...

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii