Strategii de piata

„Vânzările confirmă fezabilitatea planului de extindere a rețelei de magazine de brand”
Luni, 11 Septembrie 2017, ora 15:01

V-aţi alăturat echipei Farmec de puţin timp, în decembrie anul trecut, lăsând în urmă joburi din domenii care nu aveau nicio legătură cu sectorul FMCG. Cum a fost prima zi în companie? Îmi amintesc foarte bine prima mea zi la Farmec, a fost o zi cu o încărcătură emoţională foarte puternică, pe care nu ai cum să o uiţi prea...

Inovalabel investeşte 5,5 milioane de euro într-o fabrică nouă, cu echipament de ultimă generaţie
Joi, 03 August 2017, ora 12:53

Se aude că aţi început să construiţi o fabrică nouă. Ce are cea de acum: nu mai încap comenzile în ea?   Într-adevăr, fabrica actuală începe să devină neîncăpătoare! Când ne-am mutat aici, în anul 2010, am calculat că spaţiul ne va fi suficient pentru cel puţin 10 ani. Constatăm, însă, cu bucurie, că...

„Am setat un nou trend în categoria de mezeluri”
Joi, 08 Iunie 2017, ora 11:29

Ați lansat Eticheta curată, o generaţie de produse din care ați scos amidonul, soia, glutenul, MDM-ul, coloranții sintetici, monoglutamatul. De ce?   Ne-am dat seama că, ușor, ușor, consumatorul se schimbă în piața de mezeluri. Sunt căutate produse tot mai curate, tot mai sănătoase şi de aici preocuparea noastră pentru eliminarea ingredientelor...

  Mircea Turdean, Farmec: ”Tatăl meu a fost un vizionar: magazinele de brand aduc încasări substanţiale!”
Joi, 25 Mai 2017, ora 19:39

Ce vânzări au magazinele de brand Farmec sau Gerovital; care sunt cei doi retaileri care aduc cele mai mari încasări companiei clujene; care sunt strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii pentru următorii 2 ani și intențiile de francizare pe piața externă; cum a fost poziționată pe segmentul super premium gama de cosmetice lansată în această...

„Vom integra Billa și vom continua să ne extindem”
Joi, 06 Aprilie 2017, ora 12:05

Ce progrese aţi făcut în procesul de integrare a companiei Billa  în cele nouă luni trecute de când aţi anunţat oficial achiziţionarea ?   În această perioadă am lansat salutul nostru către noii colegi - „Bun venit, Billa !”-, ne-am întâlnit cu ei şi ne-am cunoscut. Am organizat o caravană şi am mers...

,,În 2017 vreau încă 5% din piață”
Joi, 08 Decembrie 2016, ora 10:45

În această lună (n.r. decembrie) se împlinesc șapte ani de când sunteți la conducerea companiei SALBAC. Care au fost principalele probleme cu care v-ați confruntat și cât de greu a fost să ajungeți la poziția de lider în categoria salamurilor crud-uscate?    În 2010 preşedintele Grupului AGRICOLA a lansat strategia actuală de...

,,Șansa unui producător din România este să dezvolte anumite nișe”
Vineri, 11 Noiembrie 2016, ora 10:47

Ne apropiem de finalul acestui an și fiecare companie din piață își analizează cât mai atent cifrele obținute și acti­vitățile efectuate pe parcurs. Cum a fost anul 2016 pentru compania Râureni?  Un an bun, chiar foarte bun! Pentru compania Râureni, ultimii trei ani au însemnat creștere pe partea de vânzări. Anul acesta a fost...

„Logistica modernă se îndreaptă spre retail delivery, o lume pe care o dezvoltă acum amazon.com”
Vineri, 14 Octombrie 2016, ora 12:00

Reprezentanții firmelor de distribuție spun că nu mai fac față pe piață fără componente de logistică în activitatea lor.  Ce presupune practic o astfel de transformare?     Asta face parte din ceea ce, în carțile de business, se numește managementul schimbării. Ce s-a întâmplat? O luăm istoric. La început,...

„Venim către retaileri cu campanii bine argumentate și targetate”
Marti, 16 August 2016, ora 13:46

  Cum caracterizați primul semestru al acestui an din punctul de vedere al vânzărilor Caroli Foods?   Din punctul nostru de vedere, primul semestru a fost marcat de ceea ce s-a întâmplat în ultimele luni ale anului trecut, și aici mă refer la schimbările legislative care au influenţat atât consumul, cât şi frecvenţa de...

„Bergenbier Brand crește cu două cifre după campania dedicată Euro 2016”
Luni, 16 Mai 2016, ora 11:14

Care sunt principalele obiective ale companiei Bergenbier S.A. pentru acest an?    Pe lângă obiectivele de volum şi market share, obiectivul principal al companiei este acela de a deveni prima alegere pentru clienţi (parteneri de afaceri) şi consumatori. Dezvoltăm branduri extraordinare, investim în oameni, organizaţie şi în parteneriate cu un...



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii