Stirile Zilei

Amigo Fusion: Strauss România îşi completează portofoliul de produse cu un sortiment nou, o fuziune între cafeaua instant şi cea măcinată
Vineri, 22 Septembrie 2017, ora 20:12

Grupul Strauss a introdus în magazinele din România Amigo Fusion, un sortiment nou în cadrul brandului Amigo, o fuziune între cafeaua instant şi cafeaua prăjită şi măcinată. Pe această nişă din categoria cafea mai este prezent un singur brand, Egoiste, după ce Jacobs Millicano s-a retras discret în urmă cu aproximativ doi ani.    ...

Un nou magazin Lidl, în Bucureşti
Vineri, 22 Septembrie 2017, ora 19:20

În data de 28 septembrie, Lidl inaugurează un nou magazin în Bucureşti, reţeaua sa din România ajungând astfel la 212 unităţi. Magazinul este situat pe Strada Săvinești, Nr. 2, iar, odată cu deschiderea sa, vor fi create aproximativ 20 de noi locuri de muncă.    Noua unitate va avea o suprafață de peste 1600 mp și peste 70 de locuri de...

Daniel Anghel , PwC: „Mediul de afaceri ar avea nevoie de mai mult timp pentru a se pregăti pentru trecerea la noua modalitate de plată a TVA”
Joi, 21 Septembrie 2017, ora 17:10

  „Potrivit unui studiu efectuat de PwC la solicitarea Comisiei Europene, referitor la fezabilitatea implementării unui astfel de sistem, mediul de afaceri ar avea nevoie de mai mult timp pentru a se pregăti pentru trecerea la noua modalitate de plată a TVA, estimările fiind între 2 şi 4 ani pentru o tranziţie optimă, care să nu cauzeze dificultăţi companiilor”, a...

Înca două noi magazine Profi, ambele în format standard
Joi, 21 Septembrie 2017, ora 11:19

PROFI a inaugurat două magazine în localitaţile Deta şi Sângeorgiu de Pădure, ambele în format Standard.    Unitatea din Sângeorgiu de Pădure, judeţul Mureş, este amplasata în Piaţa Rhedey Claudia, nr. 13, cu o suprafaţă totala de 480 mp, din care suprafaţa de vânzări măsoară 335 mp.     Cea din Deta,...

410 candidaturi depuse la Premiile PIAŢA
Miercuri, 20 Septembrie 2017, ora 20:51

Peste 100 de companii au depus 410 candidaturi la ediţia a XII-a a Premiilor PIAŢA, competiţia care recompensează cu  50 de trofee campionii industriei bunurilor de larg consum, cei ce urmează a fi desemnaţi prin voturile partenerilor lor de afaceri: retailerii votează candidaturile furnizorilor, iar furnizorii pe cele depuse de retaileri. Se încheie, astfel, prima etapă a...

Companii cu afaceri de 10 miliarde euro participă la Club Retail şi conferinţa BusinessPLUS@2018. Radu Timiş Jr. este speaker, iar Tchibo este Coffee Partner
Miercuri, 20 Septembrie 2017, ora 19:30

Radu Timiş Jr., directorul comercial al companiei Cris-Tim va participa ca speaker la conferinţa BusinessPLUS@2018 din cadrul Clubului de Retail, iar Tchibo şi-a asumat rolul de Coffee Partner al evenimentului la care vor lua parte reprezentanţi ai autorităţilor, precum şi top şi middle manageri ai celor mai mari companii din industria bunurilor de larg consum – companii a...

[P] Sander Jansen, omul care a revolutionat industria de carte in Olanda, vine la Book Printing Conference
Miercuri, 20 Septembrie 2017, ora 15:58

Pe 29 septembrie 2017, incepand cu ora 10:30, va avea loc Conferinta Book Printing by Canon in sala Cupola a Pavilionului Central din Romexpo-Bucuresti, eveniment dedicat editurilor de carte si tipografiilor. Conferinta face parte din evenimentele conexe PRINT&SIGN , cel mai important targ de tipar si semnalistica din Europa de Sud-Est.    Key-speaker-ul acestui...

CHEP şi Mainfreight investesc în depozitul din Ploieşti pentru dezvoltarea şi consolidarea pe Supply Chain
Miercuri, 20 Septembrie 2017, ora 15:50

CHEP îşi consolidează poziţia pe piaţa românească de Supply Chain prin investiţia în modernizarea Service Center-ului din depozitul Mainfreight din Ploieşti, cu o linie semi-automată de recondiţionare a paleţilor, pentru a susţine pe termen lung dezvoltarea activităţii.  Investiţia în valoare de 600.000 euro este realizată în colaborare...

Romana Jourdren a fost numită Director General Europa Centrală și de Est al GSK Consumer Healthcare
Miercuri, 20 Septembrie 2017, ora 15:41

  GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare a anunțat numirea Romanei Jourdren în funcția de Director General pentru Europa Centrală și de Est. Jourdren a deținut anterior poziția de Director General pentru Cehia și Slovacia.  În noul său rol, Jourdren va fi responsabilă pentru gestionarea tuturor operațiunilor GSK Consumer Healthcare, corespunzătoare ariei...

Kaufland sprijină familiile din Timiș, Arad și Hunedoara afectate de furtună
Miercuri, 20 Septembrie 2017, ora 15:02

Furtuna devastatoare care a afectat vestul țării duminică, 17.09.2017, a produs numeroase pagube materiale. Pentru a veni în sprijinul familiilor afectate, Kaufland România şi Fundaţia “Pentru Voi” acordă ajutor material nerambursabil pentru repararea locuințelor avariate de furtună. Valoarea totală a finanțărilor oferite familiilor afectate de aceasta...



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii