Profil de manager

Asocierea dintre publicitarul Cezar Verziu și antreprenorul Alexandru Stan: Fabrica de Sandwichuri a devenit hot business
Miercuri, 07 Iunie 2017, ora 13:34

Asocierea dintre publicitarul Cezar Verziu și antreprenorul Alexandru Stan a crescut vânzările companiei la 1,5 milioane unități. Se pregătește linia de supe!   Fabrica de Sandwichuri a devenit un competitor redutabil în piață prin perseverența antrepreno­rului Alex Stan şi inovația publicitarului Cezar Verziu. Un parteneriat tonic şi dinamic,...

Un buyer într-un cuvânt: credibilitate - interviu cu Ionuţ Parfente, Director de Achiziţii Legume Fructe, Kaufland România
Miercuri, 10 Mai 2017, ora 14:42

Aparent un om ursuz, managerul Departamentului Achiziții Legume și Fructe din cadrul Kaufland România se dovedeşte un personaj jovial atunci când discuţia decurge deschis pe un teritoriu pe care el în cunoaşte foarte bine, deşi pentru neprofesionişti e plin de capcane.  Să fii pregătit zilnic să faci achiziţii reprezentând sute de tone de legume şi...

Un trend-setter în marketingul magazinului - Ionuţ Niţoi, director Carrefour Colentina
Joi, 09 Martie 2017, ora 13:27

Totul începe de la familie, atât discuţia liberă din timpul şedinţei foto, atât şi interviul jurnalistic. „Am o soţie minunată şi doi copii extraordinari. Acesta este atuul meu profesional, motivaţia care mă ţine permanent activ”, imi spunea Ionuţ Niţoi în faţa aparatului de fotografiat. Directorul magazinului Carrefour Colentina spune că de...

Mirel Jarnea, Business Development Manager Retail & Hospitality CEE Philips Lighting: „Lidershipul emoțional în vânzări este ceea ce mă atrage pe mine, mă ajută în profesie”
Miercuri, 08 Februarie 2017, ora 16:28

Dincolo de degajarea pe care o afişează, Mirel Jarnea se dovedeşte a fi un tânăr extrem de ambiţios, dar şi exigent cu propriile valori. Funcţia pe care o deţine în cadrul companiei Philips Lighting România - Business Development Manager Retail & Hospitality CEE – se mulează perfect pe jovialitatea afişată împreună cu o reală modestie. Sunt...

Personalitate 3 în 1: Celina, Zuzu și Rarăul - interviu cu Celina Condorovici, Senior Brand Manager Zuzu, Albalact
Marti, 20 Septembrie 2016, ora 14:26

Celina Condorovici, senior brand mana­gerul Zuzu, a răspuns întrebărilor interviului ca o mamă entuziastă ce povesteşte despre cei doi copii ai săi. Despre unul a vorbit mult - Rarăul -, iar despre cel de al doilea la superlativ - Zuzu.    Indiferent de tematica discutată, răspunsurile începeau şi se încheiau, inevitabil, cu „Zuzu”....

Lavinia Ghinescu, Brand Manager - Tablete, South Central Europe Mondelez: „Pe termen lung, promoţiile de preţ dăunează unui brand puternic”
Vineri, 15 Aprilie 2016, ora 14:36

Am realizat primul interviu, din lunga carieră de jurnalist, care nu începe cu o întrebare. Un interviu în care primele fraze au fost rostite de interlocutor, înaintea primei întrebări. Lavinia Ghinescu, responsabilul cu tabletele de ciocolată Milka şi  Local Brands (Poiana & Africana pe piața din România) din cadrul companiei Mondelez...

Carmen Gavrilescu, Agricola Bacău:„Puiul Fericit a fost brandul care a îndrăznit să inoveze într-o piaţă de comodity”
Marti, 22 Martie 2016, ora 15:03

  E dificil de abordat un interviu cu Carmen Gavrilescu, despre Carmen Gavrilescu. O întrebare adresată brand managerului, cu refe­rire la produsul pe care îl gestionează  -  „Puiul Fericit” – riscă să obțină un răspuns al directo­rului de marketing Carmen Gavrilescu, persoana care gestionează și construiește mixurile pentru toate...

"Daca as avea, din nou, 17 ani as alege inca o data sa lucrez in industria cosmeticelor"
Luni, 16 Noiembrie 2015, ora 14:10

Interviu cu Claudia Palacian, Manager de Produs, Farmec SA   De 11 ani este unul dintre oamenii de baza si loiali ai companiei Farmec: implementeaza proiecte de lansare pe piata a numeroase game de cosmetice, coordoneaza echipe multidisciplinare, construieste produse de ingrijire personala plecand de la studii de piata si de la cerintele si nevoile consumatoarelor, urmareste...

"Barbatii nu sunt atat de sofisticati pe cat par, e mai usor sa „citesti” un consumator de bere decat alte categorii de consumatori"
Vineri, 23 Octombrie 2015, ora 10:54

Interviu cu Irina Tcaciuc, Off Premise Channel Manager, Ursus Breweries, SABMiller Am provocat-o pe Irina Tcaciuc la o discutie la ­persoana a treia. O discutie despre persoana pe care o cunoaste cel mai bine – Irina Tcaciuc. A parut incantata de provocare, cu atat mai mult cu cat calitatea­ de „public speaker” nu se numara printre virtutile cu care sa se laude....

Alina Capruciu, Henkel Romania: "Oamenii care m-au format au contribuit esential la startul meu in calatoria numita marketing"
Marti, 14 Iulie 2015, ora 17:18

Afland despre intentia de a realiza un interviu pentru rubrica Profil de manager, o profesionista din industria comunicarii mi-a sugerat o intalnire cu Alina Capruciu. „Ai sa vezi, odata ce o cunosti, n-are cum sa nu-ti placa!” – m-a asigurat. „Ecce homo!”, mi-am zis, dupa ce am intrat in posesia unui scurt CV profesional. La interviu, Alina a venit cu...



Special

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

Cooperativizare. De data asta, e de bine

Marii retaileri își organizează propriile lanțuri scurte agro-alimentare   Drumul producției locale din mediul rural către rafturile marilor retaileri continuă să fie o provocare. Autoritățile, care au preferat să promoveze o lege – Legea 150/iulie 2016 – ce se dovedește a fi pe cât...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017


Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii