Profil de manager

Asocierea dintre publicitarul Cezar Verziu și antreprenorul Alexandru Stan: Fabrica de Sandwichuri a devenit hot business
Miercuri, 07 Iunie 2017, ora 13:34

Asocierea dintre publicitarul Cezar Verziu și antreprenorul Alexandru Stan a crescut vânzările companiei la 1,5 milioane unități. Se pregătește linia de supe!   Fabrica de Sandwichuri a devenit un competitor redutabil în piață prin perseverența antrepreno­rului Alex Stan şi inovația publicitarului Cezar Verziu. Un parteneriat tonic şi dinamic,...

Un buyer într-un cuvânt: credibilitate - interviu cu Ionuţ Parfente, Director de Achiziţii Legume Fructe, Kaufland România
Miercuri, 10 Mai 2017, ora 14:42

Aparent un om ursuz, managerul Departamentului Achiziții Legume și Fructe din cadrul Kaufland România se dovedeşte un personaj jovial atunci când discuţia decurge deschis pe un teritoriu pe care el în cunoaşte foarte bine, deşi pentru neprofesionişti e plin de capcane.  Să fii pregătit zilnic să faci achiziţii reprezentând sute de tone de legume şi...

Un trend-setter în marketingul magazinului - Ionuţ Niţoi, director Carrefour Colentina
Joi, 09 Martie 2017, ora 13:27

Totul începe de la familie, atât discuţia liberă din timpul şedinţei foto, atât şi interviul jurnalistic. „Am o soţie minunată şi doi copii extraordinari. Acesta este atuul meu profesional, motivaţia care mă ţine permanent activ”, imi spunea Ionuţ Niţoi în faţa aparatului de fotografiat. Directorul magazinului Carrefour Colentina spune că de...

Mirel Jarnea, Business Development Manager Retail & Hospitality CEE Philips Lighting: „Lidershipul emoțional în vânzări este ceea ce mă atrage pe mine, mă ajută în profesie”
Miercuri, 08 Februarie 2017, ora 16:28

Dincolo de degajarea pe care o afişează, Mirel Jarnea se dovedeşte a fi un tânăr extrem de ambiţios, dar şi exigent cu propriile valori. Funcţia pe care o deţine în cadrul companiei Philips Lighting România - Business Development Manager Retail & Hospitality CEE – se mulează perfect pe jovialitatea afişată împreună cu o reală modestie. Sunt...

Personalitate 3 în 1: Celina, Zuzu și Rarăul - interviu cu Celina Condorovici, Senior Brand Manager Zuzu, Albalact
Marti, 20 Septembrie 2016, ora 14:26

Celina Condorovici, senior brand mana­gerul Zuzu, a răspuns întrebărilor interviului ca o mamă entuziastă ce povesteşte despre cei doi copii ai săi. Despre unul a vorbit mult - Rarăul -, iar despre cel de al doilea la superlativ - Zuzu.    Indiferent de tematica discutată, răspunsurile începeau şi se încheiau, inevitabil, cu „Zuzu”....

Lavinia Ghinescu, Brand Manager - Tablete, South Central Europe Mondelez: „Pe termen lung, promoţiile de preţ dăunează unui brand puternic”
Vineri, 15 Aprilie 2016, ora 14:36

Am realizat primul interviu, din lunga carieră de jurnalist, care nu începe cu o întrebare. Un interviu în care primele fraze au fost rostite de interlocutor, înaintea primei întrebări. Lavinia Ghinescu, responsabilul cu tabletele de ciocolată Milka şi  Local Brands (Poiana & Africana pe piața din România) din cadrul companiei Mondelez...

Carmen Gavrilescu, Agricola Bacău:„Puiul Fericit a fost brandul care a îndrăznit să inoveze într-o piaţă de comodity”
Marti, 22 Martie 2016, ora 15:03

  E dificil de abordat un interviu cu Carmen Gavrilescu, despre Carmen Gavrilescu. O întrebare adresată brand managerului, cu refe­rire la produsul pe care îl gestionează  -  „Puiul Fericit” – riscă să obțină un răspuns al directo­rului de marketing Carmen Gavrilescu, persoana care gestionează și construiește mixurile pentru toate...

"Daca as avea, din nou, 17 ani as alege inca o data sa lucrez in industria cosmeticelor"
Luni, 16 Noiembrie 2015, ora 14:10

Interviu cu Claudia Palacian, Manager de Produs, Farmec SA   De 11 ani este unul dintre oamenii de baza si loiali ai companiei Farmec: implementeaza proiecte de lansare pe piata a numeroase game de cosmetice, coordoneaza echipe multidisciplinare, construieste produse de ingrijire personala plecand de la studii de piata si de la cerintele si nevoile consumatoarelor, urmareste...

"Barbatii nu sunt atat de sofisticati pe cat par, e mai usor sa „citesti” un consumator de bere decat alte categorii de consumatori"
Vineri, 23 Octombrie 2015, ora 10:54

Interviu cu Irina Tcaciuc, Off Premise Channel Manager, Ursus Breweries, SABMiller Am provocat-o pe Irina Tcaciuc la o discutie la ­persoana a treia. O discutie despre persoana pe care o cunoaste cel mai bine – Irina Tcaciuc. A parut incantata de provocare, cu atat mai mult cu cat calitatea­ de „public speaker” nu se numara printre virtutile cu care sa se laude....

Alina Capruciu, Henkel Romania: "Oamenii care m-au format au contribuit esential la startul meu in calatoria numita marketing"
Marti, 14 Iulie 2015, ora 17:18

Afland despre intentia de a realiza un interviu pentru rubrica Profil de manager, o profesionista din industria comunicarii mi-a sugerat o intalnire cu Alina Capruciu. „Ai sa vezi, odata ce o cunosti, n-are cum sa nu-ti placa!” – m-a asigurat. „Ecce homo!”, mi-am zis, dupa ce am intrat in posesia unui scurt CV profesional. La interviu, Alina a venit cu...



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii