La zi

De ce cresc preturile, Petrica?
Luni, 20 Noiembrie 2017, ora 16:28

Preţurile produselor alimentare au crescut sistematic în a doua jumătate a anului 2017, ca urmare a creşterii accizei la combustibili, a creşterii dobânzilor pentru finanţare, a creşterii valorii euro în raport cu leul şi nu în ultimul rând ca urmare a instabilităţii şi imprevizibilităţii mediului fiscal.    Dar, în ultimele...

Ingrijirea locuinței: Activari in-store cu produse noi
Miercuri, 15 Noiembrie 2017, ora 11:36

Începând cu a doua parte a lunii octombrie, furnizorii de produse home storage/home care sunt deja  prezenți în retail cu oferte specifice perioadei de curățenie ce precede sărbătorile de iarnă. Henkel are pregătite o mulțime de noutăți și în această categorie. Atât la gama de detergent Persil, cât și la gama de produse pentru...

Alimente: Podusele romanesti sunt in trend
Miercuri, 15 Noiembrie 2017, ora 11:26

În categoria alimente, produsele româneşti continuă să fie pe un trend pozitiv, căutate şi apreciate de consumatori, alegerea făcându-se deopotrivă raţional - prospeţime, reţeta pe „gustul” nostru, ingrediente mai naturale -, cât şi emoţional: nevoia de a susţine producătorii locali, de a promova producţia autohtonă. Pentru că tocmai am...

Bauturi alcoolice: Pachete cu valoare adaugata si pret promotional
Miercuri, 15 Noiembrie 2017, ora 11:20

Pentru Ursus Breweries , subsidiară a Asahi Breweries Europe, vara 2017 a fost foarte bună atât din punct de vedere valoric, cât şi volumetric. Vânzările în prima jumătate a anului au fost de trei ori mai mari faţă de creşterea înregistrată de piaţa berii per ansamblu,  fapt datorat creşterii puterii de cumpărare, a vremii bune şi,...

Dulciuri si cafea: Editii limitate, de sezon
Marti, 14 Noiembrie 2017, ora 16:10

Mondelez România vine în întâmpinarea consumatorilor cu produse de la Milka şi Barni dedicate Sărbătorilor. Portofoliul Milka de sezon cuprinde: figurina Moș Crăciun, din ciocolată fină cu lapte din Alpi; tableta de ciocolată Sweet Winter 100gr, ale cărei pătrățele au îmbrăcat forma brăduţilor; bomboanele de pom asortate, în 4...

Produse de ingrijire personala: Seturi cadou si premii surpriza
Marti, 14 Noiembrie 2017, ora 15:25

Perioada sărbătorilor de iarnă coincide cu o etapă foarte activă pentru Farmec , din punctul de vedere al lansării de produse. Astfel, sfârşitul de an va fi marcat de apariţia a cel puţin două game revoluţionare pentru portofoliul companiei clujene. De asemenea, sunt pregătite şi o serie de oferte speciale, în ton cu sezonul Sărbătorilor. Pentru a corespunde...

Ofertele customizate sunt amplificate in-store de activari spectaculoase
Marti, 14 Noiembrie 2017, ora 13:58

A început perioada în care magazinele își reamenajează spațiile, își suplimentează rafturile pentru anumite categorii și fac lor pentru teatralizări pe aleile centrale; perioada edițiilor limitate, a produselor sezoniere, a promoțiilor speciale, a campaniilor surprinzătoare și a comunicării neconvenționale.    Potrivit Oanei Mirilă,...

Catalin Samara: Bringo se extinde in Romania si in urmatorii 2 ani ar putea testa modelul de business la nivel international
Luni, 13 Noiembrie 2017, ora 20:53

Când Carrefour a intrat în acţionariatul Bringo, la doi ani după ce acelaşi retailer lansase propriul magazin online,  investiţia a fost interpretată ca o alternativă pentru creşterea prezenţei în mediul digital. După preluarea pachetului majoritar de către Carrefour, toată lumea se aştepta ca una din cele două platforme online să o absoarbă pe cealaltă....

Euromonitor: Opt megatrenduri vor schimba substantial industria bunurilor de larg consum in urmatorii 12 ani
Miercuri, 18 Octombrie 2017, ora 16:35

Euromonitor a publicat pe siteul propriu studiul „Analiza Megatrendurilor – pune consumatorul în inima afacerii” prin care a identificat 20 cele mai influente megatrenduri ce vor modela businessul până în anul 2030. Studiul, semnat de Sarah Boumphrey, Director Economic Euromonitor International, și Zandi Brehmer, Client Innovation Manager Euromonitor...

BusinessPLUS@2018, Club Retail: Parteneriatele cu valoare adaugata - cheia pentru loializarea consumatorilor
Luni, 09 Octombrie 2017, ora 18:08

Dezbaterile despre parteneriatele cu valoare adăugată – tema discuţiilor din panelul trei al conferinţei BusinessPLUS@2018 de la Poiana Braşov, au avut un numitor comun, fie că a fost vorba despre reprezentanţi ai retailerilor, ai producătorilor sau consultanţi. Loializarea clienţilor este preocuparea principală a companiilor din industria bunurilor de larg consum, indiferent...

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii