Ghid furnizori

Retailtainment de Sarbatori - produsele de sezon au fost livrate in magazine inca de la mijlocul lunii martie
Luni, 18 Aprilie 2016, ora 09:25

Obiectivul principal al furnizorilor și retailerilor, în această perioadă, este maximizarea vizibilității instore, motiv pentru care bătălia pentru raft și componenta de trade marketing escaladează.   Expunerea lansărilor, respectiv a ofertelor, se face după strategii minuțios gândite, de la plasamente secundare la teatralizări și ambasadori de brand,...

Sarbatori de iarna 2015: Este esential sa ne cunoastem foarte bine targetul
Marti, 17 Noiembrie 2015, ora 12:38

        Selena (Tudorache) Gubavu, Senior Account Manager, Grup Sapte             • Ca in fiecare an, perioada sarbatorilor de iarna este foarte asteptata, toate partile implicate - furnizor, retailer, agentie - isi doresc sa aiba cele mai bune rezultate si atingerea obiectivelor. Este o perioada...

Sarbatori de iarna 2015: Cadouri spectaculoase pentru relaxare, frumusete si rasfat
Luni, 16 Noiembrie 2015, ora 14:41

Pentru final de an, UNILEVER a pregatit o gama extinsa de seturi cadou, din dorinta de a le oferi consumatorilor fideli ocazia de a se rasfata sau de a darui frumusete celor apropiati. Colectia de cadouri cuprinde brandurile Dove, Dove Men+Care, Rexona, Rexona Men si Axe. Oferta speciala include pachete cu produse din gamele premium, nou lansate, pachete cu mai multe produse si o geanta...

Sarbatori de iarna 2015: Noutati, editii limitate si multe surprize pe segmentul bauturilor
Luni, 16 Noiembrie 2015, ora 13:58

„Fa pe cineva fericit” va fi mesajul COCA-COLA in sezonul cadourilor. Compania va comunica 360o, printr-o campanie nationala in care va intampina consumatorii cu multe surprize, inovatii la nivel de eticheta si proiecte speciale. „Ne dorim sa fim cat mai aproape de consumatorii nostri si sa le oferim o experienta de brand variata. Stim cat sunt de speciale pentru romani...

Sarbatori de iarna 2015: „Febra cumparaturilor” pentru curatenia locuintei a inceput de mult
Luni, 16 Noiembrie 2015, ora 13:21

Este o perioada importanta din an, care genereaza un sell-out semnificativ, de aceea HENKEL ROMANIA vine in intampinarea nevoilor consumatorilor cu promotii atat pentru produsele de curatarea sau ingrijire a hainelor (Persil, Perwoll, Silan), cat si pentru cele destinate curateniei casei (Pur, Somat, Clin, Bref). Tot in aceasta perioada a lansat in piata o inovatie in categoria...

Sarbatori de iarna 2015: Alimentele de post si cele traditionale, primele pe lista de cumparaturi
Luni, 16 Noiembrie 2015, ora 12:06

Postul care precede Craciu­nul este asociat in mod direct cu o ali­mentatie stricta. Potri­vit  surselor din piata, in aceasta perioada vanzarile la produsele vegetale cresc in raport de 20 la 1, fata de o luna normala din an. Oferta din retail este extrem de generoasa, de la mancarurile gata preparate conservate (shelf stable), la alimentele procesate – de genul ...

Produse de ingrijire personala: igiena orala - un demers nu doar estetic, ci si pentru sanatate
Marti, 09 Iunie 2015, ora 11:55

Consumer Healthcare este o piata foarte atractiva: la nivel global creste anual in jur de 4% si are, in mod traditional, marje mai bune decat multe dintre categoriile din FMCG. La nivel national, categoria de ingrijire orala are o penetrare de 75,4%, cu 58% penetrare in mediul urban vs. 45% in rural (conform datelor GfK, 2014); insa dinamismul categoriei si statisticile ingrijoratoare...

Produse de ingrijire personala: expunere responsabila la soare
Marti, 09 Iunie 2015, ora 11:29

Potrivit jucatorilor din piata, in ultimii ani se remarca anumite tendinte in randul consumatorilor, legate de expunerea prudenta la soare: publicul-tinta alege formule mai avansate din punct de vedere tehnologic, cu factor de protectie solara mai ridicat, cauta produse ce contin si ingrediente ce previn imbatranirea prematura – in special femeile –, opteaza pentru lotiunile de...

Ali Yildirir, presedintele Asil Group: "Ne dorim ca romanii sa ne cunoasca mai bine"
Marti, 09 Iunie 2015, ora 11:23

Cum apreciati, in general, piata produselor de ingrijire personala pe segmentele pe care activati? In piata produselor de ingrijire personala, ca si in cea a detergentilor, concurenta este printre cele mai puternice, segmentata inechitabil intre marii jucatori internationali. Cu toate acestea, experienta ne-a invat ca piata ramane deschisa, consumatorii fiind mereu tentati sa...

Produse de ingrijire personala: focus pe produsele de ingrijire a bebelusilor si copiilor mici
Marti, 09 Iunie 2015, ora 11:18

Ce criterii primeaza, de regula, in alegerea shopperului/parintilor din Romania atunci cand achizitioneaza produse pentru ingrijirea bebelusilor – beneficiile functionale/rationale, nevoile emotionale, calitatea, ingredientele continute, pretul, promotiile, brandul? „Parintele care achizitioneaza produse pentru ingrijirea bebelusilor este in primul rand o persoana...



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii