Stiri Externe

Dispare brandul La Dorna în categoria unt. Temporar
Miercuri, 12 Iulie 2017, ora 15:08

Consiliul Concurenţei a autorizat preluarea companiilor Covalact şi Lactate Harghita de către compania franceză Lactalis cu anumite condiţii    „În urma analizei, Consiliul Concurenţei a constatat că tranzacţia poate conduce la consolidarea poziţiei grupului Lactalis pe piaţa producţiei şi comercializării untului, la nivel naţional, cu efectul...

EXCLUSIV: Florin Burculescu, preşedintele Cooperativei Ţara Mea: „Vrem ca Ţara Mea să aducă în galantare porcul tradițional, cel care are gust și miros”
Marti, 30 Mai 2017, ora 14:37

Tot drumul către Fabrica de lapte din Berca, judeţul Buzău, mi-am pus problema cum să abordez discuţia cu Florin Burculescu. Cine este Florin Burculescu? Aceeaşi întrebare mi-am pus-o şi eu în 2015, când Kaufland lansa parteneriatul cu Cooperativa Agricolă de Producţie Integrată (CAPI) Ţara Mea pentru a aduce produse locale în rafturile reţelei de...

Relația promoției cu brandul și măsurarea eficienței campaniilor de trade
Vineri, 07 Aprilie 2017, ora 15:33

La începutul lunii martie s-a desfășurat cea de- a VI-a ediție a Congresului de Trade Marketing , organizat de Piaţa, cu tema „In-store - New Story” . Evenimentul de­dicat profesioniștilor din domeniu a abordat în acest an problematica eficienței investițiilor în trade marketing și a creativității în cultivarea valorii brandului în cadrul...

„Avem în vedere pătrunderea în cât mai multe localităţi din România”
Miercuri, 08 Februarie 2017, ora 16:46

Interviu cu Daniel Gross, General Manager Rewe România   Despre Rewe România şi Penny Market se vorbeşte mult de la începutul acestui an. Retailerul a deschis nu mai puţin de 10 magazine la sfârşitul lui decembrie 2016 şi alte patru la mijlocul lui ianuarie, a anunţat rebranduirea a şase din cele opt XXL-uri, a lansat un post de radio propriu –...

Legea etichetării tricolore, la un pas de adoptare
Vineri, 11 Noiembrie 2016, ora 10:30

Conform proiectului de lege, produsele procesate ar trebui să poarte etichete colorate pe care să fie inscripţionat gradul de risc de boală cardiovasculară în caz de consum.   Parlamentarii se grăbesc să finalizeze proiectele legis­lative blocate la Senat înainte de finalizarea mandatului. Toate proiectele respinse de senatori în ultimul an ajung...

Apa de cocos și sucurile de legume, în topul preferințelor consumatorilor de soft drinks
Miercuri, 28 Septembrie 2016, ora 17:52

Un sondaj realizat la nivel internațional de Tetra Pak* dezvăluie informații cheie despre sucurile 100% naturale și despre oportunitățile de creştere ale acestei categorii. Sondajul Tetra Pak arată că majoritatea respondenților de la nivel global (63%) sunt informați cu privire la dezbaterea privind zahărul, însă doar 9% dintre ei consideră că sucul 100% nu este...

Farmec aduce în București primul magazin Gerovital din România. Exclusiv: Mircea Turdean anunță intenția de francizare a unora dintre magazinele partenere
Miercuri, 21 Septembrie 2016, ora 17:40

  Situat în ansamblul comercial Park Lake din București, pe strada Liviu Rebreanu nr.4, noul magazin Gerovital are o suprafață totală de 52 de metri pătrați, iar pentru amenajarea acestuia s-au investit 67.000 de euro. Magazinul oferă toate produsele din gamele Gerovital și Aslavital, precum și consultanță permanentă legată de acestea. În cadrul vizitei,...

Contribuția angajaților la cifra de afaceri a revenit pe creștere în 2015
Miercuri, 10 August 2016, ora 15:44

Comerțul cu ridicata, importul și distribuția de mărfuri sunt sectoarele în care angajații aduc cele mai mari venituri anuale, dar a crescut și contribuția acestora în sectoarele productive, cu valoare adăugată mare.   Creşterea industriei FMCG în România în 2015 a fost considerată de majoritatea companiilor ce activează în acest...

Industria berii se consolidează și se fragmentează, în același timp
Joi, 14 Iulie 2016, ora 15:30

Șapte dintre primele zece mărci de bere vor aparţine companiei rezultate din fuziunea AB InBev şi SAB Miller, conform clasamentului BrandZTM  al celor mai valoroase branduri la nivel global După ani întregi în care au fost vehiculate zvonuri legate de consolidare, cei doi mari producători de bere, AB InBev şi SABMiller, şi-au anunţat intenţia de a fuziona,...

Innovation Day 2016: Inovalabel finalizează un program de investiţii în echipamente ultramoderne
Miercuri, 15 Iunie 2016, ora 12:27

În luna aprilie 2016, Inovalabel , liderul pieţei interne de soluţii de etichetare, a finalizat cel mai amplu program de investiţii din istoria sa de 20 de ani, program prin care a achiziţionat şi instalat cinci echipamente ultramoderne în valoare totală de peste 2 milioane de euro. În cadrul evenimentului Innovation Day 2016 , organizat la Iaşi în zilele de 19...



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii