Ghidul comerciantului

  Cum sa iti perfectionezi forta de vanzari
Joi, 19 Februarie 2009, ora 13:04

Dorinta cea mai mare a fiecarui comerciant este cresterea vanzarilor, castigarea de noi clienti si perfectionarea fortei de vanzari din magazin. Maximizarea vanzarilor, spune Eusebiu Burcas, director executiv De Klausen, firma specializata in training, consultanta etc., este posibila prin instruirea adecvata a personalului, acesta fiind "cheia" afacerii comerciantului. Pentru...

  Cautati produse traditionale, fabricate in mod traditional?
Joi, 19 Februarie 2009, ora 00:46

Oficial, povestea lui Mircea Neamtu a inceput in luna mai 2007, data la care PF Neamtu a obtinut dreptul de a produce si comercializa "Salamul de Nadlac", intitulat astfel dupa localitatea in care locuieste. Este vorba mai exact de obtinerea licentei de fabricatie pentru acest produs, acordata de catre Ministerul Agriculturii, Apelor Padurilor si Dezvoltarii Rurale (MAPDR), dupa o...

  Comertul cu produse etnice asteapta maturitatea consumatorilor
Duminica, 25 Mai 2008, ora 20:13

O piata cifrata in prezent la circa 150 de milioane de euro, cu spatiu suficient de manevra si cu un potential de triplare in urmatorii 5 ani. Aceasta este piata produselor etnice, formata in principal din produsele halal, kosher si mai nou, cele specifice bucatariei asiatice. In termeni de numar al consumatorilor, datele oficiale vorbesc despre circa un milion de consumatori fideli si de...

  Nu va ardeti cu bricheta!
Joi, 24 Aprilie 2008, ora 09:54

Aplicarea noilor norme europene in comertul cu brichete ar putea dubla in 2008 afacerile principalilor jucatori din industrie, daca cele aproximativ 85% din totalul brichetelor din piata vor fi retrase, ca necorespunzatoare noilor standarde. Cei care au de castigat pe piata romaneasca sunt liderii pietei locale, BIC M&D Romania, companie detinuta de francezii de la BIC (care controleaza...

  Detaliile fac diferenta la dejunul de afaceri
Vineri, 22 Iunie 2007, ora 14:24

Dupa ce a rezervat pe numele companiei o masa in cel mai bun restaurant, (le-a eliminat de pe lista pe cele arhipline pentru ca ar fi nevoit sa ridice vocea pentru a se face auzit), a stabilit ora pentru pranzul de afaceri si a ales masa astfel incat sa nu aiba nici o surpriza (ca de exemplu ploaia, daca ar sta la una dintre mesele de la terasa), domnul X, care ocupa o functie in middle...

  Cum sa ai un pranz de afaceri reusit
Marti, 22 Mai 2007, ora 21:13

Pranzul de afaceri este un instrument de scurtare a distansei dintre partenerii de afaceri si o ocazie de explorare a partenerilor. Acest gen de intalnire are si o componenta personala mult mai accentuata decat o intrevedere intr-o sala de conferinse sau intr-un birou. "De multe ori, o vanzare sau un parteneriat nu se realizeaza datorita faptului ca produsul este potrivit sau...

  Cum sa incepi o afacere cu dreptul
Marti, 20 Martie 2007, ora 19:36

Revista Piata / nr.29 / Martie 2007 Primul contact cu o companie, prima intalnire cu directorul acesteia trebuie pregatite cu grija O vorba spune ca ceea ce incepe bine, de obicei, se termina si mai bine. Parafrazand, o afacere care debuteaza bine are toate sansele sa se termine cu succes. De aceea, toate etapele unui business trebuie pregatite cat mai temeinic. Primul pas este...

  Haina il reprezinta pe manager
Miercuri, 24 Ianuarie 2007, ora 19:25

Tinuta vestimentara, in orice situatie, este o chestiune de respect, spun specialistii care au remarcat o prabusire a tabuurilor, astfel incat tinuta scortoasa, la patru ace, nu mai este impusa in mediile de afaceri. Vestimentatia trebuie sa ne reprezinte si trebuie sa ne simtim bine in hainele pe care le purtam. Daca sunt comode si in acelasi timp ne place ceea ce purtam, ne simtim bine in...

  Arata-mi ce telefon ai ca sa afli cine esti
Marti, 19 Decembrie 2006, ora 13:41

Accesoriile definesc o persoana si ii dau stil, pentru ca reprezinta amanuntele care fac diferenta. Accesoriile sunt importante atata timp cat sunt decente, alese cu bun gust si nu dau impresia ca purtatorul epateaza. Sunt definitorii atunci cand sunt asortate dupa ultimul trend si dupa cum se prezinta oamenii in cercul respectiv. "In Romania, oamenii platesc foarte mult pentru apartenenta...

  Negocierea, un joc de sah dar cu doi castigatori
Miercuri, 22 Noiembrie 2006, ora 10:14

Specialistii au formulat numeroase definitii ale negocierii, dezvaluind viziuni proprii asupra a ceea ce presupune aceasta. Fiecare dintre noi este pus in situatia sa negocieze ceva in diferite momente, fie ca este vorba despre un salariu mai mare sau un post mai bun intr-o companie. "Sa obtii atat cat iti trebuie astfel incat sa dezvolti un parteneriat de lunga durata cu celalalt; maiestria...



Special

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

Cooperativizare. De data asta, e de bine

Marii retaileri își organizează propriile lanțuri scurte agro-alimentare   Drumul producției locale din mediul rural către rafturile marilor retaileri continuă să fie o provocare. Autoritățile, care au preferat să promoveze o lege – Legea 150/iulie 2016 – ce se dovedește a fi pe cât...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017


Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii