Comert Traditional

Livrari non stop, la usa clientului
Joi, 17 Octombrie 2013, ora 14:19

Retailerul Admir Botosani a lansat pe 1 octombrie primul magazin online non stop, prin care asigura livrarea comenzilor confirmate in maximum o ora pe raza municipiului si a localitatilor din apropiere. Administratorul retelei din Botosani, Ionel Rosu, spune ca a facut aceasta investitie atat pentru suplimentarea vanzarilor, cat si pentru a satisface o nevoie sociala, aceea de a asigura...

Cuptoarele care cresc profitul comerciantilor
Miercuri, 03 Aprilie 2013, ora 14:44

Un nou tip de afacere isi face loc in magazinele din retailul traditional – “backery corner-ul”, care se poate transforma, ulterior, si in „sandwich corner”, rotunjind profitul comerciantilor. „Anul trecut am introdus in cadrul magazinelor partenere din comertul traditional circa 250 de cuptoare astfel incat clien­tii acestora sa poata cumpara chifle,...

Pretentiile furnizorilor scad odata cu vanzarile
Miercuri, 03 Aprilie 2013, ora 14:42

Criza a schimbat relatia comerciantilor cu furnizorii, acestia din urma devenind mai flexibili in ceea ce priveste termenele de plata si politica retururilor. “Tot mobilierul este al nostru. Am achizitionat tot ce era nevo­ie: lazi frigorifice, rafturi etc. Furnizorii nu pot veni sa-mi impuna ei ce lazi frigorifice sa folosesc, ca nu-mi platesc ei factura la curent. Iar...

Ce solutii au micile magazine pentru a tine piept marilor retaileri
Marti, 19 Februarie 2013, ora 15:34

Expansiunea lanturilor din retailul modern este resimtita din ce in ce mai mult de micii comercianti, care cauta sa gaseasca noi modalitati pentru a supravietui pe o piata in care concurenta devine acerba Reducerea cheltuielilor si a adaosului comercial, identificarea sortimentatiei optime si pastrarea clientelei sunt cateva din preocuparile celor care activeaza in comertul traditional....

Comertul traditional, de la afise lipite pe vitrine, la semnalizarea cu pictograme
Joi, 25 Octombrie 2012, ora 13:08

Schimbarile prin care au trecut magazinele de proximitate in ultimii ani au condus la o mai buna gestionare a spatiului, o imbunatatire a sortimentatiei si la cresterea vanzarilor „Acum cinci ani nici nu stiam ca incercarile firmei noastre de a promova produsele oferite spre vanzare si atragerea clientilor constituie „strategii de marketing”. In cadrul primei...

"Viitorul apartine ofertelor si serviciilor personalizate"
Joi, 20 Septembrie 2012, ora 11:18

Interviu realizat cu Marc Carena, Director Management Clienti METRO Cash&Carry Romania. Care sunt tendintele in comertul traditional pe plan european? Care sunt particularitatile pietei romanesti? In tarile din Europa de Vest se simte o reorientare a clientilor catre magazinele de proximitate, acestia apreciind faptul ca aici le sunt cunoscute preferintele. In ceea ce...

Premiile Comertului Traditional: Cei mai buni comercianti din Nord-Vest
Joi, 26 Iulie 2012, ora 12:03

Etapa Regionala Nord-Vest a Premiilor Comertului Traditional, competitie organizata de revista Piata si METRO Cash & Carry Romania, a consemnat victoria a patru concurenti: Amedor Cluj Napoca, Livella Oradea, Marion Trade Blaj si Nasticom Cluj Napoca. Acestia au primit premii si mentiuni din partea revistei Piata si, din partea METRO Cash & Carry Romania, vouchere de cumparare...

Premiile Comertului Traditional cei mai buni comercianti din Nord-Est
Miercuri, 20 Iunie 2012, ora 13:03

Trei operatori si-au impartit trofeele Etapei Regionale Nord Est a Premiilor Comertului Traditional, competitie organizata de revista Piata in parteneriat cu METRO Cash & Carry Romania: Lipas Focsani, Givastel Putna si Stinor Vicovu de Sus. Premiilor si mentiunilor primite de acestia din partea revistei Piata, li se adauga voucherele de valoare oferite de METRO Cash & Carry Romania,...

Premiile Comertului Traditional cei mai buni comercianti din SUD-VEST
Luni, 28 Mai 2012, ora 15:20

Etapa Regionala Sud-Vest a Premiilor Comertului Traditional, organizate de revista Piata in parteneriat cu METRO Cash & Carry Romania, a consemnat triumful societatii Varuna Gaesti, operatorul supermarketului Total din aceeasi localitate, care a castigat patru trofee (intre care Marele Premiu). Alaturi de comerciantul dambovitean, in galeria laureatilor au intrat si societatile Bobix...

Premiile Comertului Traditional cei mai buni comercianti din SUD-EST
Luni, 28 Mai 2012, ora 15:06

Editia din 2012 a Premiilor Comertului Traditional, organizata de revista Piata in parteneriat cu Metro Cash & Carry Romania, se desfasoara dupa un format nou, care consta in patru etape regionale si una nationala. Sectiunile pentru care se acorda premii si mentiuni in acest an sunt: Cele mai bune servicii de marketing (1 premiu, 2 mentiuni diferite), Cea mai buna strategie de...



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii