Bauturi nealcoolice

Ceaiuri: Infuziile din plante aromate și fructe se vând cel mai bine în retailul modern
Vineri, 07 Aprilie 2017, ora 14:49

Ceaiul verde - cea mai consumată băutură din lume, alături de apă - este mai puțin popular în România.   Luând în considerare obiceiurile de consum ale românilor, piața ceaiurilor poate fi analizată din prisma mai multor segmentări, cum ar fi: ceaiul din planta de ceai (Camelia Sinensis), care poate fi alb, verde, negru sau oolong (wulong);...

Vara cool 2016 a readus efervescența în soft drinks
Joi, 15 Septembrie 2016, ora 16:18

Producătorii de răcoritoare carbonatate, still drinks, nectar și juice au mizat, mai mult decât în alți ani,  pe lansări de noi produse și ambalaje, pe celebrarea unor momente inedite și pe promovarea brandurilor prin intermediul evenimentelor de amploare, cum ar fi  Campionatul European de Fotbal sau festivalurile de muzică. Potrivit datelor Nielsen*,...

  Brandul face legea pe piata bauturilor racoritoare
Joi, 26 Mai 2011, ora 16:19

Orientarea catre ceea ce este sanatos si atasamentul fata de marca sunt primele criterii de consum a apei minerale si a bauturilor racoritoare carbonatate si necarbonatate Pentru piata de bauturi racoritoare, 2010 a fost al doilea an consecutiv de cadere libera a consumului volumic, pe toate segmentele importante: apa minerala, racoritoare carbonatate, bauturi necarbonatate cu continut de...

  Piata ceaiului mai are pana la punctul de fierbere
Luni, 02 August 2010, ora 20:31

Antistress, impotriva insomniei, antiadipos, pentru femei insarcinate, pentru persoane cu diabet, pentru raceala si gripa, hepatoprotector, pentru copii, negru, alb, verde, in combinatii diferite de fructe si plante medicinale sunt doar cateva dintre sortimentele de ceai lansate de jucatorii de pe piata romaneasca. Oferta vine in intampinarea nevoilor cumparatorilor care continua sa...

  Piata racoritoarelor a inregistrat un usor recul
Joi, 17 Septembrie 2009, ora 13:19

E drept, anul acesta e unul special, tendinta de scadere datorandu- se strict reducerii consumului populatiei, confruntate cu scaderi ale veniturilor si contractia economiei. E foarte probabil ca trendul de crestere sa fie reluat in vara urmatoare la ritmuri comparabile cu cele din anii trecuti. Pe primele sase luni din acest an, potrivit calculelor revistei "Piata", valoarea...

  Piata ceaiului mai are pana sa dea in clocot
Joi, 17 Iulie 2008, ora 10:55

In timp ce pietele mature de ceai se axeaza pe produse premium, pe piata romaneasca se fac inca volume cu ceaiuri pozitionate pe segmentele de calitate inferioara Indiferent de numarul si de tipul bauturilor racoritoare de pe piata, ceaiurile naturale isi vor gasi intotdeauna locul in obiceiurile de consum ale populatiei. Ritmul de dezvoltare din ultimii ani al acestei categorii nu face...

  10% - gradul de dilatare a afacerilor cu ape minerale
Miercuri, 26 Martie 2008, ora 15:02

Vanzarile de apa vor ajunge la 440 milioane euro in 2008, potrivit estimarilor specialistilor Businessul cu apa minerala ar putea atinge in 2008 circa 400 de milioane de euro, jucatorii din piata estimand pentru acest an cresteri ale vanzarilor intre 5 si 10 la suta, dupa ce anul trecut cresterea pietei a fost de circa 18%. Tragand linie la finele lui 2007, cantitatea de apa minerala...

  Romanii descopera beneficiile din sticla cu nectar
Joi, 18 Octombrie 2007, ora 14:24

Deschiderea pietei si contactul cu trendurile europene isi fac simtita prezenta in modificarea obiceiurilor de consum ale populatiei. Astfel, chiar daca o parte a acesteia nu va renunta din diverse considerente la sucurile acidulate, marea majoritate a inceput sa se indrepte spre acea parte a rafturilor dedicata juiceurilor si nectarurilor. In primul rand se cuvine amintita diferenta...

  Preturile agita vanzarile racoritoarelor
Joi, 20 Septembrie 2007, ora 14:18

Vara e anotimpul in care vanzarile tuturor lichidelor - mai putin ale celor alcoolice - primesc un impuls notabil. Anul acesta, canicula a scos din buzunarul consumatorilor mai multi bani ca de obicei, temperaturile exagerate facandu-i pe romani sa incerce sa se racoreasca cum se pricep mai bine. Cert este ca bauturile racoritoare s-au aflat la loc de cinste, cele carbonatate fiind in...

  Consumatorii descopera beneficiile ceaiului
Joi, 19 Iulie 2007, ora 13:12

Beneficiile ceaiului sunt cunoscute de mii de ani, el fiind un produs cu vechime pe piata mondiala. Astfel, antioxidantii flavonoizi continuti de frunzele de ceai protejeaza organismul impotriva actiunilor radicalilor liberi (molecule care apar in organism din cauza poluarii, fumatului, stresului etc. si ataca celulele si tesuturile din organism) si previn imbatranirea prematura a...

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii