Bauturi nealcoolice

Ceaiuri: Infuziile din plante aromate și fructe se vând cel mai bine în retailul modern
Vineri, 07 Aprilie 2017, ora 14:49

Ceaiul verde - cea mai consumată băutură din lume, alături de apă - este mai puțin popular în România.   Luând în considerare obiceiurile de consum ale românilor, piața ceaiurilor poate fi analizată din prisma mai multor segmentări, cum ar fi: ceaiul din planta de ceai (Camelia Sinensis), care poate fi alb, verde, negru sau oolong (wulong);...

Vara cool 2016 a readus efervescența în soft drinks
Joi, 15 Septembrie 2016, ora 16:18

Producătorii de răcoritoare carbonatate, still drinks, nectar și juice au mizat, mai mult decât în alți ani,  pe lansări de noi produse și ambalaje, pe celebrarea unor momente inedite și pe promovarea brandurilor prin intermediul evenimentelor de amploare, cum ar fi  Campionatul European de Fotbal sau festivalurile de muzică. Potrivit datelor Nielsen*,...

  Brandul face legea pe piata bauturilor racoritoare
Joi, 26 Mai 2011, ora 16:19

Orientarea catre ceea ce este sanatos si atasamentul fata de marca sunt primele criterii de consum a apei minerale si a bauturilor racoritoare carbonatate si necarbonatate Pentru piata de bauturi racoritoare, 2010 a fost al doilea an consecutiv de cadere libera a consumului volumic, pe toate segmentele importante: apa minerala, racoritoare carbonatate, bauturi necarbonatate cu continut de...

  Piata ceaiului mai are pana la punctul de fierbere
Luni, 02 August 2010, ora 20:31

Antistress, impotriva insomniei, antiadipos, pentru femei insarcinate, pentru persoane cu diabet, pentru raceala si gripa, hepatoprotector, pentru copii, negru, alb, verde, in combinatii diferite de fructe si plante medicinale sunt doar cateva dintre sortimentele de ceai lansate de jucatorii de pe piata romaneasca. Oferta vine in intampinarea nevoilor cumparatorilor care continua sa...

  Piata racoritoarelor a inregistrat un usor recul
Joi, 17 Septembrie 2009, ora 13:19

E drept, anul acesta e unul special, tendinta de scadere datorandu- se strict reducerii consumului populatiei, confruntate cu scaderi ale veniturilor si contractia economiei. E foarte probabil ca trendul de crestere sa fie reluat in vara urmatoare la ritmuri comparabile cu cele din anii trecuti. Pe primele sase luni din acest an, potrivit calculelor revistei "Piata", valoarea...

  Piata ceaiului mai are pana sa dea in clocot
Joi, 17 Iulie 2008, ora 10:55

In timp ce pietele mature de ceai se axeaza pe produse premium, pe piata romaneasca se fac inca volume cu ceaiuri pozitionate pe segmentele de calitate inferioara Indiferent de numarul si de tipul bauturilor racoritoare de pe piata, ceaiurile naturale isi vor gasi intotdeauna locul in obiceiurile de consum ale populatiei. Ritmul de dezvoltare din ultimii ani al acestei categorii nu face...

  10% - gradul de dilatare a afacerilor cu ape minerale
Miercuri, 26 Martie 2008, ora 15:02

Vanzarile de apa vor ajunge la 440 milioane euro in 2008, potrivit estimarilor specialistilor Businessul cu apa minerala ar putea atinge in 2008 circa 400 de milioane de euro, jucatorii din piata estimand pentru acest an cresteri ale vanzarilor intre 5 si 10 la suta, dupa ce anul trecut cresterea pietei a fost de circa 18%. Tragand linie la finele lui 2007, cantitatea de apa minerala...

  Romanii descopera beneficiile din sticla cu nectar
Joi, 18 Octombrie 2007, ora 14:24

Deschiderea pietei si contactul cu trendurile europene isi fac simtita prezenta in modificarea obiceiurilor de consum ale populatiei. Astfel, chiar daca o parte a acesteia nu va renunta din diverse considerente la sucurile acidulate, marea majoritate a inceput sa se indrepte spre acea parte a rafturilor dedicata juiceurilor si nectarurilor. In primul rand se cuvine amintita diferenta...

  Preturile agita vanzarile racoritoarelor
Joi, 20 Septembrie 2007, ora 14:18

Vara e anotimpul in care vanzarile tuturor lichidelor - mai putin ale celor alcoolice - primesc un impuls notabil. Anul acesta, canicula a scos din buzunarul consumatorilor mai multi bani ca de obicei, temperaturile exagerate facandu-i pe romani sa incerce sa se racoreasca cum se pricep mai bine. Cert este ca bauturile racoritoare s-au aflat la loc de cinste, cele carbonatate fiind in...

  Consumatorii descopera beneficiile ceaiului
Joi, 19 Iulie 2007, ora 13:12

Beneficiile ceaiului sunt cunoscute de mii de ani, el fiind un produs cu vechime pe piata mondiala. Astfel, antioxidantii flavonoizi continuti de frunzele de ceai protejeaza organismul impotriva actiunilor radicalilor liberi (molecule care apar in organism din cauza poluarii, fumatului, stresului etc. si ataca celulele si tesuturile din organism) si previn imbatranirea prematura a...



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii