Bauturi alcoolice

  Berea cu arome „fură” din consumatorii de băuturi răcoritoare
Marti, 16 August 2016, ora 12:51

Băuturile dulci din categoria flavoured beers, cu conținut scăzut de alcool, îndeosebi cele de tip radler – amestec de bere și suc – devin tot mai atractive pentru femei și tinerii între 18 și 25 de ani Atât la nivel global, cât și local, explozia de varietate de pe piața berii este explicată de puterea pe care o au po­veştile din spatele...

Retailul isi adjudeca trei sferturi din piata berii
Miercuri, 23 Aprilie 2014, ora 11:49

Anul trecut, consumul de bere a inregistrat o contractie de peste 10% comparativ cu 2012. In 2013, consumul de bere pe cap de locuitor a fost de 81 de litri, mult sub cel din 2012 (90 litri) si, mai ales, din 2008 (99 litri), anul de virf al pietei de profil. “Anul trecut nu a fost unul foarte placut pentru industria berii”, a declarat Onno Rombouts, Presedintele...

  Vanzarile de bauturi alcoolice tari, in IKA
Marti, 17 Decembrie 2013, ora 17:17

In lanturile internationale de retail, vanzarile in valoare (lei) de bauturi spirtoase au crescut, la nivel national, cu 3,2% in perioada ianuarie – noiembrie 2013 vs. ianuarie noiembrie 2012, insa au scazut ca volum (litri) cu 7%, arata monitorizarile RetailZoom*. Cea mai buna dinamica o observam pe segmentul vodca, atat in valoare (+8,87%), cat si din punct de vedere cantitativ...

Vinuri efervescente – perceptii si tendinte
Marti, 08 Ianuarie 2013, ora 13:41

Studiu calitativ realizat de Mercury Research, la solicitarea revistei Piata Vinurile efervescente sunt de cele mai multe ori echivalate de catre consumatori cu sampania, nefacandu-se diferentieri in cadrul acestei categorii de bauturi alcoolice. Confuzia poate insa genera oportunitati de crestere a acestui segment de piata, releva un studiu calitativ efectuat de Mercury Research in...

Criza le-a taiat romanilor pofta de vinuri spumoase si spumante
Marti, 08 Ianuarie 2013, ora 13:38

Diminuarea veniturilor a subtiat lista de cumparaturi, majoritatea amatorilor de vinuri spumante si spumoase optand pentru acest tip de bautura doar in cazul unor ocazii cu adevarat speciale. “Intotdeauna perioada sarbatorilor este una mai aglomerata. Consumatorii sunt dispusi sa cheltuiasca mai mult decat in alte perioade ale anului si acest lucru se simte in incasarile pe care...

  Cat vin spumant beau romanii pe an? Doua pahare. Restul europenilor – 5 litri
Miercuri, 12 Decembrie 2012, ora 15:23

Criza economica a avut un impact negativ asupra consumul de vinuri spumante si spumoase, iar situatia nu pare sa se imbunatateasca. “Piata vinurilor spumante a fost puternic afectata de diminuarea veniturilor populatie, scazand cu 37% in valoare, din 2008 pana in 2011. Pentru 2012 estimam mentinerea vanzarilor, in raport cu 2011, la 22 milioane de euro, ceea ce inseamna un consum pe cap...

  Inovatii si extinderi de portofolii, pe piata berii
Joi, 26 Mai 2011, ora 16:23

Producatorii ii vor surprinde, in aceasta vara, pe consumatori si retaileri, cu o oferta variata, produse noi sau repozitionate, precum si cu campanii de comunicare neconventionale In 2010, piata berii a inregistrat o contractie de 3,5%, fata de 2009, si de 16%, fata de 2008 - an in care volumul vanzarilor a atins o cota maxima de 20,2 milioane de hectolitri. Potrivit Asociatiei...

  Cine sunt consumatorii de vinuri efervescente
Vineri, 05 Noiembrie 2010, ora 14:13

Aproximativ sase din zece romani cu varsta peste 18 ani obisnuiesc sa consume vinuri spumante (sampanie) si spumoase, releva un studiu realizat de Mercury Research, in exclusivitate pentru revista Piata In Romania, vinurile efervescente sunt preferate intr-o masura mai mare de femei (62% dintre persoanele de sex feminin) si de cei cu varsta intre 25 si 34 de ani (74%), se arata in...

  Piata berii este mai putin inspumata
Vineri, 20 Noiembrie 2009, ora 17:20

Conform Asociatiei "Berarii Romaniei", in 2008, piata berii a cunoscut o crestere de 4,1%, vanzarile ajungand la 20,2 milioane de hl. Potrivit aceleiasi surse, volumul van za rilor a inregistrat in primul semestru din 2009 o crestere de 5,06%, comparativ cu perioada similara a anului 2008, ceea ce inseamna 8,3 mili oane hl bere vanduti. Cresterea raportata de Berarii Romaniei...

Ambalajul pentru bere - "the next generation"
Sambata, 21 Iunie 2008, ora 19:31

Designerii au lucrat intens la inovatii in materie de packaging Ambalajul este un mijloc de comunicare pentru imaginea marcii, el reprezentand modalitatea de a transmite mesajele care construiesc imaginea brandului in mod direct, inca de la raft. Ambalajul transmite atributele specifice fiecarei marci, motiv pentru care inovatia la nivelul ambalajului joaca un rol important. Dinamismul...



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii