Produse de ingrijire a locuintei si curatare

Uptrading-ul, noua tendință pe piața produselor din hârtie
Miercuri, 07 Iunie 2017, ora 13:45

Românii au făcut saltul de la două la trei straturi, însă hârtia igienico-sanitară umedă și rolele de bucătărie care inculd o tehnologie de fabricație specială rămân produse de nișă, dar cu un mare potențial.   Există foarte mulţi jucători în piaţa produselor din hârtie şi acest lucru conduce la un context competitiv...

Parfumul este factorul decident în alegerea balsamului de rufe
Joi, 06 Aprilie 2017, ora 11:34

Unul dintre cele mai importante beneficii pe care consumatorul le aşteaptă şi le doreşte de la acest tip de produse este parfumul persistent; de aceea producătorii trebuie să vină mereu cu variante noi de produs care să răspundă acestei nevoi.   Piața balsamului de rufe este estimată la aproximativ 70 de milioane de euro, mai mult de 70% din această valoare fiind...

Produse de curățare a geamurilor: Promoțiile atractive ca preț și execuție au impact imediat
Vineri, 10 Martie 2017, ora 14:12

Furnizorii și retailerii susțin curăţenia generală de primăvară și de toamnă cu oferte dedicate în magazine.   Potrivit datelor Nielsen*, reprezentate în infografia de mai sus, înainte de Paște se spală mult mai mult geamurile, produsele fiind cumpărate în această peri­oadă preponderent din comerțul modern (linia și cifrele cu galben...

  Curățarea și îngrijirea locuinței: se preferă produse specializate, ușor de folosit, antibacteriene, eventual în promoție
Vineri, 25 Martie 2016, ora 17:20

Pe lângă efectul de îndepărtare eficientă a murdăriei, produsele specializate în îngrijirea locuinței aduc şi beneficii adiţionale, precum protecţia suprafeţelor, strălucire fără urme, împrospătare şi chiar prevenţie împotriva bolilor. Categoria oferă o expertiză pentru nevoi specifice, datorită formulelor special create pentru a...

Inovațiile conferă un suflu nou pieței detergenților de vase
Miercuri, 10 Februarie 2016, ora 12:22

  Pentru spălări manuale, utilizatorii aleg preponderent detergenții lichizi, optând pentru soluții moderne, eficiente, prietenoase cu pielea și cu mediul. În general, persoanele care cumpără detergent de vase fac alegeri în cunoștință de cauză, având la bază anumite preferințe și criterii clare. Din acest motiv, invovațiile sunt...

Detergent si balsam de rufe - o piata matura, cu multe provocari
Miercuri, 10 Iunie 2015, ora 13:45

Comunicarea la nivel de magazin este unul dintre cei mai importanti piloni de crestere a categoriei. Potrivit monitorizarilor RetailZoom, vanzarile de detergent de rufe au stagnat in IKA, in perioada mai 2014– aprilie 2015, comparativ cu intervalul mai 2013–aprilie 2014, acestea crescand cu doar 0,3% in valoare si cu 2,2% in volum. Piata este extrem de concentrata, trei...

  Produsele din hartie - o piata de peste 500 de milioane de lei
Miercuri, 15 Aprilie 2015, ora 17:41

In totalul categoriei, servetelele de masa reprezinta cel mai important segment, din perspectiva volumului de vanzari. Potrivit monitorizarilor Vektor Marktforschung*, importanta segmentelor care compun categoria produse din hartie a ramas constanta in ultimii doi ani, atat ca volum, cat si ca valoare a vanzarilor. Servetelele de masa domina piata ca numar de bucati achizitionate...

Cum au performat, in 2014, categoriile de produse destinate curateniei casei
Luni, 23 Martie 2015, ora 17:58

In IKA, produsele din hartie si detergentii de haine (detergent + balsam) contribuie cel mai mult la cresterea valorica, de 5%, in 2014 vs. 2013, a grupei produselor de ingrijire/curatenie a casei, potrivit datelor RetailZoom. Singurele categorii in scadere fata de 2013 sunt servetelele de masa si produsele destinate ingrijirii mobilei. Ca si numar produse, acest departament...

23 de milioane de euro pentru o ambianta placuta in locuinte
Miercuri, 03 Decembrie 2014, ora 15:41

Diversificarea sortimentala, generata de preocuparea principalilor jucatori pentru imbunatatirea portofoliului, este principala caracteristica a categoriei air-freshener. Ca numar de competitori, piata odorizantelor de interior este foarte concentrata, sase dintre acestia, incluzand aici si detinatorii de marci proprii sau exclusive, insumand peste 90% din vanzarile inregistrate in...

Detergentii de vase: 90% manuali, 10% pentru masinile de spalat
Marti, 07 Octombrie 2014, ora 15:45

Piata produselor pentru curatarea vaselor este estimata la aproximativ 40 de milioane de euro. Chiar daca piata detergentilor pentru spalarea manuala a vaselor inregistreaza, in Romania, cea mai mare penetra­re dintre toate categoriile de produse destinate curatarii casei, nivelul consumului ramane sub media regiunii. Prin­tre particularitatile pietei locale putem identifica...



Special

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

Cooperativizare. De data asta, e de bine

Marii retaileri își organizează propriile lanțuri scurte agro-alimentare   Drumul producției locale din mediul rural către rafturile marilor retaileri continuă să fie o provocare. Autoritățile, care au preferat să promoveze o lege – Legea 150/iulie 2016 – ce se dovedește a fi pe cât...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017


Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii