Produse de ingrijire a locuintei si curatare

Parfumul este factorul decident în alegerea balsamului de rufe
Joi, 06 Aprilie 2017, ora 11:34

Unul dintre cele mai importante beneficii pe care consumatorul le aşteaptă şi le doreşte de la acest tip de produse este parfumul persistent; de aceea producătorii trebuie să vină mereu cu variante noi de produs care să răspundă acestei nevoi.   Piața balsamului de rufe este estimată la aproximativ 70 de milioane de euro, mai mult de 70% din această valoare fiind...

Produse de curățare a geamurilor: Promoțiile atractive ca preț și execuție au impact imediat
Vineri, 10 Martie 2017, ora 14:12

Furnizorii și retailerii susțin curăţenia generală de primăvară și de toamnă cu oferte dedicate în magazine.   Potrivit datelor Nielsen*, reprezentate în infografia de mai sus, înainte de Paște se spală mult mai mult geamurile, produsele fiind cumpărate în această peri­oadă preponderent din comerțul modern (linia și cifrele cu galben...

  Curățarea și îngrijirea locuinței: se preferă produse specializate, ușor de folosit, antibacteriene, eventual în promoție
Vineri, 25 Martie 2016, ora 17:20

Pe lângă efectul de îndepărtare eficientă a murdăriei, produsele specializate în îngrijirea locuinței aduc şi beneficii adiţionale, precum protecţia suprafeţelor, strălucire fără urme, împrospătare şi chiar prevenţie împotriva bolilor. Categoria oferă o expertiză pentru nevoi specifice, datorită formulelor special create pentru a...

Inovațiile conferă un suflu nou pieței detergenților de vase
Miercuri, 10 Februarie 2016, ora 12:22

  Pentru spălări manuale, utilizatorii aleg preponderent detergenții lichizi, optând pentru soluții moderne, eficiente, prietenoase cu pielea și cu mediul. În general, persoanele care cumpără detergent de vase fac alegeri în cunoștință de cauză, având la bază anumite preferințe și criterii clare. Din acest motiv, invovațiile sunt...

Detergent si balsam de rufe - o piata matura, cu multe provocari
Miercuri, 10 Iunie 2015, ora 13:45

Comunicarea la nivel de magazin este unul dintre cei mai importanti piloni de crestere a categoriei. Potrivit monitorizarilor RetailZoom, vanzarile de detergent de rufe au stagnat in IKA, in perioada mai 2014– aprilie 2015, comparativ cu intervalul mai 2013–aprilie 2014, acestea crescand cu doar 0,3% in valoare si cu 2,2% in volum. Piata este extrem de concentrata, trei...

  Produsele din hartie - o piata de peste 500 de milioane de lei
Miercuri, 15 Aprilie 2015, ora 17:41

In totalul categoriei, servetelele de masa reprezinta cel mai important segment, din perspectiva volumului de vanzari. Potrivit monitorizarilor Vektor Marktforschung*, importanta segmentelor care compun categoria produse din hartie a ramas constanta in ultimii doi ani, atat ca volum, cat si ca valoare a vanzarilor. Servetelele de masa domina piata ca numar de bucati achizitionate...

Cum au performat, in 2014, categoriile de produse destinate curateniei casei
Luni, 23 Martie 2015, ora 17:58

In IKA, produsele din hartie si detergentii de haine (detergent + balsam) contribuie cel mai mult la cresterea valorica, de 5%, in 2014 vs. 2013, a grupei produselor de ingrijire/curatenie a casei, potrivit datelor RetailZoom. Singurele categorii in scadere fata de 2013 sunt servetelele de masa si produsele destinate ingrijirii mobilei. Ca si numar produse, acest departament...

23 de milioane de euro pentru o ambianta placuta in locuinte
Miercuri, 03 Decembrie 2014, ora 15:41

Diversificarea sortimentala, generata de preocuparea principalilor jucatori pentru imbunatatirea portofoliului, este principala caracteristica a categoriei air-freshener. Ca numar de competitori, piata odorizantelor de interior este foarte concentrata, sase dintre acestia, incluzand aici si detinatorii de marci proprii sau exclusive, insumand peste 90% din vanzarile inregistrate in...

Detergentii de vase: 90% manuali, 10% pentru masinile de spalat
Marti, 07 Octombrie 2014, ora 15:45

Piata produselor pentru curatarea vaselor este estimata la aproximativ 40 de milioane de euro. Chiar daca piata detergentilor pentru spalarea manuala a vaselor inregistreaza, in Romania, cea mai mare penetra­re dintre toate categoriile de produse destinate curatarii casei, nivelul consumului ramane sub media regiunii. Prin­tre particularitatile pietei locale putem identifica...

  Insecticidele de uz casnic, o piata puternic meteodependenta
Marti, 08 Iulie 2014, ora 15:19

Din punctul de vedere al ofertei, piata insecticidelor de uz casnic este matura, competitiva, cu produse diversificate atat din perspectiva actiunii acestora, cat si a modului de prezentare. Vara este o perioada de varf pentru vanzari, ceea ce reprezinta un motiv in plus pentru producatori sa devina mai vizibili. Din aceeasi ratiune, aceasta este o perioada buna pentru oferte si proiecte...



Special

Capcanele creşterii

Inflaţia, scumpirea materiilor prime, reducerea investiţiilor guvernamentale şi riscul de recesiune sunt pericole ce pot induce o schimbare de trend în FMCG, după ce 2017 a început neobişnuit de bine pentru furnizori şi retaileri ca urmare a creşterii salariilor, a pensiilor şi a altor venituri bugetare. ...

Afacerea «MEDIU»: cine profită mai mult?

În problematica deşeurilor, accentul se pune pe bani şi mai puţin pe protecţia mediului. Chiar şi legislaţia prezentă şi modificările propuse pentru legislaţia viitoare sunt centrate pe taxe indirecte sau penalităţi, în timp ce problematica mediului apare ca o consecinţă a acestor prevederi de ordin...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 martie 2017


Retail

Comerţul modern şi-a adjudecat, în februarie, 14 noi unităţi

Profi a deschis 12 magazine, iar Lidl şi Kaufland, câte unul.   Reţeaua Profi deţine în prezent 523 de magazine, acoperind 272 de localităţi.   Cele mai recente magazine Profi au fost deschise în ultima zi a lunii, la Halchiu şi Brusturi. Nouă dintre noile magazine din a doua lună...

Ianuarie a bifat 16 noi deschideri în comerțul modern

Cele mai multe inaugurări aparțin retailerului Profi Rom Food. Profi încheie luna ianuarie cu un nou record, inaugurând zece magazine . Trei dintre acestea sunt în format City și au fost deschise la Bacău, Cluj Napoca și Giroc (Timiș). În format Loco s-au deschis patru unități, după cum...

arhiva sectiunii