Produse de ingrijire a locuintei si curatare

Home storage: Mărcile proprii, aproape la egalitate cu brandurile de producător
Miercuri, 18 Octombrie 2017, ora 15:22

Datorită promoțiilor din magazine, utilizatorii sunt tentați să încerce produse din toate segmentele de preț În lanțurile internaționale de retail, cea mai bună dinamică a vânzărilor din punct de vedere valoric s-a înregistrat pe segmentul set găleată&mop rotativ&storcător, cu o creștere de 62,4%. Urmează subcategoriile lavete din...

Detergenți de vase: Piața se mută lent din segmentul manual în cel automat
Joi, 12 Octombrie 2017, ora 12:08

Furnizorii și retailerii doresc să exploateze potențialul pieței detergenților pentru mașinile de spălat vase Detergenții de vase constituie o piaţă destul de aglo­merată, din care consumatorul are de unde să aleagă, dar concentrată în același timp. Potrivit ­Nielsen*), trei companii multinaționale, respectiv trei branduri renumite dețin 87% din categoria...

Uptrading-ul, noua tendință pe piața produselor din hârtie
Miercuri, 07 Iunie 2017, ora 13:45

Românii au făcut saltul de la două la trei straturi, însă hârtia igienico-sanitară umedă și rolele de bucătărie care inculd o tehnologie de fabricație specială rămân produse de nișă, dar cu un mare potențial.   Există foarte mulţi jucători în piaţa produselor din hârtie şi acest lucru conduce la un context competitiv...

Parfumul este factorul decident în alegerea balsamului de rufe
Joi, 06 Aprilie 2017, ora 11:34

Unul dintre cele mai importante beneficii pe care consumatorul le aşteaptă şi le doreşte de la acest tip de produse este parfumul persistent; de aceea producătorii trebuie să vină mereu cu variante noi de produs care să răspundă acestei nevoi.   Piața balsamului de rufe este estimată la aproximativ 70 de milioane de euro, mai mult de 70% din această valoare fiind...

Produse de curățare a geamurilor: Promoțiile atractive ca preț și execuție au impact imediat
Vineri, 10 Martie 2017, ora 14:12

Furnizorii și retailerii susțin curăţenia generală de primăvară și de toamnă cu oferte dedicate în magazine.   Potrivit datelor Nielsen*, reprezentate în infografia de mai sus, înainte de Paște se spală mult mai mult geamurile, produsele fiind cumpărate în această peri­oadă preponderent din comerțul modern (linia și cifrele cu galben...

  Curățarea și îngrijirea locuinței: se preferă produse specializate, ușor de folosit, antibacteriene, eventual în promoție
Vineri, 25 Martie 2016, ora 17:20

Pe lângă efectul de îndepărtare eficientă a murdăriei, produsele specializate în îngrijirea locuinței aduc şi beneficii adiţionale, precum protecţia suprafeţelor, strălucire fără urme, împrospătare şi chiar prevenţie împotriva bolilor. Categoria oferă o expertiză pentru nevoi specifice, datorită formulelor special create pentru a...

Inovațiile conferă un suflu nou pieței detergenților de vase
Miercuri, 10 Februarie 2016, ora 12:22

  Pentru spălări manuale, utilizatorii aleg preponderent detergenții lichizi, optând pentru soluții moderne, eficiente, prietenoase cu pielea și cu mediul. În general, persoanele care cumpără detergent de vase fac alegeri în cunoștință de cauză, având la bază anumite preferințe și criterii clare. Din acest motiv, invovațiile sunt...

Detergent si balsam de rufe - o piata matura, cu multe provocari
Miercuri, 10 Iunie 2015, ora 13:45

Comunicarea la nivel de magazin este unul dintre cei mai importanti piloni de crestere a categoriei. Potrivit monitorizarilor RetailZoom, vanzarile de detergent de rufe au stagnat in IKA, in perioada mai 2014– aprilie 2015, comparativ cu intervalul mai 2013–aprilie 2014, acestea crescand cu doar 0,3% in valoare si cu 2,2% in volum. Piata este extrem de concentrata, trei...

  Produsele din hartie - o piata de peste 500 de milioane de lei
Miercuri, 15 Aprilie 2015, ora 17:41

In totalul categoriei, servetelele de masa reprezinta cel mai important segment, din perspectiva volumului de vanzari. Potrivit monitorizarilor Vektor Marktforschung*, importanta segmentelor care compun categoria produse din hartie a ramas constanta in ultimii doi ani, atat ca volum, cat si ca valoare a vanzarilor. Servetelele de masa domina piata ca numar de bucati achizitionate...

Cum au performat, in 2014, categoriile de produse destinate curateniei casei
Luni, 23 Martie 2015, ora 17:58

In IKA, produsele din hartie si detergentii de haine (detergent + balsam) contribuie cel mai mult la cresterea valorica, de 5%, in 2014 vs. 2013, a grupei produselor de ingrijire/curatenie a casei, potrivit datelor RetailZoom. Singurele categorii in scadere fata de 2013 sunt servetelele de masa si produsele destinate ingrijirii mobilei. Ca si numar produse, acest departament...

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii