Produse de ingrijire personala

  Demachiantele „iau fața” cremelor de întreținere
Luni, 13 Februarie 2017, ora 13:45

Potrivit raportului BrandZ dat publicităţii de ­Millward Brown la mijlocul anului trecut, mărcile produselor destinate îngrijirii personale au la dispoziţie câteva direcţii care le pot conduce la creştere: concentrarea pe plan local, inovarea – ca pârghie de diferențiere a mărcilor într-o categorie extrem de aglomerată -, adaptarea la nevoile și la...

Adolescenții și bărbații, principalii catalizatori ai pieței produselor de hair styling
Marti, 19 Aprilie 2016, ora 09:55

Gelul de păr este preferatul tinerilor, cei mai loiali utilizatori ai produselor de aranjare a părului. În 2015, în România s-au vândut produse de styling de aproximativ 58 de millioane de lei, o valoare de aproape trei ori mai mare decât în urmă cu zece ani. Este, așadar, o piață în curs de maturizare, care a trecut de stadiul...

Top 10 companii din industria cosmeticelor
Miercuri, 05 August 2015, ora 11:28

RisCo.ro a realizat clasamentul celor mai importanti jucatori din zona distribuitorilor de produse cosmetice dupa cifra de afaceri inregistrata la finele anului 2014. Sectorul a avut o evolutie pozitiva in anul incheiat: toate firmele din top si-au majorat atat cifra de afaceri cat si profitul net. Mai mult, ca si in anul trecut, cei mai mari zece jucatori au inregistrat cu totii...

Deodorante/antiperspirante - Formatele spray continua sa domine categoria
Marti, 14 Iulie 2015, ora 15:18

De regula, utilizatorii au un brand favorit si raman loiali acestuia pana cand apare o oferta mult mai tentanta in piata. Categoria deodorante/antiperspirante a inregistrat o crestere a numarului de gospodarii cumparatoare in primele patru luni din acest an, conform GfK Consumer Panel, reusind sa-si revina dupa trendul descrescator al penetrarii din 2014, cand doar 7 din 10 gospodarii au...

Produsele de ingrijire a corpului, in viziunea Henkel
Marti, 09 Iunie 2015, ora 15:21

In Romania, din punctul de vedere al segmentarii, produsele de ingrijire a corpului au ponderi apropiate celorlalte tari din regiunea Europei Centrale si de Est. Astfel, conform celor mai recente date din piata la care fac referire reprezentantii Henkel,  deodorantele ocupa aproape jumatate din aceasta categorie, gelurile de dus aproximativ 30%, iar sapunurile 22%. Spre deosebire de...

Profilul utilizatorilor de produse destinate ingrijirii personale din portofoliul Unilever
Luni, 08 Iunie 2015, ora 16:04

Portofoliul de branduri de ingrijire personala din cadrul Unilever este foarte variat, astfel incat sa poata veni in intampinarea nevoilor mai multor segmente de utilizatori. Criteriile care diferentiaza publicul tinta sunt cele ce tin de gen, varsta, dar si stil de viata. Dove este primul brand care a redefinit feminitatea si a dat valoare frumusetii naturale, asumandu-si misiunea...

RetailZoom: Activitatile promo cresc vanzarile produselor de ingrijire personala
Vineri, 20 Martie 2015, ora 16:36

Grupa produselor de ingrijire personala a marcat o evolutie de 4,5% in valoare, in 2014, fata de anul precedent, si contribuie cu 4,4% in vanzarile valorice din retailul acoperit de RetailZoom. Scaderea usoara a importantei fata de 2013, de 0,1%, provine in principal din balsam de par, parfumuri, sapun de toaleta si sampon.     Valoarea vanzarilor provenite...

Produsele de ingrijire a tenului preferate de femei vs. barbati
Marti, 13 Ianuarie 2015, ora 17:24

Crema hidratanta este folosita de 77% dintre femeile din mediul urban, arata studiul realizat de Exact Cercetare si Consultanta, in decembrie 2014. Aceasta este urmata de lapte/lotiune demachianta (65%), lotiune tonica (46%), masti de fata (45%) si crema nutritiva (43%). Diferente fata de media nationala se constata in cadrul categoriei de varsta 40-60 de ani, unde cremele antirid se afla pe...

Noutati pe piata produselor de protectie solara
Vineri, 20 Iunie 2014, ora 16:15

Romania se incadreaza in trendurile celorlalte piete europene, caracterizate de lansarea permanenta de produse inovatoare. In alegerile lor, utilizatorii tin cont de factorul de protectie, brand, de formularea produsului – ulei, crema, lotiune, emulsie –, de beneficiile suplimentare si de pret – insa nu neaparat in aceasta ordine. „Factorii de ordin...

Creste categoria produselor pentru arsurile solare
Vineri, 13 Iunie 2014, ora 15:08

„Turismul de weekend” ii determina pe cei care au doar doua zile la dispozitie pentru a se bronza sa sara peste protectia solara. Piata care include produsele de protectie solara, autobronzantele si categoriile conexe – precum produsele pentru calmarea arsurilor, cele de hidratare a pielii dupa expunerea la soare si cele de prelungire a bronzului – este foarte...



Special

Capcanele creşterii

Inflaţia, scumpirea materiilor prime, reducerea investiţiilor guvernamentale şi riscul de recesiune sunt pericole ce pot induce o schimbare de trend în FMCG, după ce 2017 a început neobişnuit de bine pentru furnizori şi retaileri ca urmare a creşterii salariilor, a pensiilor şi a altor venituri bugetare. ...

Afacerea «MEDIU»: cine profită mai mult?

În problematica deşeurilor, accentul se pune pe bani şi mai puţin pe protecţia mediului. Chiar şi legislaţia prezentă şi modificările propuse pentru legislaţia viitoare sunt centrate pe taxe indirecte sau penalităţi, în timp ce problematica mediului apare ca o consecinţă a acestor prevederi de ordin...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 martie 2017


Retail

Comerţul modern şi-a adjudecat, în februarie, 14 noi unităţi

Profi a deschis 12 magazine, iar Lidl şi Kaufland, câte unul.   Reţeaua Profi deţine în prezent 523 de magazine, acoperind 272 de localităţi.   Cele mai recente magazine Profi au fost deschise în ultima zi a lunii, la Halchiu şi Brusturi. Nouă dintre noile magazine din a doua lună...

Ianuarie a bifat 16 noi deschideri în comerțul modern

Cele mai multe inaugurări aparțin retailerului Profi Rom Food. Profi încheie luna ianuarie cu un nou record, inaugurând zece magazine . Trei dintre acestea sunt în format City și au fost deschise la Bacău, Cluj Napoca și Giroc (Timiș). În format Loco s-au deschis patru unități, după cum...

arhiva sectiunii