Produse de ingrijire personala

Produse pentru bărbierit cu ingrediente naturale sunt în topul vânzărilor
Joi, 21 Septembrie 2017, ora 12:37

La raft regăsim, alături de produse premium din zona mass market, branduri necunoscute, extrem de ieftine Produsele asociate bărbieritului reprezintă prima categorie pe care o vizează bărbații atunci când se află în fața raionului de cosmetice, urmată de deodorante/antiperspirante. Datele Nielsen*) indică pentru aparatele de ras de unică folosință cea mai...

Deodorante/antiperspirante: Utilizatorii caută întâi beneficiile funcționale, apoi aleg brandul
Luni, 11 Septembrie 2017, ora 15:29

Inovaţiile, noile tehnologii și noile ingrediente lansate au contribuit la atragerea consumatorilor în această categorie Potrivit Nielsen, piața de deodorante/antiperspirante a crescut cu 7% în volum (bucăți) în 2017 vs. 2016, și cu 3% în valoare*). Comerțul modern este responsabil pentru mai mult de două treimi din totalul vânzărilor (69%...

Igiena orală: Promoțiile de tip trial încurajează testarea și cumpărarea produselor
Marti, 08 August 2017, ora 12:45

În decursul a cinci ani au apărut îmbunătățiri în obiceiurile de consum și comportament de igienă orală: în 2016, românii au cumpărat cu 14% mai multă pastă de dinți și cu 21% mai multe periuțe față de anul 2012     Potrivit Nielsen*), vânzările de produse destinate igienei orale – paste și periuțe de dinți,...

Coloranți de păr: aglomerație la raftul cu produse fără amoniac
Vineri, 14 Iulie 2017, ora 13:48

Producătorii inovează permanent categoria, astfel încât utilizatoarele să beneficieze de rezultate profesionale, ca la salon, dar în confortul propriei case Categoria coloranților de păr este destul de aglomerată, cu multe mărci, game şi nevoi adresate. Se observă o tendinţă accentuată de creştere a segmentelor premium şi de nişă, care aduc beneficii...

Șampon și balsam de păr - noutatea în categorie o reprezintă produsele de tip tratament
Miercuri, 10 Mai 2017, ora 16:36

Pentru a rămâne relevanţi pentru consumatori, producătorii reinventează constant portofoliul, propunând și alte soluții de îngrijire a părului.   Potrivit Nielsen *), vânzările de șampon au crescut în 2016 cu 6% în valoare și cu 4% în volum față de 2015, iar cele de balsam cu 6% în valoare și cu 7% în volum....

  Demachiantele „iau fața” cremelor de întreținere
Luni, 13 Februarie 2017, ora 13:45

Potrivit raportului BrandZ dat publicităţii de ­Millward Brown la mijlocul anului trecut, mărcile produselor destinate îngrijirii personale au la dispoziţie câteva direcţii care le pot conduce la creştere: concentrarea pe plan local, inovarea – ca pârghie de diferențiere a mărcilor într-o categorie extrem de aglomerată -, adaptarea la nevoile și la...

Adolescenții și bărbații, principalii catalizatori ai pieței produselor de hair styling
Marti, 19 Aprilie 2016, ora 09:55

Gelul de păr este preferatul tinerilor, cei mai loiali utilizatori ai produselor de aranjare a părului. În 2015, în România s-au vândut produse de styling de aproximativ 58 de millioane de lei, o valoare de aproape trei ori mai mare decât în urmă cu zece ani. Este, așadar, o piață în curs de maturizare, care a trecut de stadiul...

Top 10 companii din industria cosmeticelor
Miercuri, 05 August 2015, ora 11:28

RisCo.ro a realizat clasamentul celor mai importanti jucatori din zona distribuitorilor de produse cosmetice dupa cifra de afaceri inregistrata la finele anului 2014. Sectorul a avut o evolutie pozitiva in anul incheiat: toate firmele din top si-au majorat atat cifra de afaceri cat si profitul net. Mai mult, ca si in anul trecut, cei mai mari zece jucatori au inregistrat cu totii...

Deodorante/antiperspirante - Formatele spray continua sa domine categoria
Marti, 14 Iulie 2015, ora 15:18

De regula, utilizatorii au un brand favorit si raman loiali acestuia pana cand apare o oferta mult mai tentanta in piata. Categoria deodorante/antiperspirante a inregistrat o crestere a numarului de gospodarii cumparatoare in primele patru luni din acest an, conform GfK Consumer Panel, reusind sa-si revina dupa trendul descrescator al penetrarii din 2014, cand doar 7 din 10 gospodarii au...

Produsele de ingrijire a corpului, in viziunea Henkel
Marti, 09 Iunie 2015, ora 15:21

In Romania, din punctul de vedere al segmentarii, produsele de ingrijire a corpului au ponderi apropiate celorlalte tari din regiunea Europei Centrale si de Est. Astfel, conform celor mai recente date din piata la care fac referire reprezentantii Henkel,  deodorantele ocupa aproape jumatate din aceasta categorie, gelurile de dus aproximativ 30%, iar sapunurile 22%. Spre deosebire de...



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii