Produse de ingrijire personala

Coloranți de păr: aglomerație la raftul cu produse fără amoniac
Vineri, 14 Iulie 2017, ora 13:48

Producătorii inovează permanent categoria, astfel încât utilizatoarele să beneficieze de rezultate profesionale, ca la salon, dar în confortul propriei case Categoria coloranților de păr este destul de aglomerată, cu multe mărci, game şi nevoi adresate. Se observă o tendinţă accentuată de creştere a segmentelor premium şi de nişă, care aduc beneficii...

Șampon și balsam de păr - noutatea în categorie o reprezintă produsele de tip tratament
Miercuri, 10 Mai 2017, ora 16:36

Pentru a rămâne relevanţi pentru consumatori, producătorii reinventează constant portofoliul, propunând și alte soluții de îngrijire a părului.   Potrivit Nielsen *), vânzările de șampon au crescut în 2016 cu 6% în valoare și cu 4% în volum față de 2015, iar cele de balsam cu 6% în valoare și cu 7% în volum....

  Demachiantele „iau fața” cremelor de întreținere
Luni, 13 Februarie 2017, ora 13:45

Potrivit raportului BrandZ dat publicităţii de ­Millward Brown la mijlocul anului trecut, mărcile produselor destinate îngrijirii personale au la dispoziţie câteva direcţii care le pot conduce la creştere: concentrarea pe plan local, inovarea – ca pârghie de diferențiere a mărcilor într-o categorie extrem de aglomerată -, adaptarea la nevoile și la...

Adolescenții și bărbații, principalii catalizatori ai pieței produselor de hair styling
Marti, 19 Aprilie 2016, ora 09:55

Gelul de păr este preferatul tinerilor, cei mai loiali utilizatori ai produselor de aranjare a părului. În 2015, în România s-au vândut produse de styling de aproximativ 58 de millioane de lei, o valoare de aproape trei ori mai mare decât în urmă cu zece ani. Este, așadar, o piață în curs de maturizare, care a trecut de stadiul...

Top 10 companii din industria cosmeticelor
Miercuri, 05 August 2015, ora 11:28

RisCo.ro a realizat clasamentul celor mai importanti jucatori din zona distribuitorilor de produse cosmetice dupa cifra de afaceri inregistrata la finele anului 2014. Sectorul a avut o evolutie pozitiva in anul incheiat: toate firmele din top si-au majorat atat cifra de afaceri cat si profitul net. Mai mult, ca si in anul trecut, cei mai mari zece jucatori au inregistrat cu totii...

Deodorante/antiperspirante - Formatele spray continua sa domine categoria
Marti, 14 Iulie 2015, ora 15:18

De regula, utilizatorii au un brand favorit si raman loiali acestuia pana cand apare o oferta mult mai tentanta in piata. Categoria deodorante/antiperspirante a inregistrat o crestere a numarului de gospodarii cumparatoare in primele patru luni din acest an, conform GfK Consumer Panel, reusind sa-si revina dupa trendul descrescator al penetrarii din 2014, cand doar 7 din 10 gospodarii au...

Produsele de ingrijire a corpului, in viziunea Henkel
Marti, 09 Iunie 2015, ora 15:21

In Romania, din punctul de vedere al segmentarii, produsele de ingrijire a corpului au ponderi apropiate celorlalte tari din regiunea Europei Centrale si de Est. Astfel, conform celor mai recente date din piata la care fac referire reprezentantii Henkel,  deodorantele ocupa aproape jumatate din aceasta categorie, gelurile de dus aproximativ 30%, iar sapunurile 22%. Spre deosebire de...

Profilul utilizatorilor de produse destinate ingrijirii personale din portofoliul Unilever
Luni, 08 Iunie 2015, ora 16:04

Portofoliul de branduri de ingrijire personala din cadrul Unilever este foarte variat, astfel incat sa poata veni in intampinarea nevoilor mai multor segmente de utilizatori. Criteriile care diferentiaza publicul tinta sunt cele ce tin de gen, varsta, dar si stil de viata. Dove este primul brand care a redefinit feminitatea si a dat valoare frumusetii naturale, asumandu-si misiunea...

RetailZoom: Activitatile promo cresc vanzarile produselor de ingrijire personala
Vineri, 20 Martie 2015, ora 16:36

Grupa produselor de ingrijire personala a marcat o evolutie de 4,5% in valoare, in 2014, fata de anul precedent, si contribuie cu 4,4% in vanzarile valorice din retailul acoperit de RetailZoom. Scaderea usoara a importantei fata de 2013, de 0,1%, provine in principal din balsam de par, parfumuri, sapun de toaleta si sampon.     Valoarea vanzarilor provenite...

Produsele de ingrijire a tenului preferate de femei vs. barbati
Marti, 13 Ianuarie 2015, ora 17:24

Crema hidratanta este folosita de 77% dintre femeile din mediul urban, arata studiul realizat de Exact Cercetare si Consultanta, in decembrie 2014. Aceasta este urmata de lapte/lotiune demachianta (65%), lotiune tonica (46%), masti de fata (45%) si crema nutritiva (43%). Diferente fata de media nationala se constata in cadrul categoriei de varsta 40-60 de ani, unde cremele antirid se afla pe...



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii