Produse din carne

Vizibilitatea brandurilor este o adevărată provocare pentru furnizorii de pate
Luni, 19 Iunie 2017, ora 12:22

Fiind o categorie aglomerată, se simte nevoia unei foarte bune mercantizări la raft, pentru a ușura decizia de cumpărare În IKA*, potrivit monitorizărilor RetailZoom, vânzările de produse sub formă tartinabilă care constituie categoria pate de/ cu ficat/ carne/ pește/ vegetal au crescut cu 10% în valoare și cu 4,6% în volum, în perioada mai 2016 -...

  Procesatorii estimează creșteri moderate ale vânzărilor de mezeluri, în 2016
Joi, 24 Martie 2016, ora 14:39

Piața a crescut cu 9% în volum și cu 2% în valoare, în 2015, față de 2014, potrivit Nielsen. Cea mai mare pondere în categorie o dețin salamurile, urmate de specialități.   La nivel macro, se poate vorbi de o anumită sezona­litate a vânzărilor de mezeluri, în sensul că acestea scad în timpul posturilor de Paște și de...

  Tonul „face muzica” pe segmentul conservelor de pește
Vineri, 12 Februarie 2016, ora 15:23

Categoria conservelor de pește este foarte fragmentată, bătălia la raft dându-se între aproximativ 50 de branduri din portofoliul a 25 de furnizori. Piața a crescut cu 12% în valoare și cu 25% în volum, în anul 2015 comparativ cu 2014, potrivit monitorizărilor în IKA realizate de RetailZoom. Conservele de ton reprezintă mai mult de 55% din...

  Conservele de carne: o piață fragmentată și, pe alocuri, dezordonată
Miercuri, 10 Februarie 2016, ora 16:12

Având în vedere multitudinea de produse existente pe segmentele pate cu carne și carne la conservă, diferențierea la raft este o adevărată provocare pentru jucătorii din piață. Precizăm că articolul de faţă nu include mâncărurile şi specialităţile gătite care conţin şi carne, ambalate la conservă, pe care le luăm în consideraţie atunci când...

E nevoie de spatiu mai mare la raft pentru dezvoltarea categoriei semipreparate din carne
Luni, 16 Noiembrie 2015, ora 15:02

Potrivit jucatorilor din piata, categoria obtine valente noi odata cu transformarea obiceiurilor consumatorilor, care manifesta un interes crescut pentru produsele inovative, rapid si usor de gatit, in gramaje adaptate nevoilor specifice.   In ansamblul ei, piata locala a produselor semipreparate si pregatite inregistreaza cresteri de la an la an, insa se situeaza mult sub...

Piata conservelor din carne „cantareste” 25.000 de tone anual
Luni, 15 Septembrie 2014, ora 12:56

Cel mai important segment al categoriei este pateul de ficat, acesta dictand dinamica generala a pietei. Cumparatorii conservelor din carne - incluzand in aceasta categorie pateul de ficat, carnea in suc propriu, mancarurile si specialitatile gatite - au acum o abordare diferita fata de procesul de achizitie, devenind mai prudenti, mai selectivi, avand mai multa grija la eticheta...

  Carnea transata in laboratoarele proprii ale retailerilor reprezinta aproape 20% din valoarea vanzarilor categoriei, in IKA
Joi, 06 Martie 2014, ora 17:26

Potrivit monitorizarilor RetailZoom*, in IKA, atat ca volum, cat si ca valoare a vanzarilor, carnea de pui detine locul fruntas in preferintele consumatorilor (44%), urmatoarele optiuni indreptandu-se spre carnea de porc (35%). Conform aceleiasi surse, marcile proprii ( carnea transata in laboratoarele marilor retaileri) detin, cumulat, 19,1% ca valoare a vanzarilor de carne refrigerata....

Un an marcat de fluctuatii pentru piata carnii refrigerate
Marti, 04 Februarie 2014, ora 18:29

Costurile de productie, recoltele slabe de cereale din prima parte a anului trecut, intrarea in faliment a unor ferme si pretul la raft au influentat puternic piata carnii proaspete Potrivit monitorizarilor RetailZoom, in 2013, comparativ cu 2012, categoria carne refrigerata a stagnat ca valoare a vanzarilor in lanturile internationale de retail (IKA)* (inregistrand o crestere...

Vasile Urzica, Doly-Com: "Am decis sa mergem catre client cu o adresabilitate segmentata"
Joi, 30 Ianuarie 2014, ora 17:07

Pentru piata carnii, 2013 a fost un an marcat de fluctuatii, fiind influentat semnificativ pe de o parte de scandaluri alimentare, iar pe de alta parte de oscilatii atipice ale cererii si ofertei. Doly-Com este recunoscuta ca unul dintre liderii din aria abatorizarii si procesarii de carne de vita, fiind unul dintre cei mai importanti jucatori pe acest segment, cu o cota de piata de...

Pretul si Facebook-ul, armele producatorilor de mezeluri pentru a supravietui
Miercuri, 03 Aprilie 2013, ora 13:56

Romanii cumpara mai putine mezeluri, iar atunci cand ajung la raft, le aleg fie pe cele traditionale, fie pe cel cu cel mai mic pret. De aceea, producatorii isi construiesc cu grija politica de preturi si campania de promovare pe Facebook. Angelica Boboutanu-Smil, director general Salbac SA, com­panie din cadrul grupului Agricola Bacau, spune ca in topul preferintelor romanilor...



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii