Produse din carne

Consumatorii de mezeluri migrează către «premium»
Vineri, 10 Noiembrie 2017, ora 12:10

Categoria specialităților înregistrează cea mai bună dinamică în vânzări În pofida dezvoltării din ultimii ani și a creșterii susținute, industria produselor procesate din carne se confruntă cu provocări serioase. Din punctul de vedere al jucătorilor de top, existența  pieței negre și gri, multitudinea de producători dintre care...

Importurile masive pun presiune pe prețul cărnii
Miercuri, 16 August 2017, ora 09:15

Una dintre provocările cu care se confruntă industria de profil este legată de costurile de producție.   Datele RetailZoom*) arată că în perioada iulie 2016 – iunie 2017, vânzările de carne proaspătă ambalată cu greutate fixă (total categorie) au crescut cu 30,7% ca valoare și cu 28,9% ca volum, față de iulie 2015 – iunie 2016, iar cea vrac,...

Vizibilitatea brandurilor este o adevărată provocare pentru furnizorii de pate
Luni, 19 Iunie 2017, ora 12:22

Fiind o categorie aglomerată, se simte nevoia unei foarte bune mercantizări la raft, pentru a ușura decizia de cumpărare În IKA*, potrivit monitorizărilor RetailZoom, vânzările de produse sub formă tartinabilă care constituie categoria pate de/ cu ficat/ carne/ pește/ vegetal au crescut cu 10% în valoare și cu 4,6% în volum, în perioada mai 2016 -...

  Procesatorii estimează creșteri moderate ale vânzărilor de mezeluri, în 2016
Joi, 24 Martie 2016, ora 14:39

Piața a crescut cu 9% în volum și cu 2% în valoare, în 2015, față de 2014, potrivit Nielsen. Cea mai mare pondere în categorie o dețin salamurile, urmate de specialități.   La nivel macro, se poate vorbi de o anumită sezona­litate a vânzărilor de mezeluri, în sensul că acestea scad în timpul posturilor de Paște și de...

  Tonul „face muzica” pe segmentul conservelor de pește
Vineri, 12 Februarie 2016, ora 15:23

Categoria conservelor de pește este foarte fragmentată, bătălia la raft dându-se între aproximativ 50 de branduri din portofoliul a 25 de furnizori. Piața a crescut cu 12% în valoare și cu 25% în volum, în anul 2015 comparativ cu 2014, potrivit monitorizărilor în IKA realizate de RetailZoom. Conservele de ton reprezintă mai mult de 55% din...

  Conservele de carne: o piață fragmentată și, pe alocuri, dezordonată
Miercuri, 10 Februarie 2016, ora 16:12

Având în vedere multitudinea de produse existente pe segmentele pate cu carne și carne la conservă, diferențierea la raft este o adevărată provocare pentru jucătorii din piață. Precizăm că articolul de faţă nu include mâncărurile şi specialităţile gătite care conţin şi carne, ambalate la conservă, pe care le luăm în consideraţie atunci când...

E nevoie de spatiu mai mare la raft pentru dezvoltarea categoriei semipreparate din carne
Luni, 16 Noiembrie 2015, ora 15:02

Potrivit jucatorilor din piata, categoria obtine valente noi odata cu transformarea obiceiurilor consumatorilor, care manifesta un interes crescut pentru produsele inovative, rapid si usor de gatit, in gramaje adaptate nevoilor specifice.   In ansamblul ei, piata locala a produselor semipreparate si pregatite inregistreaza cresteri de la an la an, insa se situeaza mult sub...

Piata conservelor din carne „cantareste” 25.000 de tone anual
Luni, 15 Septembrie 2014, ora 12:56

Cel mai important segment al categoriei este pateul de ficat, acesta dictand dinamica generala a pietei. Cumparatorii conservelor din carne - incluzand in aceasta categorie pateul de ficat, carnea in suc propriu, mancarurile si specialitatile gatite - au acum o abordare diferita fata de procesul de achizitie, devenind mai prudenti, mai selectivi, avand mai multa grija la eticheta...

  Carnea transata in laboratoarele proprii ale retailerilor reprezinta aproape 20% din valoarea vanzarilor categoriei, in IKA
Joi, 06 Martie 2014, ora 17:26

Potrivit monitorizarilor RetailZoom*, in IKA, atat ca volum, cat si ca valoare a vanzarilor, carnea de pui detine locul fruntas in preferintele consumatorilor (44%), urmatoarele optiuni indreptandu-se spre carnea de porc (35%). Conform aceleiasi surse, marcile proprii ( carnea transata in laboratoarele marilor retaileri) detin, cumulat, 19,1% ca valoare a vanzarilor de carne refrigerata....

Un an marcat de fluctuatii pentru piata carnii refrigerate
Marti, 04 Februarie 2014, ora 18:29

Costurile de productie, recoltele slabe de cereale din prima parte a anului trecut, intrarea in faliment a unor ferme si pretul la raft au influentat puternic piata carnii proaspete Potrivit monitorizarilor RetailZoom, in 2013, comparativ cu 2012, categoria carne refrigerata a stagnat ca valoare a vanzarilor in lanturile internationale de retail (IKA)* (inregistrand o crestere...

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii