Marketing si publicitate

Cei mai mari investitori în piața media
Marti, 14 Iunie 2016, ora 13:10

  Autor articol: Andreea Dinescu, Deputy Managing Director, Initiative     Dintre categoriile FMCG, segmentul produselor pentru igienă a dominat anul 2015 și primul trimestru din 2016   În anul 2016, economia României se află pe un trend pozitiv, cu o creștere estimată de 4%, peste dinamica anului precedent. Creșterea este alimentată...

Cinci tendinte majore care se vor impune in marketing si comunicare in 2016
Miercuri, 06 Ianuarie 2016, ora 12:37

Autor: Elena Badea, Head of Branding, Marketing and Communication, EY Romania   In contextul in care tehnonlogia devine omniprezenta in business iar consumatorii digitali preiau controlul si schimba regulile jocului – atat in online, cat si offline – companiile trebuie sa-si alinieze rapid demersul de marketing si comunicare pentru a se mentine relevante...

Strategii de fidelizare a consumatorilor in magazinele de proximitate
Miercuri, 16 Iulie 2014, ora 12:57

Programele de loialitate in magazinele de proximitate pot lua diverse forme, variind de la simplul card de cumparare pe suport de carton, pana la cardurile de fidelitate sofisticate, in directa corelatie cu suma cheltuita de catre consumator. In timp ce tehnologia a evoluat de-a lungul anilor, strategiile de fidelizare a clientilor continua sa se concentreze pe angajarea, urmarirea si...

Marketingul magazinului de proximitate
Marti, 17 Iunie 2014, ora 11:59

Potrivit datelor GfK, comertul modern a ajuns in 2013 la 53% din total piata, de la 49% in 2012, depasindu-l pentru prima data pe cel traditional; cu toate acestea, magazinul traditional ramane un punct de reper pentru comertul autohton, proximitatea avand un rol important in alegerea consumatorilor. De aceea, tot mai multe retele din comertul modern se extind cu repeziciune si in formate...

Marketing si inovatie in industria semintelor din Romania
Marti, 27 Mai 2014, ora 12:29

Samanta ocupa o pozitie cu totul aparte in cadrul tuturor masurilor ce pot fi luate pentru stimularea agriculturii. Dintre toate mijloacele utilizate pentru cresterea productiei, samanta este singura veriga realizata de agricultura pentru agricultura, in timp ce toate celelalte mijloace (mecanizarea, fertilizarea, chimizarea etc.) reprezinta contributia industriei la sporirea productiei...

Social media marketing in industria FMCG
Marti, 22 Aprilie 2014, ora 14:03

In continuarea discutiilor incitante demarate la “Keep in shop. Stiinta loializarii” , eveniment organizat de revista Piata, va prezint un nou punct de vedere asupra uneia dintre cele mai de interes teme pentru marketerul modern: cum folosim potentialul social media pentru dezvoltarea brandurilor in industria FMCG si, mai ales, cum facem investitia rentabila? Pentru inceput,...

Influenta promotiilor de pret asupra alegerii consumatorilor
Vineri, 28 Martie 2014, ora 13:43

TENDINTE IN 2014 IN INDUSTRIA FMCG Dupa cativa ani de invazie a promotiilor de tot felul, care pareau unica solutie de crestere a vanzarilor pe timp de criza, de ceva vreme incoace, producatorii ajung sa se intrebe cat de benefice sau de daunatoare sunt ele si care este, in cele din urma, influenta acestora asupra alegerii consumatorului. Daca in 2011, conform studiului realizat...

Crowdsourcing-ul
Vineri, 14 Februarie 2014, ora 13:07

O metoda inovativa de loializare a consumatorilor Crowdsourcing-ul (termen preluat din limba engleza) inseamna, conform Wikipedia, externalizarea unui serviciu, nu catre un contractor sau un colaborator, ci catre un grup de specialisti sau o comunitate, sub forma unei competitii. Cum tot mai multe branduri importante isi dezvolta permanent comunitatile din retelele sociale,...

Paradoxul rebrandingului corporate
Luni, 23 Decembrie 2013, ora 15:14

Terenul minat al schimbarii numelui companiei CORPORATE REBRANDING - UN FENOMEN ACTUAL Un fenomen din ce in ce mai prezent in ultima vreme este cel al rebranding-ului de companie, mai precis - corporate rebranding. Procesul de corporate rebranding presupune crearea sau asimilarea unui nou nume, termen sau simbol, sau o combinatie a acestora, pentru un brand existent, cu scopul...

Brandurile si sportul rege - asociere relevanta
Joi, 19 Septembrie 2013, ora 14:25

Multe companii apeleaza la fotbal pentru a-si spori notorietatea brandurilor, semnand sponsorizari cu cluburile de fotbal sau folosind ca endorseri stelele fotbalului international. DE CE FOTBAL? Dincolo de avantajele evidente pe care fotbalul le aduce din perspectiva unui teritoriu de comunicare sigur si universal, fotbalul ofera brandurilor un avantaj dupa care tanjeste...

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii