Marketing si publicitate

Cei mai mari investitori în piața media
Marti, 14 Iunie 2016, ora 13:10

  Autor articol: Andreea Dinescu, Deputy Managing Director, Initiative     Dintre categoriile FMCG, segmentul produselor pentru igienă a dominat anul 2015 și primul trimestru din 2016   În anul 2016, economia României se află pe un trend pozitiv, cu o creștere estimată de 4%, peste dinamica anului precedent. Creșterea este alimentată...

Cinci tendinte majore care se vor impune in marketing si comunicare in 2016
Miercuri, 06 Ianuarie 2016, ora 12:37

Autor: Elena Badea, Head of Branding, Marketing and Communication, EY Romania   In contextul in care tehnonlogia devine omniprezenta in business iar consumatorii digitali preiau controlul si schimba regulile jocului – atat in online, cat si offline – companiile trebuie sa-si alinieze rapid demersul de marketing si comunicare pentru a se mentine relevante...

Strategii de fidelizare a consumatorilor in magazinele de proximitate
Miercuri, 16 Iulie 2014, ora 12:57

Programele de loialitate in magazinele de proximitate pot lua diverse forme, variind de la simplul card de cumparare pe suport de carton, pana la cardurile de fidelitate sofisticate, in directa corelatie cu suma cheltuita de catre consumator. In timp ce tehnologia a evoluat de-a lungul anilor, strategiile de fidelizare a clientilor continua sa se concentreze pe angajarea, urmarirea si...

Marketingul magazinului de proximitate
Marti, 17 Iunie 2014, ora 11:59

Potrivit datelor GfK, comertul modern a ajuns in 2013 la 53% din total piata, de la 49% in 2012, depasindu-l pentru prima data pe cel traditional; cu toate acestea, magazinul traditional ramane un punct de reper pentru comertul autohton, proximitatea avand un rol important in alegerea consumatorilor. De aceea, tot mai multe retele din comertul modern se extind cu repeziciune si in formate...

Marketing si inovatie in industria semintelor din Romania
Marti, 27 Mai 2014, ora 12:29

Samanta ocupa o pozitie cu totul aparte in cadrul tuturor masurilor ce pot fi luate pentru stimularea agriculturii. Dintre toate mijloacele utilizate pentru cresterea productiei, samanta este singura veriga realizata de agricultura pentru agricultura, in timp ce toate celelalte mijloace (mecanizarea, fertilizarea, chimizarea etc.) reprezinta contributia industriei la sporirea productiei...

Social media marketing in industria FMCG
Marti, 22 Aprilie 2014, ora 14:03

In continuarea discutiilor incitante demarate la “Keep in shop. Stiinta loializarii” , eveniment organizat de revista Piata, va prezint un nou punct de vedere asupra uneia dintre cele mai de interes teme pentru marketerul modern: cum folosim potentialul social media pentru dezvoltarea brandurilor in industria FMCG si, mai ales, cum facem investitia rentabila? Pentru inceput,...

Influenta promotiilor de pret asupra alegerii consumatorilor
Vineri, 28 Martie 2014, ora 13:43

TENDINTE IN 2014 IN INDUSTRIA FMCG Dupa cativa ani de invazie a promotiilor de tot felul, care pareau unica solutie de crestere a vanzarilor pe timp de criza, de ceva vreme incoace, producatorii ajung sa se intrebe cat de benefice sau de daunatoare sunt ele si care este, in cele din urma, influenta acestora asupra alegerii consumatorului. Daca in 2011, conform studiului realizat...

Crowdsourcing-ul
Vineri, 14 Februarie 2014, ora 13:07

O metoda inovativa de loializare a consumatorilor Crowdsourcing-ul (termen preluat din limba engleza) inseamna, conform Wikipedia, externalizarea unui serviciu, nu catre un contractor sau un colaborator, ci catre un grup de specialisti sau o comunitate, sub forma unei competitii. Cum tot mai multe branduri importante isi dezvolta permanent comunitatile din retelele sociale,...

Paradoxul rebrandingului corporate
Luni, 23 Decembrie 2013, ora 15:14

Terenul minat al schimbarii numelui companiei CORPORATE REBRANDING - UN FENOMEN ACTUAL Un fenomen din ce in ce mai prezent in ultima vreme este cel al rebranding-ului de companie, mai precis - corporate rebranding. Procesul de corporate rebranding presupune crearea sau asimilarea unui nou nume, termen sau simbol, sau o combinatie a acestora, pentru un brand existent, cu scopul...

Brandurile si sportul rege - asociere relevanta
Joi, 19 Septembrie 2013, ora 14:25

Multe companii apeleaza la fotbal pentru a-si spori notorietatea brandurilor, semnand sponsorizari cu cluburile de fotbal sau folosind ca endorseri stelele fotbalului international. DE CE FOTBAL? Dincolo de avantajele evidente pe care fotbalul le aduce din perspectiva unui teritoriu de comunicare sigur si universal, fotbalul ofera brandurilor un avantaj dupa care tanjeste...



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii