Research

Clasament BrandZ: Băuturile răcoritoare carbonatate pierd teren în fața celor funcționale
Marti, 08 August 2017, ora 13:04

Generația Millenias este mult mai interesată de alternativele artizanale ale băuturilor nealcoolice.     Conform clasamentului BrandZ al celor mai valoroase mărci la nivel global, valoarea cumulată a primelor mărci din categoria de băuturi non-alcoolice creşte cu doar 5% în ultimii 12 ani şi stagnează faţă de ultimul an. În interiorul...

Top BrandZ 2017: Marii producători de bere achiziţionează mărci din segmentul craft
Vineri, 14 Iulie 2017, ora 12:42

În ultimii 12 ani, Budweiser, berea nr. 1 din Topul BrandZ, a crescut cu 118 procente în valoare, o creştere semnificativă, dar mult mai mică faţă de 669 procente ale mărcii Skol. 2016 a fost anul mult anticipatului mariaj corporatist între AB InBev şi SABMiller, creându-se astfel a cincea cea mai mare companie de bunuri de larg consum din lume după...

Retailerii şi furnizorii de produse pentru igienă, cei mai activi advertiseri din FMCG
Miercuri, 12 Iulie 2017, ora 14:08

În top 10 FMCG, categoria Băuturilor răcoritoare carbogazoase părăseşte clasamentul în 2016, ca urmare a scăderii investiţiilor din partea European Drinks şi Tymbark Finalul de an 2016 a surprins printr-o evoluţie extrem de bună a economiei, peste aşteptările iniţiale, tradusă într-o creştere de 4,8%, mult peste media europea­nă de 1,9%, care a...

5 principii de bază pentru realizarea unei reclame de impact
Joi, 08 Iunie 2017, ora 10:33

UPDATE: Un raport Kantar Millward Brown, intitulat „Make a lasting impression”, scoate la iveală faptul că mai puţin de una din 7 reclame este concepută cu scopul de a livra un mesaj emoţional puternic pe care consumatorii îl pot recepţiona cu uşurinţă Raportul porneşte de la analiza bazei de 160.000 de reclame testate şi arată modul în care...

Tendinţe în cercetarea de piaţă
Vineri, 07 Aprilie 2017, ora 12:05

Luna trecută a avut loc a cincea ediţie Best of ESOMAR România, eveniment dedicat industriei de cercetare de piaţă locale.   Vorbitorii au abordat o gamă diversă de subiecte: Care sunt trendurile de consum în România? Cum să le interpretăm şi reinterpretăm? Cum să fim diferiţi, să ino­văm şi să ne conectăm cu consumatorii moderni?...

O nouă ediție din seria „Best of ESOMAR”
Vineri, 10 Martie 2017, ora 15:26

 Joi, 23 martie 2017 a avut loc, în Aula de la ASE, a cincea ediție Best of ESOMAR Romania 2017 , eveniment dedicat industriei de cercetare de piață locale.   Tematica ediției aniversare a fost  „Tendințe în cercetarea de piață astăzi” . Vorbitorii vor aborda o gamă diversă de subiecte: Care sunt trendurile de consum în...

Studiu Kantar Millward Brown: AdReaction – Cum captăm interesul generaţiilor X, Y şi Z?
Miercuri, 11 Ianuarie 2017, ora 03:51

Generaţia Z creşte şi este gata să dea startul unei noi curse cu obstacole, susţine Kantar Millward Brown ca o concluzie a studiului AdReaction: Cum captăm interesul generaţiilor X, Y şi Z?  Este pentru prima dată când a fost posibilă explorarea opiniilor primilor reprezentanţi ai Generaţiei Z – acum în vârstă de 16-19 ani – care devin din...

Piața de media din România a crescut cu 10% în 2016, comparativ cu 2015
Joi, 08 Decembrie 2016, ora 19:40

Potrivit datelor actualizate ale raportului Media Fact Book, realizat de agenţia Initiative, piaţa de media din România a crescut cu 10% in 2016 comparativ cu 2015, până la valoarea de 366 milioane de euro. Această evoluţie depăşeşte estimările raportului lansat în luna mai, care indicau un avans de 6% anul acesta, similar cu cel din 2015. Această evoluţie...

Previziunile Kantar Millward Brown pentru 2017 legate de mediul digital
Marti, 06 Decembrie 2016, ora 13:55

Pentru al nouălea an consecutiv, previziunile companiei oferă specialiştilor în marketing un ghid clar privind provocările şi oportunităţile următoarelor 12 luni, ajutându-i să îşi contureze strategiile de marketing digital. Vă punem la dispoziție comunicatul oficial Kantar Millward Brown care se referă la principalele provocări ale marketerilor induse de...

Creativitate de festival în retail
Vineri, 18 Noiembrie 2016, ora 16:01

    În retail, principalele discuții se poartă în jurul prețului – majoritatea retailerilor și a comercianților comunicând prețul mic ca principal mesaj către consumatori. De asemenea, când spunem promoție, de obicei ne gândim la o reducere de preț sau la un pachet. Oare este prețul singurul factor de succes în retail?...



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii