Research

Din nou în pragul Sărbătorilor, momentul adevărului pentru retaileri şi producători
Miercuri, 08 Noiembrie 2017, ora 13:08

 2017 a marcat creşteri pe aproape toţi KPI-ii (indicatori de performanță) monitorizaţi în consum, de la frecvența cumpărăturilor, la valoarea achiziţiilor pentru fiecare vizită. În mod legitim, retailerii şi producătorii se pregătesc pentru o perioadă de Sărbători cu rezultate foarte bune, mizând în continuare pe atitudinea pozitivă a...

Topuri BrandZ 2017: Produse de îngrijire personală: Există loc pentru mărcile de nișă, care fac lucrurile diferit
Joi, 12 Octombrie 2017, ora 11:29

În această categorie aglomerată, dispozitivele mobile şi schimbarea obiceiurilor de cumpărare au influenţat modul în care se vând mărcile Într-o categorie plină de posibilităţi de alegere, mărcile au încercat să se diferenţieze şi să se adapteze aşteptărilor consumatorilor. În plus, ele au promis să susţină sănătatea şi...

Clasament BrandZ: Băuturile răcoritoare carbonatate pierd teren în fața celor funcționale
Marti, 08 August 2017, ora 13:04

Generația Millenias este mult mai interesată de alternativele artizanale ale băuturilor nealcoolice.     Conform clasamentului BrandZ al celor mai valoroase mărci la nivel global, valoarea cumulată a primelor mărci din categoria de băuturi non-alcoolice creşte cu doar 5% în ultimii 12 ani şi stagnează faţă de ultimul an. În interiorul...

Top BrandZ 2017: Marii producători de bere achiziţionează mărci din segmentul craft
Vineri, 14 Iulie 2017, ora 12:42

În ultimii 12 ani, Budweiser, berea nr. 1 din Topul BrandZ, a crescut cu 118 procente în valoare, o creştere semnificativă, dar mult mai mică faţă de 669 procente ale mărcii Skol. 2016 a fost anul mult anticipatului mariaj corporatist între AB InBev şi SABMiller, creându-se astfel a cincea cea mai mare companie de bunuri de larg consum din lume după...

Retailerii şi furnizorii de produse pentru igienă, cei mai activi advertiseri din FMCG
Miercuri, 12 Iulie 2017, ora 14:08

În top 10 FMCG, categoria Băuturilor răcoritoare carbogazoase părăseşte clasamentul în 2016, ca urmare a scăderii investiţiilor din partea European Drinks şi Tymbark Finalul de an 2016 a surprins printr-o evoluţie extrem de bună a economiei, peste aşteptările iniţiale, tradusă într-o creştere de 4,8%, mult peste media europea­nă de 1,9%, care a...

5 principii de bază pentru realizarea unei reclame de impact
Joi, 08 Iunie 2017, ora 10:33

UPDATE: Un raport Kantar Millward Brown, intitulat „Make a lasting impression”, scoate la iveală faptul că mai puţin de una din 7 reclame este concepută cu scopul de a livra un mesaj emoţional puternic pe care consumatorii îl pot recepţiona cu uşurinţă Raportul porneşte de la analiza bazei de 160.000 de reclame testate şi arată modul în care...

Tendinţe în cercetarea de piaţă
Vineri, 07 Aprilie 2017, ora 12:05

Luna trecută a avut loc a cincea ediţie Best of ESOMAR România, eveniment dedicat industriei de cercetare de piaţă locale.   Vorbitorii au abordat o gamă diversă de subiecte: Care sunt trendurile de consum în România? Cum să le interpretăm şi reinterpretăm? Cum să fim diferiţi, să ino­văm şi să ne conectăm cu consumatorii moderni?...

O nouă ediție din seria „Best of ESOMAR”
Vineri, 10 Martie 2017, ora 15:26

 Joi, 23 martie 2017 a avut loc, în Aula de la ASE, a cincea ediție Best of ESOMAR Romania 2017 , eveniment dedicat industriei de cercetare de piață locale.   Tematica ediției aniversare a fost  „Tendințe în cercetarea de piață astăzi” . Vorbitorii vor aborda o gamă diversă de subiecte: Care sunt trendurile de consum în...

Studiu Kantar Millward Brown: AdReaction – Cum captăm interesul generaţiilor X, Y şi Z?
Miercuri, 11 Ianuarie 2017, ora 03:51

Generaţia Z creşte şi este gata să dea startul unei noi curse cu obstacole, susţine Kantar Millward Brown ca o concluzie a studiului AdReaction: Cum captăm interesul generaţiilor X, Y şi Z?  Este pentru prima dată când a fost posibilă explorarea opiniilor primilor reprezentanţi ai Generaţiei Z – acum în vârstă de 16-19 ani – care devin din...

Piața de media din România a crescut cu 10% în 2016, comparativ cu 2015
Joi, 08 Decembrie 2016, ora 19:40

Potrivit datelor actualizate ale raportului Media Fact Book, realizat de agenţia Initiative, piaţa de media din România a crescut cu 10% in 2016 comparativ cu 2015, până la valoarea de 366 milioane de euro. Această evoluţie depăşeşte estimările raportului lansat în luna mai, care indicau un avans de 6% anul acesta, similar cu cel din 2015. Această evoluţie...

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii