Echipa PIATA

Management

  General Manager
Cristian Badescu
cristi.badescu@piatatrade.ro

Director comercial

  Maria Luiza Badescu maria.badescu@piatatrade.ro

Director Financiar

  Daniela Nita dana.nita@piatatrade.ro

Redactia

  Senior editor
Maria Vaschi
maria.vaschi@piatatrade.ro
  DTP
Nicoleta Tudorie
nicoleta.tudorie@piatatrade.ro
  Project Manager
Carol Popa
carol.popa@piatatrade.ro
  Marketing Coordinator
Florin Dascalu
florin.dascalu@piatatrade.ro

Vanzari

  Client Service Manager
Veronica Vaduva
veronica.vaduva@piatatrade.ro

Proiecte speciale

  Consultant de specialitate
Conf. Univ. Dr. Adriana Elena Danis
adr.popa@yahoo.com
  Manager distributie si evenimente
Laurentiu Nita
laurentiu.nita@piatatrade.ro


Special

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

Cooperativizare. De data asta, e de bine

Marii retaileri își organizează propriile lanțuri scurte agro-alimentare   Drumul producției locale din mediul rural către rafturile marilor retaileri continuă să fie o provocare. Autoritățile, care au preferat să promoveze o lege – Legea 150/iulie 2016 – ce se dovedește a fi pe cât...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017


Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii