Echipa PIATA

Management

  General Manager
Cristian Badescu
cristi.badescu@piatatrade.ro

Director comercial

  Maria Luiza Badescu maria.badescu@piatatrade.ro

Director Financiar

  Daniela Nita dana.nita@piatatrade.ro

Redactia

  Senior editor
Maria Vaschi
maria.vaschi@piatatrade.ro
  DTP
Nicoleta Tudorie
nicoleta.tudorie@piatatrade.ro
  Project Manager
Carol Popa
carol.popa@piatatrade.ro
  Marketing Coordinator
Florin Dascalu
florin.dascalu@piatatrade.ro

Vanzari

  Client Service Manager
Veronica Vaduva
veronica.vaduva@piatatrade.ro

Proiecte speciale

  Consultant de specialitate
Conf. Univ. Dr. Adriana Elena Danis
adr.popa@yahoo.com
  Manager distributie si evenimente
Laurentiu Nita
laurentiu.nita@piatatrade.ro


Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii