Echipa PIATA

Management

  General Manager
Cristian Badescu
cristi.badescu@piatatrade.ro

Director comercial

  Maria Luiza Badescu maria.badescu@piatatrade.ro

Director Financiar

  Daniela Nita dana.nita@piatatrade.ro

Redactia

  Senior editor
Maria Vaschi
maria.vaschi@piatatrade.ro
  DTP
Nicoleta Tudorie
nicoleta.tudorie@piatatrade.ro
  Project Manager
Carol Popa
carol.popa@piatatrade.ro
  Marketing Coordinator
Florin Dascalu
florin.dascalu@piatatrade.ro

Vanzari

  Client Service Manager
Veronica Vaduva
veronica.vaduva@piatatrade.ro

Proiecte speciale

  Consultant de specialitate
Conf. Univ. Dr. Adriana Elena Danis
adr.popa@yahoo.com
  Manager distributie si evenimente
Laurentiu Nita
laurentiu.nita@piatatrade.ro


Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii