Curs valutar


Moneda

Simbol

Valoare ieri

Valoare azi

Dirhamul emiratelor arabe AED 1.07860 RON 1.08050 RON
Dolarul australian AUD 3.14180 RON 3.13630 RON
Leva bulgareasca BGN 2.33560 RON 2.33420 RON
Dolarul canadian CAD 3.13410 RON 3.14080 RON
Francul elvetian CHF 4.15440 RON 4.14340 RON
Coroana ceha CZK 0.17540 RON 0.17540 RON
Coroana daneza DKK 0.61420 RON 0.61390 RON
Lira egipteana EGP 0.22070 RON 0.22160 RON
Euro EUR 4.56800 RON 4.56540 RON
Lira sterlina GBP 5.15950 RON 5.14320 RON
Forinti maghiari HUF 0.01490 RON 0.01492 RON
Yeni japonezi JPY 0.03539 RON 0.03533 RON
Leul moldovenesc MDL 0.21780 RON 0.21810 RON
Coroana norvegiana NOK 0.49060 RON 0.49060 RON
Zlotul polonez PLN 1.08570 RON 1.08380 RON
Rubla ruseasca RUB 0.06700 RON 0.06710 RON
Coroana suedeza SEK 0.47760 RON 0.47690 RON
Lira turceasca TRY 1.12190 RON 1.12350 RON
Dolar USD 3.96170 RON 3.96850 RON
Randul sud-african ZAR 0.30660 RON 0.30620 RON
Realul brazilian BRL 1.25600 RON 1.26020 RON
Renminbi-ul chinezesc CNY 0.58650 RON 0.58600 RON
Rupia indiana INR 0.06160 RON 0.06160 RON
Woni sud-coreeni KRW 0.00353 RON 0.00352 RON
Peso mexican MXN 0.22610 RON 0.22500 RON
Dolarul neo-zeelandez NZD 2.91770 RON 2.91150 RON
Dinarul sarbesc RSD 0.03790 RON 0.03780 RON
Hryvna ucraineana UAH 0.15260 RON 0.15300 RON


Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii