Piata Info

Stirile zilei

30
Bioten a schimbat ambalajele tuturor produselor si anunţă îmbunătăţirea formulelor cu noi ingrediente Bioten, brandul de îngrijire care îşi găseşte inspiraţia în simplitatea naturii, se relansează. Ambalajele păstrează linia tradiţională, dar au un nou design, mai atrăgător prin...
Henkel lansează o nouă formulă pentru balsamul de rufe Silan Noua formulă Silan are în compoziție capsule parfumate care au rolul de a asigura hainelor o aromă proaspătă timp de 10 săptămâni. Cea mai recentă inovație a experților Silan se...
Rețeaua Profi inaugurează patru magazine în județele Bacău, Mureș, Călărași și Maramureș Cel de-al 9-lea magazin deschis acum în orașul Bacău funcționează în format City și este amplasat pe Calea Mărășești, nr. 151. Suprafața sa totală este de 430,16 m2 din care sala de...
Francesco Faella este noul Managing Director Tetra Pak pentru operaţiunile companiei în regiunea Europei de Sud Est Francesco Faella (foto) o înlocuiește pe Maria Krasilowez, care a preluat o altă poziţie în organizaţia globală a Tetra Pak. Cu o carieră de peste 20 de ani în industria de...
Grupul Carrefour deschide al 7-lea supermarket din Timişoara, Market 1 Decembrie Carrefour a deschis astazi, 28 Iulie 2016, al 7-lea supermarket din Timişoara, judeţul Timiş, ajungând la un număr de 111 magazine în acest format.   Noul supermarket, Market 1...
Billa România transformă cumpărăturile într-un joc Vara aceasta, noua campanie BILLA România transformă cumpărăturile într-un joc. Un joc în care câștigă toți, tot timpul și din ce în ce mai mult!   BILLA...
Mirinda lansează un nou gust de portocale sub sloganul „Zăpăcește-ți simțurile” Sub sloganul „Zăpăcește-ți simțurile”, Mirinda lansează un nou gust de portocale - mai bun, mai intens, mai efervescent în spirit. Printr-un gust răcoritor ce stimulează toate...
arhiva sectiunii


Strategii de piata

„Bergenbier Brand crește cu două cifre după campania dedicată Euro 2016”

Interviu cu Mihai Voicu, Sales Director, Bergenbier S.A.

Care sunt principalele obiective ale companiei Bergenbier S.A. pentru acest an?    Pe lângă obiectivele de volum şi market share, obiectivul principal al companiei este acela de a deveni prima alegere pentru clienţi (parteneri de afaceri) şi consumatori. Dezvoltăm branduri extraordinare, investim...

arhiva sectiunii

Actualitate

Industria berii se consolidează și se fragmentează, în același timp

Șapte dintre primele zece mărci de bere vor aparţine companiei rezultate din fuziunea AB InBev şi SAB Miller, conform clasamentului BrandZTM  al celor mai valoroase branduri la nivel global După ani întregi în care au fost vehiculate zvonuri legate de consolidare, cei doi mari producători de bere, AB...

Innovation Day 2016

 În luna aprilie 2016, Inovalabel, liderul pieţei interne de soluţii de etichetare, a finalizat cel mai amplu program de investiţii din istoria sa de 20 de ani, program prin care a achiziţionat şi instalat cinci echipamente ultramoderne în valoare totală de peste 2 milioane de euro. În cadrul...

arhiva sectiunii

Analize si tendinte

Snack-uri sărate: Competiția în zona promoțională este tot mai intensă

Creşterea valorică a pieţei, înregistrată în ultimul an, stabileşte un nivel de aşteptări foarte ridicat atât în rândul celor mai importanţi producători, cât şi  al retailerilor. Valoarea totală a pieţei gustărilor sărate este estimată la aproximativ 400 milioane de...

Supele instant, o piață de 10 milioane de euro

Formatul noodles (tăiței) deține cea mai mare pondere în vânzările categoriei. Piața supelor instant are o dinamică accentuată și este în continuă dezvoltare, fiind una dintre cele mai mari din segmentul heat to eat . Consumatorii acestor produse sunt persoane active, care își...

arhiva sectiunii


Research

Studiu EXACT CC: Tinerii consideră că progresul nu este despre a consuma mai mult, ci despre a consuma mai bine

În comparație cu adulții, modul în care Generația Z abordează cumpărăturile este foarte diferit     Tinerii din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 18-29 de ani, sunt precauți atunci când vine vorba de cheltuit proprii bani, deoarece sumele pe care le dețin...

Neadaptarea reclamelor video la format irosește bugetul media

La începutul acestui an, agenția globală de cercetare de marketing Millward Brown a dat publicității predicțiile privind tendințele legate de comunicarea digitală și canalele media în 2016.   Raportul prezintă două dintre aceste tendinţe - creşterea investiţiei în publicitatea online și...

arhiva sectiunii

Resurse Umane

Studiu iSense Solutions: Millennials sunt mai exigenți cu angajatorul și mai puțin atașați de job

Deși peste jumătate dintre reprezentanții generației Millennials susțin că sunt mulțumiți cu locul lor de muncă, doar 20% l-ar recomanda altor persoane, potrivit unui studiu realizat de compania iSense Solutions pentru grupul Lowe în cadrul platformei Bold by Lowe Group. De asemenea, doar jumătate dintre tineri...

Aproape trei din 10 angajatori români preconizează creșteri ale numărului total de angajați în trimestrul III 2016

Intențiile de angajare referitoare la trimestrul III/2016 sunt cele mai puternice din ultimii opt ani, arată angajatorii români chestionați pentru cea mai recentă ediție a Studiului Manpower privind Perspectivele Angajării de Forță de Muncă. Dintre cei 625 de angajatori intervievați, 29% indică intenția de a-și...

arhiva sectiunii


Curs valutar

Euro = 4.46540 RON
Lira sterlina = 5.29670 RON
Dolar = 4.02030 RON
Vezi mai multe monede

Opinii

Întoarcerea în timp

Legea 321 provoacă în continuare dezbateri aprinse în spaţiul public. Pe forumuri, pe site-uri de ştiri, legea este comentată din perspective diverse. Ecoul zgomotelor produse  de taberele de susţinători sau contestatari ai legii  îmi aminteşte de începutul anilor `90, de sloganul...

arhiva sectiunii

Profil de manager

Lavinia Ghinescu, Brand Manager - Tablete, South Central Europe Mondelez: „Pe termen lung, promoţiile de preţ dăunează unui brand puternic”

Am realizat primul interviu, din lunga carieră de jurnalist, care nu începe cu o întrebare. Un interviu în care primele fraze au fost rostite de interlocutor, înaintea primei întrebări. Lavinia Ghinescu, responsabilul cu tabletele de ciocolată Milka şi  Local Brands (Poiana & Africana...

arhiva sectiunii

Consilier

PwC : În noul Cod Vamal al Uniunii Europene, aplicabil de la 1 mai 2016, definiția exportatorului din legislația vamală trebuie corelată cu legislația privind TVA

Specialiștii PwC au prezentat cele mai importante modificări aduse de Codul Vamal al Uniunii Europene, prin prisma impactului acestora asupra companiilor din România şi a modului în care aceste companii vor trebui să reacționeze şi să se adapteze schimbărilor. Alături de consultanții PwC România...

arhiva sectiunii







Special

2015, cel mai bun an din ultimii șapte

Anul 2015 a fost unul de relansare a afaceri­lor din industria FMCG, relansare susținută în mod special prin reducerea TVA aplicată pentru alimente, dar și prin creșterea veniturilor salariale în sectorul public. Cel puțin asta arată datele de bilanț publicate de Ministerul Finanțelor Publice pentru...

Nici nu știm ce costuri ne așteaptă!

Legea 321 se întoarce împotriva furnizorilor. Deşi modificările aduse au în vedere măsuri restrictive asupra activităţii retailerilor, forma nouă a legii poate aduce costuri mai mari pentru furnizori, costuri ce se vor reflecta și în prețuri.   Legea care interzice facturarea...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta retailului modern - 30 iunie 2016


Retail

Retailul modern atinge 60% cotă de piaţă, în primul trimestru al anului 2016

Rezultatele studiului GfK Consumer Panel Services de monitorizare a consumului casnic pentru primul trimestru din 2016 indică un nou record în ceea ce priveşte cota de piaţă a retailului modern: 60%. “Dacă până în 2008, retailul modern creştea cu aproximativ 2-3 puncte procentuale anual...

Studiu GfK privind situația retailului în 33 de țări europene

  GfK a derulat un studiu - analiză a scenei de retail european, cuprinzând cele mai recente evoluții și prognoze pentru 2016. Indicatorii de piață evaluați de GfK pentru un total de 33 de țări europene analizate sunt: puterea de cumpărare, ponderea cheltuielilor populației în retail din...

arhiva sectiunii