Banner Selgros

Stirile zilei

04
Lidl inaugureaza un nou magazin, in incinta Pipera Plaza In data de 10 septembrie Lidl deschide un magazin nou construit, reteaua sa din Romania ajungand astfel la 188 de unitati. Deschiderea are loc in Voluntari, judetul Ilfov, Soseaua Bucuresti Nord, nr. 14, in...
Marea Finala Arena Bucatarilor Selgros - 3 zile de sarbatoare a gastronomiei rafinate Intre 8 si 10 septembrie se va desfasura la Bucuresti Marea Finala Arena Bucatarilor 2015, ajunsa la a saptea editie. Timp de 3 zile, Selgros Baneasa va gazdui un adevarat festival al gastronomiei deschis...
A fost finalizată ultima etapa, de natura juridica, din cadrul procesului de achizitie si transformare in Auchan a celor 20 de hipermarketuri Real in Romania Ca urmare a fuziunii, la data de 1 septembrie 2015 Auchan a preluat intregul patrimoniu al Real Hypermarket Romania SRL, cu toate drepturile si obligatiile sale, fuziunea avand ca efect transferul catre...
Consiliul Concurentei supune dezbaterii publice angajamentele formulate de S.C. GlaxoSmithKline SRL Consiliul Concurentei supune dezbaterii publice angajamentele formulate de S.C. GlaxoSmithKline (GSK) SRL in cadrul investigatiei privind un posibil abuz de pozitie dominanta, pe care compania farmaceutica...
444 de candidaturi pentru Premiile PIATA 2015 Peste 100 de companii din industria bunurilor de larg consum, alaturi de membrii Comisiei de Nominalizari , au depus 444 de candidaturi la a zecea editie a Premiilor PIATA, competitie in care castigatorii...
Consiliul Concurentei a autorizat preluarea Iris Titan Shopping Center de catre grupul NEPI Consiliul Concurentei a autorizat preluarea Degi Titan S.R.L. de catre Grupul Nepi, prin Nepi Sixteen Real Estate Investment S.R.L. si Nepi Bucharest Two S.R.L. Astfel, Grupul Nepi a preluat activele...
GfK - achizitie strategica a unei companii specializate in studierea cumparatorilor in mediul digital GfK achizitioneaza NORM Research & Consulting AB, o companie de cercetare de piata suedeza specializata in cercetari virtuale de cumparator. Produsul lor de baza este un software care simuleaza un mediu...
arhiva sectiunii


Strategii de piata

"30% din cifra de afaceri este generata de export"

Interviu cu Bogdan Grama, General Manager Aaylex

In aprilie 2014 ati acceptat functia de director general al companiei Aaylex. Care au fost motivele pentru care v-ati intors in industrie? Prin acceptarea functiei de director general Aaylex, m-am intors in industrie! De aproape un sfert de veac, cu exceptia ultimilor patru ani, am activat in industria carnii....

arhiva sectiunii

Actualitate

TOPURI BrandZ 2015: La nivel global, categoria produselor de ingrijire personala a crescut doar cu 2%

  Liderii mondiali au lansat programe prin care au investit brandurile cu o misiune nobila, dincolo de aceea de a oferi beneficii functionale. Aceasta misiune a fost, de regula, legata de sustenabilitate si de bunastarea clientilor si angajatilor.   Factorii care au declansat aceste initiative au fost reprezentati...

”Avem o piata de packaging design extrem de divizata, unde clientii compara de foarte multe ori mere cu pere”

Irinel Ionescu, fondator si Creative Partner al AMPRO Design, vorbeste despre lucrurile bune si mai putin bune ale pietei designului de ambalaj si despre relatia agentie-client. La cat estimati valoarea anuala a pietei de packaging design in Romania? Greu de spus. Eu as zice undeva intre 2 si 3 milioane de...

arhiva sectiunii

Analize si tendinte

Inovatia contribuie la capitalul emotional al brandurilor de ciocolata

Desi piata ciocolatei este dinamica si atractiva prin sortimentatia bogata si inovatii, consumul, in Romania, este sub media europeana. Piata este extrem de competitiva, cu jucatori locali si internationali foarte puternici, care investesc substantial in comunicare. Cu toate acestea, consumul de ciocolata per capita in...

Top 10 companii din industria cosmeticelor

RisCo.ro a realizat clasamentul celor mai importanti jucatori din zona distribuitorilor de produse cosmetice dupa cifra de afaceri inregistrata la finele anului 2014. Sectorul a avut o evolutie pozitiva in anul incheiat: toate firmele din top si-au majorat atat cifra de afaceri cat si profitul net. Mai mult, ca si in...

arhiva sectiunii


Research

  Cei mai activi retaileri in comunicarea media

In primul semestru din acest an, Lidl, Billa si Carrefour au investit cel mai mult in comunicare pe posturile TV, radio si in print, atat ca numar de difuzari, cat si ca buget Rate Card alocat, potrivit mediaTrust . Din punctul de vedere al volumului de publicitate (numar de aparitii/spoturi/insertii), Lidl a avut de 2,5 ori...

EY: Televiziunea se pregateste pentru a crea experiente omniscreen

Cu ocazia studiului Future of Television – Media & Entertainment, EY a analizat mii de ore de interviuri realizate cu executivi si lideri din companii de media si divertisment din intreaga lume, pentru a identifica cele sase tendinte emergente care vor avea un impact puternic asupra modelelor traditionale de business...

arhiva sectiunii

Resurse Umane

Program educational de Formare Duala in retail lansat de Penny Market

Retailerul german Penny Market, parte a Grupului REWE, a anuntat demararea in luna februarie a acestui an a programului educational de Formare Duala, in urma caruia 20 de tineri vor fi calificati pentru a activa in domeniul retail-ului. Realizat in colaborare cu Camera de Comert si Industrie Romano-Germana (AHK...

„Being at my best” – o provocare pentru fiecare dintre noi

Mondelez International a organizat timp de o saptamana programul „Global Growing Here Week“, program implementat in 119 locatii la nivel de grup. Pornind de la tema „Being at my best”, in perioada 20-24 octombrie, angajatii Mondelez International au participat la o serie de activitati care au avut ca scop sa...

arhiva sectiunii


Curs valutar

Euro = 4.43150 RON
Lira sterlina = 6.02760 RON
Dolar = 3.94610 RON
Vezi mai multe monede

Opinii

Demonstratie de realism

Am participat in urma cu cateva zile la deschiderea oficiala a primei sedinte de tranzactionare a actiunilor Albalact pe piata reglementata a Bursei de Valori Bucuresti. Am mers la eveniment din curiozitate, ma asteptam la o demostratie de forta. In fond, ar fi existat o multime de motive. Albalact a devenit liderul unei piete...

arhiva sectiunii


Profil de manager

Alina Capruciu, Henkel Romania: "Oamenii care m-au format au contribuit esential la startul meu in calatoria numita marketing"

Afland despre intentia de a realiza un interviu pentru rubrica Profil de manager, o profesionista din industria comunicarii mi-a sugerat o intalnire cu Alina Capruciu. „Ai sa vezi, odata ce o cunosti, n-are cum sa nu-ti placa!” – m-a asigurat. „Ecce homo!”, mi-am zis, dupa ce am intrat in posesia unui...

arhiva sectiunii

Consilier

Antreprenorii vorbesc: Simplificarea fiscalitatii, mai importanta decat nivelul taxelor

Pentru marea majoritate a celor care fondeaza si dezvolta propriile companii, complexitatea fiscalitatii si a procesului de plati reprezinta o problema cu mult mai stringenta decat nivelul efectiv al taxelor. Care este situatia in Romania, cat de prietenos este statul cu antreprenorii si cum cred acestia din urma ca ar putea...

arhiva sectiunii






Special

Who’s who in FMCG

Aproximativ 400 de companii, monitorizate de revista Piata ca fiind principalii furnizori, retaileri, importatori si distribuitori de produse FMCG in Romania, au cumulat in 2014 afaceri totale de peste 22,5 miliarde euro (102,45 miliarde lei). Comparativ cu anul 2013, afacerile companiilor din aceasta industrie au inregistrat o...

574 magazine mari cu lacat in weekend?

Un nou proiect legislativ propune inchiderea magazinelor cu o suprafata de peste 800 de metri patrati, incepand de sambata de la ora 14.00, pana luni dimineata. Conform proiectului, un numar de 574 de magazine totalizand o suprafata de vanzare de 1,67 milioane de metri patrati ar fi neutilizate in acest interval. O masa critica...

arhiva sectiunii



 

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - iulie 2015






Retail

Mircea Bozga, PwC Romania: „In mediul online, telefonul mobil tinde sa devina principalul agent de vanzari”

Desi magazinele traditionale raman principala alegere a consumatorilor, 20% dintre acestia prefera sa faca cumparaturi online utilizand computerele personale, 10% fac cumparaturi prin intermediul tabletelor, iar 11% via telefoane mobile, arata sondajul PwC Total Retail Survey 2015, realizat pe baza raspunsurilor a 19.000 de...

Studiu Exact Cercetare si Consultanta: Hipermarketul ideal in viziunea clientilor

Clientii hipermarketurilor isi doresc ca experienta cumparaturilor sa fie una completa, care sa le asigure pe langa accesul la o gama variata de produse la cel mai mic pret, posibilitati de relaxare, de servire a mesei si chiar de fumat in cadrul magazinului. “ Clientii hipermarketurilor simt nevoia unei organizari cu...

arhiva sectiunii