Banner Selgros

Stirile zilei

30
Industria carnii si a preparatelor din carne - 14 companii detin jumatate din piata Din cele 92 companii ce activeaza in industria carnii si a preparatelor din carne, care au realizat afaceri cu valoare mai mare de 10 milioane lei anul trecut, 14 detin 50,2% din piata. Cealalta jumatate a...
  Cotele de piata si indicatorii de eficienta ai Top 20 retaileri: Kaufland e cel mai mare, dar Carrefour e cel mai performant Dupa vanzari si cota de piata Kaufland este cel mai puternic retailer, dar Carrefour are cel mai performant business: avand un numar de magazine mult mai mic decat competitorul sau german,...
Magister Software deschide a patra editie a Scolii de Vara Anul acesta, tematica seminariilor se va concentra asupra modificarilor de natura legislativa si a imbunatatirilor aduse platformei SmartCash RMS in versiunea 2015, dar se vor prezenta si platforma de...
Care Moments Exotic Elixir, cel mai nou gel de dus din portofoliul Elmiplant Pentru o ingrijire naturala si delicata a pielii, gelul de dus Care Moments Exotic Elixir cu extract de merisor si fructul pasiunii este imbogatit cu unt de shea 100% organic. Untul de shea mentine nivelul...
Heineken a demarat campania “Open Your City” Vara aceasta, Heineken® invita consumatorii sa devina City Insiders si sa-i incurajeze, la randul lor, si pe ceilalti sa descopere orasul, cu cele mai ascunse locuri ale sale, ca parte a editiei de...
Adrian Pascu preia pozitia de Director General Danone pentru divizia de lactate Europa de Sud Est Incepand cu 1 august 2015, Adrian Pascu va conduce echipa de management pentru Danone Romania, Bulgaria, Grecia, Moldova si Tarile Adriatice, inlocuindu-l pe Dieter Schulz, al carui mandat de trei ani se...
PROFI a inaugurat patru noi magazine la Baia de Arama, Timisoara, Arad si Sangeorz Bai Reteaua Profi a ajuns la 320 de unitati in 152 de localitati, prin cele 4 deschideri. Prezent in toate judetele, lantul de retail modern Profi are planuri de a ajunge la 500 de magazine la sfarsitul...
arhiva sectiunii


Strategii de piata

"30% din cifra de afaceri este generata de export"

Interviu cu Bogdan Grama, General Manager Aaylex

In aprilie 2014 ati acceptat functia de director general al companiei Aaylex. Care au fost motivele pentru care v-ati intors in industrie? Prin acceptarea functiei de director general Aaylex, m-am intors in industrie! De aproape un sfert de veac, cu exceptia ultimilor patru ani, am activat in industria carnii....

arhiva sectiunii

Actualitate

Zuzu Bifidus, iaurturi "by request"

Cristina Miclea, directorul de marketing al Albalact, povesteste cum a fost creata gama Zuzu Bifidus plecand de la intrebari ale consumatorilor. Ce scrie pe certificatul de nastere al lui Zuzu Bifidus: 2015 sau 2013? E 2013, pentru ca atunci a inceput totul, cand am lansat ZuZu Bifidus Snack. A fost primul pas...

„The Future of Money”, un studiu despre impactul tehnologiei si trendurile globale in cheltuirea banilor

Sub influenta globalizarii si a avansului tehnologic, tranzactiile zilnice dintre oameni se schimba, dezvoltandu-se astfel noi relatii intre marca si consumator, dar si comportamente noi in randul populatiei. Studiul isi propune sa afle cum influenteaza sistemele noi de plata de pe telefonul mobil, valutele virtuale si comertul...

arhiva sectiunii

Analize si tendinte

Deodorante/antiperspirante - Formatele spray continua sa domine categoria

De regula, utilizatorii au un brand favorit si raman loiali acestuia pana cand apare o oferta mult mai tentanta in piata. Categoria deodorante/antiperspirante a inregistrat o crestere a numarului de gospodarii cumparatoare in primele patru luni din acest an, conform GfK Consumer Panel, reusind sa-si revina dupa trendul...

Condimente si baze pentru mancaruri - cultura culinara influenteaza dezvoltarea categoriei

Campaniile de comunicare sau actiunile de promovare in magazine a produselor din categoriile baze pentru mancaruri, condimente si mixuri de condimente sunt gandite si implementate in functie de obiceiurile culinare locale. In Romania, condimentele universale constituie cel mai mare segment din categoria savoury -...

arhiva sectiunii


Research

  Cei mai activi retaileri in comunicarea media

In primul semestru din acest an, Lidl, Billa si Carrefour au investit cel mai mult in comunicare pe posturile TV, radio si in print, atat ca numar de difuzari, cat si ca buget Rate Card alocat, potrivit mediaTrust . Din punctul de vedere al volumului de publicitate (numar de aparitii/spoturi/insertii), Lidl a avut de 2,5 ori...

EY: Televiziunea se pregateste pentru a crea experiente omniscreen

Cu ocazia studiului Future of Television – Media & Entertainment, EY a analizat mii de ore de interviuri realizate cu executivi si lideri din companii de media si divertisment din intreaga lume, pentru a identifica cele sase tendinte emergente care vor avea un impact puternic asupra modelelor traditionale de business...

arhiva sectiunii

Resurse Umane

Program educational de Formare Duala in retail lansat de Penny Market

Retailerul german Penny Market, parte a Grupului REWE, a anuntat demararea in luna februarie a acestui an a programului educational de Formare Duala, in urma caruia 20 de tineri vor fi calificati pentru a activa in domeniul retail-ului. Realizat in colaborare cu Camera de Comert si Industrie Romano-Germana (AHK...

„Being at my best” – o provocare pentru fiecare dintre noi

Mondelez International a organizat timp de o saptamana programul „Global Growing Here Week“, program implementat in 119 locatii la nivel de grup. Pornind de la tema „Being at my best”, in perioada 20-24 octombrie, angajatii Mondelez International au participat la o serie de activitati care au avut ca scop sa...

arhiva sectiunii


Curs valutar

Euro = 4.41920 RON
Lira sterlina = 6.24400 RON
Dolar = 3.99420 RON
Vezi mai multe monede

Opinii

Demonstratie de realism

Am participat in urma cu cateva zile la deschiderea oficiala a primei sedinte de tranzactionare a actiunilor Albalact pe piata reglementata a Bursei de Valori Bucuresti. Am mers la eveniment din curiozitate, ma asteptam la o demostratie de forta. In fond, ar fi existat o multime de motive. Albalact a devenit liderul unei piete...

arhiva sectiunii


Profil de manager

Alina Capruciu, Henkel Romania: "Oamenii care m-au format au contribuit esential la startul meu in calatoria numita marketing"

Afland despre intentia de a realiza un interviu pentru rubrica Profil de manager, o profesionista din industria comunicarii mi-a sugerat o intalnire cu Alina Capruciu. „Ai sa vezi, odata ce o cunosti, n-are cum sa nu-ti placa!” – m-a asigurat. „Ecce homo!”, mi-am zis, dupa ce am intrat in posesia unui...

arhiva sectiunii

Consilier

Antreprenorii vorbesc: Simplificarea fiscalitatii, mai importanta decat nivelul taxelor

Pentru marea majoritate a celor care fondeaza si dezvolta propriile companii, complexitatea fiscalitatii si a procesului de plati reprezinta o problema cu mult mai stringenta decat nivelul efectiv al taxelor. Care este situatia in Romania, cat de prietenos este statul cu antreprenorii si cum cred acestia din urma ca ar putea...

arhiva sectiunii






Special

574 magazine mari cu lacat in weekend?

Un nou proiect legislativ propune inchiderea magazinelor cu o suprafata de peste 800 de metri patrati, incepand de sambata de la ora 14.00, pana luni dimineata. Conform proiectului, un numar de 574 de magazine totalizand o suprafata de vanzare de 1,67 milioane de metri patrati ar fi neutilizate in acest interval. O masa critica...

5,2 miliarde lei in plus in piata FMCG

Suma ramasa la consumatori din reducerea de TVA deschide noi oportunitati de crestere pentru producatori si retaileri. Cine poate beneficia de banii ramasi in buzunarele consumatorilor A mai ramas mai putin de o luna pana in momentul in care se va aplica o cota redusa de TVA de 9% la toate alimentele, bauturile...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - iulie 2015






Retail

Mircea Bozga, PwC Romania: „In mediul online, telefonul mobil tinde sa devina principalul agent de vanzari”

Desi magazinele traditionale raman principala alegere a consumatorilor, 20% dintre acestia prefera sa faca cumparaturi online utilizand computerele personale, 10% fac cumparaturi prin intermediul tabletelor, iar 11% via telefoane mobile, arata sondajul PwC Total Retail Survey 2015, realizat pe baza raspunsurilor a 19.000 de...

Studiu Exact Cercetare si Consultanta: Hipermarketul ideal in viziunea clientilor

Clientii hipermarketurilor isi doresc ca experienta cumparaturilor sa fie una completa, care sa le asigure pe langa accesul la o gama variata de produse la cel mai mic pret, posibilitati de relaxare, de servire a mesei si chiar de fumat in cadrul magazinului. “ Clientii hipermarketurilor simt nevoia unei organizari cu...

arhiva sectiunii