Banner Selgros

Stirile zilei

28
NOV
Branduri noi de produse de ingrijire personala aduse de Danubius in PIATA VIRTUAL EXPO Danubius Imports a deschis standul in expozitia online www.piatavirtualexpo.ro si propune retailerilor game de produse de ingrijire personala provenite de la cinci branduri cu rezonanta pe piata...
Colecta internationala de alimente Carrefour Fundatia Carrefour organizeaza cea de-a doua colecta internationala de alimente in Romania, in colaborare cu Banca de Alimente a Crucii Rosii Romane, in toate cele 27 de hipermarketuri Carrefour din tara...
Fabrica Taga isi reia productia de branzeturi Productia la fabrica de branzeturi de la Taga (Cluj) reporneste astazi, 26 noiembrie, ca urmare a acordului semnat de FrieslandCampina Romania si Fabrica de Branzeturi Transilvania, care s-a nascut din...
Coca-Cola lanseaza campania „De Craciun, fa pe cineva fericit!” Iarna aceasta, Coca-Cola raspandeste spiritul Craciunului printr-un strop de magie - eticheta care devine in doar cateva secunde funda si transforma sticla Coca-Cola de 0.5 litri PET in cadoul perfect....
Penny Market deschide primul magazin din Sectorul 6 al Capitalei Magazinul Penny Market deschis azi in cartierul Crangasi este al 6-lea din Bucuresti si al 8-lea din judetul Ilfov, in acest fel retailerul german ajungand la 155 de magazine. Realizat dupa conceptul...
Danone lanseaza o noua reteta de iaurt Danone relanseaza iaurtul alb Danone Natural, folosind o reteta noua, ce are la baza doar lapte si fermenti, fara supliment de proteine din lapte. Reteta a fost realizata pornind de la asteptarile...
Eco-Rom Ambalaje lanseaza serviciul de calcul a emisiilor de gaze cu efect de sera reduse prin reciclare Eco-Rom Ambalaje lanseaza, in premiera in Romania, serviciul de calcul a emisiilor de gaze cu efect de sera (CO2eq) reduse prin reciclarea deseurilor de ambalaje. Acesta se adreseaza companiilor...
arhiva sectiunii


Strategii de piata

Vrem sa ramanem pe prima pozitie si sa acceleram ritmul de crestere actuala

Interviu cu Bradut Costea, Director Divizia Algida in cadrul Unilever

La finalul sezonului din acest an, care sunt concluziile si cum caracterizati evolutia pietei de inghetata? Vreau sa incep prin a spune ca povestea Algida a inceput in anul 1950, in Italia, in perioada postbelica. Primul produs care a iesit la lumina a fost o inghetata pe bat invelita in cacao, si de atunci ea s-a...

arhiva sectiunii

Actualitate

Oportunitati, provocari si tehnici de fidelizare in FMCG

In perioada 8-10 octombrie, in cadrul relaxant al complexului de la Fundata, a avut loc intalnirea anuala a membrilor Clubului de la Cheile Gradistei. Misiunea asumata in urma cu zece ani de catre echipa Piata este aceea de a crea o platforma de comunicare intre partenerii care activeaza in domeniul FMCG. In aceasta linie,...

Retailerii rusi nu se tem de sanctiuni

In timp ce interzicerea importurilor reprezinta o provocare pentru furnizorii si producatorii din UE, retailerii rusi nu o considera a fi o problema si continua sa aiba o perspectiva pozitiva asupra noii situatii de pe piata. Apar noi oportunitati pentru furnizorii straini din tari ce nu fac parte din UE, iar actorii nationali...

arhiva sectiunii

Analize si tendinte

  In ultimii ani, meniul „de post” al romanilor s-a imbogatit considerabil

Studiile de piata arata ca atat numarul de consumatori, cat si valoarea bugetului alocat pentru produse vegetale sunt in crestere de la un an la altul. Mai mult de jumatate dintre persoanele care postesc vin cu argumente care tin, deopotriva, de considerente religioase si motive de sanatate. Pentru ca multi au inteles beneficiile...

Dinamica vanzarilor de produse vegetale in perioada postului

Principalele produse alimentare consumate in perioadele de post, pe langa mancarea gatita in casa, sunt halvaua, mancarurile gata preparate conservate (shelf stable), alimentele procesate – de genul  mezelurilor sau pateurilor vegetale. Aparitia pe piata a unor alimente cum ar fi produsele uscate din soia, branza tofu,...

arhiva sectiunii


Research

Modele de analize a cumparaturilor si consumului

GfK a lansat in Romania noi module de analize avansate care vin in intampinarea provocarilor de business ale jucatorilor din FMCG. GfK Advanced Business Solutions este un instrument de consultanta care presupune o noua etapa a felului in care ne uitam la evolutia continua a consumului casnic local. Prin intelegerea in...

Provocari in agribusiness-ul romanesc

In sens larg, agribusiness-ul cuprinde activitatile care confera agriculturii resursele necesare situate in amonte de agricultura (input-urile), cat si activitatile din aval, adica prelucrarea/procesarea, distributia si comercializarea produselor agroalimentare. Suprafata agricola a Romaniei insumeaza in prezent 13,3...

arhiva sectiunii

Resurse Umane

„Being at my best” – o provocare pentru fiecare dintre noi

Mondelez International a organizat timp de o saptamana programul „Global Growing Here Week“, program implementat in 119 locatii la nivel de grup. Pornind de la tema „Being at my best”, in perioada 20-24 octombrie, angajatii Mondelez International au participat la o serie de activitati care au avut ca scop sa...

Raport PwC privind viitorul relatiilor de munca

Studiul PwC „ The future of work: A journey to 2022 ” propune cateva scenarii pentru cum ar putea arata viitorul relatiilor de munca, pe baza unui sondaj la care au raspuns 10.000 de angajati si 500 de specialisti in resurse umane din intreaga lume. Tehnologia informatiei este perceputa ca fiind principalul factor care va...

arhiva sectiunii

Profil de manager

arhiva sectiunii

Curs valutar

Euro = 4.41990 RON
Lira sterlina = 5.57930 RON
Dolar = 3.54330 RON
Vezi mai multe monede

Opinii

Cum se salveaza micii comercianti

Multi comercianti acuza practicile ilegale ale organelor de control: ANAF, ANSVSA etc. Ei spun ca exista o practica in a face „planul” la controale in apropierea sau in localitatea in care au biroul. Justificarea este cel putin hilara, pentru o institutie de supraveghere si control a statului: „nu ne dau bani de...

arhiva sectiunii

Consilier

Noi reglementari in domeniul concurentei neloiale

Principalele modificari aduse Legii 11/1991 vizeaza sfera practicilor considerate neloiale, cuantumul contraventiilor si aspecte legate de competenta Consiliului Concurentei. Urmare a intrarii in vigoare a Ordonantei de Urgenta nr. 12 din 31 iulie 2014 pentru modificarea si completarea Legii nr. 11/1991 privind...

arhiva sectiunii










Special

Driverele e-commerce in FMCG

Comertul online cu bunuri de larg consum reprezinta mai putin de 0,1% din totalul pietei locale de produse FMCG. Practic, Romania se situeaza la coada clasamentelor privind comertul online cu acest tip de produse in tarile europene, unde Marea Britanie si Germania domina clar topurile, cu vanzari reprezentand peste 3% din totalul...

10 ani in industria FMCG

In luna octombrie 2014 se implinesc 10 ani de la aparitia primei editii a revistei Piata - publicatie dedicata exclusiv industriei bunurilor de larg consum. Luna de luna revista a monitorizat si analizat evolutiile din aceasta industrie pe cele patru segmente cheie – producatori, retaileri, importatori si...

arhiva sectiunii




 

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - septembrie 2014






Retail

Studiu Exact Cercetare si Consultanta: Hipermarketul ideal in viziunea clientilor

Clientii hipermarketurilor isi doresc ca experienta cumparaturilor sa fie una completa, care sa le asigure pe langa accesul la o gama variata de produse la cel mai mic pret, posibilitati de relaxare, de servire a mesei si chiar de fumat in cadrul magazinului. “ Clientii hipermarketurilor simt nevoia unei organizari cu...

Retailul modern sprijina producatorii romani

Marile lanturi de retail dezvolta proiecte specifice, menite sa permita accesul consumatorilor la produsele romanesti. Strategia pe termen lung a Grupului Carefour vizeaza dezvoltarea parteneriatelor cu producatorii locali prin actiuni care incurajeaza consumul de produse romanesti, totul din dorinta de a sustine economia...

arhiva sectiunii