Piata Info

Stirile zilei

01
OCT
ANAF şi Garda Naţională de Mediu se alătură dezbaterilor de la Business UPDATE, Club Retail 2016 Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, ANAF, şi Garda Naţională de Mediu au confirmat participarea la dezbaterile din cadrul Business UPDATE, conferinţa despre reconfigurarea businessului...
Mega Image, în discuţii pentru preluarea magazinelor Adivin din Constanţa Reţeaua constănţeană de magazine Adivin se află în discuţii cu Mega Image pentru transferul celor trei magazine pe care le deţine. Administratorul Adivin, Adrian Vintilă, a declarat pentru...
Unilever lansează noua gamă Dove Regenerate Nourishment Noua gamă, care face parte din colecția Dove Advanced Hair Series, conține un amestec de alge roșii + complex nutritiv cu cheratină ce ajută la refacerea conținutului de substanțe nutritive și...
Producătorii de ambalaje din carton şi-au redus cu 50% costurile de gestiune a paleţilor Industria producătoare de ambalaje din carton  înregistrează unul dintre cele mai ridicate niveluri de eficienţă logistică ca urmare a externalizării activităţilor cu paleţi, fiind...
FrieslandCampina România lansează strategia de dezvoltare dedicată fermierilor din Ardeal FrieslandCampina România alocă resurse umane și financiare pentru implementarea unei noi strategii care vizează dezvoltarea pe termen lung a fermelor partenere din Ardeal. Obiectivele acestei...
Un nou magazin Farmec se deschide în Brașov După deschiderea magazinului de la Timișoara și a primelor magazine Gerovital din țară la București și Constanța, Farmec anunță inaugurarea unui nou spațiu în Brașov. Situat...
Cris-Tim lansează pe piaţa din România o linie de produse dezvoltată împreună cu Chef Cătălin Scărlatescu Burgeri din carne de vită Black Angus 100%, cârnaţi picanţi şi cârnaţi cu brânză Cheddar - acestea sunt trei reţete concepute exclusiv de Chef Cătălin Scărlatescu pentru...
arhiva sectiunii


Strategii de piata

„Venim către retaileri cu campanii bine argumentate și targetate”

Interviu cu Adrian Vlaicu, National Key Account Manager, Caroli Foods

  Cum caracterizați primul semestru al acestui an din punctul de vedere al vânzărilor Caroli Foods?   Din punctul nostru de vedere, primul semestru a fost marcat de ceea ce s-a întâmplat în ultimele luni ale anului trecut, și aici mă refer la schimbările legislative care au...

arhiva sectiunii

Actualitate

Apa de cocos și sucurile de legume, în topul preferințelor consumatorilor de soft drinks

Un sondaj realizat la nivel internațional de Tetra Pak* dezvăluie informații cheie despre sucurile 100% naturale și despre oportunitățile de creştere ale acestei categorii. Sondajul Tetra Pak arată că majoritatea respondenților de la nivel global (63%) sunt informați cu privire la dezbaterea privind zahărul,...

Ovidiu Nicolaie, Super Archi: „Suntem o ţară cu spaţii în curs de autorizare ISU”

Pe 16 august 2016 a fost modificată legislaţia privind normele de securitate împotriva incendiilor, prin intrarea în vigoare a Hotărârii de Guvern nr. 571/2016 pentru aprobarea categoriilor de construcţii şi amenajări care se supun avizării şi/sau autorizării privind securitatea la incendiu. ...

arhiva sectiunii

Analize si tendinte

Maxi-evoluție pe segmentul mini-prăjiturilor

Deși avem de a face în continuare cu produse de impuls, piața a devenit puternic concurențială în numai câțiva ani. „Gustarea dulce de mici dimensiuni” este un segment relativ nou în piața de dulciuri, dar care a cunoscut o dezvoltare accelerată în ultimii ani, datorită...

Vara cool 2016 a readus efervescența în soft drinks

Producătorii de răcoritoare carbonatate, still drinks, nectar și juice au mizat, mai mult decât în alți ani,  pe lansări de noi produse și ambalaje, pe celebrarea unor momente inedite și pe promovarea brandurilor prin intermediul evenimentelor de amploare, cum ar fi  Campionatul European de Fotbal sau...

arhiva sectiunii


Research

Direcţii potenţiale pentru construirea mărcilor de îngrijire personală

Potrivit raportului BrandZ dat publicităţii de Millward Brown în acest an, mărcile produselor destinate îngrijirii personale au la dispoziţie câteva direcţii care le pot conduce la creştere. 1.    Concentrarea pe plan local Nu mai este de mult timp o noutate că ar fi bine că...

Studiu EXACT CC: Tinerii consideră că progresul nu este despre a consuma mai mult, ci despre a consuma mai bine

În comparație cu adulții, modul în care Generația Z abordează cumpărăturile este foarte diferit     Tinerii din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 18-29 de ani, sunt precauți atunci când vine vorba de cheltuit proprii bani, deoarece sumele pe care le dețin...

arhiva sectiunii

Resurse Umane

Studiu iSense Solutions: Millennials sunt mai exigenți cu angajatorul și mai puțin atașați de job

Deși peste jumătate dintre reprezentanții generației Millennials susțin că sunt mulțumiți cu locul lor de muncă, doar 20% l-ar recomanda altor persoane, potrivit unui studiu realizat de compania iSense Solutions pentru grupul Lowe în cadrul platformei Bold by Lowe Group. De asemenea, doar jumătate dintre tineri...

Aproape trei din 10 angajatori români preconizează creșteri ale numărului total de angajați în trimestrul III 2016

Intențiile de angajare referitoare la trimestrul III/2016 sunt cele mai puternice din ultimii opt ani, arată angajatorii români chestionați pentru cea mai recentă ediție a Studiului Manpower privind Perspectivele Angajării de Forță de Muncă. Dintre cei 625 de angajatori intervievați, 29% indică intenția de a-și...

arhiva sectiunii


Curs valutar

Euro = 4.45230 RON
Lira sterlina = 5.16270 RON
Dolar = 3.98220 RON
Vezi mai multe monede

Opinii

Toamna se numără ­bobocii

Discuțiile pe tema efectelor nedorite ale modificărilor aduse Legii 321 prin Legea 150 par să nu se mai termine. De fiecare dată apar lucruri noi, probleme noi ridicate de aplicarea acestei legi în forma actuală. După o vară care a încins spiritele între politicieni și reprezentanții marilor retaileri...

arhiva sectiunii

Profil de manager

Personalitate 3 în 1: Celina, Zuzu și Rarăul - interviu cu Celina Condorovici, Senior Brand Manager Zuzu, Albalact

Celina Condorovici, senior brand mana­gerul Zuzu, a răspuns întrebărilor interviului ca o mamă entuziastă ce povesteşte despre cei doi copii ai săi. Despre unul a vorbit mult - Rarăul -, iar despre cel de al doilea la superlativ - Zuzu.    Indiferent de tematica discutată, răspunsurile...

arhiva sectiunii

Consilier

PwC : În noul Cod Vamal al Uniunii Europene, aplicabil de la 1 mai 2016, definiția exportatorului din legislația vamală trebuie corelată cu legislația privind TVA

Specialiștii PwC au prezentat cele mai importante modificări aduse de Codul Vamal al Uniunii Europene, prin prisma impactului acestora asupra companiilor din România şi a modului în care aceste companii vor trebui să reacționeze şi să se adapteze schimbărilor. Alături de consultanții PwC România...

arhiva sectiunii







Special

Și furnizorii intră în coaliția anti 321

Patronatele reprezentative din industria alimentară s-au coalizat cu retailerii și au solicitat autorităților norme de aplicare sau modificare a Legii 321 (150), prin care au fost blocate relațiile comerciale dintre furnizori și comercianți     Relația dintre furnizori și retaileri a fost blocată...

Efectele "321" :Start în marea năuceală!

Optimismul ce i-a cuprins pe unii furnizori locali cu privire la efectele aplicării noilor prevederi din Legea 321 a fost estompat la primele întâlniri pentru negocierea noilor contracte cu marile rețele de retail   Promulgarea modificărilor la Legea 321 şi publicarea acestora în Monitorul...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta retailului modern - 30 iunie 2016


Retail

Cum supravieţuiesc 5 comercianţii mici într-o aglomerare de magazine din retailul modern

Expansiunea accelerată a marilor reţele de retail mo­dern a sufocat multe dintre afacerile micilor comercianţi. Comerţul tradiţional cu bunuri de larg consum a avut de suferit şi ca urmare a pătrunderii acestor reţele în proximitate, în special prin lanţurile de magazine Profi, Shop &Go şi...

Retailul modern atinge 60% cotă de piaţă, în primul trimestru al anului 2016

Rezultatele studiului GfK Consumer Panel Services de monitorizare a consumului casnic pentru primul trimestru din 2016 indică un nou record în ceea ce priveşte cota de piaţă a retailului modern: 60%. “Dacă până în 2008, retailul modern creştea cu aproximativ 2-3 puncte procentuale anual...

arhiva sectiunii