Banner Selgros

Stirile zilei

23
OCT
Reteaua Mega Image a ajuns la 360 de locatii Mega Image anunta doua noi magazine Shop&Go, care vor fi deschise in Bucuresti si in Constanta, incepand cu vineri, 24 octombrie, astfel: Shop&Go Drumul Taberei 90 - situat pe Bd. Drumul...
Lidl inaugureaza un nou magazin in Targosviste Lidl cinaugureaza pe data de 30 octombrie un magazin nou construit, reteaua sa din Romania insumand in prezent 181 de magazine. Noua unitate se deschide in Targoviste, pe Bulevardul I.C Bratianu,...
Cele mai importante atribute ale unui serviciu de calitate superioara Pentru consumatorii romani, cele mai importante patru atribute ale unui serviciu de calitate superioara sunt rapiditatea cu care este livrat serviciul, politetea celui cu care se intra in contact la...
Synergon Consulting va participa la proiectul international de cercetare “Neuro Against Smoking” Synergon Consulting este singura companie de neuromarketing din tara aleasa sa participe la proiectul international de cercetare “Neuro Against Smoking”, al carui scop este acela de a testa...
Grupul Carrefour deschide primul sau supermarket din Alba Iulia Carrefour deschide primul sau supermarket din orasul Alba Iulia, joi, 23 octombrie 2014, ora 8:00, ridicand numarul total de magazine in acest format la 84. Noul supermarket este situat pe bulevardul...
Mega Image deschide un nou magazin in judetul Ilfov Mega Image anunta un nou magazin care va fi deschis miercuri, 22 octombrie: Mega Image Bragadiru, situat pe Soseaua Alexandriei 468, Bragadiru, judetul Ilfov. Unitatea are o suprafata de aproximativ...
Noi beneficii pentru clientii www.Carrefour-Online.ro Pentru o experienta de cumparaturi cat mai placuta, Carrefour Romania pune la dispozitia clientilor hipermarketului online www.Carrefour-Online.ro o noua serie de beneficii de care se pot bucura incepand...
arhiva sectiunii


Strategii de piata

Vrem sa avem o distributie echilibrata intre comertul modern si cel traditional

Interviu cu Angelica Smil, Director General Salbac - parte a grupului de firme Agricola

La inceputul lunii august ati finalizat o investitie de 1,7 milioane euro destinata cresterii capacitatii de productie a salamurilor crud-uscate cu 25%. Care sunt estimarile dumneavoastra privind evolutia pietei de crud-uscate pentru urmatorii ani? Categoria produselor crud-uscate se afla pe un trend de crestere, in...

arhiva sectiunii

Actualitate

Noi reglementari in domeniul concurentei neloiale

Principalele modificari aduse Legii 11/1991 vizeaza sfera practicilor considerate neloiale, cuantumul contraventiilor si aspecte legate de competenta Consiliului Concurentei. Urmare a intrarii in vigoare a Ordonantei de Urgenta nr. 12 din 31 iulie 2014 pentru modificarea si completarea Legii nr. 11/1991 privind...

Rusia modifica harta comertului international de alimente

Sanctiunile economice impuse Rusiei pentru implicarea in conflictul din Ucraina si pentru anexarea abuziva a Crimeei au declansat masuri economice fara precedent din partea Rusiei. Pierderi sunt inregistrate in ambele tabere aflate in „conflict economic”. Exista insa si castigatori care profita acum de caile ramase...

arhiva sectiunii

Analize si tendinte

Snack-urile sarate: O piata ofertanta, cu multe subcategorii

Pe unele segmente piata a crescut, pe altele s-a contractat; cele mai cumparate produse au ramas semintele & fructele oleaginoase si chipsurile Categoria snack-urilor sarate este, in Romania, o piata inca tanara, cu potential de crestere atat din punctul de vedere al consumului, cat si al posibilitatii de introducere...

Detergentii de vase: 90% manuali, 10% pentru masinile de spalat

Piata produselor pentru curatarea vaselor este estimata la aproximativ 40 de milioane de euro. Chiar daca piata detergentilor pentru spalarea manuala a vaselor inregistreaza, in Romania, cea mai mare penetra­re dintre toate categoriile de produse destinate curatarii casei, nivelul consumului ramane sub media regiunii....

arhiva sectiunii


Research

Provocari in agribusiness-ul romanesc

In sens larg, agribusiness-ul cuprinde activitatile care confera agriculturii resursele necesare situate in amonte de agricultura (input-urile), cat si activitatile din aval, adica prelucrarea/procesarea, distributia si comercializarea produselor agroalimentare. Suprafata agricola a Romaniei insumeaza in prezent 13,3...

Radiografia pietei de media din Romania

Anul trecut si in primul trimestru din 2014, cosmeticele, ca industrie, si Procter & Gamble, ca advertiser, au fost cei mai mari investitori din zona FMCG in piata locala de media, potrivit topurilor realizate de agentia Initiative, pentru revista Piata. Piata de publicitate din Romania s-a stabilizat in anul 2013,...

arhiva sectiunii

Resurse Umane

Raport PwC privind viitorul relatiilor de munca

Studiul PwC „ The future of work: A journey to 2022 ” propune cateva scenarii pentru cum ar putea arata viitorul relatiilor de munca, pe baza unui sondaj la care au raspuns 10.000 de angajati si 500 de specialisti in resurse umane din intreaga lume. Tehnologia informatiei este perceputa ca fiind principalul factor care va...

Evaluarea angajatilor – aspecte de natura juridica

Exista situatii in care companiile intampina dificultati in ceea ce priveste includerea criteriilor de evaluare a performantei profesionale in contractele individuale de munca si in regulamentele interne .   Pentru angajatori, evaluarea salariatilor este un instrument important prin care pot stabili nivelul...

arhiva sectiunii


Curs valutar

Euro = 4.41660 RON
Lira sterlina = 5.58220 RON
Dolar = 3.47930 RON
Vezi mai multe monede

Opinii

Dupa 10 ani

Cea mai importanta schimbare a ultimilor 10 ani este, din punctul meu de vedere, accelerarea ritmului vietii, a ritmului activitatii. Diversificarea produselor si serviciilor online reprezinta modalitatea noastra de adaptare la ritmul alert al vietii. Si, in acelasi timp, reprezinta contributia noastra la dezvoltarea, in...

arhiva sectiunii










Special

10 ani in industria FMCG

In luna octombrie 2014 se implinesc 10 ani de la aparitia primei editii a revistei Piata - publicatie dedicata exclusiv industriei bunurilor de larg consum. Luna de luna revista a monitorizat si analizat evolutiile din aceasta industrie pe cele patru segmente cheie – producatori, retaileri, importatori si...

2/3 din articolele comercializate se regasesc in 80% din magazine

60% din produse sunt prezente in peste 80% din retailul modern. In hipermarketuri, peste 80% din SKU-uri sunt prezente in peste 80% din magazine. Expansiunea retelelor de retail modern a condus catre o noua abordare a relatiilor comerciale dintre producatori si retaileri. Pe de o parte, retailerii s-au aratat mai...

arhiva sectiunii




 

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - septembrie 2014






Retail

Studiu Exact Cercetare si Consultanta: Hipermarketul ideal in viziunea clientilor

Clientii hipermarketurilor isi doresc ca experienta cumparaturilor sa fie una completa, care sa le asigure pe langa accesul la o gama variata de produse la cel mai mic pret, posibilitati de relaxare, de servire a mesei si chiar de fumat in cadrul magazinului. “ Clientii hipermarketurilor simt nevoia unei organizari cu...

Retailul modern sprijina producatorii romani

Marile lanturi de retail dezvolta proiecte specifice, menite sa permita accesul consumatorilor la produsele romanesti. Strategia pe termen lung a Grupului Carefour vizeaza dezvoltarea parteneriatelor cu producatorii locali prin actiuni care incurajeaza consumul de produse romanesti, totul din dorinta de a sustine economia...

arhiva sectiunii