Banner Selgros

Stirile zilei

24
Tombola “Castigi cu Profi” isi asteapta castigatorul din Botosani Trecerea sub brandul Profi a magazinelor botosanene preluate de la operatorul local Pita a fost marcata o data in plus ieri, prin extragerea bonului care va desemna fericitul proprietar al unei masini...
Se deschide un nou magazin Shop&Go in Bucuresti Mega Image deschide maine, 25 aprilie, Shop&Go Chisinau 8 - situat pe B-dul Chisinau, nr.8, bl. M2, parter, sector 2, Bucuresti, cu o suprafata de vanzare de aproximativ 104 mp. Reteaua Mega Image...
Maggi lanseaza Ideea Zilei baza pentru Penne Arrabbiata si Bors cu legume de 25 de grame Maggi a lansat, in premiera pentru piata din Romania, Maggi Ideea Zilei baza pentru Penne Arrabbiata, produs deshidratat, singurul produs picant de pe piata din segmentul baza pentru paste....
Bilant pozitiv pentru prima expozitie online din industria FMCG Piata Virtual Expo   - prima expozitie virtuala organizată in Romania pentru industria FMCG si pentru companiile ce ofera servicii destinate acestui sector – s-a incheiat sambata, 19...
Levent Yuksel numit in functia de VP General Manager PepsiCo Greater Balkans PepsiCo  a anuntat numirea lui Levent Yuksel, in prezent VP GM East & West Balkans, in functia de VP GM pentru Greater Balkans si SEE Franchise. Aceasta numire face parte din eforturile PepsiCo...
Grupul Sarantis lanseaza un nou website Sarantis Romania prezinta un website nou, modern si dinamic, www.sarantis.ro .   Usor de accesat pentru utilizator, noul website invita vizitatorii sa se familiarizeze cu informatii despre...
Furtul deseurilor din containere a scazut cu 12% eficienta colectarii separate de la populatie Eco-Rom Ambalaje, compania detinatoare a licentei marcii „Punctul Verde” in Romania si cea mai importanta organizatie de preluare de la agentii economici a obligatiei de reciclare si valorificare a...
arhiva sectiunii


Strategii de piata

"LaDoiPasi ramane un focus strategic in urmatorii ani"

Interviu cu Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry Romania

Care apreciati ca sunt cele mai importante trei trasaturi ale unui bun manager ? Mai intai de toate, pentru mine este important sa inteleg care este cultura tarii, care este istoria ei, pentru ca si acestea integreaza afacerea noastra. Trebuie sa inteleg tara in care muncesc. Si, desigur, consider important sa-i ascult...

arhiva sectiunii

Actualitate

Inlocuirea caselor de marcat este o necesitate a pietei

Interviu cu Dor Bujor Padureanu, Director General Magister Software si Vicepresedinte al Patronatului Comerciantilor si Servisantilor de Case de Marcat din Romania Ministerul de Finante intentioneaza ca in perioada urmatoare sa fie schimbate casele de marcat ale operatorilor din retail si horeca sau sa se faca un update...

Importanta loializarii in procesul strategiei de marketing

La sfarsitul lunii trecute, speakeri experimentati in “stiinta loializarii”, alaturi de peste 100 de participanti la cea de a doua editie a “fmcg & retail Marketing Conference” , au adus in prim plan atributele cheie ale strategiei de fidelizare a consumatorilor, precum si o serie de provocari si experiente...

arhiva sectiunii

Analize si tendinte

Retailul isi adjudeca trei sferturi din piata berii

Anul trecut, consumul de bere a inregistrat o contractie de peste 10% comparativ cu 2012. In 2013, consumul de bere pe cap de locuitor a fost de 81 de litri, mult sub cel din 2012 (90 litri) si, mai ales, din 2008 (99 litri), anul de virf al pietei de profil. “Anul trecut nu a fost unul foarte placut pentru...

Producatorii de lactate mizeaza pe inovatia de produs

In totalul categoriei, inovatia este vizibila cel mai mult in segmentele iaurturi si branzeturi. Segmentul dominant in categoria lactate, din punctul de vedere al vanzarilor valorice inregistrate de marile lanturi internationale*, este cel al branzeturilor (44%), acesta fiind urmat de iaurturi (19%), lapte (17%), unt si...

arhiva sectiunii

Research

  Noi instrumente de cercetare a pietei

Sase furnizori de studii de piata isi prezinta cele mai recente metodologii si tehnici de culegere a datelor, precum si beneficiile aduse clientilor prin utilizarea respectivelor instrumente. Cele mai multe au legatura cu: evolutia marcii, diferentierea in piata, crearea de noi produse sau branduri, extensii de gama,...

Interactiunea dintre marci si consumatori, cheia studiilor de shopper la GfK

„Intram in contact cu marcile in foarte multe momente si situatii din viata noastra. Pentru a studia mai profund interactiunea dintre branduri si consumatori, am lansat o platforma de consultanta care integreaza studiile GfK de brand, de comunicare, de satisfactie si de loialitate”, a declarat, pentru revista Piata,...

arhiva sectiunii

Resurse Umane

Beneficiile investitiei in prevenirea accidentelor de munca

Conform filozofiei companiei americane „DuPont” – care anual acorda un premiu pentru cel mai bun sistem de management integrat H&SE -, orice accident de munca poate fi prevenit. Din nefericire, foarte multi angajatori considera ca respectarea legislatiei care reglementeaza domeniul Securitatii si...

„In vanzari au crescut vizitele la clienti si prezenta online“

Schimbarile intervenite in organizarea companiilor in anii de criza au determinat si modificari la nivelul strategiilor de vanzari Fie ca au fost schimbate tehnicile de vanzare, fie ca au fost repozitionate produsele sau modificate strategiile de marketing, fiecare companie a luptat sa-si mentina cota de piata obtinuta in...

arhiva sectiunii


Curs valutar

Euro = 4.46980 RON
Lira sterlina = 5.42550 RON
Dolar = 3.22920 RON
Vezi mai multe monede

Opinii

Atuurile vizionarilor

Piata Virtual Expo, desi s-a aflat la prima editie, a obtinut performante comparabile cu o expozitie traditionala destinata actiunilor B2B. Succesul expozitiei a fost decis de cei 20 de vizionari, care au aranjat cu rigurozitate produsele si serviciile in standurile virtuale, ca si in cazul unei expozitii traditionale....

arhiva sectiunii










Special

Ritm accelerat pe piata de achizitii si fuziuni: 1 la 40 de zile

Studiile realizate in ultimii trei ani de companiile mari de consultanta, asupra industriei FMCG din Romania, au indicat accelerarea proceselor de fuziuni si achizitii, atat in sectorul industrial cat si in retail. Conform monitorizarii realizate de revista Piata, in perioada 2011 – 2013 au fost incheiate peste 30 de...

De ce prospera piata neagra a carnii

Controalele insuficiente si repartizate neuniform la nivelul operatorilor economici, dublate de sanctionarea prea blanda a abaterilor grave, precum si fiscalitatea exagerata care imbie la evaziune, sunt principalele trei cauze care perpetueaza piata neagra a carnii. Piata neagra si factorul uman - acestea sunt verigile...

arhiva sectiunii




 

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - martie 2014






Retail

Constructia si stabilirea pretului optim in retailul traditional

Stabilirea unor preturi optime de vanzare a produselor a devenit pentru multi comercianti din retailul traditional o problema ce nu se mai poate rezolva exclusiv prin raportarea la concurenta. Deoarece marjele de profit au devenit mult mai mici, la anumite produse este imposibil de concurat retelele de magazine de...

Feliciu Paraschiv: Inovatia porneste de la modul in care iti intelegi clientii

In primele 10 luni din 2012 a avut vanzari cu 16,5 % mai mari decat in primele 10 luni din 2011. Cu o cifra de afaceri in 2012 de 41 de milioane de lei si 172 de angajati, Paco Prod Serv este unul din cei mai mari operatori romani de retail. In anii 2011 si 2012 a castigat premiul pentru cel mai dinamic comerciant roman la...

arhiva sectiunii