Banner Selgros

Stirile zilei

20
DEC
Ciucas aduce pe piata PET-ul de 1 litru Incepand cu luna decembrie, familia Ciucas se extinde cu un nou membru, PET-ul de 1 litru. Ciucas se prezinta consumatorilor intr-un nou ambalaj atragator asemanator cu o buturuga de lemn. Forma...
Mega Image lanseaza WINE Gallery- un nou concept corner specializat de vinuri si o platforma online asociata Mega Image a deschis ieri un concept corner specializat de vinuri in cadrul Mega Image Bucuresti Mall, numit Wine Gallery. Mega Image isi consolideaza astfel pozitia si rolul in cadrul comunitatii din care...
Grupul Carrefour deschide noi supermarketuri in Brasov si Targu Jiu Carrefour deschide maine, 18 decembrie 2014, un nou supermarket in orasele Brasov si Targu Jiu, ridicand numarul total de magazine in acest format la 91. Modelul comercial se axeaza pe o gama de...
Mega Image redeschide toate cele 19 magazine Angst preluate Mega Image anunta ca cele 19 magazine Angst preluate recent in reteaua proprie de magazine se redeschid pana la finalul acestui an, 18 dintre ele fiind deja redeschise. Incepand cu luna ianuarie 2015, toate...
Produsele alimentare si nealimentare ce contin ingrediente alergene isi schimba eticheta din 13 decembrie Incepand cu 13 decembrie 2014, produsele alimentare si nealimentare ce contin substante alergene isi vor schimba obligatoriu eticheta si vor preciza pe aceasta ce substante alergene contin, conform noilor...
Like-urile aduc reduceri pentru produsele din magazinele Billa Cu ocazia sarbatorilor, Billa Romania lanseaza un nou concurs ce se va desfasura atat direct pe pagina de Facebook a retailerului, cat si prin intermediul unei aplicatii de Facebook dedicate. Prin...
Mega Image deschide cinci noi magazine Mega Image anunta cinci noi magazine, care vor fi deschise astazi in Bucuresti si in Constanta, astfel: Mega Image Paleologu este situat pe Calea Mosilor nr. 101, sector 2, Bucuresti si are o...
arhiva sectiunii


Strategii de piata

"Vrem sa generam crestere in categoria de bere"

Interviu cu TIARNAN O HAIMHIRGIN, Vicepresedinte de vanzari si distributie, Ursus Breweries

Cum este berea in estul Europei ? Calitatea berii? Este fantastica! Fantastica?! Berea este absolut excelenta! Timisoreana este brandul de bere nr. 1 in Romania, si nu ar fi daca nu ar avea o calitate excelenta. Acelasi lucru este valabil pentru URSUS  si Ciucas. Ciucas este brandul nr. 2 pe piata...

arhiva sectiunii

Actualitate

Natalia Stroe, Marketing & Business Development Manager, Coca-Cola HBC Romania: "Conteaza enorm cum ramanem in mintea si in inima consumatorului"

Inainte de a intra in sistemul Coca-Cola ati lucrat in industria tutunului. Cum vi s-au parut cei sapte ani petrecuti acolo si care a fost principala experienta manageriala castigata in acei ani? M-am alaturat acelei industrii in 1996-1997, cand pe piata din Romania nu activau atatea companii din care sa ai atat de multe...

Retailerii rusi nu se tem de sanctiuni

In timp ce interzicerea importurilor reprezinta o provocare pentru furnizorii si producatorii din UE, retailerii rusi nu o considera a fi o problema si continua sa aiba o perspectiva pozitiva asupra noii situatii de pe piata. Apar noi oportunitati pentru furnizorii straini din tari ce nu fac parte din UE, iar actorii nationali...

arhiva sectiunii

Analize si tendinte

23 de milioane de euro pentru o ambianta placuta in locuinte

Diversificarea sortimentala, generata de preocuparea principalilor jucatori pentru imbunatatirea portofoliului, este principala caracteristica a categoriei air-freshener. Ca numar de competitori, piata odorizantelor de interior este foarte concentrata, sase dintre acestia, incluzand aici si detinatorii de marci proprii sau...

  In ultimii ani, meniul „de post” al romanilor s-a imbogatit considerabil

Studiile de piata arata ca atat numarul de consumatori, cat si valoarea bugetului alocat pentru produse vegetale sunt in crestere de la un an la altul. Mai mult de jumatate dintre persoanele care postesc vin cu argumente care tin, deopotriva, de considerente religioase si motive de sanatate. Pentru ca multi au inteles beneficiile...

arhiva sectiunii


Research

Filierele agroalimentare

Studierea sistemului agroalimentar prezinta un interes deo­sebit, datorita preocuparilor jucatorilor din industriile incluse, dar si a cumparatorilor de a cunoaste ce se intampla cu produsele de la fermier pana la consumator, cine sunt intermediarii si ce rol au, ce transformari sufera produsele etc. Produsele agricole...

Cumparam vrac mai multi biscuiti, cascaval si cafea fata de 2012

Biscutii dulci si sarati, cascavalul si cafeaua sunt categoriile care au inregistrat o crestere a volumului in cadrul segmentului vrac in ultimii doi ani. O caracteristica a acestora este intensificarea consumului in comertul modern, in timp ce comertul traditional se afla pe o panta descrescatoare. Cand vine vorba despre...

arhiva sectiunii

Resurse Umane

„Being at my best” – o provocare pentru fiecare dintre noi

Mondelez International a organizat timp de o saptamana programul „Global Growing Here Week“, program implementat in 119 locatii la nivel de grup. Pornind de la tema „Being at my best”, in perioada 20-24 octombrie, angajatii Mondelez International au participat la o serie de activitati care au avut ca scop sa...

Raport PwC privind viitorul relatiilor de munca

Studiul PwC „ The future of work: A journey to 2022 ” propune cateva scenarii pentru cum ar putea arata viitorul relatiilor de munca, pe baza unui sondaj la care au raspuns 10.000 de angajati si 500 de specialisti in resurse umane din intreaga lume. Tehnologia informatiei este perceputa ca fiind principalul factor care va...

arhiva sectiunii

Profil de manager

arhiva sectiunii

Curs valutar

Euro = 4.47500 RON
Lira sterlina = 5.71120 RON
Dolar = 3.64740 RON
Vezi mai multe monede

Opinii

Cu moderatie despre TVA

Am asistat in ultimele saptamani la o serioasa campanie ce sustine reducerea TVA pentru anumite categorii de produse alimentare, in special pentru carne si preparate din carne. Faptul ca aceasta campanie s-a suprapus cu campania electorala pentru prezidentiale nu a fost, nici pe departe, o coincidenta, dar asta are o importanta...

arhiva sectiunii


Consilier

Noi reglementari in domeniul concurentei neloiale

Principalele modificari aduse Legii 11/1991 vizeaza sfera practicilor considerate neloiale, cuantumul contraventiilor si aspecte legate de competenta Consiliului Concurentei. Urmare a intrarii in vigoare a Ordonantei de Urgenta nr. 12 din 31 iulie 2014 pentru modificarea si completarea Legii nr. 11/1991 privind...

arhiva sectiunii






Special

In cautarea drumului spre crestere

Pretul,  increderea in brand si promotiile vor fi factori determinanti pentru atragerea consumatorilor in 2015. Calitatea produselor,  criteriu ce a ocupat primul loc in 2014, a scazut in importanta, ca urmare a schimbarii obiceiurilor de cumparare. Inovarea este directionata preponderent catre produse si ...

Driverele e-commerce in FMCG

Comertul online cu bunuri de larg consum reprezinta mai putin de 0,1% din totalul pietei locale de produse FMCG. Practic, Romania se situeaza la coada clasamentelor privind comertul online cu acest tip de produse in tarile europene, unde Marea Britanie si Germania domina clar topurile, cu vanzari reprezentand peste 3% din totalul...

arhiva sectiunii


 

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - decembrie 2014






Retail

Studiu Exact Cercetare si Consultanta: Hipermarketul ideal in viziunea clientilor

Clientii hipermarketurilor isi doresc ca experienta cumparaturilor sa fie una completa, care sa le asigure pe langa accesul la o gama variata de produse la cel mai mic pret, posibilitati de relaxare, de servire a mesei si chiar de fumat in cadrul magazinului. “ Clientii hipermarketurilor simt nevoia unei organizari cu...

Retailul modern sprijina producatorii romani

Marile lanturi de retail dezvolta proiecte specifice, menite sa permita accesul consumatorilor la produsele romanesti. Strategia pe termen lung a Grupului Carefour vizeaza dezvoltarea parteneriatelor cu producatorii locali prin actiuni care incurajeaza consumul de produse romanesti, totul din dorinta de a sustine economia...

arhiva sectiunii