Banner Selgros

Stirile zilei

31
OCT
Reteaua Profi, prezenta in 123 de localitati Profi a deschis primul sau magazin din Rupea si alte doua unitati la Timisoara, reteaua extinzandu-se astfel la 123 de localitati. Magazinul din Rupea se afla pe str. Republicii nr. 141, la parterul...
Grupul Carrefour deschide al treila supermarket al sau din Buzau Carrefour deschide cel de-al treilea supermarket al sau din orasul Buzau, joi, 30 octombrie 2014, ridicand numarul total de magazine in acest format la 85. Noul supermarket este situat pe Bulevardul...
Elmiplant lanseaza Seametry Pentru o piele tanara, elastica si hidratata corespunzator si dupa varsta de 45 de ani, Elmiplant lanseaza noua gama Seametry, destinata ingrijirii tenului matur. Gama include trei produse cu efect antirid...
Carrefour Romania este prezent la targul INDAGRA cu un stand dedicat Universului Bio Carrefour Pentru al doilea an consecutiv, Carrefour Romania participa la targul INDAGRA cu un stand dedicat Universului Bio Carrefour, in cadrul caruia producatorii romani de produse organice sunt invitati sa devina...
Piata Virtual Expo – producatorii au afisat imagini cu actiunile de trade marketing prin care cresc vanzarile retailerilor Cei mai importanti producatorui de bunuri de larg consum au afisat in cadrul celei de a II-a editii a expozitiei online PIATA VIRTUAL EXPO  imagini cu cele mai de succes campanii de trade marketing,...
Record la vanzarea de carne de pui Agricola In primele noua luni ale acestui an, Agricola International SA, cea mai importanta companie a Grupului de firme Agricola Bacau (in care este integrat lantul de productie a carnii de pasare, reteaua de...
Tetra Pak lanseaza un ambalaj realizat din materiale regenerabile, pe baza de plante Tetra Pak®, liderul mondial in solutii de procesare si ambalare a produselor alimentare, anunta lansarea primei cutii de carton din industrie realizata in intregime din materiale regenerabile, pe baza...
arhiva sectiunii


Strategii de piata

Vrem sa avem o distributie echilibrata intre comertul modern si cel traditional

Interviu cu Angelica Smil, Director General Salbac - parte a grupului de firme Agricola

La inceputul lunii august ati finalizat o investitie de 1,7 milioane euro destinata cresterii capacitatii de productie a salamurilor crud-uscate cu 25%. Care sunt estimarile dumneavoastra privind evolutia pietei de crud-uscate pentru urmatorii ani? Categoria produselor crud-uscate se afla pe un trend de crestere, in...

arhiva sectiunii

Actualitate

Se intensifica pregatirile pentru campaniile si ofertele speciale de sarbatori

Producatorii si retailerii se pregatesc intens pentru una dintre cele mai importante perioade din an, in care vanzarile si traficul in magazine cresc considerabil. „ Schimbarile de planograme, listarea produselor sezoniere, realizarea de capete de raft, plasarile promotionale, insulele si display-urile speciale sunt...

Rusia modifica harta comertului international de alimente

Sanctiunile economice impuse Rusiei pentru implicarea in conflictul din Ucraina si pentru anexarea abuziva a Crimeei au declansat masuri economice fara precedent din partea Rusiei. Pierderi sunt inregistrate in ambele tabere aflate in „conflict economic”. Exista insa si castigatori care profita acum de caile ramase...

arhiva sectiunii

Analize si tendinte

Snack-urile sarate: O piata ofertanta, cu multe subcategorii

Pe unele segmente piata a crescut, pe altele s-a contractat; cele mai cumparate produse au ramas semintele & fructele oleaginoase si chipsurile Categoria snack-urilor sarate este, in Romania, o piata inca tanara, cu potential de crestere atat din punctul de vedere al consumului, cat si al posibilitatii de introducere...

Detergentii de vase: 90% manuali, 10% pentru masinile de spalat

Piata produselor pentru curatarea vaselor este estimata la aproximativ 40 de milioane de euro. Chiar daca piata detergentilor pentru spalarea manuala a vaselor inregistreaza, in Romania, cea mai mare penetra­re dintre toate categoriile de produse destinate curatarii casei, nivelul consumului ramane sub media regiunii....

arhiva sectiunii


Research

Provocari in agribusiness-ul romanesc

In sens larg, agribusiness-ul cuprinde activitatile care confera agriculturii resursele necesare situate in amonte de agricultura (input-urile), cat si activitatile din aval, adica prelucrarea/procesarea, distributia si comercializarea produselor agroalimentare. Suprafata agricola a Romaniei insumeaza in prezent 13,3...

Radiografia pietei de media din Romania

Anul trecut si in primul trimestru din 2014, cosmeticele, ca industrie, si Procter & Gamble, ca advertiser, au fost cei mai mari investitori din zona FMCG in piata locala de media, potrivit topurilor realizate de agentia Initiative, pentru revista Piata. Piata de publicitate din Romania s-a stabilizat in anul 2013,...

arhiva sectiunii

Resurse Umane

Raport PwC privind viitorul relatiilor de munca

Studiul PwC „ The future of work: A journey to 2022 ” propune cateva scenarii pentru cum ar putea arata viitorul relatiilor de munca, pe baza unui sondaj la care au raspuns 10.000 de angajati si 500 de specialisti in resurse umane din intreaga lume. Tehnologia informatiei este perceputa ca fiind principalul factor care va...

Evaluarea angajatilor – aspecte de natura juridica

Exista situatii in care companiile intampina dificultati in ceea ce priveste includerea criteriilor de evaluare a performantei profesionale in contractele individuale de munca si in regulamentele interne .   Pentru angajatori, evaluarea salariatilor este un instrument important prin care pot stabili nivelul...

arhiva sectiunii


Curs valutar

Euro = 4.41970 RON
Lira sterlina = 5.61450 RON
Dolar = 3.50940 RON
Vezi mai multe monede

Opinii

Dupa 10 ani

Cea mai importanta schimbare a ultimilor 10 ani este, din punctul meu de vedere, accelerarea ritmului vietii, a ritmului activitatii. Diversificarea produselor si serviciilor online reprezinta modalitatea noastra de adaptare la ritmul alert al vietii. Si, in acelasi timp, reprezinta contributia noastra la dezvoltarea, in...

arhiva sectiunii










Special

10 ani in industria FMCG

In luna octombrie 2014 se implinesc 10 ani de la aparitia primei editii a revistei Piata - publicatie dedicata exclusiv industriei bunurilor de larg consum. Luna de luna revista a monitorizat si analizat evolutiile din aceasta industrie pe cele patru segmente cheie – producatori, retaileri, importatori si...

2/3 din articolele comercializate se regasesc in 80% din magazine

60% din produse sunt prezente in peste 80% din retailul modern. In hipermarketuri, peste 80% din SKU-uri sunt prezente in peste 80% din magazine. Expansiunea retelelor de retail modern a condus catre o noua abordare a relatiilor comerciale dintre producatori si retaileri. Pe de o parte, retailerii s-au aratat mai...

arhiva sectiunii




 

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - septembrie 2014






Retail

Studiu Exact Cercetare si Consultanta: Hipermarketul ideal in viziunea clientilor

Clientii hipermarketurilor isi doresc ca experienta cumparaturilor sa fie una completa, care sa le asigure pe langa accesul la o gama variata de produse la cel mai mic pret, posibilitati de relaxare, de servire a mesei si chiar de fumat in cadrul magazinului. “ Clientii hipermarketurilor simt nevoia unei organizari cu...

Retailul modern sprijina producatorii romani

Marile lanturi de retail dezvolta proiecte specifice, menite sa permita accesul consumatorilor la produsele romanesti. Strategia pe termen lung a Grupului Carefour vizeaza dezvoltarea parteneriatelor cu producatorii locali prin actiuni care incurajeaza consumul de produse romanesti, totul din dorinta de a sustine economia...

arhiva sectiunii