Banner Selgros

Stirile zilei

26
Corona Extra se alatura portofoliului international de branduri premium distribuite de Bergenbier SA Corona Extra, celebra bere mexicana, prima oara produsa in 1925 in Mexico City, va fi distribuita in exclusivitate de Bergenbier S.A. Corona Extra este detinuta de Grupo Mondelo Mexico, parte din...
S-a lansat SmartCash RMS 2015, noua versiune a platformei software pentru retail Magister Software, dezvoltatorul roman de solutii pentru retail, anunta lansarea SmartCash RMS 2015, cea mai recenta versiune a platformei software destinata operatorilor de pe piata comertului cu...
Targ de cafea si ceai, la Auchan La cea de a treia editie a Targului de cafea si ceai, desfasurata in perioada 28 ianuarie – 10 februarie pe aleea centrala, Auchan pune la dispozitia vizitatorilor peste 300 de sortimente din intreaga...
Activia, o noua campanie de trial cu garantie Activia ramane dedicata si anul acesta promisiunii de a ajuta consumatoarele sale sa obtina sau sa revina la o stare de bine si lanseaza o campanie integrata de comunicare, cu o noua provocare: adopta...
Carrefour lanseaza o noua gama de iaurt marca proprie Carrefour Romania completeaza portofoliul produselor marca proprie cu o noua gama de iaurt, disponibila consumatorilor intr-o selectie de cinci produse romanesti simple si sanatoase.  Designul...
Carrefour sarbatoreste Zilele Sanatatii In perioada 22-29 ianuarie, Carrefour Romania sarbatoreste Zilele Sanatatii printr-o serie de evenimente tematice desfasurate in magazinele din toata tara. Astfel, clientii vor avea ocazia sa se bucure de...
Profi deschide doua magazine, la Matca (judetul Galati) si Sibiu Profi a inaugurat astazi primele doua magazine din 2015, la Matca si Sibiu, planuind sa deschida pana la sfarsitul anului cel putin tot 71 de unitati, cate a deschis in 2014. Magazinul din comuna...
arhiva sectiunii


Strategii de piata

"Vrem sa generam crestere in categoria de bere"

Interviu cu TIARNAN O HAIMHIRGIN, Vicepresedinte de vanzari si distributie, Ursus Breweries

Cum este berea in estul Europei ? Calitatea berii? Este fantastica! Fantastica?! Berea este absolut excelenta! Timisoreana este brandul de bere nr. 1 in Romania, si nu ar fi daca nu ar avea o calitate excelenta. Acelasi lucru este valabil pentru URSUS  si Ciucas. Ciucas este brandul nr. 2 pe piata...

arhiva sectiunii

Actualitate

Bogdan Chiritoiu: "O promotie pe care te obligi sa nu o faci si in alte retele de retail simultan imi asigura, temporar, un pret minim pe piata"

Presedintele Consiliului Concurentei, Bogdan Chiritoiu, a accceptat invitatia revistei Piata de a oferi detalii cu privire la cauzele ce au condus la decizia de amendare a patru lanturi de retail si 21 de furnizori ai acestor lanturi de retail, decizie publicata la jumatatea lunii ianuarie. R : Am dori sa detaliem...

Ce vede cumparatorul la raftul cu unt

Categoria unt, asa cum este expusa la raft si vazuta de cumparatorul/consumatorul final, se imparte in 3 mari grupe: untul clasic, cu diferite procente de grasime animala, produs pe al carui ambalaj este specificat clar cuvantul “unt” sau “butter”; cremele de unt, produse care au de obicei un procent mai scazut de...

arhiva sectiunii

Analize si tendinte

Lansari recente si inovatii in categoria margarina

Desi piata margarinei a cunoscut o contractie in ultimii ani, producatorii intrevad redresarea completa a categoriei in 2015, mizand pe noile lansari cu focus pe gust si sanatate si pe deschiderea retailerilor de a acorda suficient spatiu la raft acestora. Potrivit RetailZoom, anul trecut, in IKA, 5 branduri au detinut,...

Produsele de ingrijire a tenului preferate de femei vs. barbati

Crema hidratanta este folosita de 77% dintre femeile din mediul urban, arata studiul realizat de Exact Cercetare si Consultanta, in decembrie 2014. Aceasta este urmata de lapte/lotiune demachianta (65%), lotiune tonica (46%), masti de fata (45%) si crema nutritiva (43%). Diferente fata de media nationala se constata in cadrul...

arhiva sectiunii


Research

Filierele agroalimentare

Studierea sistemului agroalimentar prezinta un interes deo­sebit, datorita preocuparilor jucatorilor din industriile incluse, dar si a cumparatorilor de a cunoaste ce se intampla cu produsele de la fermier pana la consumator, cine sunt intermediarii si ce rol au, ce transformari sufera produsele etc. Produsele agricole...

Cumparam vrac mai multi biscuiti, cascaval si cafea fata de 2012

Biscutii dulci si sarati, cascavalul si cafeaua sunt categoriile care au inregistrat o crestere a volumului in cadrul segmentului vrac in ultimii doi ani. O caracteristica a acestora este intensificarea consumului in comertul modern, in timp ce comertul traditional se afla pe o panta descrescatoare. Cand vine vorba despre...

arhiva sectiunii

Resurse Umane

Program educational de Formare Duala in retail lansat de Penny Market

Retailerul german Penny Market, parte a Grupului REWE, a anuntat demararea in luna februarie a acestui an a programului educational de Formare Duala, in urma caruia 20 de tineri vor fi calificati pentru a activa in domeniul retail-ului. Realizat in colaborare cu Camera de Comert si Industrie Romano-Germana (AHK...

„Being at my best” – o provocare pentru fiecare dintre noi

Mondelez International a organizat timp de o saptamana programul „Global Growing Here Week“, program implementat in 119 locatii la nivel de grup. Pornind de la tema „Being at my best”, in perioada 20-24 octombrie, angajatii Mondelez International au participat la o serie de activitati care au avut ca scop sa...

arhiva sectiunii

Profil de manager

arhiva sectiunii

Curs valutar

Euro = 4.49350 RON
Lira sterlina = 5.99290 RON
Dolar = 3.99800 RON
Vezi mai multe monede

Opinii

Cu moderatie despre TVA

Am asistat in ultimele saptamani la o serioasa campanie ce sustine reducerea TVA pentru anumite categorii de produse alimentare, in special pentru carne si preparate din carne. Faptul ca aceasta campanie s-a suprapus cu campania electorala pentru prezidentiale nu a fost, nici pe departe, o coincidenta, dar asta are o importanta...

arhiva sectiunii


Consilier

Consumatorul, intre previzibil si surprinzator

Preferintele schimbatoare ale consumatorilor pot accelera sau falimenta o afacere. Capacitatea de a sincroniza compania cu nevoile si dorintele consumatorilor a devenit un aspect vital pentru succesul oricarei afaceri. Valorile consumatorilor se diversifica tot mai mult, pe masura ce generarea colaborativa de valoare se extinde...

arhiva sectiunii






Special

In cautarea drumului spre crestere

Pretul,  increderea in brand si promotiile vor fi factori determinanti pentru atragerea consumatorilor in 2015. Calitatea produselor,  criteriu ce a ocupat primul loc in 2014, a scazut in importanta, ca urmare a schimbarii obiceiurilor de cumparare. Inovarea este directionata preponderent catre produse si ...

Driverele e-commerce in FMCG

Comertul online cu bunuri de larg consum reprezinta mai putin de 0,1% din totalul pietei locale de produse FMCG. Practic, Romania se situeaza la coada clasamentelor privind comertul online cu acest tip de produse in tarile europene, unde Marea Britanie si Germania domina clar topurile, cu vanzari reprezentand peste 3% din totalul...

arhiva sectiunii


 

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - decembrie 2014






Retail

Studiu Exact Cercetare si Consultanta: Hipermarketul ideal in viziunea clientilor

Clientii hipermarketurilor isi doresc ca experienta cumparaturilor sa fie una completa, care sa le asigure pe langa accesul la o gama variata de produse la cel mai mic pret, posibilitati de relaxare, de servire a mesei si chiar de fumat in cadrul magazinului. “ Clientii hipermarketurilor simt nevoia unei organizari cu...

Retailul modern sprijina producatorii romani

Marile lanturi de retail dezvolta proiecte specifice, menite sa permita accesul consumatorilor la produsele romanesti. Strategia pe termen lung a Grupului Carefour vizeaza dezvoltarea parteneriatelor cu producatorii locali prin actiuni care incurajeaza consumul de produse romanesti, totul din dorinta de a sustine economia...

arhiva sectiunii