Banner Selgros

Stirile zilei

31
Consolidarea brandului prin inovatii, optimizare de portofoliu si comunicare eficienta BRAND  BUILDING, conferinta de marketing anuala organizata de Piata, a beneficiat de participarea unor speakeri foarte cuoscuti in calitatea lor de marketeri in domeniul bunurilor de larg consum....
Aaylex si CocoRico, prezenti la IFE 2015 Producatorul si procesatorul de carne de pui Aaylex, detinatorul brandului CocoRico, a participat recent la Londra, in cadrul celei mai importante expozitii de produse alimentare din Marea Britanie, si...
Timisoreana continua traditia Meciului de Legenda Timisoreana, Sponsorul Principal al Cupei Romaniei, continua si in 2015 traditia Meciului de Legenda jucat intre suporteri si legende ale fotbalului romanesc. Campania, lansata sub sloganul „Traieste...
Oferte de Pasti, de la Metro Metro Cash & Carry Romania se pregateste pentru a intampina valul de clienti din perioada sarbatorilor. Oferta de Pasti contine noi pachete de cadouri, un sortiment bogat de vinuri si dulciuri de...
GfK lanseaza un instrument care monitorizeaza "amprenta emotionala" a experientei clientului GfK promoveaza o abordare revolutionara care isi propune sa minimizeze decalajul existent intre nivelul de satisfactie a clientilor si cel de loialitate a acestora. Cele mai multe companii stiu ca...
Noi produse de ingrijire cu o formula inovatoare: Nivea Men Sensitive Cooling Nivea Men lanseaza o noua gama cu o formula inovatoare, fara alcool, ce calmeaza si hidrateaza pielea sensibila, oferindu-i, in acelasi timp, o senzatie placuta de racorire: Nivea Men Sensitive Cooling....
Unisol lanseaza in format electronic “Cartea Unisol a celor mai gustoase retete de post” Pastrand obiceiurile culinare romanesti de valoare si traditia mancarurilor gatite in casa, Unisol, uleiul de floarea soarelui obtinut din prima presare a semintelor, a invitat in aceasta perioada pe cei...
arhiva sectiunii


Strategii de piata

"Obiectivul nostru este sa devenim un model de business"

Interviu cu RADU TIMIS,Președintele Grupului Cris-Tim

Cum a fost anul 2014 pentru compania Cris-Tim? Pentru compania Cris-Tim, 2014 a fost un an foarte bun. Tot ce am realizat anul trecut a fost in concordanta cu ceea ce ne-am planificat initial si ne-am indeplinit toate obiectivele propuse. In 2013, cand am realizat o proiectie pentru urmatorii 5 ani in ceea ce...

arhiva sectiunii

Actualitate

De sezon sunt… promotiile de sezon

Autor: Sorana Savu, Senior Partner, CIR Premium Communication   Acum aproape doua decenii, eram fascinata de calendarul precis si incarcat de evenimente importante care permiteau retailerilor americani sa o tina, practic, dintr-o sarbatoare in alta, luna de luna, schimband cromatica si continutul...

Nationalismul, unul dintre trendurile cele mai pronuntate din ultimii ani

Autor: Ioana Mucenic, visionary managing partner and head of strategy, pastel   Cosul mediu al romanilor, de Paste, este de aproximativ 360 de lei. La acesta se adauga un buget suplimentar pentru cadouri, ce vor fi oferite in special membrilor familiei. Prin urmare, cheltuiala planificata...

arhiva sectiunii

Analize si tendinte

Cum au performat, in 2014, categoriile de produse destinate curateniei casei

In IKA, produsele din hartie si detergentii de haine (detergent + balsam) contribuie cel mai mult la cresterea valorica, de 5%, in 2014 vs. 2013, a grupei produselor de ingrijire/curatenie a casei, potrivit datelor RetailZoom. Singurele categorii in scadere fata de 2013 sunt servetelele de masa si produsele destinate ingrijirii...

RetailZoom: Activitatile promo cresc vanzarile produselor de ingrijire personala

Grupa produselor de ingrijire personala a marcat o evolutie de 4,5% in valoare, in 2014, fata de anul precedent, si contribuie cu 4,4% in vanzarile valorice din retailul acoperit de RetailZoom. Scaderea usoara a importantei fata de 2013, de 0,1%, provine in principal din balsam de par, parfumuri, sapun de toaleta si sampon....

arhiva sectiunii


Research

Companiile cu capital autohton au crescut cererea pe piata sistemelor ERP

Gestionarea si managementul activitatillor complexe dintr-o companie medie sau mare a devenit aproape imposibila fara ajutorul sistemelor de tip ERP, prin care centralizarea si prelucrarea datelor poate oferi managerului imaginea de ansamblu a situatiei companiei, in timp real. Daca pentru companiile multinationale utilizarea...

Studiu Exact CC: Preturile convenabile – principalul factor care influenteaza optiunea pentru un anumit magazin

Conform studiului CAWI-Bus realizat de Exact Cercetare si Consultanta in luna februarie 2015, 2 din 3 romani prefera sa realizeze cumparaturile necesare gospodariei impreuna cu cineva, in timp ce 1 din 3 romani alege sa mearga singur. Cand au mers orasenii ultima data la cumparaturi si pentru ce produse au optat?...

arhiva sectiunii

Resurse Umane

Program educational de Formare Duala in retail lansat de Penny Market

Retailerul german Penny Market, parte a Grupului REWE, a anuntat demararea in luna februarie a acestui an a programului educational de Formare Duala, in urma caruia 20 de tineri vor fi calificati pentru a activa in domeniul retail-ului. Realizat in colaborare cu Camera de Comert si Industrie Romano-Germana (AHK...

„Being at my best” – o provocare pentru fiecare dintre noi

Mondelez International a organizat timp de o saptamana programul „Global Growing Here Week“, program implementat in 119 locatii la nivel de grup. Pornind de la tema „Being at my best”, in perioada 20-24 octombrie, angajatii Mondelez International au participat la o serie de activitati care au avut ca scop sa...

arhiva sectiunii


Profil de manager

arhiva sectiunii

Curs valutar

Euro = 4.40610 RON
Lira sterlina = 6.02670 RON
Dolar = 4.06070 RON
Vezi mai multe monede

Opinii

ANAF, un soi de DNA al celor corecti

Citeam zilele trecute o declaratie a avocatului Gabriel Biris, sub forma unui semnal de alarma; acesta sustinea, nici mai mult nici mai putin, ca actualele modificari aduse Codului Fiscal ofera o putere prea mare ANAF si ca de aici pana la abuzuri asupra agentilor economici corecti nu mai e decat un pas. Nu au trecut decat doua...

arhiva sectiunii


Consilier

Scaderea pretului petrolului si politicile de dezvoltare sustin redresarea Zonei Euro

Imbunatatirea treptata a economiei Zonei Euro – odata cu revenirea nivelului de incredere a consumatorilor si a pietei fortei de munca - va fi sustinuta in 2015 de scaderea pretului petrolului, care se asteapta sa atinga o medie de 55 de USD pe baril, comparativ cu aproximativ 100 de USD pe baril in 2014. In acest context,...

arhiva sectiunii








Special

Rocada fiscala: sah mat la consum!

Modificarile propuse pentru Codul Fiscal relaxeaza povara fiscala a companiilor, dar nu incurajeaza consumul. O buna parte din veniturile persoanelor fizice vor fi taxate suplimentar cu Contributia de Asigurari Sociale (CAS) si Contributia de Asigurari Sociale de Sanatate (CASS). Reducerea TVA cu 4% se va absorbi pe lantul de...

In cautarea drumului spre crestere

Pretul,  increderea in brand si promotiile vor fi factori determinanti pentru atragerea consumatorilor in 2015. Calitatea produselor,  criteriu ce a ocupat primul loc in 2014, a scazut in importanta, ca urmare a schimbarii obiceiurilor de cumparare. Inovarea este directionata preponderent catre produse si ...

arhiva sectiunii



 

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - decembrie 2014






Retail

Mircea Bozga, PwC Romania: „In mediul online, telefonul mobil tinde sa devina principalul agent de vanzari”

Desi magazinele traditionale raman principala alegere a consumatorilor, 20% dintre acestia prefera sa faca cumparaturi online utilizand computerele personale, 10% fac cumparaturi prin intermediul tabletelor, iar 11% via telefoane mobile, arata sondajul PwC Total Retail Survey 2015, realizat pe baza raspunsurilor a 19.000 de...

Studiu Exact Cercetare si Consultanta: Hipermarketul ideal in viziunea clientilor

Clientii hipermarketurilor isi doresc ca experienta cumparaturilor sa fie una completa, care sa le asigure pe langa accesul la o gama variata de produse la cel mai mic pret, posibilitati de relaxare, de servire a mesei si chiar de fumat in cadrul magazinului. “ Clientii hipermarketurilor simt nevoia unei organizari cu...

arhiva sectiunii