Banner Selgros

Stirile zilei

19
Transart lanseaza prima oferta speciala pentru vizitatorii Piata Virtual Expo Producatorul de solutii si programe software pentru comert si distributie Transart a lansat incepand de azi o oferta speciala pentru vizitatorii www.piatavirtualexpo.ro . Compania initiază prin acest...
Carrefour lanseaza o noua franciza de retail, Contact Carrefour va opera in Romania o a doua franciza de retail, Contact, alaturi de franciza Express. Grupul francez de retail nu a oferit deocamdata nici un fel de informatii despre Contact. La nivel...
Paco Supermarket isi dezvolta platforma proprie de achizitii Reteaua de magazine Paco si-a majorat volumul achizitiilor realizate pe platforma proprie, inaugurata la inceputul acestui an. In prezent, 20 de furnizori  (printre care Unilever, Mondelez, P&G,...
Cu o noua deschidere, reteaua Express numara acum 65 de magazine Grupul Carrefour Romania anunta intrarea in reteaua Express a unui nou magazin de proximitate operat in regim de franciza, in orasul Satu Mare: Express Buongiorno. In acest moment, reteaua numara 65 de...
Ampla campanie de reducere a TVA la carne si preparatele din carne Asociatiile patronale din industria carnii demareaza cea mai mare campanie din acest an: reducerea  TVA la carne de la 24% la 9%. Prin intermediul platformei on-line www.taietva.ro , romanii se pot...
Carrefour este retailerul cu cea mai mare vizibilitate in media Carrefour este retailerul care a inregistrat cele mai multe aparitii media‚ in primul trimestru din acest an, potrivit analizei mediaTrust : 4.860 de materiale, cele mai multe dintre ele fiind in...
Controale tematice desfasurate de catre ANPC si IGPC, in Bucuresti Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a desfasurat astazi, 16 aprilie 2014, impreuna cu Inspectoratul General al Politiei Capitalei o actiune tematica de verificare a respectarii...
arhiva sectiunii


Strategii de piata

Diversificarea serviciilor face parte din strategia noastra de crestere

Interviu cu Mihaela Gavris, General Manager MPC Trade Marketing Services

Intalnirea noastra are o dubla semnificatie: compania MPC Trade Marketing Services implineste in 2014 zece ani de activitate si din luna octombrie a anului trecut ocupati functia de general manager in cadrul firmei. O sa incepem sa vorbim despre primii zece ani de activitate ai companiei MPC. Care sunt concluziile acestui prim...

arhiva sectiunii

Actualitate

Ovidiu Spinu, La Colline: „Exista un excedent al cererii de produse lactate de capra”

Produsele din lapte de capra reprezinta o piata de nisa, mai ales in Romania. In ciuda acestui fapt, cererea venita din partea consumatorilor este mare si in continua crestere, atat pe plan intern cat si international. Din pacate, nu exista suficient lapte de capra materie prima de calitate, disponibil pentru procesatori,...

“Trendul in consumul de vinuri se schimba dupa 10- 15 ani”

Aurelia Visinescu este cea mai cunoscuta femeie oenolog din Romania, producand in crama Domeniile Sahateni vinuri speciale asupra carora si-a pus amprenta propriei personalitati. Atrasa initial de arhitectura peisagera, in ultimii ani ai Facultatii de Horticultura, Aurelia Visinescu alege sa studieze oenologia, fiind fascinata...

arhiva sectiunii

Analize si tendinte

  Studiu de caz: Category management, piata de paine

Va propunem o incursiune in magazin prin ochii cumparatorului pentru a afla care sunt elementele vizuale ce impacteaza experienta de cumparare .   Studiile de tip eye trackering ne pot ajuta sa identificam diferentele dintre modalitati variate de aranjare a produselor la raft, fiind astfel suport pentru un mai bun...

  Carnea transata in laboratoarele proprii ale retailerilor reprezinta aproape 20% din valoarea vanzarilor categoriei, in IKA

Potrivit monitorizarilor RetailZoom*, in IKA, atat ca volum, cat si ca valoare a vanzarilor, carnea de pui detine locul fruntas in preferintele consumatorilor (44%), urmatoarele optiuni indreptandu-se spre carnea de porc (35%). Conform aceleiasi surse, marcile proprii ( carnea transata in laboratoarele marilor retaileri)...

arhiva sectiunii

Research

  Noi instrumente de cercetare a pietei

Sase furnizori de studii de piata isi prezinta cele mai recente metodologii si tehnici de culegere a datelor, precum si beneficiile aduse clientilor prin utilizarea respectivelor instrumente. Cele mai multe au legatura cu: evolutia marcii, diferentierea in piata, crearea de noi produse sau branduri, extensii de gama,...

Interactiunea dintre marci si consumatori, cheia studiilor de shopper la GfK

„Intram in contact cu marcile in foarte multe momente si situatii din viata noastra. Pentru a studia mai profund interactiunea dintre branduri si consumatori, am lansat o platforma de consultanta care integreaza studiile GfK de brand, de comunicare, de satisfactie si de loialitate”, a declarat, pentru revista Piata,...

arhiva sectiunii

Resurse Umane

Beneficiile investitiei in prevenirea accidentelor de munca

Conform filozofiei companiei americane „DuPont” – care anual acorda un premiu pentru cel mai bun sistem de management integrat H&SE -, orice accident de munca poate fi prevenit. Din nefericire, foarte multi angajatori considera ca respectarea legislatiei care reglementeaza domeniul Securitatii si...

„In vanzari au crescut vizitele la clienti si prezenta online“

Schimbarile intervenite in organizarea companiilor in anii de criza au determinat si modificari la nivelul strategiilor de vanzari Fie ca au fost schimbate tehnicile de vanzare, fie ca au fost repozitionate produsele sau modificate strategiile de marketing, fiecare companie a luptat sa-si mentina cota de piata obtinuta in...

arhiva sectiunii


Curs valutar

Euro = 4.46070 RON
Lira sterlina = 5.41480 RON
Dolar = 3.22810 RON
Vezi mai multe monede

Opinii

Autoritatea, siguranta alimentara si TVA-ul

Piata neagra nu mai poate creste. Exista in prezent o batalie puternica pe piata intre brandurile renumite, construite cu multa truda de companii care au dezvoltat afaceri solide, si acele produse no name pe care le gasim in galantare la orice macelarie sau raion de mezeluri. Istoria se repeta. Nu au trecut decat sase...

arhiva sectiunii










Special

De ce prospera piata neagra a carnii

Controalele insuficiente si repartizate neuniform la nivelul operatorilor economici, dublate de sanctionarea prea blanda a abaterilor grave, precum si fiscalitatea exagerata care imbie la evaziune, sunt principalele trei cauze care perpetueaza piata neagra a carnii. Piata neagra si factorul uman - acestea sunt verigile...

180 milioane de euro din importuri paralele

Importurile paralele au proliferat in ultimii patru ani de criza pe baza fluctuatiilor de preturi si a promotiilor variate pe care un producator le lanseaza in tari diferite ale Uniunii Europene. Astfel, reprezentantele locale ale companiilor multinationale producatoare au concurenti pentru propriile produse. Importatorii...

arhiva sectiunii




 

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - decembrie 2013






Retail

Constructia si stabilirea pretului optim in retailul traditional

Stabilirea unor preturi optime de vanzare a produselor a devenit pentru multi comercianti din retailul traditional o problema ce nu se mai poate rezolva exclusiv prin raportarea la concurenta. Deoarece marjele de profit au devenit mult mai mici, la anumite produse este imposibil de concurat retelele de magazine de...

Feliciu Paraschiv: Inovatia porneste de la modul in care iti intelegi clientii

In primele 10 luni din 2012 a avut vanzari cu 16,5 % mai mari decat in primele 10 luni din 2011. Cu o cifra de afaceri in 2012 de 41 de milioane de lei si 172 de angajati, Paco Prod Serv este unul din cei mai mari operatori romani de retail. In anii 2011 si 2012 a castigat premiul pentru cel mai dinamic comerciant roman la...

arhiva sectiunii