Banner Selgros

Stirile zilei

03
Expansiunea Profi continua cu Zlatna si Balan Doua noi orase, Zlatna si Balan, si-au facut aparitia pe harta Profi, reteaua ajungand astfel sa fie prezenta in 140 de localitati. Magazinul din Zlatna, judetul Alba, este amplasat la parterul unei...
Micro-beraria Ninkasi lanseaza o noua bere artizanala pe piata: Sikaru Sikaru este o bere artizanala romaneasca, aceasta insemnand ca este produsa traditional, in cantitati mici, utilizand propriile retete de bere dezvoltate in timp prin incercari si degustari. Sikaru e...
Cum intampina Coca-Cola HBC sezonul cald 2015 „ Anul 2015 este un an special pentru noi, in care sarbatorim 100 de ani de la realizarea primei sticle Contur de Coca-Cola. Astfel, pentru urmatoarele luni am pregatit numeroase surprize pentru a...
Innovation Day 2015: Inovalabel continua investitiile in dezvoltarea capacitatilor de productie Compania Inovalabel, probabil cel mai inovator dintre furnizorii de solutii de etichetare din Romania, va investi in acest an un milion de euro in cresterea capacitatilor de productie la fabrica sa din...
Agricover creste cu 18% si isi consolideaza pozitia de lider in agribusiness-ul romanesc Agricover, platforma de solutii integrate pentru agricultura, a inregistrat o cifra de afaceri de 1,3 miliarde lei (285 milioane de euro) in anul 2014, in crestere cu 18% fata de anul anterior. „...
Categoria produselor de ingrijire personala: brandurile cu cea mai mare vizibilitate in publicitate Compania mediaTRUST prezinta topul brandurilor de cosmetice si ingrijire personala cu cea mai mare vizibilitate in publicitate, in perioada 1 ianuarie – 20 aprilie 2015. In topul brandurilor de...
Grupul Fuchs continua sa investeasca in Romania Producatorul german de verdeturi, condimente si delicatese achizitioneaza divizia de condimente de la firma Alex & Comp. In martie 2015, cel mai mare producator de condimente din Europa, Fuchs, a...
arhiva sectiunii


Strategii de piata

"Obiectivul in 2015: consolidarea capitalului de incredere si cresterea vanzarilor"

Interviu cu Grigore Horoi - Presedintele Agricola Bacau

In prima parte a acestui an, Grupul de firme Agricola a demarat o ampla campanie de imagine si vreau sa ne dezvaluiti cat mai multe din culise... Asa cum spuneam si cu alte ocazii, firmele Grupului Agricola nu se dezvolta haotic. Avem un plan pe care il urmam cu rigurozitate, iar proiectele pentru acest an se incadreaza in...

arhiva sectiunii

Actualitate

Topul brandurilor cu cele mai multe reclame dedicate sarbatorilor de Paste

Potrivit monitorizarilor mediaTRUST, in perioada 1- 10 aprilie 2015, Metro conduce clasamentul cu 1.381 de reclame difuzate. Locul doi este ocupat de Carrefour cu 889 de reclame, urmat de Lidl cu 755 de reclame al caror continut a facut referire la sarbatoarea de Paste. Selgros este in top cu 565 de reclame, urmat de Penny...

Nationalismul, unul dintre trendurile cele mai pronuntate din ultimii ani

Autor: Ioana Mucenic, visionary managing partner and head of strategy, pastel   Cosul mediu al romanilor, de Paste, este de aproximativ 360 de lei. La acesta se adauga un buget suplimentar pentru cadouri, ce vor fi oferite in special membrilor familiei. Prin urmare, cheltuiala planificata...

arhiva sectiunii

Analize si tendinte

  Produsele din hartie - o piata de peste 500 de milioane de lei

In totalul categoriei, servetelele de masa reprezinta cel mai important segment, din perspectiva volumului de vanzari. Potrivit monitorizarilor Vektor Marktforschung*, importanta segmentelor care compun categoria produse din hartie a ramas constanta in ultimii doi ani, atat ca volum, cat si ca valoare a vanzarilor....

Cum au performat, in 2014, categoriile de produse destinate curateniei casei

In IKA, produsele din hartie si detergentii de haine (detergent + balsam) contribuie cel mai mult la cresterea valorica, de 5%, in 2014 vs. 2013, a grupei produselor de ingrijire/curatenie a casei, potrivit datelor RetailZoom. Singurele categorii in scadere fata de 2013 sunt servetelele de masa si produsele destinate ingrijirii...

arhiva sectiunii


Research

Companiile cu capital autohton au crescut cererea pe piata sistemelor ERP

Gestionarea si managementul activitatillor complexe dintr-o companie medie sau mare a devenit aproape imposibila fara ajutorul sistemelor de tip ERP, prin care centralizarea si prelucrarea datelor poate oferi managerului imaginea de ansamblu a situatiei companiei, in timp real. Daca pentru companiile multinationale utilizarea...

Studiu Exact CC: Preturile convenabile – principalul factor care influenteaza optiunea pentru un anumit magazin

Conform studiului CAWI-Bus realizat de Exact Cercetare si Consultanta in luna februarie 2015, 2 din 3 romani prefera sa realizeze cumparaturile necesare gospodariei impreuna cu cineva, in timp ce 1 din 3 romani alege sa mearga singur. Cand au mers orasenii ultima data la cumparaturi si pentru ce produse au optat?...

arhiva sectiunii

Resurse Umane

Program educational de Formare Duala in retail lansat de Penny Market

Retailerul german Penny Market, parte a Grupului REWE, a anuntat demararea in luna februarie a acestui an a programului educational de Formare Duala, in urma caruia 20 de tineri vor fi calificati pentru a activa in domeniul retail-ului. Realizat in colaborare cu Camera de Comert si Industrie Romano-Germana (AHK...

„Being at my best” – o provocare pentru fiecare dintre noi

Mondelez International a organizat timp de o saptamana programul „Global Growing Here Week“, program implementat in 119 locatii la nivel de grup. Pornind de la tema „Being at my best”, in perioada 20-24 octombrie, angajatii Mondelez International au participat la o serie de activitati care au avut ca scop sa...

arhiva sectiunii


Curs valutar

Euro = 4.41980 RON
Lira sterlina = 6.10470 RON
Dolar = 3.95280 RON
Vezi mai multe monede

Opinii

ANAF antifrauda vs ANTIGAINARIE

Sa ma scuzati, domnule Gelu Diaconu, pentru titlul pus acestui material. Nicio intentie din partea mea sa duc in derizoriu munca a sute de oameni, nici sa umbresc succesele importante ale institutiei in lupta cu evaziunea fiscala. Dimpotriva, Campania „Jos TVA!”, lansata de revista Piata cu ceva timp inainte ca Guvernul...

arhiva sectiunii


Profil de manager

Veronica Tarara, Mondelez Romania: "Imi place sa-mi pun amprenta pe tot ceea ce fac"

Ce trasaturi sunt esentiale pentru a fi un bun brand manager, cand brandul se refera la cafea si apartine unei companii multinationale lider pe piata locala? Sau pentru o pozitie de trade marketing - sunt necesare trasaturi suplimentare? Dar pentru a deveni un angajat de perspectiva al companiei pentru care...

arhiva sectiunii

Consilier

Scaderea pretului petrolului si politicile de dezvoltare sustin redresarea Zonei Euro

Imbunatatirea treptata a economiei Zonei Euro – odata cu revenirea nivelului de incredere a consumatorilor si a pietei fortei de munca - va fi sustinuta in 2015 de scaderea pretului petrolului, care se asteapta sa atinga o medie de 55 de USD pe baril, comparativ cu aproximativ 100 de USD pe baril in 2014. In acest context,...

arhiva sectiunii








Special

Filierele falsurilor

Contrafacerile sau produsele falsificate ameninta tot mai mult pozitia produselor si a brandurilor originale in rafturile magazinelor, erodand credibilitatea acestora in privinta calitatii pe care o promoveaza brandurile afectate, dar si volumele de vanzari realizate cu produse originale. Am scris in revista Piata,...

Rocada fiscala: sah mat la consum!

Modificarile propuse pentru Codul Fiscal relaxeaza povara fiscala a companiilor, dar nu incurajeaza consumul. O buna parte din veniturile persoanelor fizice vor fi taxate suplimentar cu Contributia de Asigurari Sociale (CAS) si Contributia de Asigurari Sociale de Sanatate (CASS). Reducerea TVA cu 4% se va absorbi pe lantul de...

arhiva sectiunii



 

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 martie 2015






Retail

Mircea Bozga, PwC Romania: „In mediul online, telefonul mobil tinde sa devina principalul agent de vanzari”

Desi magazinele traditionale raman principala alegere a consumatorilor, 20% dintre acestia prefera sa faca cumparaturi online utilizand computerele personale, 10% fac cumparaturi prin intermediul tabletelor, iar 11% via telefoane mobile, arata sondajul PwC Total Retail Survey 2015, realizat pe baza raspunsurilor a 19.000 de...

Studiu Exact Cercetare si Consultanta: Hipermarketul ideal in viziunea clientilor

Clientii hipermarketurilor isi doresc ca experienta cumparaturilor sa fie una completa, care sa le asigure pe langa accesul la o gama variata de produse la cel mai mic pret, posibilitati de relaxare, de servire a mesei si chiar de fumat in cadrul magazinului. “ Clientii hipermarketurilor simt nevoia unei organizari cu...

arhiva sectiunii