Banner Selgros

Stirile zilei

17
(P) Peroni Nastro Azzurro te invita sa pornesti intr-o calatorie a bunului gust Peroni Nastro Azzuro invita publicul sa descopere arta ospitalitatii oferite cu naturalete si sentimentul a  petrece timp alaturi de cei dragi, inspirate de bucuria si rafinamentul stilului Italian,...
Studiu EY Romania: Asteptarile oamenilor de afaceri romani pentru 2014 Daca la inceputul anului, liderii de business din Romania aveau asteptari majoritar pozitive in privinta cresterii afacerilor lor in 2014, dar distribuite mai ales intr-o zona prudenta, in segmentele 1-5%...
„Scolile de la tara” – o campanie Cora Romania aflata la a treia editie cora Romania a donat 4.200 de ghiozdane cu rechizite copiilor de la 35 de scoli rurale defavorizate in cadrul celei de-a treia editii a campaniei «Scolile de la tara». Prin acest...
Carrefour a demarat operatiunea „Cadouri pentru boboci”! Carrefour Romania ofera 42.000 de pachete cu rechizite, orare, dulciuri si alte surprize copiilor de clasa 1 din cele 16 orase in care este prezent cu hipermarketuri, cu ocazia inceperii noului an scolar....
Campania "Zambeste Romania" continua si in acest an Campania Zambeste Romania, sustinuta de GSK Consumer Healthcare prin brandurile sale Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax® si Corega®, face parte din Platforma Europeana pentru o Sanatate...
Selgros sustine 665 de copii in noul an scolar Selgros Cash&Carry Romania sustine 665 copii oferindu-le gratuit ghiozdane complet echipate cu rechizite pentru noul an scolar. Fiecare magazin Selgros din tara va oferi unei scoli din zona pe care o...
Studiu GfK FutureBuy: Influenta tehnologiei asupra comportamentului de cumparare O noua tipologie de cumparator se naste la nivel global: Xtreme Shoppers . Studiul GfK FutureBuy in Romania remarca o crestere spectaculoasa a acestui segment, in 2014 inregistrandu-se cu 34% mai multi...
arhiva sectiunii


Strategii de piata

Vrem sa avem o distributie echilibrata intre comertul modern si cel traditional

Interviu cu Angelica Smil, Director General Salbac - parte a grupului de firme Agricola

La inceputul lunii august ati finalizat o investitie de 1,7 milioane euro destinata cresterii capacitatii de productie a salamurilor crud-uscate cu 25%. Care sunt estimarile dumneavoastra privind evolutia pietei de crud-uscate pentru urmatorii ani? Categoria produselor crud-uscate se afla pe un trend de crestere, in...

arhiva sectiunii

Actualitate

“Marca CEFF este un foarte util instrument de marketing”

Interviu cu Daniela Niculescu, Director General CEFF Romania In februarie 2014 ati lansat in Romania marca CEFF (Certified E-Friendly Food), inregistrata la nivelul Uniunii Europene. Care sunt avantajele implementarii acestui sistem de certificare pe filiera producator – retailer – consumator final? In...

Cei mai productivi angajati contribuie cu mai mult de un milion de lei la cifra de afaceri anuala

Cei mai productivi angajati din trei sectoare productive ale industriei FMCG contribuie cu peste un milion de lei la cifra de afaceri realizata de companiile in care lucreaza. Aportul salariatilor la cifra de afaceri a companiilor difera de la o ramura industriala la alta, in fuctie de marjele de profit pe care acestia le pot...

arhiva sectiunii

Analize si tendinte

Piata conservelor din carne „cantareste” 25.000 de tone annual

Cel mai important segment al categoriei este pateul de ficat, acesta dictand dinamica generala a pietei. Cumparatorii conservelor din carne - incluzand in aceasta categorie pateul de ficat, carnea in suc propriu, mancarurile si specialitatile gatite -au acum o abordare diferita fata de procesul de cumparare, devenind mai...

Piata pastelor fainoase din Romania

Piata de paste fainoase din Romania ofera o mare varietate de produse, atat in ceea ce priveste compozitia, cat si forma acestora. Majoritatea producatorilor au incercat sa satisfaca nevoile consumatorilor prin lansarea de noi produse cu o calitate superioara sau prin imbunatatirea calitatii celor existente. Potrivit...

arhiva sectiunii


Research

Radiografia pietei de media din Romania

Anul trecut si in primul trimestru din 2014, cosmeticele, ca industrie, si Procter & Gamble, ca advertiser, au fost cei mai mari investitori din zona FMCG in piata locala de media, potrivit topurilor realizate de agentia Initiative, pentru revista Piata. Piata de publicitate din Romania s-a stabilizat in anul 2013,...

FMCG si mobile marketing

In ultimii 20 de ani, mobile marketingul a trecut printr-un lung proces de inovatie datorat in primul rand cresterii si adoptiei galopante a dispozitivelor mobile de catre romani. La jumatatea anului 2014, telefonul mobil poate fi considerat unul din cele mai utilizate mijloace de comunicare - si nu vorbim strict de...

arhiva sectiunii

Resurse Umane

Raport PwC privind viitorul relatiilor de munca

Studiul PwC „ The future of work: A journey to 2022 ” propune cateva scenarii pentru cum ar putea arata viitorul relatiilor de munca, pe baza unui sondaj la care au raspuns 10.000 de angajati si 500 de specialisti in resurse umane din intreaga lume. Tehnologia informatiei este perceputa ca fiind principalul factor care va...

Evaluarea angajatilor – aspecte de natura juridica

Exista situatii in care companiile intampina dificultati in ceea ce priveste includerea criteriilor de evaluare a performantei profesionale in contractele individuale de munca si in regulamentele interne .   Pentru angajatori, evaluarea salariatilor este un instrument important prin care pot stabili nivelul...

arhiva sectiunii


Curs valutar

Euro = 4.41800 RON
Lira sterlina = 5.52180 RON
Dolar = 3.41180 RON
Vezi mai multe monede

Opinii

Brandul si media deturnata

Trecerea la pasul urmator, acela de creare a unor comunitati in jurul brandului, presupune deja o alta etapa de abordare calitativa a propagarii in online. Clientii nu mai sunt doar cumparatori, acestia se schimba odata cu generatia, au devenit consumatori conectati. Tehnologia online a transformat radical comunicarea, consumul...

arhiva sectiunii










Special

Scad preturile materiilor prime

Preturile materiilor prime pentru industria alimentara sunt in scadere pe pietele internationale si pun o presiune tot mai mare pe preturile produselor finite din industria FMCG. Conform cotatiilor afisate de principalele burse pentru cereale, carne sau oleaginoase, preturile pentru principalele materii prime sunt in...

102 companii din FMCG au afaceri in crestere, de cinci ani

36 companii au pierdut in competitie si au inregistrat scaderi ale afacerilor in raport cu anul 2008. Alte 27 companii au fost inchise sau au fost absorbite de marii competitori. In industria carnii au aparut cele mai multe start-up-uri de succes. In studiu au intrat companiile care in anul 2012 au inregistrat o cifra de afaceri...

arhiva sectiunii




 

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - iunie 2014






Retail

Retailul modern sprijina producatorii romani

Marile lanturi de retail dezvolta proiecte specifice, menite sa permita accesul consumatorilor la produsele romanesti. Strategia pe termen lung a Grupului Carefour vizeaza dezvoltarea parteneriatelor cu producatorii locali prin actiuni care incurajeaza consumul de produse romanesti, totul din dorinta de a sustine economia...

Constructia si stabilirea pretului optim in retailul traditional

Stabilirea unor preturi optime de vanzare a produselor a devenit pentru multi comercianti din retailul traditional o problema ce nu se mai poate rezolva exclusiv prin raportarea la concurenta. Deoarece marjele de profit au devenit mult mai mici, la anumite produse este imposibil de concurat retelele de magazine de...

arhiva sectiunii