„Don’t drink and Drive!” - Campanie lansata de Alexandrion Grup

Marti, 01 Februarie 2011, ora 15:02 | Vizualizari: 2425

Alexandrion Grup lanseaza, impreuna cu Politia Rutiera Romana, prima aplicatie pentru iPhone, intitulata „Don’t drink and Drive!”, prin care trage un semnal de alarma impotriva consumului de alcool la volan. Aceasta aplicatie (joc care se desfasoara pe cinci nivele, reprezentate de gradul de alcoolemie din sange  - 0‰, 0,3‰, 0,5‰, 0,8‰ si 1,1‰) este un simulator auto iar nivelurile de dificultate reprezintadiferite grade de alcoolemie in sange.

Campania de Responsabilizare Sociala lansata in acest an vine in continuarea celei initiate in 2004 („Nu te lasa condus de alcool”)  si se adreseaza in mod special tinerilor, precum si tuturor conducatorilor de autovehicule si isi propune constientizarea asupra riscurilor si implicatiilor conducerii sub influenta bauturilor alcoolice.
“Virusul” noilor tehnologii legate de smartphone-uri se raspandeste cu o viteza uimitoare. Este un fenomen pe care cred ca oricine îl poate observa. Acesta este motivul pentru care am decis sa facem primul pas in acest nou mediu de comunicare: pentru ca este permeabil, accesibil si cool in acelasi timp. Am folosit ideea de joc pe care am transformat-o intr-un instrument educational si sper sa reusim, inca o data, sa tragem un semnal de alarma referitor la riscurile de a conduce sub influenta bauturilor alcoolice”, a declarat Gyuri Eperjessy, Director Comercial al Alexandrion Grup Romania.  

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii