Veet lanseaza Easy Wax

Miercuri, 29 Mai 2013, ora 16:26 | Vizualizari: 10469

Depilatorul electric cu ceara de unica folosinta Veet Easy Wax faciliteaza epilarea cu ceara calda la domiciliu, oferind in acelasi timp rezultate profesionale ca la salonul de cosmetica. Pachetul Veet Easy Wax include: dispozitiv de incalzire cu capac integrat, suport pentru sustinerea dispozitivului, cablu electric, rezerva de ceara de tip roll-on de 50 ml pentru epilarea picioarelor si a bratelor, 12 benzi simple pentru epilare si 4 servetele Perfect Finish pentru indepartarea resturilor de ceara.

Produsul este comercializat in hipermarketuri si supermarketuri, acestea fiind principalele formate de vanzare al produselor Veet. Momentan este disponibil in Real si Cora – urmand sa fie listat si in celelalte hipermarketuri/supermarketuri.

Pretul recomandat la raft este de 70 ron pentru pachetul complet, iar pretul recomandat pentru rezerva este 35 lei. Preturile includ TVA

Produsul Veet Easy va beneficia de promovare integrata pe TV, print online, in store si prin actiuni de BTL si relatii publice.

Brandul Veet apartine portofoliului Reckitt Benckiser, renumita companie britanica ale carei produse se comercializeaza in peste 180 de tari.

 

Adauga un comentariu





Special

In cautarea drumului spre crestere

Pretul,  increderea in brand si promotiile vor fi factori determinanti pentru atragerea consumatorilor in 2015. Calitatea produselor,  criteriu ce a ocupat primul loc in 2014, a scazut in importanta, ca urmare a schimbarii obiceiurilor de cumparare. Inovarea este directionata preponderent catre produse si ...

Driverele e-commerce in FMCG

Comertul online cu bunuri de larg consum reprezinta mai putin de 0,1% din totalul pietei locale de produse FMCG. Practic, Romania se situeaza la coada clasamentelor privind comertul online cu acest tip de produse in tarile europene, unde Marea Britanie si Germania domina clar topurile, cu vanzari reprezentand peste 3% din totalul...

arhiva sectiunii


 

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - decembrie 2014






Retail

Studiu Exact Cercetare si Consultanta: Hipermarketul ideal in viziunea clientilor

Clientii hipermarketurilor isi doresc ca experienta cumparaturilor sa fie una completa, care sa le asigure pe langa accesul la o gama variata de produse la cel mai mic pret, posibilitati de relaxare, de servire a mesei si chiar de fumat in cadrul magazinului. “ Clientii hipermarketurilor simt nevoia unei organizari cu...

Retailul modern sprijina producatorii romani

Marile lanturi de retail dezvolta proiecte specifice, menite sa permita accesul consumatorilor la produsele romanesti. Strategia pe termen lung a Grupului Carefour vizeaza dezvoltarea parteneriatelor cu producatorii locali prin actiuni care incurajeaza consumul de produse romanesti, totul din dorinta de a sustine economia...

arhiva sectiunii