Veet lanseaza Easy Wax

Miercuri, 29 Mai 2013, ora 16:26 | Vizualizari: 11578

Depilatorul electric cu ceara de unica folosinta Veet Easy Wax faciliteaza epilarea cu ceara calda la domiciliu, oferind in acelasi timp rezultate profesionale ca la salonul de cosmetica. Pachetul Veet Easy Wax include: dispozitiv de incalzire cu capac integrat, suport pentru sustinerea dispozitivului, cablu electric, rezerva de ceara de tip roll-on de 50 ml pentru epilarea picioarelor si a bratelor, 12 benzi simple pentru epilare si 4 servetele Perfect Finish pentru indepartarea resturilor de ceara.

Produsul este comercializat in hipermarketuri si supermarketuri, acestea fiind principalele formate de vanzare al produselor Veet. Momentan este disponibil in Real si Cora – urmand sa fie listat si in celelalte hipermarketuri/supermarketuri.

Pretul recomandat la raft este de 70 ron pentru pachetul complet, iar pretul recomandat pentru rezerva este 35 lei. Preturile includ TVA

Produsul Veet Easy va beneficia de promovare integrata pe TV, print online, in store si prin actiuni de BTL si relatii publice.

Brandul Veet apartine portofoliului Reckitt Benckiser, renumita companie britanica ale carei produse se comercializeaza in peste 180 de tari.

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Cooperativizare. De data asta, e de bine

Marii retaileri își organizează propriile lanțuri scurte agro-alimentare   Drumul producției locale din mediul rural către rafturile marilor retaileri continuă să fie o provocare. Autoritățile, care au preferat să promoveze o lege – Legea 150/iulie 2016 – ce se dovedește a fi pe cât...

Capcanele creşterii

Inflaţia, scumpirea materiilor prime, reducerea investiţiilor guvernamentale şi riscul de recesiune sunt pericole ce pot induce o schimbare de trend în FMCG, după ce 2017 a început neobişnuit de bine pentru furnizori şi retaileri ca urmare a creşterii salariilor, a pensiilor şi a altor venituri bugetare. ...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 aprilie 2017


Retail

Comerţul modern şi-a adjudecat, în februarie, 14 noi unităţi

Profi a deschis 12 magazine, iar Lidl şi Kaufland, câte unul.   Reţeaua Profi deţine în prezent 523 de magazine, acoperind 272 de localităţi.   Cele mai recente magazine Profi au fost deschise în ultima zi a lunii, la Halchiu şi Brusturi. Nouă dintre noile magazine din a doua lună...

Ianuarie a bifat 16 noi deschideri în comerțul modern

Cele mai multe inaugurări aparțin retailerului Profi Rom Food. Profi încheie luna ianuarie cu un nou record, inaugurând zece magazine . Trei dintre acestea sunt în format City și au fost deschise la Bacău, Cluj Napoca și Giroc (Timiș). În format Loco s-au deschis patru unități, după cum...

arhiva sectiunii