Veet lanseaza Easy Wax

Miercuri, 29 Mai 2013, ora 16:26 | Vizualizari: 11648

Depilatorul electric cu ceara de unica folosinta Veet Easy Wax faciliteaza epilarea cu ceara calda la domiciliu, oferind in acelasi timp rezultate profesionale ca la salonul de cosmetica. Pachetul Veet Easy Wax include: dispozitiv de incalzire cu capac integrat, suport pentru sustinerea dispozitivului, cablu electric, rezerva de ceara de tip roll-on de 50 ml pentru epilarea picioarelor si a bratelor, 12 benzi simple pentru epilare si 4 servetele Perfect Finish pentru indepartarea resturilor de ceara.

Produsul este comercializat in hipermarketuri si supermarketuri, acestea fiind principalele formate de vanzare al produselor Veet. Momentan este disponibil in Real si Cora – urmand sa fie listat si in celelalte hipermarketuri/supermarketuri.

Pretul recomandat la raft este de 70 ron pentru pachetul complet, iar pretul recomandat pentru rezerva este 35 lei. Preturile includ TVA

Produsul Veet Easy va beneficia de promovare integrata pe TV, print online, in store si prin actiuni de BTL si relatii publice.

Brandul Veet apartine portofoliului Reckitt Benckiser, renumita companie britanica ale carei produse se comercializeaza in peste 180 de tari.

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii