Veet lanseaza Easy Wax

Miercuri, 29 Mai 2013, ora 16:26 | Vizualizari: 11451

Depilatorul electric cu ceara de unica folosinta Veet Easy Wax faciliteaza epilarea cu ceara calda la domiciliu, oferind in acelasi timp rezultate profesionale ca la salonul de cosmetica. Pachetul Veet Easy Wax include: dispozitiv de incalzire cu capac integrat, suport pentru sustinerea dispozitivului, cablu electric, rezerva de ceara de tip roll-on de 50 ml pentru epilarea picioarelor si a bratelor, 12 benzi simple pentru epilare si 4 servetele Perfect Finish pentru indepartarea resturilor de ceara.

Produsul este comercializat in hipermarketuri si supermarketuri, acestea fiind principalele formate de vanzare al produselor Veet. Momentan este disponibil in Real si Cora – urmand sa fie listat si in celelalte hipermarketuri/supermarketuri.

Pretul recomandat la raft este de 70 ron pentru pachetul complet, iar pretul recomandat pentru rezerva este 35 lei. Preturile includ TVA

Produsul Veet Easy va beneficia de promovare integrata pe TV, print online, in store si prin actiuni de BTL si relatii publice.

Brandul Veet apartine portofoliului Reckitt Benckiser, renumita companie britanica ale carei produse se comercializeaza in peste 180 de tari.

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

7 surse de adrenalină în FMCG & RETAIL în 2017

Se încheie un an  2016  cu multe schimbări în industria bunurilor de larg consum,  un an tumultos în care atât iniţiativele private, cât și cele publice, şi-au pus amprenta în mod substanţial asupra evoluţiei pieţei, a reorientării consumatorilor, a strategiilor de...

Ticăie ceasul...

Senatul i-a scăpat pe producători de penalitățile usturătoare pentru ambalaje. O formă voalată de a recunoaște că neatingerea țintelor de reciclare nu este din vina lor. Succesul este însă temporar, deoarece urmează votul din Camera Deputaților. Nivelul penalităților este nesustenabil și autoritățile...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta retailului modern - 30 septembrie 2016


Retail

Cum supravieţuiesc 5 comercianţi mici într-o aglomerare de magazine din retailul modern

Expansiunea accelerată a marilor reţele de retail mo­dern a sufocat multe dintre afacerile micilor comercianţi. Comerţul tradiţional cu bunuri de larg consum a avut de suferit şi ca urmare a pătrunderii acestor reţele în proximitate, în special prin lanţurile de magazine Profi, Shop &Go şi...

Retailul modern atinge 60% cotă de piaţă, în primul trimestru al anului 2016

Rezultatele studiului GfK Consumer Panel Services de monitorizare a consumului casnic pentru primul trimestru din 2016 indică un nou record în ceea ce priveşte cota de piaţă a retailului modern: 60%. “Dacă până în 2008, retailul modern creştea cu aproximativ 2-3 puncte procentuale anual...

arhiva sectiunii