Veet lanseaza Easy Wax

Miercuri, 29 Mai 2013, ora 16:26 | Vizualizari: 10810

Depilatorul electric cu ceara de unica folosinta Veet Easy Wax faciliteaza epilarea cu ceara calda la domiciliu, oferind in acelasi timp rezultate profesionale ca la salonul de cosmetica. Pachetul Veet Easy Wax include: dispozitiv de incalzire cu capac integrat, suport pentru sustinerea dispozitivului, cablu electric, rezerva de ceara de tip roll-on de 50 ml pentru epilarea picioarelor si a bratelor, 12 benzi simple pentru epilare si 4 servetele Perfect Finish pentru indepartarea resturilor de ceara.

Produsul este comercializat in hipermarketuri si supermarketuri, acestea fiind principalele formate de vanzare al produselor Veet. Momentan este disponibil in Real si Cora – urmand sa fie listat si in celelalte hipermarketuri/supermarketuri.

Pretul recomandat la raft este de 70 ron pentru pachetul complet, iar pretul recomandat pentru rezerva este 35 lei. Preturile includ TVA

Produsul Veet Easy va beneficia de promovare integrata pe TV, print online, in store si prin actiuni de BTL si relatii publice.

Brandul Veet apartine portofoliului Reckitt Benckiser, renumita companie britanica ale carei produse se comercializeaza in peste 180 de tari.

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila





Special

574 magazine mari cu lacat in weekend?

Un nou proiect legislativ propune inchiderea magazinelor cu o suprafata de peste 800 de metri patrati, incepand de sambata de la ora 14.00, pana luni dimineata. Conform proiectului, un numar de 574 de magazine totalizand o suprafata de vanzare de 1,67 milioane de metri patrati ar fi neutilizate in acest interval. O masa critica...

5,2 miliarde lei in plus in piata FMCG

Suma ramasa la consumatori din reducerea de TVA deschide noi oportunitati de crestere pentru producatori si retaileri. Cine poate beneficia de banii ramasi in buzunarele consumatorilor A mai ramas mai putin de o luna pana in momentul in care se va aplica o cota redusa de TVA de 9% la toate alimentele, bauturile...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 martie 2015






Retail

Mircea Bozga, PwC Romania: „In mediul online, telefonul mobil tinde sa devina principalul agent de vanzari”

Desi magazinele traditionale raman principala alegere a consumatorilor, 20% dintre acestia prefera sa faca cumparaturi online utilizand computerele personale, 10% fac cumparaturi prin intermediul tabletelor, iar 11% via telefoane mobile, arata sondajul PwC Total Retail Survey 2015, realizat pe baza raspunsurilor a 19.000 de...

Studiu Exact Cercetare si Consultanta: Hipermarketul ideal in viziunea clientilor

Clientii hipermarketurilor isi doresc ca experienta cumparaturilor sa fie una completa, care sa le asigure pe langa accesul la o gama variata de produse la cel mai mic pret, posibilitati de relaxare, de servire a mesei si chiar de fumat in cadrul magazinului. “ Clientii hipermarketurilor simt nevoia unei organizari cu...

arhiva sectiunii