URSUS Breweries este Partener la Piata FMCG Forum

Marti, 17 Mai 2011, ora 11:53 | Vizualizari: 2758

 

 URSUS Breweries este Partener la Piata FMCG Forum, eveniment ce va avea loc pe 2-3 iunie la Radisson Blu Hotel Bucuresti. Victor Armaselu, vicepresedinte vanzari si distributie URSUS Breweries, va participa in calitate de speaker la panelul V - Cucerirea consumatorului – alaturi de Daniel Enescu, director general Daedalus Group.

 
Ursus Breweries parte a grupului SAB Miller PLC, este liderul pietei berii din Romania.  Compania detine 3 fabrici de bere in Brasov , Buzau si Timisoara si se afla in curs de deschidere a unei mini-facilitati de productie in Cluj. Marcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timisoreana, Ciucas, Stejar , Azuga, Redd's, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Miller si Pilsner Urquell. Conform ultimelor studii de piata 1 din 3 beri consumate de romani este o marca Ursus Breweries.
 
SAB Miller PLC este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participatii in societati producatoare de bere sau acorduri de distributie pe 6 continente. Marcile grupului includ beri premium internationale, cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell, precum si o gama exceptionala de marci locale cu pozitii de lider, precum Aguila, Castle, Miller Lite, Snow si Tyskie. In afara SUA, SABMiller PLC este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care imbuteliaza produse Coca-Cola.
 
Victor Armaselu, vicepresedinte vanzari si distributie Ursus, a ocupat anterior functia de trade marketing director, coordonand din aceasta pozitie strategia generala de promovare a companiei la nivel de clienti si consumatori. In perioada 2007 - 2009, in care a ocupat pozitia de modern trade director, Victor Armaselu a creat o echipa solida si puternica in departamentul de national accounts si a pozitionat Ursus Breweries ca lider pe segmentul berii din comertul modern. Victor Armaselu s-a alaturat Ursus Breweries in 2005.
 
Piata FMCG Forum, eveniment organizat de revista Piata, va avea loc pe 2-3 iunie la Radisson Blu Hotel din Bucuresti. Evenimentul de doua zile este structurat in sase paneluri si un workshop in cadrul carora vor fi abordate subiecte de actualitate precum: provocarile relansarii economice, puterea mediului concurential, perspectiva brandurilor de produse, intelegerea si cucerirea consumatorilor, tendinte in retail si revolutia « new media » in promovarea brandurilor de produse.
 
In cadrul Piata FMCG Forum retailerii si furnizorii de bunuri de larg consum au posibilitatea de a avea intalniri bilaterale in cadrul sesiunii speciale de Business Matchmaking. Sesiunea de Business Matchmaking reprezinta o succesiune de intalniri individuale intre furnizorii si comerciantii participanti la Forum, organizate in baza unui program prestabilit, care ofera siguranta desfasurarii in cele mai bune conditii a acestor intalniri care, altfel, ar ramane incerte. 
 
Pana acum au confirmat participarea la Piata FMCG Forum ca Parteneri Gold companiile Carrefour si Bunge si ca Parteneri - Ursus si Selgros
 

Detalii despre evenimentul organizat de revista Piata www.piatafmcgforum.ro

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii