URSUS Breweries este Partener la Piata FMCG Forum

Marti, 17 Mai 2011, ora 11:53 | Vizualizari: 2713

 

 URSUS Breweries este Partener la Piata FMCG Forum, eveniment ce va avea loc pe 2-3 iunie la Radisson Blu Hotel Bucuresti. Victor Armaselu, vicepresedinte vanzari si distributie URSUS Breweries, va participa in calitate de speaker la panelul V - Cucerirea consumatorului – alaturi de Daniel Enescu, director general Daedalus Group.

 
Ursus Breweries parte a grupului SAB Miller PLC, este liderul pietei berii din Romania.  Compania detine 3 fabrici de bere in Brasov , Buzau si Timisoara si se afla in curs de deschidere a unei mini-facilitati de productie in Cluj. Marcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timisoreana, Ciucas, Stejar , Azuga, Redd's, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Miller si Pilsner Urquell. Conform ultimelor studii de piata 1 din 3 beri consumate de romani este o marca Ursus Breweries.
 
SAB Miller PLC este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participatii in societati producatoare de bere sau acorduri de distributie pe 6 continente. Marcile grupului includ beri premium internationale, cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell, precum si o gama exceptionala de marci locale cu pozitii de lider, precum Aguila, Castle, Miller Lite, Snow si Tyskie. In afara SUA, SABMiller PLC este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care imbuteliaza produse Coca-Cola.
 
Victor Armaselu, vicepresedinte vanzari si distributie Ursus, a ocupat anterior functia de trade marketing director, coordonand din aceasta pozitie strategia generala de promovare a companiei la nivel de clienti si consumatori. In perioada 2007 - 2009, in care a ocupat pozitia de modern trade director, Victor Armaselu a creat o echipa solida si puternica in departamentul de national accounts si a pozitionat Ursus Breweries ca lider pe segmentul berii din comertul modern. Victor Armaselu s-a alaturat Ursus Breweries in 2005.
 
Piata FMCG Forum, eveniment organizat de revista Piata, va avea loc pe 2-3 iunie la Radisson Blu Hotel din Bucuresti. Evenimentul de doua zile este structurat in sase paneluri si un workshop in cadrul carora vor fi abordate subiecte de actualitate precum: provocarile relansarii economice, puterea mediului concurential, perspectiva brandurilor de produse, intelegerea si cucerirea consumatorilor, tendinte in retail si revolutia « new media » in promovarea brandurilor de produse.
 
In cadrul Piata FMCG Forum retailerii si furnizorii de bunuri de larg consum au posibilitatea de a avea intalniri bilaterale in cadrul sesiunii speciale de Business Matchmaking. Sesiunea de Business Matchmaking reprezinta o succesiune de intalniri individuale intre furnizorii si comerciantii participanti la Forum, organizate in baza unui program prestabilit, care ofera siguranta desfasurarii in cele mai bune conditii a acestor intalniri care, altfel, ar ramane incerte. 
 
Pana acum au confirmat participarea la Piata FMCG Forum ca Parteneri Gold companiile Carrefour si Bunge si ca Parteneri - Ursus si Selgros
 

Detalii despre evenimentul organizat de revista Piata www.piatafmcgforum.ro

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii