Strategii de fidelizare a comerciantilor traditionali aplicate de catre principalii producatori de bere si racoritoare

Joi, 12 Ianuarie 2012, ora 10:47 | Vizualizari: 2007
de Claudia Popa

Producatorii de bauturi racoritoare si bere au lansat o serie de programe pentru a-i sustine pe comerciantii traditionali, intr-o perioada in care vanzarile au inregistrat scaderi. In principal, promotiile de volum au fost cele mai des utilizate...

Informatie PREMIUM pentru businessul tau
Pentru toti cei ce pun pret pe informatia cu adevarat valoroasa am creat Piata PREMIUM, o eticheta – garantie a calitatii premium a continutului articolelor semnalizate cu acest logo.
Doar abonatii Piata PREMIUM au acces la aceste informatii!
Login
Cont nou Piata Premium
Conturile de acces pentru alte zone din www.revista-piata.ro nu sunt valide si pentru Piata PREMIUM
Piata PREMIUM face diferenta intre o platforma de informare publica si un serviciu de informatii cu valoare adaugata mare.
Pui pret pe informatia de valoare ?
· Preturile nu includ TVA
· Plata abonamentelor se calculeaza la cursul BNR din ziua transmiterii facturii proforme.
· Pentru a va putea abona trebuie sa aveti un cont valid pe site.
· Validarea userului si a parolei se realizeaza in ziua incasarii contravalorii serviciului.
· Factura proforma o primiti la adresa dvs. de email dupa completarea FORMULARULUI DE ABONARE
· Platile se efectueaza in contul :
 

S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL
Sediul social: Bucuresti, sector 5, Str. Bld. Unirii nr.27, Bloc 15, Scara 1, Et.5, ap.13
Punct de lucru: Bucuresti, str. Constantin Noica nr. 136, et.3, ap.4
Cod Unic de Inregistrare: 32819829
Nr. Registrul Comertului: J40/2061/2014
Email: office@piatatrade.ro

Adauga un comentariu







Special

Filierele falsurilor

Contrafacerile sau produsele falsificate ameninta tot mai mult pozitia produselor si a brandurilor originale in rafturile magazinelor, erodand credibilitatea acestora in privinta calitatii pe care o promoveaza brandurile afectate, dar si volumele de vanzari realizate cu produse originale. Am scris in revista Piata,...

Rocada fiscala: sah mat la consum!

Modificarile propuse pentru Codul Fiscal relaxeaza povara fiscala a companiilor, dar nu incurajeaza consumul. O buna parte din veniturile persoanelor fizice vor fi taxate suplimentar cu Contributia de Asigurari Sociale (CAS) si Contributia de Asigurari Sociale de Sanatate (CASS). Reducerea TVA cu 4% se va absorbi pe lantul de...

arhiva sectiunii



 

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 martie 2015






Retail

Mircea Bozga, PwC Romania: „In mediul online, telefonul mobil tinde sa devina principalul agent de vanzari”

Desi magazinele traditionale raman principala alegere a consumatorilor, 20% dintre acestia prefera sa faca cumparaturi online utilizand computerele personale, 10% fac cumparaturi prin intermediul tabletelor, iar 11% via telefoane mobile, arata sondajul PwC Total Retail Survey 2015, realizat pe baza raspunsurilor a 19.000 de...

Studiu Exact Cercetare si Consultanta: Hipermarketul ideal in viziunea clientilor

Clientii hipermarketurilor isi doresc ca experienta cumparaturilor sa fie una completa, care sa le asigure pe langa accesul la o gama variata de produse la cel mai mic pret, posibilitati de relaxare, de servire a mesei si chiar de fumat in cadrul magazinului. “ Clientii hipermarketurilor simt nevoia unei organizari cu...

arhiva sectiunii