Strategii de fidelizare a comerciantilor traditionali aplicate de catre principalii producatori de bere si racoritoare

Joi, 12 Ianuarie 2012, ora 10:47 | Vizualizari: 1728
de Claudia Popa

Producatorii de bauturi racoritoare si bere au lansat o serie de programe pentru a-i sustine pe comerciantii traditionali, intr-o perioada in care vanzarile au inregistrat scaderi. In principal, promotiile de volum au fost cele mai des utilizate...

Informatie PREMIUM pentru businessul tau
Pentru toti cei ce pun pret pe informatia cu adevarat valoroasa am creat Piata PREMIUM, o eticheta – garantie a calitatii premium a continutului articolelor semnalizate cu acest logo.
Doar abonatii Piata PREMIUM au acces la aceste informatii!
Login
Cont nou Piata Premium
Conturile de acces pentru alte zone din www.revista-piata.ro nu sunt valide si pentru Piata PREMIUM
Piata PREMIUM face diferenta intre o platforma de informare publica si un serviciu de informatii cu valoare adaugata mare.
Pui pret pe informatia de valoare ?
· Preturile nu includ TVA
· Plata abonamentelor se calculeaza la cursul BNR din ziua transmiterii facturii proforme.
· Pentru a va putea abona trebuie sa aveti un cont valid pe site.
· Validarea userului si a parolei se realizeaza in ziua incasarii contravalorii serviciului.
· Factura proforma o primiti la adresa dvs. de email dupa completarea FORMULARULUI DE ABONARE
· Platile se efectueaza in contul :
 

S.C. JMK COMMUNICATION S.R.L.
Corbeanca, Sos. Unirea nr.97, Judet Ilfov
J23/155/2010  C.I.F: RO26409174
IBAN: RO41 INGB 0001 0082 0039 8910 - RON
ING BANK – BUCURESTI
PUNCT DE LUCRU: Str. Constantin Noica nr.136, sector 6, Bucuresti

Adauga un comentariu









Special

De ce prospera piata neagra a carnii

Controalele insuficiente si repartizate neuniform la nivelul operatorilor economici, dublate de sanctionarea prea blanda a abaterilor grave, precum si fiscalitatea exagerata care imbie la evaziune, sunt principalele trei cauze care perpetueaza piata neagra a carnii. Piata neagra si factorul uman - acestea sunt verigile...

180 milioane de euro din importuri paralele

Importurile paralele au proliferat in ultimii patru ani de criza pe baza fluctuatiilor de preturi si a promotiilor variate pe care un producator le lanseaza in tari diferite ale Uniunii Europene. Astfel, reprezentantele locale ale companiilor multinationale producatoare au concurenti pentru propriile produse. Importatorii...

arhiva sectiunii




 

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - decembrie 2013






Retail

Constructia si stabilirea pretului optim in retailul traditional

Stabilirea unor preturi optime de vanzare a produselor a devenit pentru multi comercianti din retailul traditional o problema ce nu se mai poate rezolva exclusiv prin raportarea la concurenta. Deoarece marjele de profit au devenit mult mai mici, la anumite produse este imposibil de concurat retelele de magazine de...

Feliciu Paraschiv: Inovatia porneste de la modul in care iti intelegi clientii

In primele 10 luni din 2012 a avut vanzari cu 16,5 % mai mari decat in primele 10 luni din 2011. Cu o cifra de afaceri in 2012 de 41 de milioane de lei si 172 de angajati, Paco Prod Serv este unul din cei mai mari operatori romani de retail. In anii 2011 si 2012 a castigat premiul pentru cel mai dinamic comerciant roman la...

arhiva sectiunii