Strategii de fidelizare a comerciantilor traditionali aplicate de catre principalii producatori de bere si racoritoare

Joi, 12 Ianuarie 2012, ora 10:47 | Vizualizari: 2165
de Claudia Popa

Producatorii de bauturi racoritoare si bere au lansat o serie de programe pentru a-i sustine pe comerciantii traditionali, intr-o perioada in care vanzarile au inregistrat scaderi. In principal, promotiile de volum au fost cele mai des utilizate...

Pentru toti cei ce pun pret pe informatia cu adevarat valoroasa am creat Piata PREMIUM, o eticheta – garantie a calitatii premium a continutului articolelor semnalizate cu acest logo.
Doar abonatii Piata PREMIUM au acces la aceste informatii!
Login
Cont nou Piata Premium
Pui pret pe informatia de valoare ?
· Preturile nu includ TVA
· Plata abonamentelor se calculeaza la cursul BNR din ziua transmiterii facturii proforme.
· Pentru a va putea abona trebuie sa aveti un cont valid pe site.
· Validarea userului si a parolei se realizeaza in ziua incasarii contravalorii serviciului.
· Factura proforma o primiti la adresa dvs. de email dupa completarea FORMULARULUI DE ABONARE
 

S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL
Punct de lucru: Strada Dr. Constantin Severeanu, nr. 22, sector 5, Bucuresti
Cod Unic de Inregistrare: 32819829
Nr. Registrul Comertului: J40/2061/2014
Email: office@piatatrade.ro

Adauga un comentariu






Special

E HAOS! Deşeurile din ambalaje - scandal fabricat în România

 Anul 2016 a debutat în forţă pentru industria FMCG, escaladarea tensiunilor dintre producători şi retaileri, pe de o parte, şi autorităţile de mediu, de cealaltă parte, atingând cote neaşteptate. Sursa conflictului pare să fie, cel puţin în primă instanţă, slaba colectare a deşeurilor din...

Puterea de cumparare creste si in 2016

Desi preturile sunt in scadere pentru majoritatea categoriilor de produse alimentare, iar  puterea de cumparare  si increderea consumatorilor au crescut pe parcursul anu­lui 2015, consumul de FMCG nu a atins asteptarile producatorilor si retailerilor decat pe anumite cate­gorii. Surplusul de bani intrat in...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 decembrie 2015


Retail

Retail la viteza optima

Flavia Florea, Key Account Consumer Panel Services, GfK Romania     In urma cu 15 ani, in Romania incepeau sa se dezvolte primele formate ale comertului modern. Comertul traditional era rege in acele vremuri, reprezentand 90% din valoarea pietei de FMCG. 12 ani mai tarziu, in prima jumatate a...

Mircea Bozga, PwC Romania: „In mediul online, telefonul mobil tinde sa devina principalul agent de vanzari”

Desi magazinele traditionale raman principala alegere a consumatorilor, 20% dintre acestia prefera sa faca cumparaturi online utilizand computerele personale, 10% fac cumparaturi prin intermediul tabletelor, iar 11% via telefoane mobile, arata sondajul PwC Total Retail Survey 2015, realizat pe baza raspunsurilor a 19.000 de...

arhiva sectiunii