Strategii de fidelizare a comerciantilor traditionali aplicate de catre principalii producatori de bere si racoritoare

Joi, 12 Ianuarie 2012, ora 10:47 | Vizualizari: 2377

Producatorii de bauturi racoritoare si bere au lansat o serie de programe pentru a-i sustine pe comerciantii traditionali, intr-o perioada in care vanzarile au inregistrat scaderi. In principal, promotiile de volum au fost cele mai des utilizate...

Pentru toti cei ce pun pret pe informatia cu adevarat valoroasa am creat Piata PREMIUM, o eticheta – garantie a calitatii premium a continutului articolelor semnalizate cu acest logo.
Doar abonatii Piata PREMIUM au acces la aceste informatii!
Login
Cont nou Piata Premium
Pui pret pe informatia de valoare ?
· Preturile nu includ TVA
· Plata abonamentelor se calculeaza la cursul BNR din ziua transmiterii facturii proforme.
· Pentru a va putea abona trebuie sa aveti un cont valid pe site.
· Validarea userului si a parolei se realizeaza in ziua incasarii contravalorii serviciului.
· Factura proforma o primiti la adresa dvs. de email dupa completarea FORMULARULUI DE ABONARE
 

S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL
Punct de lucru: Strada Dr. Constantin Severeanu, nr. 22, sector 5, Bucuresti
Cod Unic de Inregistrare: 32819829
Nr. Registrul Comertului: J40/2061/2014
Email: office@piatatrade.ro

Adauga un comentariu



Special

Afacerea «MEDIU»: cine profită mai mult?

În problematica deşeurilor, accentul se pune pe bani şi mai puţin pe protecţia mediului. Chiar şi legislaţia prezentă şi modificările propuse pentru legislaţia viitoare sunt centrate pe taxe indirecte sau penalităţi, în timp ce problematica mediului apare ca o consecinţă a acestor prevederi de ordin...

Cum au crescut prețurile după 1 iulie 2015?

Preţurile produselor la raft sunt permanent punc­tul de atracţie al dezbaterilor privind industria alimentară, privind retailul modern versus cel tradiţional. Preţurile la raft au fost permanent în atenţia Consiliului Concurenţei, instituţia implicându-se activ în construcţia proiectului pilot...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 decembrie 2016


Retail

Comerţul modern şi-a adjudecat, în februarie, 14 noi unităţi

Profi a deschis 12 magazine, iar Lidl şi Kaufland, câte unul.   Reţeaua Profi deţine în prezent 523 de magazine, acoperind 272 de localităţi.   Cele mai recente magazine Profi au fost deschise în ultima zi a lunii, la Halchiu şi Brusturi. Nouă dintre noile magazine din a doua lună...

Ianuarie a bifat 16 noi deschideri în comerțul modern

Cele mai multe inaugurări aparțin retailerului Profi Rom Food. Profi încheie luna ianuarie cu un nou record, inaugurând zece magazine . Trei dintre acestea sunt în format City și au fost deschise la Bacău, Cluj Napoca și Giroc (Timiș). În format Loco s-au deschis patru unități, după cum...

arhiva sectiunii