Sorin Bonciu, noul proprietar al magazinelor Interex

Vineri, 19 Aprilie 2013, ora 11:40 | Vizualizari: 2556

Omul de afaceri Sorin Bonciu a achizitionat reteaua magazinelor Interex si firma European Retail Company ERC, prin intermediul a doua dintre companiile sale: Bomax Invest si Electricom Solar.   

Bonciu detine afaceri in sectorul imobiliar si in cel al energiei. Astfel, principalul obiect de activitate al Bomax este “inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau inchiriate”, iar al firmei Electricom Solar – “productia de energie electrica”. SC CDER Interex si SC European Retail Company ERC apartineau grupului intreprinderilor controlate de catre ITM Enterprises S.A.S. Astfel, SC CDER Interex este detinuta de Compagnie de Distribution Europeenne SA (Franta) – 99,99% si ITM Enterprises S.A.S (Franta) – 0,0001%.

Consiliul Concurentei a autorizat operatiunea de concentrare economica in data de 16 ianuarie a.c., operatiune de concentrare economica care a devenit efectiva la data de 19.12.2012.

Potrivit Legii concurentei sunt supuse controlului si trebuie notificate Consiliului Concurentei, pentru analiza compatibilitatii lor cu un mediu concurential normal, operatiunile de concentrare economica ce depasesc pragurile valorice prevazute in acest act normativ. Acestea sunt indeplinite daca cifra de afaceri cumulata a agentilor economici implicati intr-o operatiune de concentrare economica depaseste echivalentul in lei a 10.000.000 euro si exista cel putin doi agenti economici implicati in operatiune care sa realizeze pe teritoriul Romaniei, fiecare in parte, o cifra de afaceri mai mare decat echivalentul in lei a 4.000.000 euro.

La finalul anului trecut, lanţul francez de supermarketuri Interex a decis sa iasa din Romania, inchizand toate cele zece magazine pe care le mai detinea. Anterior insa, francezii au incercat sa vanda magazinele locale, fara succes.

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

7 surse de adrenalină în FMCG & RETAIL în 2017

Se încheie un an  2016  cu multe schimbări în industria bunurilor de larg consum,  un an tumultos în care atât iniţiativele private, cât și cele publice, şi-au pus amprenta în mod substanţial asupra evoluţiei pieţei, a reorientării consumatorilor, a strategiilor de...

Ticăie ceasul...

Senatul i-a scăpat pe producători de penalitățile usturătoare pentru ambalaje. O formă voalată de a recunoaște că neatingerea țintelor de reciclare nu este din vina lor. Succesul este însă temporar, deoarece urmează votul din Camera Deputaților. Nivelul penalităților este nesustenabil și autoritățile...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta retailului modern - 30 septembrie 2016


Retail

Cum supravieţuiesc 5 comercianţi mici într-o aglomerare de magazine din retailul modern

Expansiunea accelerată a marilor reţele de retail mo­dern a sufocat multe dintre afacerile micilor comercianţi. Comerţul tradiţional cu bunuri de larg consum a avut de suferit şi ca urmare a pătrunderii acestor reţele în proximitate, în special prin lanţurile de magazine Profi, Shop &Go şi...

Retailul modern atinge 60% cotă de piaţă, în primul trimestru al anului 2016

Rezultatele studiului GfK Consumer Panel Services de monitorizare a consumului casnic pentru primul trimestru din 2016 indică un nou record în ceea ce priveşte cota de piaţă a retailului modern: 60%. “Dacă până în 2008, retailul modern creştea cu aproximativ 2-3 puncte procentuale anual...

arhiva sectiunii