Sorin Bonciu, noul proprietar al magazinelor Interex

Vineri, 19 Aprilie 2013, ora 11:40 | Vizualizari: 2413
de Mona Scarisoreanu

Omul de afaceri Sorin Bonciu a achizitionat reteaua magazinelor Interex si firma European Retail Company ERC, prin intermediul a doua dintre companiile sale: Bomax Invest si Electricom Solar.   

Bonciu detine afaceri in sectorul imobiliar si in cel al energiei. Astfel, principalul obiect de activitate al Bomax este “inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau inchiriate”, iar al firmei Electricom Solar – “productia de energie electrica”. SC CDER Interex si SC European Retail Company ERC apartineau grupului intreprinderilor controlate de catre ITM Enterprises S.A.S. Astfel, SC CDER Interex este detinuta de Compagnie de Distribution Europeenne SA (Franta) – 99,99% si ITM Enterprises S.A.S (Franta) – 0,0001%.

Consiliul Concurentei a autorizat operatiunea de concentrare economica in data de 16 ianuarie a.c., operatiune de concentrare economica care a devenit efectiva la data de 19.12.2012.

Potrivit Legii concurentei sunt supuse controlului si trebuie notificate Consiliului Concurentei, pentru analiza compatibilitatii lor cu un mediu concurential normal, operatiunile de concentrare economica ce depasesc pragurile valorice prevazute in acest act normativ. Acestea sunt indeplinite daca cifra de afaceri cumulata a agentilor economici implicati intr-o operatiune de concentrare economica depaseste echivalentul in lei a 10.000.000 euro si exista cel putin doi agenti economici implicati in operatiune care sa realizeze pe teritoriul Romaniei, fiecare in parte, o cifra de afaceri mai mare decat echivalentul in lei a 4.000.000 euro.

La finalul anului trecut, lanţul francez de supermarketuri Interex a decis sa iasa din Romania, inchizand toate cele zece magazine pe care le mai detinea. Anterior insa, francezii au incercat sa vanda magazinele locale, fara succes.

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila






Special

Start în marea năuceală

Optimismul ce i-a cuprins pe unii furnizori locali cu privire la efectele aplicării noilor prevederi din Legea 321 a fost estompat la primele întâlniri pentru negocierea noilor contracte cu marile rețele de retail   Promulgarea modificărilor la Legea 321 şi publicarea acestora în Monitorul...

2015, cel mai bun an din ultimii șapte

Anul 2015 a fost unul de relansare a afaceri­lor din industria FMCG, relansare susținută în mod special prin reducerea TVA aplicată pentru alimente, dar și prin creșterea veniturilor salariale în sectorul public. Cel puțin asta arată datele de bilanț publicate de Ministerul Finanțelor Publice pentru...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta retailului modern - 30 iunie 2016


Retail

Retailul modern atinge 60% cotă de piaţă, în primul trimestru al anului 2016

Rezultatele studiului GfK Consumer Panel Services de monitorizare a consumului casnic pentru primul trimestru din 2016 indică un nou record în ceea ce priveşte cota de piaţă a retailului modern: 60%. “Dacă până în 2008, retailul modern creştea cu aproximativ 2-3 puncte procentuale anual...

Studiu GfK privind situația retailului în 33 de țări europene

  GfK a derulat un studiu - analiză a scenei de retail european, cuprinzând cele mai recente evoluții și prognoze pentru 2016. Indicatorii de piață evaluați de GfK pentru un total de 33 de țări europene analizate sunt: puterea de cumpărare, ponderea cheltuielilor populației în retail din...

arhiva sectiunii