Sorin Bonciu, noul proprietar al magazinelor Interex

Vineri, 19 Aprilie 2013, ora 11:40 | Vizualizari: 2130
de Mona Scarisoreanu

Omul de afaceri Sorin Bonciu a achizitionat reteaua magazinelor Interex si firma European Retail Company ERC, prin intermediul a doua dintre companiile sale: Bomax Invest si Electricom Solar.   

Bonciu detine afaceri in sectorul imobiliar si in cel al energiei. Astfel, principalul obiect de activitate al Bomax este “inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau inchiriate”, iar al firmei Electricom Solar – “productia de energie electrica”. SC CDER Interex si SC European Retail Company ERC apartineau grupului intreprinderilor controlate de catre ITM Enterprises S.A.S. Astfel, SC CDER Interex este detinuta de Compagnie de Distribution Europeenne SA (Franta) – 99,99% si ITM Enterprises S.A.S (Franta) – 0,0001%.

Consiliul Concurentei a autorizat operatiunea de concentrare economica in data de 16 ianuarie a.c., operatiune de concentrare economica care a devenit efectiva la data de 19.12.2012.

Potrivit Legii concurentei sunt supuse controlului si trebuie notificate Consiliului Concurentei, pentru analiza compatibilitatii lor cu un mediu concurential normal, operatiunile de concentrare economica ce depasesc pragurile valorice prevazute in acest act normativ. Acestea sunt indeplinite daca cifra de afaceri cumulata a agentilor economici implicati intr-o operatiune de concentrare economica depaseste echivalentul in lei a 10.000.000 euro si exista cel putin doi agenti economici implicati in operatiune care sa realizeze pe teritoriul Romaniei, fiecare in parte, o cifra de afaceri mai mare decat echivalentul in lei a 4.000.000 euro.

La finalul anului trecut, lanţul francez de supermarketuri Interex a decis sa iasa din Romania, inchizand toate cele zece magazine pe care le mai detinea. Anterior insa, francezii au incercat sa vanda magazinele locale, fara succes.

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila






Special

Puterea de cumparare creste si in 2016

Desi preturile sunt in scadere pentru majoritatea categoriilor de produse alimentare, iar  puterea de cumparare  si increderea consumatorilor au crescut pe parcursul anu­lui 2015, consumul de FMCG nu a atins asteptarile producatorilor si retailerilor decat pe anumite cate­gorii. Surplusul de bani intrat in...

Gradul de concentrare pe principalele piete din industria FMCG

  Cinci din 10 piete analizate au grad de concentrare mediu, doua sunt fragmentate in timp ce alte trei au grad mare de concentrare Ritmul alert in care s-au derulat fuziunile si achizitiile in industria bunurilor de larg consum pe plan international in ultimii ani a condus la cresterea gradului de concentrare a pietelor...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 decembrie 2015


Retail

Retail la viteza optima

Flavia Florea, Key Account Consumer Panel Services, GfK Romania     In urma cu 15 ani, in Romania incepeau sa se dezvolte primele formate ale comertului modern. Comertul traditional era rege in acele vremuri, reprezentand 90% din valoarea pietei de FMCG. 12 ani mai tarziu, in prima jumatate a...

Mircea Bozga, PwC Romania: „In mediul online, telefonul mobil tinde sa devina principalul agent de vanzari”

Desi magazinele traditionale raman principala alegere a consumatorilor, 20% dintre acestia prefera sa faca cumparaturi online utilizand computerele personale, 10% fac cumparaturi prin intermediul tabletelor, iar 11% via telefoane mobile, arata sondajul PwC Total Retail Survey 2015, realizat pe baza raspunsurilor a 19.000 de...

arhiva sectiunii