Sorin Bonciu, noul proprietar al magazinelor Interex

Vineri, 19 Aprilie 2013, ora 11:40 | Vizualizari: 2963

Omul de afaceri Sorin Bonciu a achizitionat reteaua magazinelor Interex si firma European Retail Company ERC, prin intermediul a doua dintre companiile sale: Bomax Invest si Electricom Solar.   

Bonciu detine afaceri in sectorul imobiliar si in cel al energiei. Astfel, principalul obiect de activitate al Bomax este “inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau inchiriate”, iar al firmei Electricom Solar – “productia de energie electrica”. SC CDER Interex si SC European Retail Company ERC apartineau grupului intreprinderilor controlate de catre ITM Enterprises S.A.S. Astfel, SC CDER Interex este detinuta de Compagnie de Distribution Europeenne SA (Franta) – 99,99% si ITM Enterprises S.A.S (Franta) – 0,0001%.

Consiliul Concurentei a autorizat operatiunea de concentrare economica in data de 16 ianuarie a.c., operatiune de concentrare economica care a devenit efectiva la data de 19.12.2012.

Potrivit Legii concurentei sunt supuse controlului si trebuie notificate Consiliului Concurentei, pentru analiza compatibilitatii lor cu un mediu concurential normal, operatiunile de concentrare economica ce depasesc pragurile valorice prevazute in acest act normativ. Acestea sunt indeplinite daca cifra de afaceri cumulata a agentilor economici implicati intr-o operatiune de concentrare economica depaseste echivalentul in lei a 10.000.000 euro si exista cel putin doi agenti economici implicati in operatiune care sa realizeze pe teritoriul Romaniei, fiecare in parte, o cifra de afaceri mai mare decat echivalentul in lei a 4.000.000 euro.

La finalul anului trecut, lanţul francez de supermarketuri Interex a decis sa iasa din Romania, inchizand toate cele zece magazine pe care le mai detinea. Anterior insa, francezii au incercat sa vanda magazinele locale, fara succes.

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii