Sorin Bonciu, noul proprietar al magazinelor Interex

Vineri, 19 Aprilie 2013, ora 11:40 | Vizualizari: 1863
de Mona Scarisoreanu

Omul de afaceri Sorin Bonciu a achizitionat reteaua magazinelor Interex si firma European Retail Company ERC, prin intermediul a doua dintre companiile sale: Bomax Invest si Electricom Solar.   

Bonciu detine afaceri in sectorul imobiliar si in cel al energiei. Astfel, principalul obiect de activitate al Bomax este “inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau inchiriate”, iar al firmei Electricom Solar – “productia de energie electrica”. SC CDER Interex si SC European Retail Company ERC apartineau grupului intreprinderilor controlate de catre ITM Enterprises S.A.S. Astfel, SC CDER Interex este detinuta de Compagnie de Distribution Europeenne SA (Franta) – 99,99% si ITM Enterprises S.A.S (Franta) – 0,0001%.

Consiliul Concurentei a autorizat operatiunea de concentrare economica in data de 16 ianuarie a.c., operatiune de concentrare economica care a devenit efectiva la data de 19.12.2012.

Potrivit Legii concurentei sunt supuse controlului si trebuie notificate Consiliului Concurentei, pentru analiza compatibilitatii lor cu un mediu concurential normal, operatiunile de concentrare economica ce depasesc pragurile valorice prevazute in acest act normativ. Acestea sunt indeplinite daca cifra de afaceri cumulata a agentilor economici implicati intr-o operatiune de concentrare economica depaseste echivalentul in lei a 10.000.000 euro si exista cel putin doi agenti economici implicati in operatiune care sa realizeze pe teritoriul Romaniei, fiecare in parte, o cifra de afaceri mai mare decat echivalentul in lei a 4.000.000 euro.

La finalul anului trecut, lanţul francez de supermarketuri Interex a decis sa iasa din Romania, inchizand toate cele zece magazine pe care le mai detinea. Anterior insa, francezii au incercat sa vanda magazinele locale, fara succes.

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila





Special

574 magazine mari cu lacat in weekend?

Un nou proiect legislativ propune inchiderea magazinelor cu o suprafata de peste 800 de metri patrati, incepand de sambata de la ora 14.00, pana luni dimineata. Conform proiectului, un numar de 574 de magazine totalizand o suprafata de vanzare de 1,67 milioane de metri patrati ar fi neutilizate in acest interval. O masa critica...

5,2 miliarde lei in plus in piata FMCG

Suma ramasa la consumatori din reducerea de TVA deschide noi oportunitati de crestere pentru producatori si retaileri. Cine poate beneficia de banii ramasi in buzunarele consumatorilor A mai ramas mai putin de o luna pana in momentul in care se va aplica o cota redusa de TVA de 9% la toate alimentele, bauturile...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - iulie 2015






Retail

Mircea Bozga, PwC Romania: „In mediul online, telefonul mobil tinde sa devina principalul agent de vanzari”

Desi magazinele traditionale raman principala alegere a consumatorilor, 20% dintre acestia prefera sa faca cumparaturi online utilizand computerele personale, 10% fac cumparaturi prin intermediul tabletelor, iar 11% via telefoane mobile, arata sondajul PwC Total Retail Survey 2015, realizat pe baza raspunsurilor a 19.000 de...

Studiu Exact Cercetare si Consultanta: Hipermarketul ideal in viziunea clientilor

Clientii hipermarketurilor isi doresc ca experienta cumparaturilor sa fie una completa, care sa le asigure pe langa accesul la o gama variata de produse la cel mai mic pret, posibilitati de relaxare, de servire a mesei si chiar de fumat in cadrul magazinului. “ Clientii hipermarketurilor simt nevoia unei organizari cu...

arhiva sectiunii