Reteaua „La Doi Pasi” a ajuns la 200 de magazine deschise

Marti, 05 Iunie 2012, ora 20:38 | Vizualizari: 727
de Maria Vaschi

Incepand cu luna martie 2012, peste 120 magazine de pe piata romaneasca s-au alaturat francizei de comert traditional, adaugandu-se celor 80 magazine „La Doi Pasi” deja functionale la acel moment. Fiecare magazin poarta insemnele francizei si este amenajat conform celor mai inalte standarde de merchandising, cu ajutorul specialistilor Metro Cash & Carry Romania.

Cele mai multe magazine „La Doi Pasi” au fost inregistrate in regiunea de nord, cu 70 de magazine, fiind urmata de regiunea de vest cu 68 de magazine si zona de sud cu 62 de magazine.

„Este o evolutie la care ne asteptam, avand in vedere succesul magazinelor pilot implementate anterior si numarul mare de solicitari primite, in special dupa evenimentul Metro Expo. Suntem increzatori in succesul acestui program, tocmai pentru ca a fost conceput in asa maniera incat sa reprezinte un suport real pentru micii comercianti independenti si suntem mandri de faptul ca avem deja una dintre cele mai mari retele, ca si numar de magazine, la doar doua luni de la anuntarea conceptului pe piata.”, a declarat Marc Carena, Director Management Clienti Metro Cash & Carry Romania.

Spre deosebire de modelele obisnuite de franciza, programul „La Doi Pasi” permite proprietarilor de magazine sa-si pastreze independenta financiara si operationala, pe durata intregii colaborari. Metro Cash & Carry Romania reuseste, astfel, sa construiasca un parteneriat de durata si reciproc avantajos cu comerciantii independenti.




 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila






Special

E HAOS! Deşeurile din ambalaje - scandal fabricat în România

 Anul 2016 a debutat în forţă pentru industria FMCG, escaladarea tensiunilor dintre producători şi retaileri, pe de o parte, şi autorităţile de mediu, de cealaltă parte, atingând cote neaşteptate. Sursa conflictului pare să fie, cel puţin în primă instanţă, slaba colectare a deşeurilor din...

Puterea de cumparare creste si in 2016

Desi preturile sunt in scadere pentru majoritatea categoriilor de produse alimentare, iar  puterea de cumparare  si increderea consumatorilor au crescut pe parcursul anu­lui 2015, consumul de FMCG nu a atins asteptarile producatorilor si retailerilor decat pe anumite cate­gorii. Surplusul de bani intrat in...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 decembrie 2015


Retail

Retail la viteza optima

Flavia Florea, Key Account Consumer Panel Services, GfK Romania     In urma cu 15 ani, in Romania incepeau sa se dezvolte primele formate ale comertului modern. Comertul traditional era rege in acele vremuri, reprezentand 90% din valoarea pietei de FMCG. 12 ani mai tarziu, in prima jumatate a...

Mircea Bozga, PwC Romania: „In mediul online, telefonul mobil tinde sa devina principalul agent de vanzari”

Desi magazinele traditionale raman principala alegere a consumatorilor, 20% dintre acestia prefera sa faca cumparaturi online utilizand computerele personale, 10% fac cumparaturi prin intermediul tabletelor, iar 11% via telefoane mobile, arata sondajul PwC Total Retail Survey 2015, realizat pe baza raspunsurilor a 19.000 de...

arhiva sectiunii