Reteaua „La Doi Pasi” a ajuns la 200 de magazine deschise

Marti, 05 Iunie 2012, ora 20:38 | Vizualizari: 548
de Maria Vaschi

Incepand cu luna martie 2012, peste 120 magazine de pe piata romaneasca s-au alaturat francizei de comert traditional, adaugandu-se celor 80 magazine „La Doi Pasi” deja functionale la acel moment. Fiecare magazin poarta insemnele francizei si este amenajat conform celor mai inalte standarde de merchandising, cu ajutorul specialistilor Metro Cash & Carry Romania.

Cele mai multe magazine „La Doi Pasi” au fost inregistrate in regiunea de nord, cu 70 de magazine, fiind urmata de regiunea de vest cu 68 de magazine si zona de sud cu 62 de magazine.

„Este o evolutie la care ne asteptam, avand in vedere succesul magazinelor pilot implementate anterior si numarul mare de solicitari primite, in special dupa evenimentul Metro Expo. Suntem increzatori in succesul acestui program, tocmai pentru ca a fost conceput in asa maniera incat sa reprezinte un suport real pentru micii comercianti independenti si suntem mandri de faptul ca avem deja una dintre cele mai mari retele, ca si numar de magazine, la doar doua luni de la anuntarea conceptului pe piata.”, a declarat Marc Carena, Director Management Clienti Metro Cash & Carry Romania.

Spre deosebire de modelele obisnuite de franciza, programul „La Doi Pasi” permite proprietarilor de magazine sa-si pastreze independenta financiara si operationala, pe durata intregii colaborari. Metro Cash & Carry Romania reuseste, astfel, sa construiasca un parteneriat de durata si reciproc avantajos cu comerciantii independenti.




 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila













Special

Scad preturile materiilor prime

Preturile materiilor prime pentru industria alimentara sunt in scadere pe pietele internationale si pun o presiune tot mai mare pe preturile produselor finite din industria FMCG. Conform cotatiilor afisate de principalele burse pentru cereale, carne sau oleaginoase, preturile pentru principalele materii prime sunt in...

102 companii din FMCG au afaceri in crestere, de cinci ani

36 companii au pierdut in competitie si au inregistrat scaderi ale afacerilor in raport cu anul 2008. Alte 27 companii au fost inchise sau au fost absorbite de marii competitori. In industria carnii au aparut cele mai multe start-up-uri de succes. In studiu au intrat companiile care in anul 2012 au inregistrat o cifra de afaceri...

arhiva sectiunii




 

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - iunie 2014






Retail

Retailul modern sprijina producatorii romani

Marile lanturi de retail dezvolta proiecte specifice, menite sa permita accesul consumatorilor la produsele romanesti. Strategia pe termen lung a Grupului Carefour vizeaza dezvoltarea parteneriatelor cu producatorii locali prin actiuni care incurajeaza consumul de produse romanesti, totul din dorinta de a sustine economia...

Constructia si stabilirea pretului optim in retailul traditional

Stabilirea unor preturi optime de vanzare a produselor a devenit pentru multi comercianti din retailul traditional o problema ce nu se mai poate rezolva exclusiv prin raportarea la concurenta. Deoarece marjele de profit au devenit mult mai mici, la anumite produse este imposibil de concurat retelele de magazine de...

arhiva sectiunii