Reteaua „La Doi Pasi” a ajuns la 200 de magazine deschise

Marti, 05 Iunie 2012, ora 20:38 | Vizualizari: 744
de Maria Vaschi

Incepand cu luna martie 2012, peste 120 magazine de pe piata romaneasca s-au alaturat francizei de comert traditional, adaugandu-se celor 80 magazine „La Doi Pasi” deja functionale la acel moment. Fiecare magazin poarta insemnele francizei si este amenajat conform celor mai inalte standarde de merchandising, cu ajutorul specialistilor Metro Cash & Carry Romania.

Cele mai multe magazine „La Doi Pasi” au fost inregistrate in regiunea de nord, cu 70 de magazine, fiind urmata de regiunea de vest cu 68 de magazine si zona de sud cu 62 de magazine.

„Este o evolutie la care ne asteptam, avand in vedere succesul magazinelor pilot implementate anterior si numarul mare de solicitari primite, in special dupa evenimentul Metro Expo. Suntem increzatori in succesul acestui program, tocmai pentru ca a fost conceput in asa maniera incat sa reprezinte un suport real pentru micii comercianti independenti si suntem mandri de faptul ca avem deja una dintre cele mai mari retele, ca si numar de magazine, la doar doua luni de la anuntarea conceptului pe piata.”, a declarat Marc Carena, Director Management Clienti Metro Cash & Carry Romania.

Spre deosebire de modelele obisnuite de franciza, programul „La Doi Pasi” permite proprietarilor de magazine sa-si pastreze independenta financiara si operationala, pe durata intregii colaborari. Metro Cash & Carry Romania reuseste, astfel, sa construiasca un parteneriat de durata si reciproc avantajos cu comerciantii independenti.




 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila






Special

"Patriotic Act": spațiu garantat la raft și gratis, prin lege, pentru alimente românești

Bătălia dintre producătorii locali şi marile reţele de retail a luat amploare din nou în 2016, după mai multe runde disputate în ultimii 10 ani, tema conflictelor fiind accesul produse­lor alimentare românești pe rafturile lanţurilor de ma­gazine. Miza cea mare – taxele de raft solicitate...

Atributul „Produs Românesc” crește vânzările cu minimum 5%

Trendul naționalist, prin care consumatorul este atras să cumpere mai degrabă produse autohtone în detrimentul altora din aceeași categorie din import, este tot mai prezent în rafturile retailerilor de toate felurile. Efectele acestui trend au devenit de la un an la altul mai evidente, atât pentru...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta retailului modern - 31 martie 2016


Retail

Studiu GfK privind situația retailului în 33 de țări europene

  GfK a derulat un studiu - analiză a scenei de retail european, cuprinzând cele mai recente evoluții și prognoze pentru 2016. Indicatorii de piață evaluați de GfK pentru un total de 33 de țări europene analizate sunt: puterea de cumpărare, ponderea cheltuielilor populației în retail din...

Retail la viteza optima

Flavia Florea, Key Account Consumer Panel Services, GfK Romania     In urma cu 15 ani, in Romania incepeau sa se dezvolte primele formate ale comertului modern. Comertul traditional era rege in acele vremuri, reprezentand 90% din valoarea pietei de FMCG. 12 ani mai tarziu, in prima jumatate a...

arhiva sectiunii