Reteaua „La Doi Pasi” a ajuns la 200 de magazine deschise

Marti, 05 Iunie 2012, ora 20:38 | Vizualizari: 883
de Maria Vaschi

Incepand cu luna martie 2012, peste 120 magazine de pe piata romaneasca s-au alaturat francizei de comert traditional, adaugandu-se celor 80 magazine „La Doi Pasi” deja functionale la acel moment. Fiecare magazin poarta insemnele francizei si este amenajat conform celor mai inalte standarde de merchandising, cu ajutorul specialistilor Metro Cash & Carry Romania.

Cele mai multe magazine „La Doi Pasi” au fost inregistrate in regiunea de nord, cu 70 de magazine, fiind urmata de regiunea de vest cu 68 de magazine si zona de sud cu 62 de magazine.

„Este o evolutie la care ne asteptam, avand in vedere succesul magazinelor pilot implementate anterior si numarul mare de solicitari primite, in special dupa evenimentul Metro Expo. Suntem increzatori in succesul acestui program, tocmai pentru ca a fost conceput in asa maniera incat sa reprezinte un suport real pentru micii comercianti independenti si suntem mandri de faptul ca avem deja una dintre cele mai mari retele, ca si numar de magazine, la doar doua luni de la anuntarea conceptului pe piata.”, a declarat Marc Carena, Director Management Clienti Metro Cash & Carry Romania.

Spre deosebire de modelele obisnuite de franciza, programul „La Doi Pasi” permite proprietarilor de magazine sa-si pastreze independenta financiara si operationala, pe durata intregii colaborari. Metro Cash & Carry Romania reuseste, astfel, sa construiasca un parteneriat de durata si reciproc avantajos cu comerciantii independenti.




 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii