Proiectul Corall din Constanta, primul mall construit de Cora in Romania

Miercuri, 16 Februarie 2011, ora 18:11 | Vizualizari: 2180
de Carmen Ionescu

Cora Romania a prezentat  proiectul Corall din Constanta, ale carui lucrari au inceput in luna decembrie a anului trecut si se vor finaliza in a doua jumatate a anului 2012.
Centrul comercial Corall, ce va fi amplasat in zona centrala a orasului Constanta, la intersectia strazilor Bratianu si Cumpenei, reprezinta un centru comercial de 100 de milioane de  euro, cu 150.000  mp construiti, repartizati pe patru niveluri: subsol, parter si doua etaje. Principala ancora a Corall este hipermarketul Cora, care va avea o suprafata de vanzare de 8.000 mp.
“Acesta este primul mall pe care Cora il construieste in Romania si reprezinta o provocare pentru noi, care, pe langa operatori de hipermarketuri, devenim operatori de centre comerciale. Construirea acestui proiect dovedeste inca o data increderea pe care o are cora in dezvoltarea comertului modern in Romania. Mai avem in plan si alte operatiuni de acest gen, precum centrul comercial pe care il vom deschide tot anul viitor la Brasov”, a declarat Philippe Lejeune, director general Cora Romania.
Potrivit reprezentantilor Cora Romania, vor mai fi inca doua noi proiecte similare: unul in Brasov si unul in Bacau.
De asemenea, Corall va gazdui galerii comerciale de peste 25.000 mp, cinematografe pe 3.000 mp, food court de 3.600 mp si 1.500 locuri de parcare. Parcarile vor fi amenajate la subsol, la etajul 2 intermediar si pe terasa imobilului. Corall va crea la Constanta 1.200 de noi locuri de munca. Galeria Corall va fi comercializata de compania CB Richard Ellis.
“Conceptul are la baza proiectarea unui centru comercial care sa se deschida catre oras, prin tratarea spectaculoasa a imaginii intrarilor si prin crearea unor spatii vitrate pe tot nivelul parterului. Proiectarea a ceea ce va deveni una din principalele atractii ale municipiului Constanta, a insumat 37.000 de ore de munca cu implicarea a peste 50 de specialisti in domeniu”, a explicat Virgil Profeanu, coordonatorul biroului de proiectare Alter Ego Concept, proiectantul principal al centrului commercial Corall. La fatada si la logo-ul Corall au lucrat de asemenea arhitectul francez Pierre Schall si Sophie Bouriez, arhitect – scenograf de la firma Zelphis din Franta.
Cora, marca a Romania Hypermarche care face parte din Grupul Louis Delhaize, este prezent pe piata din Romania din anul 2003 si in prezent opereaza cinci hipermarketuri, trei in Bucuresti, unul la Cluj si unul la Baia Mare, iar pentru anul acesta a anuntat inca trei: la Constanta, Drobeta Turnu Severin si Arad.

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila











Special

10 ani in industria FMCG

In luna octombrie 2014 se implinesc 10 ani de la aparitia primei editii a revistei Piata - publicatie dedicata exclusiv industriei bunurilor de larg consum. Luna de luna revista a monitorizat si analizat evolutiile din aceasta industrie pe cele patru segmente cheie – producatori, retaileri, importatori si...

2/3 din articolele comercializate se regasesc in 80% din magazine

60% din produse sunt prezente in peste 80% din retailul modern. In hipermarketuri, peste 80% din SKU-uri sunt prezente in peste 80% din magazine. Expansiunea retelelor de retail modern a condus catre o noua abordare a relatiilor comerciale dintre producatori si retaileri. Pe de o parte, retailerii s-au aratat mai...

arhiva sectiunii




 

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - septembrie 2014






Retail

Studiu Exact Cercetare si Consultanta: Hipermarketul ideal in viziunea clientilor

Clientii hipermarketurilor isi doresc ca experienta cumparaturilor sa fie una completa, care sa le asigure pe langa accesul la o gama variata de produse la cel mai mic pret, posibilitati de relaxare, de servire a mesei si chiar de fumat in cadrul magazinului. “ Clientii hipermarketurilor simt nevoia unei organizari cu...

Retailul modern sprijina producatorii romani

Marile lanturi de retail dezvolta proiecte specifice, menite sa permita accesul consumatorilor la produsele romanesti. Strategia pe termen lung a Grupului Carefour vizeaza dezvoltarea parteneriatelor cu producatorii locali prin actiuni care incurajeaza consumul de produse romanesti, totul din dorinta de a sustine economia...

arhiva sectiunii