Proiectul Corall din Constanta, primul mall construit de Cora in Romania

Miercuri, 16 Februarie 2011, ora 18:11 | Vizualizari: 2577
de Carmen Ionescu

Cora Romania a prezentat  proiectul Corall din Constanta, ale carui lucrari au inceput in luna decembrie a anului trecut si se vor finaliza in a doua jumatate a anului 2012.
Centrul comercial Corall, ce va fi amplasat in zona centrala a orasului Constanta, la intersectia strazilor Bratianu si Cumpenei, reprezinta un centru comercial de 100 de milioane de  euro, cu 150.000  mp construiti, repartizati pe patru niveluri: subsol, parter si doua etaje. Principala ancora a Corall este hipermarketul Cora, care va avea o suprafata de vanzare de 8.000 mp.
“Acesta este primul mall pe care Cora il construieste in Romania si reprezinta o provocare pentru noi, care, pe langa operatori de hipermarketuri, devenim operatori de centre comerciale. Construirea acestui proiect dovedeste inca o data increderea pe care o are cora in dezvoltarea comertului modern in Romania. Mai avem in plan si alte operatiuni de acest gen, precum centrul comercial pe care il vom deschide tot anul viitor la Brasov”, a declarat Philippe Lejeune, director general Cora Romania.
Potrivit reprezentantilor Cora Romania, vor mai fi inca doua noi proiecte similare: unul in Brasov si unul in Bacau.
De asemenea, Corall va gazdui galerii comerciale de peste 25.000 mp, cinematografe pe 3.000 mp, food court de 3.600 mp si 1.500 locuri de parcare. Parcarile vor fi amenajate la subsol, la etajul 2 intermediar si pe terasa imobilului. Corall va crea la Constanta 1.200 de noi locuri de munca. Galeria Corall va fi comercializata de compania CB Richard Ellis.
“Conceptul are la baza proiectarea unui centru comercial care sa se deschida catre oras, prin tratarea spectaculoasa a imaginii intrarilor si prin crearea unor spatii vitrate pe tot nivelul parterului. Proiectarea a ceea ce va deveni una din principalele atractii ale municipiului Constanta, a insumat 37.000 de ore de munca cu implicarea a peste 50 de specialisti in domeniu”, a explicat Virgil Profeanu, coordonatorul biroului de proiectare Alter Ego Concept, proiectantul principal al centrului commercial Corall. La fatada si la logo-ul Corall au lucrat de asemenea arhitectul francez Pierre Schall si Sophie Bouriez, arhitect – scenograf de la firma Zelphis din Franta.
Cora, marca a Romania Hypermarche care face parte din Grupul Louis Delhaize, este prezent pe piata din Romania din anul 2003 si in prezent opereaza cinci hipermarketuri, trei in Bucuresti, unul la Cluj si unul la Baia Mare, iar pentru anul acesta a anuntat inca trei: la Constanta, Drobeta Turnu Severin si Arad.

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila






Special

"Patriotic Act": spațiu garantat la raft și gratis, prin lege, pentru alimente românești

Bătălia dintre producătorii locali şi marile reţele de retail a luat amploare din nou în 2016, după mai multe runde disputate în ultimii 10 ani, tema conflictelor fiind accesul produse­lor alimentare românești pe rafturile lanţurilor de ma­gazine. Miza cea mare – taxele de raft solicitate...

Atributul „Produs Românesc” crește vânzările cu minimum 5%

Trendul naționalist, prin care consumatorul este atras să cumpere mai degrabă produse autohtone în detrimentul altora din aceeași categorie din import, este tot mai prezent în rafturile retailerilor de toate felurile. Efectele acestui trend au devenit de la un an la altul mai evidente, atât pentru...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta retailului modern - 31 martie 2016


Retail

Studiu GfK privind situația retailului în 33 de țări europene

  GfK a derulat un studiu - analiză a scenei de retail european, cuprinzând cele mai recente evoluții și prognoze pentru 2016. Indicatorii de piață evaluați de GfK pentru un total de 33 de țări europene analizate sunt: puterea de cumpărare, ponderea cheltuielilor populației în retail din...

Retail la viteza optima

Flavia Florea, Key Account Consumer Panel Services, GfK Romania     In urma cu 15 ani, in Romania incepeau sa se dezvolte primele formate ale comertului modern. Comertul traditional era rege in acele vremuri, reprezentand 90% din valoarea pietei de FMCG. 12 ani mai tarziu, in prima jumatate a...

arhiva sectiunii