Proiectul Corall din Constanta, primul mall construit de Cora in Romania

Miercuri, 16 Februarie 2011, ora 18:11 | Vizualizari: 2683

Cora Romania a prezentat  proiectul Corall din Constanta, ale carui lucrari au inceput in luna decembrie a anului trecut si se vor finaliza in a doua jumatate a anului 2012.
Centrul comercial Corall, ce va fi amplasat in zona centrala a orasului Constanta, la intersectia strazilor Bratianu si Cumpenei, reprezinta un centru comercial de 100 de milioane de  euro, cu 150.000  mp construiti, repartizati pe patru niveluri: subsol, parter si doua etaje. Principala ancora a Corall este hipermarketul Cora, care va avea o suprafata de vanzare de 8.000 mp.
“Acesta este primul mall pe care Cora il construieste in Romania si reprezinta o provocare pentru noi, care, pe langa operatori de hipermarketuri, devenim operatori de centre comerciale. Construirea acestui proiect dovedeste inca o data increderea pe care o are cora in dezvoltarea comertului modern in Romania. Mai avem in plan si alte operatiuni de acest gen, precum centrul comercial pe care il vom deschide tot anul viitor la Brasov”, a declarat Philippe Lejeune, director general Cora Romania.
Potrivit reprezentantilor Cora Romania, vor mai fi inca doua noi proiecte similare: unul in Brasov si unul in Bacau.
De asemenea, Corall va gazdui galerii comerciale de peste 25.000 mp, cinematografe pe 3.000 mp, food court de 3.600 mp si 1.500 locuri de parcare. Parcarile vor fi amenajate la subsol, la etajul 2 intermediar si pe terasa imobilului. Corall va crea la Constanta 1.200 de noi locuri de munca. Galeria Corall va fi comercializata de compania CB Richard Ellis.
“Conceptul are la baza proiectarea unui centru comercial care sa se deschida catre oras, prin tratarea spectaculoasa a imaginii intrarilor si prin crearea unor spatii vitrate pe tot nivelul parterului. Proiectarea a ceea ce va deveni una din principalele atractii ale municipiului Constanta, a insumat 37.000 de ore de munca cu implicarea a peste 50 de specialisti in domeniu”, a explicat Virgil Profeanu, coordonatorul biroului de proiectare Alter Ego Concept, proiectantul principal al centrului commercial Corall. La fatada si la logo-ul Corall au lucrat de asemenea arhitectul francez Pierre Schall si Sophie Bouriez, arhitect – scenograf de la firma Zelphis din Franta.
Cora, marca a Romania Hypermarche care face parte din Grupul Louis Delhaize, este prezent pe piata din Romania din anul 2003 si in prezent opereaza cinci hipermarketuri, trei in Bucuresti, unul la Cluj si unul la Baia Mare, iar pentru anul acesta a anuntat inca trei: la Constanta, Drobeta Turnu Severin si Arad.

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

7 surse de adrenalină în FMCG & RETAIL în 2017

Se încheie un an  2016  cu multe schimbări în industria bunurilor de larg consum,  un an tumultos în care atât iniţiativele private, cât și cele publice, şi-au pus amprenta în mod substanţial asupra evoluţiei pieţei, a reorientării consumatorilor, a strategiilor de...

Ticăie ceasul...

Senatul i-a scăpat pe producători de penalitățile usturătoare pentru ambalaje. O formă voalată de a recunoaște că neatingerea țintelor de reciclare nu este din vina lor. Succesul este însă temporar, deoarece urmează votul din Camera Deputaților. Nivelul penalităților este nesustenabil și autoritățile...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta retailului modern - 30 septembrie 2016


Retail

Cum supravieţuiesc 5 comercianţi mici într-o aglomerare de magazine din retailul modern

Expansiunea accelerată a marilor reţele de retail mo­dern a sufocat multe dintre afacerile micilor comercianţi. Comerţul tradiţional cu bunuri de larg consum a avut de suferit şi ca urmare a pătrunderii acestor reţele în proximitate, în special prin lanţurile de magazine Profi, Shop &Go şi...

Retailul modern atinge 60% cotă de piaţă, în primul trimestru al anului 2016

Rezultatele studiului GfK Consumer Panel Services de monitorizare a consumului casnic pentru primul trimestru din 2016 indică un nou record în ceea ce priveşte cota de piaţă a retailului modern: 60%. “Dacă până în 2008, retailul modern creştea cu aproximativ 2-3 puncte procentuale anual...

arhiva sectiunii