Producatorul clujean La Colline a deschis un magazin online

Marti, 29 Ianuarie 2013, ora 14:12 | Vizualizari: 894

Dupa ce, la sfarsitul lunii noiembrie a anului trecut, a dat startul unui program pilot pentru realizarea de comenzi prin intermediul e-mailului, La Colline a deschis un magazin online, produsele din portofoliu putand fi comandate acum direct de pe site-ul companiei. Astfel, de pe lacolline.ro pot fi cumparate produse proaspete si acidofile (lapte de capra, iaurt de baut si kefir), specialitati precum platoul cu trufe, rulouri cu mucegai, carbune, piper sau ierburi, precum si delicatesa nou lansata, branza cu mucegai albastru.

 „Demarerea proiectului pilot de testare a livrarilor prin curierat a produselor a fost primul pas spre dezvoltarea unui sistem de comenzi online care sa acopere si localitatile in care nu exista mari centre comerciale unde sa se distribuie La Colline. In decembrie am avut multe comenzi prin intermediul mailului si speram ca magazinul online sa aiba acelasi succes, utilizatorii putand comanda toate produsele din portofoliul nostru direct de pe site”, declara Ovidiu Spinu, proprietarul fabricii La Colline.

Pachetul cu produsele solicitate ajunge la destinatie in 24-48 de ore lucratoare de la procesarea comenzii, prin intermediul curierului. Dat fiind faptul ca sambata si duminica nu exista program pentru curierat, pentru comenzile lansate spre sfarsitul saptamanii exista posibilitatea ca acestea sa ajunga la inceputul saptamanii urmatoare.

Lactatele de capra sunt ambalate in cutii de carton izolate cu folie izoterma. Totodata, pachetul contine si o rezerva de gheata etansa pentru a pastra temperatura scazuta pana in momentul in care acesta este livrat clientului.
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii