Producatorul clujean La Colline a deschis un magazin online

Marti, 29 Ianuarie 2013, ora 14:12 | Vizualizari: 761

Dupa ce, la sfarsitul lunii noiembrie a anului trecut, a dat startul unui program pilot pentru realizarea de comenzi prin intermediul e-mailului, La Colline a deschis un magazin online, produsele din portofoliu putand fi comandate acum direct de pe site-ul companiei. Astfel, de pe lacolline.ro pot fi cumparate produse proaspete si acidofile (lapte de capra, iaurt de baut si kefir), specialitati precum platoul cu trufe, rulouri cu mucegai, carbune, piper sau ierburi, precum si delicatesa nou lansata, branza cu mucegai albastru.

 „Demarerea proiectului pilot de testare a livrarilor prin curierat a produselor a fost primul pas spre dezvoltarea unui sistem de comenzi online care sa acopere si localitatile in care nu exista mari centre comerciale unde sa se distribuie La Colline. In decembrie am avut multe comenzi prin intermediul mailului si speram ca magazinul online sa aiba acelasi succes, utilizatorii putand comanda toate produsele din portofoliul nostru direct de pe site”, declara Ovidiu Spinu, proprietarul fabricii La Colline.

Pachetul cu produsele solicitate ajunge la destinatie in 24-48 de ore lucratoare de la procesarea comenzii, prin intermediul curierului. Dat fiind faptul ca sambata si duminica nu exista program pentru curierat, pentru comenzile lansate spre sfarsitul saptamanii exista posibilitatea ca acestea sa ajunga la inceputul saptamanii urmatoare.

Lactatele de capra sunt ambalate in cutii de carton izolate cu folie izoterma. Totodata, pachetul contine si o rezerva de gheata etansa pentru a pastra temperatura scazuta pana in momentul in care acesta este livrat clientului.
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila






Special

Start în marea năuceală

Optimismul ce i-a cuprins pe unii furnizori locali cu privire la efectele aplicării noilor prevederi din Legea 321 a fost estompat la primele întâlniri pentru negocierea noilor contracte cu marile rețele de retail   Promulgarea modificărilor la Legea 321 şi publicarea acestora în Monitorul...

2015, cel mai bun an din ultimii șapte

Anul 2015 a fost unul de relansare a afaceri­lor din industria FMCG, relansare susținută în mod special prin reducerea TVA aplicată pentru alimente, dar și prin creșterea veniturilor salariale în sectorul public. Cel puțin asta arată datele de bilanț publicate de Ministerul Finanțelor Publice pentru...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta retailului modern - 30 iunie 2016


Retail

Retailul modern atinge 60% cotă de piaţă, în primul trimestru al anului 2016

Rezultatele studiului GfK Consumer Panel Services de monitorizare a consumului casnic pentru primul trimestru din 2016 indică un nou record în ceea ce priveşte cota de piaţă a retailului modern: 60%. “Dacă până în 2008, retailul modern creştea cu aproximativ 2-3 puncte procentuale anual...

Studiu GfK privind situația retailului în 33 de țări europene

  GfK a derulat un studiu - analiză a scenei de retail european, cuprinzând cele mai recente evoluții și prognoze pentru 2016. Indicatorii de piață evaluați de GfK pentru un total de 33 de țări europene analizate sunt: puterea de cumpărare, ponderea cheltuielilor populației în retail din...

arhiva sectiunii