Producatorul clujean La Colline a deschis un magazin online

Marti, 29 Ianuarie 2013, ora 14:12 | Vizualizari: 597

Dupa ce, la sfarsitul lunii noiembrie a anului trecut, a dat startul unui program pilot pentru realizarea de comenzi prin intermediul e-mailului, La Colline a deschis un magazin online, produsele din portofoliu putand fi comandate acum direct de pe site-ul companiei. Astfel, de pe lacolline.ro pot fi cumparate produse proaspete si acidofile (lapte de capra, iaurt de baut si kefir), specialitati precum platoul cu trufe, rulouri cu mucegai, carbune, piper sau ierburi, precum si delicatesa nou lansata, branza cu mucegai albastru.

 „Demarerea proiectului pilot de testare a livrarilor prin curierat a produselor a fost primul pas spre dezvoltarea unui sistem de comenzi online care sa acopere si localitatile in care nu exista mari centre comerciale unde sa se distribuie La Colline. In decembrie am avut multe comenzi prin intermediul mailului si speram ca magazinul online sa aiba acelasi succes, utilizatorii putand comanda toate produsele din portofoliul nostru direct de pe site”, declara Ovidiu Spinu, proprietarul fabricii La Colline.

Pachetul cu produsele solicitate ajunge la destinatie in 24-48 de ore lucratoare de la procesarea comenzii, prin intermediul curierului. Dat fiind faptul ca sambata si duminica nu exista program pentru curierat, pentru comenzile lansate spre sfarsitul saptamanii exista posibilitatea ca acestea sa ajunga la inceputul saptamanii urmatoare.

Lactatele de capra sunt ambalate in cutii de carton izolate cu folie izoterma. Totodata, pachetul contine si o rezerva de gheata etansa pentru a pastra temperatura scazuta pana in momentul in care acesta este livrat clientului.
 

Adauga un comentariu





Special

In cautarea drumului spre crestere

Pretul,  increderea in brand si promotiile vor fi factori determinanti pentru atragerea consumatorilor in 2015. Calitatea produselor,  criteriu ce a ocupat primul loc in 2014, a scazut in importanta, ca urmare a schimbarii obiceiurilor de cumparare. Inovarea este directionata preponderent catre produse si ...

Driverele e-commerce in FMCG

Comertul online cu bunuri de larg consum reprezinta mai putin de 0,1% din totalul pietei locale de produse FMCG. Practic, Romania se situeaza la coada clasamentelor privind comertul online cu acest tip de produse in tarile europene, unde Marea Britanie si Germania domina clar topurile, cu vanzari reprezentand peste 3% din totalul...

arhiva sectiunii


 

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - decembrie 2014






Retail

Studiu Exact Cercetare si Consultanta: Hipermarketul ideal in viziunea clientilor

Clientii hipermarketurilor isi doresc ca experienta cumparaturilor sa fie una completa, care sa le asigure pe langa accesul la o gama variata de produse la cel mai mic pret, posibilitati de relaxare, de servire a mesei si chiar de fumat in cadrul magazinului. “ Clientii hipermarketurilor simt nevoia unei organizari cu...

Retailul modern sprijina producatorii romani

Marile lanturi de retail dezvolta proiecte specifice, menite sa permita accesul consumatorilor la produsele romanesti. Strategia pe termen lung a Grupului Carefour vizeaza dezvoltarea parteneriatelor cu producatorii locali prin actiuni care incurajeaza consumul de produse romanesti, totul din dorinta de a sustine economia...

arhiva sectiunii