Producatorul clujean La Colline a deschis un magazin online

Marti, 29 Ianuarie 2013, ora 14:12 | Vizualizari: 745

Dupa ce, la sfarsitul lunii noiembrie a anului trecut, a dat startul unui program pilot pentru realizarea de comenzi prin intermediul e-mailului, La Colline a deschis un magazin online, produsele din portofoliu putand fi comandate acum direct de pe site-ul companiei. Astfel, de pe lacolline.ro pot fi cumparate produse proaspete si acidofile (lapte de capra, iaurt de baut si kefir), specialitati precum platoul cu trufe, rulouri cu mucegai, carbune, piper sau ierburi, precum si delicatesa nou lansata, branza cu mucegai albastru.

 „Demarerea proiectului pilot de testare a livrarilor prin curierat a produselor a fost primul pas spre dezvoltarea unui sistem de comenzi online care sa acopere si localitatile in care nu exista mari centre comerciale unde sa se distribuie La Colline. In decembrie am avut multe comenzi prin intermediul mailului si speram ca magazinul online sa aiba acelasi succes, utilizatorii putand comanda toate produsele din portofoliul nostru direct de pe site”, declara Ovidiu Spinu, proprietarul fabricii La Colline.

Pachetul cu produsele solicitate ajunge la destinatie in 24-48 de ore lucratoare de la procesarea comenzii, prin intermediul curierului. Dat fiind faptul ca sambata si duminica nu exista program pentru curierat, pentru comenzile lansate spre sfarsitul saptamanii exista posibilitatea ca acestea sa ajunga la inceputul saptamanii urmatoare.

Lactatele de capra sunt ambalate in cutii de carton izolate cu folie izoterma. Totodata, pachetul contine si o rezerva de gheata etansa pentru a pastra temperatura scazuta pana in momentul in care acesta este livrat clientului.
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila






Special

Nici nu știm ce costuri ne așteaptă!

Legea 321 se întoarce împotriva furnizorilor. Deşi modificările aduse au în vedere măsuri restrictive asupra activităţii retailerilor, forma nouă a legii poate aduce costuri mai mari pentru furnizori, costuri ce se vor reflecta și în prețuri.   Legea care interzice facturarea...

"Patriotic Act": spațiu garantat la raft și gratis, prin lege, pentru alimente românești

Bătălia dintre producătorii locali şi marile reţele de retail a luat amploare din nou în 2016, după mai multe runde disputate în ultimii 10 ani, tema conflictelor fiind accesul produse­lor alimentare românești pe rafturile lanţurilor de ma­gazine. Miza cea mare – taxele de raft solicitate...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta retailului modern - 31 martie 2016


Retail

Studiu GfK privind situația retailului în 33 de țări europene

  GfK a derulat un studiu - analiză a scenei de retail european, cuprinzând cele mai recente evoluții și prognoze pentru 2016. Indicatorii de piață evaluați de GfK pentru un total de 33 de țări europene analizate sunt: puterea de cumpărare, ponderea cheltuielilor populației în retail din...

Retail la viteza optima

Flavia Florea, Key Account Consumer Panel Services, GfK Romania     In urma cu 15 ani, in Romania incepeau sa se dezvolte primele formate ale comertului modern. Comertul traditional era rege in acele vremuri, reprezentand 90% din valoarea pietei de FMCG. 12 ani mai tarziu, in prima jumatate a...

arhiva sectiunii