Producatorul clujean La Colline a deschis un magazin online

Marti, 29 Ianuarie 2013, ora 14:12 | Vizualizari: 703

Dupa ce, la sfarsitul lunii noiembrie a anului trecut, a dat startul unui program pilot pentru realizarea de comenzi prin intermediul e-mailului, La Colline a deschis un magazin online, produsele din portofoliu putand fi comandate acum direct de pe site-ul companiei. Astfel, de pe lacolline.ro pot fi cumparate produse proaspete si acidofile (lapte de capra, iaurt de baut si kefir), specialitati precum platoul cu trufe, rulouri cu mucegai, carbune, piper sau ierburi, precum si delicatesa nou lansata, branza cu mucegai albastru.

 „Demarerea proiectului pilot de testare a livrarilor prin curierat a produselor a fost primul pas spre dezvoltarea unui sistem de comenzi online care sa acopere si localitatile in care nu exista mari centre comerciale unde sa se distribuie La Colline. In decembrie am avut multe comenzi prin intermediul mailului si speram ca magazinul online sa aiba acelasi succes, utilizatorii putand comanda toate produsele din portofoliul nostru direct de pe site”, declara Ovidiu Spinu, proprietarul fabricii La Colline.

Pachetul cu produsele solicitate ajunge la destinatie in 24-48 de ore lucratoare de la procesarea comenzii, prin intermediul curierului. Dat fiind faptul ca sambata si duminica nu exista program pentru curierat, pentru comenzile lansate spre sfarsitul saptamanii exista posibilitatea ca acestea sa ajunga la inceputul saptamanii urmatoare.

Lactatele de capra sunt ambalate in cutii de carton izolate cu folie izoterma. Totodata, pachetul contine si o rezerva de gheata etansa pentru a pastra temperatura scazuta pana in momentul in care acesta este livrat clientului.
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila






Special

E HAOS! Deşeurile din ambalaje - scandal fabricat în România

 Anul 2016 a debutat în forţă pentru industria FMCG, escaladarea tensiunilor dintre producători şi retaileri, pe de o parte, şi autorităţile de mediu, de cealaltă parte, atingând cote neaşteptate. Sursa conflictului pare să fie, cel puţin în primă instanţă, slaba colectare a deşeurilor din...

Puterea de cumparare creste si in 2016

Desi preturile sunt in scadere pentru majoritatea categoriilor de produse alimentare, iar  puterea de cumparare  si increderea consumatorilor au crescut pe parcursul anu­lui 2015, consumul de FMCG nu a atins asteptarile producatorilor si retailerilor decat pe anumite cate­gorii. Surplusul de bani intrat in...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 decembrie 2015


Retail

Retail la viteza optima

Flavia Florea, Key Account Consumer Panel Services, GfK Romania     In urma cu 15 ani, in Romania incepeau sa se dezvolte primele formate ale comertului modern. Comertul traditional era rege in acele vremuri, reprezentand 90% din valoarea pietei de FMCG. 12 ani mai tarziu, in prima jumatate a...

Mircea Bozga, PwC Romania: „In mediul online, telefonul mobil tinde sa devina principalul agent de vanzari”

Desi magazinele traditionale raman principala alegere a consumatorilor, 20% dintre acestia prefera sa faca cumparaturi online utilizand computerele personale, 10% fac cumparaturi prin intermediul tabletelor, iar 11% via telefoane mobile, arata sondajul PwC Total Retail Survey 2015, realizat pe baza raspunsurilor a 19.000 de...

arhiva sectiunii