Lidl inaugureaza primul magazin din Oradea

Miercuri, 09 Mai 2012, ora 11:34 | Vizualizari: 1182
de Maria Vaschi

Maine, 10 mai, Lidl inaugureaza un nou magazin, reteaua sa din Romania insumand astfel 137 magazine. Noua unitate se deschide in Oradea, pe strada Fabricilor nr.2.
 
Lidl continua concursul „3 minute de cumparaturi”, devenit deja traditie la fiecare deschidere de magazin. Astfel, in saptamana inaugurarii, toti clientii care au un cos de cumparaturi de minimum 100 de lei au posibilitatea sa se inscrie la concursul „3 minute de cumparaturi”, castigatorul intrand in cursa contra cronometru de 3 minute in urma careia va pleca acasa cu tot ceea ce reuseste sa puna in cos.

Lidl va continua investitiile in Romania in paralel cu crearea de noi locuri de munca la nivel national. Retailerul are in prezent mai mult de 3.300 de angajati in reteaua de magazine, centrele regionale de distributie si in sediul central.

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila









Special

Rocada fiscala: sah mat la consum!

Modificarile propuse pentru Codul Fiscal relaxeaza povara fiscala a companiilor, dar nu incurajeaza consumul. O buna parte din veniturile persoanelor fizice vor fi taxate suplimentar cu Contributia de Asigurari Sociale (CAS) si Contributia de Asigurari Sociale de Sanatate (CASS). Reducerea TVA cu 4% se va absorbi pe lantul de...

In cautarea drumului spre crestere

Pretul,  increderea in brand si promotiile vor fi factori determinanti pentru atragerea consumatorilor in 2015. Calitatea produselor,  criteriu ce a ocupat primul loc in 2014, a scazut in importanta, ca urmare a schimbarii obiceiurilor de cumparare. Inovarea este directionata preponderent catre produse si ...

arhiva sectiunii



 

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - decembrie 2014






Retail

Mircea Bozga, PwC Romania: „In mediul online, telefonul mobil tinde sa devina principalul agent de vanzari”

Desi magazinele traditionale raman principala alegere a consumatorilor, 20% dintre acestia prefera sa faca cumparaturi online utilizand computerele personale, 10% fac cumparaturi prin intermediul tabletelor, iar 11% via telefoane mobile, arata sondajul PwC Total Retail Survey 2015, realizat pe baza raspunsurilor a 19.000 de...

Studiu Exact Cercetare si Consultanta: Hipermarketul ideal in viziunea clientilor

Clientii hipermarketurilor isi doresc ca experienta cumparaturilor sa fie una completa, care sa le asigure pe langa accesul la o gama variata de produse la cel mai mic pret, posibilitati de relaxare, de servire a mesei si chiar de fumat in cadrul magazinului. “ Clientii hipermarketurilor simt nevoia unei organizari cu...

arhiva sectiunii