Lidl inaugureaza primul magazin din Oradea

Miercuri, 09 Mai 2012, ora 11:34 | Vizualizari: 1338
de Maria Vaschi

Maine, 10 mai, Lidl inaugureaza un nou magazin, reteaua sa din Romania insumand astfel 137 magazine. Noua unitate se deschide in Oradea, pe strada Fabricilor nr.2.
 
Lidl continua concursul „3 minute de cumparaturi”, devenit deja traditie la fiecare deschidere de magazin. Astfel, in saptamana inaugurarii, toti clientii care au un cos de cumparaturi de minimum 100 de lei au posibilitatea sa se inscrie la concursul „3 minute de cumparaturi”, castigatorul intrand in cursa contra cronometru de 3 minute in urma careia va pleca acasa cu tot ceea ce reuseste sa puna in cos.

Lidl va continua investitiile in Romania in paralel cu crearea de noi locuri de munca la nivel national. Retailerul are in prezent mai mult de 3.300 de angajati in reteaua de magazine, centrele regionale de distributie si in sediul central.

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila





Special

Who’s who in FMCG

Aproximativ 400 de companii, monitorizate de revista Piata ca fiind principalii furnizori, retaileri, importatori si distribuitori de produse FMCG in Romania, au cumulat in 2014 afaceri totale de peste 22,5 miliarde euro (102,45 miliarde lei). Comparativ cu anul 2013, afacerile companiilor din aceasta industrie au inregistrat o...

574 magazine mari cu lacat in weekend?

Un nou proiect legislativ propune inchiderea magazinelor cu o suprafata de peste 800 de metri patrati, incepand de sambata de la ora 14.00, pana luni dimineata. Conform proiectului, un numar de 574 de magazine totalizand o suprafata de vanzare de 1,67 milioane de metri patrati ar fi neutilizate in acest interval. O masa critica...

arhiva sectiunii



 

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - iulie 2015






Retail

Mircea Bozga, PwC Romania: „In mediul online, telefonul mobil tinde sa devina principalul agent de vanzari”

Desi magazinele traditionale raman principala alegere a consumatorilor, 20% dintre acestia prefera sa faca cumparaturi online utilizand computerele personale, 10% fac cumparaturi prin intermediul tabletelor, iar 11% via telefoane mobile, arata sondajul PwC Total Retail Survey 2015, realizat pe baza raspunsurilor a 19.000 de...

Studiu Exact Cercetare si Consultanta: Hipermarketul ideal in viziunea clientilor

Clientii hipermarketurilor isi doresc ca experienta cumparaturilor sa fie una completa, care sa le asigure pe langa accesul la o gama variata de produse la cel mai mic pret, posibilitati de relaxare, de servire a mesei si chiar de fumat in cadrul magazinului. “ Clientii hipermarketurilor simt nevoia unei organizari cu...

arhiva sectiunii