Lidl inaugureaza primul magazin din Oradea

Miercuri, 09 Mai 2012, ora 11:34 | Vizualizari: 1670
de Maria Vaschi

Maine, 10 mai, Lidl inaugureaza un nou magazin, reteaua sa din Romania insumand astfel 137 magazine. Noua unitate se deschide in Oradea, pe strada Fabricilor nr.2.
 
Lidl continua concursul „3 minute de cumparaturi”, devenit deja traditie la fiecare deschidere de magazin. Astfel, in saptamana inaugurarii, toti clientii care au un cos de cumparaturi de minimum 100 de lei au posibilitatea sa se inscrie la concursul „3 minute de cumparaturi”, castigatorul intrand in cursa contra cronometru de 3 minute in urma careia va pleca acasa cu tot ceea ce reuseste sa puna in cos.

Lidl va continua investitiile in Romania in paralel cu crearea de noi locuri de munca la nivel national. Retailerul are in prezent mai mult de 3.300 de angajati in reteaua de magazine, centrele regionale de distributie si in sediul central.

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila






Special

"Patriotic Act": spațiu garantat la raft și gratis, prin lege, pentru alimente românești

Bătălia dintre producătorii locali şi marile reţele de retail a luat amploare din nou în 2016, după mai multe runde disputate în ultimii 10 ani, tema conflictelor fiind accesul produse­lor alimentare românești pe rafturile lanţurilor de ma­gazine. Miza cea mare – taxele de raft solicitate...

Atributul „Produs Românesc” crește vânzările cu minimum 5%

Trendul naționalist, prin care consumatorul este atras să cumpere mai degrabă produse autohtone în detrimentul altora din aceeași categorie din import, este tot mai prezent în rafturile retailerilor de toate felurile. Efectele acestui trend au devenit de la un an la altul mai evidente, atât pentru...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta retailului modern - 31 martie 2016


Retail

Studiu GfK privind situația retailului în 33 de țări europene

  GfK a derulat un studiu - analiză a scenei de retail european, cuprinzând cele mai recente evoluții și prognoze pentru 2016. Indicatorii de piață evaluați de GfK pentru un total de 33 de țări europene analizate sunt: puterea de cumpărare, ponderea cheltuielilor populației în retail din...

Retail la viteza optima

Flavia Florea, Key Account Consumer Panel Services, GfK Romania     In urma cu 15 ani, in Romania incepeau sa se dezvolte primele formate ale comertului modern. Comertul traditional era rege in acele vremuri, reprezentand 90% din valoarea pietei de FMCG. 12 ani mai tarziu, in prima jumatate a...

arhiva sectiunii