Grupul Carrefour sarbatoreste 50 de ani de existenta in lume

Joi, 24 Octombrie 2013, ora 13:13 | Vizualizari: 791

In perioada 24 octombrie – 20 noiembrie  2013, Carrefour Romania sarbatoreste 50 de ani de existenta a Grupului in lume cu promotii aniversare valabile doar cate o zi, surprize si mii de premii pentru clientii sai.

 „Pe langa sutele de oferte din cataloagele promotionale, in luna Carrefour vom sarbatori cu preturi incendiare valabile doar cate o zi! Invitam clientii sa le descopere pe site-ul Carrefour (www.carrefour.ro), la TV, radio, in presa si pe pagina de Facebook (www.facebook.com/CarrefourR). De altfel, sper ca romanii se vor bucura impreuna cu noi de aceasta aniversare si ca vor lua parte la evenimentele si tombolele create special pentru ei cu aceasta ocazie impreuna cu Universal Music”, a declarat Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour Romania.

Participand la Tombolele Aniversare, clientii Carrefour pot castiga unul din miile de premii oferite:
•    cumparand de 5 ori din hipermarketurile „Carrefour”, clientii au sansa de a castiga unul din cele 5 cosuri inscrise la Tombola Cos de Cumparaturi.
•    12.000 de albume Universal Music.
•    5 pachete VIP care includ transportul, cazarea si biletele la concertul unei vedete internationale precum Madonna, Robbie Williams, Jessie J. sau Katy Perry, unde castigatorii vor avea ocazia de a intalni artistul preferat dupa eveniment.

Mai multe detalii pe www.carrefour.ro si la Receptie Clienti, in magazine.
 
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila







Special

5,2 miliarde lei in plus in piata FMCG

Suma ramasa la consumatori din reducerea de TVA deschide noi oportunitati de crestere pentru producatori si retaileri. Cine poate beneficia de banii ramasi in buzunarele consumatorilor A mai ramas mai putin de o luna pana in momentul in care se va aplica o cota redusa de TVA de 9% la toate alimentele, bauturile...

Filierele falsurilor

Contrafacerile sau produsele falsificate ameninta tot mai mult pozitia produselor si a brandurilor originale in rafturile magazinelor, erodand credibilitatea acestora in privinta calitatii pe care o promoveaza brandurile afectate, dar si volumele de vanzari realizate cu produse originale. Am scris in revista Piata,...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 martie 2015






Retail

Mircea Bozga, PwC Romania: „In mediul online, telefonul mobil tinde sa devina principalul agent de vanzari”

Desi magazinele traditionale raman principala alegere a consumatorilor, 20% dintre acestia prefera sa faca cumparaturi online utilizand computerele personale, 10% fac cumparaturi prin intermediul tabletelor, iar 11% via telefoane mobile, arata sondajul PwC Total Retail Survey 2015, realizat pe baza raspunsurilor a 19.000 de...

Studiu Exact Cercetare si Consultanta: Hipermarketul ideal in viziunea clientilor

Clientii hipermarketurilor isi doresc ca experienta cumparaturilor sa fie una completa, care sa le asigure pe langa accesul la o gama variata de produse la cel mai mic pret, posibilitati de relaxare, de servire a mesei si chiar de fumat in cadrul magazinului. “ Clientii hipermarketurilor simt nevoia unei organizari cu...

arhiva sectiunii