Grupul Carrefour sarbatoreste 50 de ani de existenta in lume

Joi, 24 Octombrie 2013, ora 13:13 | Vizualizari: 917

In perioada 24 octombrie – 20 noiembrie  2013, Carrefour Romania sarbatoreste 50 de ani de existenta a Grupului in lume cu promotii aniversare valabile doar cate o zi, surprize si mii de premii pentru clientii sai.

 „Pe langa sutele de oferte din cataloagele promotionale, in luna Carrefour vom sarbatori cu preturi incendiare valabile doar cate o zi! Invitam clientii sa le descopere pe site-ul Carrefour (www.carrefour.ro), la TV, radio, in presa si pe pagina de Facebook (www.facebook.com/CarrefourR). De altfel, sper ca romanii se vor bucura impreuna cu noi de aceasta aniversare si ca vor lua parte la evenimentele si tombolele create special pentru ei cu aceasta ocazie impreuna cu Universal Music”, a declarat Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour Romania.

Participand la Tombolele Aniversare, clientii Carrefour pot castiga unul din miile de premii oferite:
•    cumparand de 5 ori din hipermarketurile „Carrefour”, clientii au sansa de a castiga unul din cele 5 cosuri inscrise la Tombola Cos de Cumparaturi.
•    12.000 de albume Universal Music.
•    5 pachete VIP care includ transportul, cazarea si biletele la concertul unei vedete internationale precum Madonna, Robbie Williams, Jessie J. sau Katy Perry, unde castigatorii vor avea ocazia de a intalni artistul preferat dupa eveniment.

Mai multe detalii pe www.carrefour.ro si la Receptie Clienti, in magazine.
 
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila






Special

E HAOS! Deşeurile din ambalaje - scandal fabricat în România

 Anul 2016 a debutat în forţă pentru industria FMCG, escaladarea tensiunilor dintre producători şi retaileri, pe de o parte, şi autorităţile de mediu, de cealaltă parte, atingând cote neaşteptate. Sursa conflictului pare să fie, cel puţin în primă instanţă, slaba colectare a deşeurilor din...

Puterea de cumparare creste si in 2016

Desi preturile sunt in scadere pentru majoritatea categoriilor de produse alimentare, iar  puterea de cumparare  si increderea consumatorilor au crescut pe parcursul anu­lui 2015, consumul de FMCG nu a atins asteptarile producatorilor si retailerilor decat pe anumite cate­gorii. Surplusul de bani intrat in...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 decembrie 2015


Retail

Retail la viteza optima

Flavia Florea, Key Account Consumer Panel Services, GfK Romania     In urma cu 15 ani, in Romania incepeau sa se dezvolte primele formate ale comertului modern. Comertul traditional era rege in acele vremuri, reprezentand 90% din valoarea pietei de FMCG. 12 ani mai tarziu, in prima jumatate a...

Mircea Bozga, PwC Romania: „In mediul online, telefonul mobil tinde sa devina principalul agent de vanzari”

Desi magazinele traditionale raman principala alegere a consumatorilor, 20% dintre acestia prefera sa faca cumparaturi online utilizand computerele personale, 10% fac cumparaturi prin intermediul tabletelor, iar 11% via telefoane mobile, arata sondajul PwC Total Retail Survey 2015, realizat pe baza raspunsurilor a 19.000 de...

arhiva sectiunii