Grupul Carrefour sarbatoreste 50 de ani de existenta in lume

Joi, 24 Octombrie 2013, ora 13:13 | Vizualizari: 417

In perioada 24 octombrie – 20 noiembrie  2013, Carrefour Romania sarbatoreste 50 de ani de existenta a Grupului in lume cu promotii aniversare valabile doar cate o zi, surprize si mii de premii pentru clientii sai.

 „Pe langa sutele de oferte din cataloagele promotionale, in luna Carrefour vom sarbatori cu preturi incendiare valabile doar cate o zi! Invitam clientii sa le descopere pe site-ul Carrefour (www.carrefour.ro), la TV, radio, in presa si pe pagina de Facebook (www.facebook.com/CarrefourR). De altfel, sper ca romanii se vor bucura impreuna cu noi de aceasta aniversare si ca vor lua parte la evenimentele si tombolele create special pentru ei cu aceasta ocazie impreuna cu Universal Music”, a declarat Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour Romania.

Participand la Tombolele Aniversare, clientii Carrefour pot castiga unul din miile de premii oferite:
•    cumparand de 5 ori din hipermarketurile „Carrefour”, clientii au sansa de a castiga unul din cele 5 cosuri inscrise la Tombola Cos de Cumparaturi.
•    12.000 de albume Universal Music.
•    5 pachete VIP care includ transportul, cazarea si biletele la concertul unei vedete internationale precum Madonna, Robbie Williams, Jessie J. sau Katy Perry, unde castigatorii vor avea ocazia de a intalni artistul preferat dupa eveniment.

Mai multe detalii pe www.carrefour.ro si la Receptie Clienti, in magazine.
 
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila











Special

Ritm accelerat pe piata de achizitii si fuziuni: 1 la 40 de zile

Studiile realizate in ultimii trei ani de companiile mari de consultanta, asupra industriei FMCG din Romania, au indicat accelerarea proceselor de fuziuni si achizitii, atat in sectorul industrial cat si in retail. Conform monitorizarii realizate de revista Piata, in perioada 2011 – 2013 au fost incheiate peste 30 de...

De ce prospera piata neagra a carnii

Controalele insuficiente si repartizate neuniform la nivelul operatorilor economici, dublate de sanctionarea prea blanda a abaterilor grave, precum si fiscalitatea exagerata care imbie la evaziune, sunt principalele trei cauze care perpetueaza piata neagra a carnii. Piata neagra si factorul uman - acestea sunt verigile...

arhiva sectiunii




 

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - martie 2014






Retail

Constructia si stabilirea pretului optim in retailul traditional

Stabilirea unor preturi optime de vanzare a produselor a devenit pentru multi comercianti din retailul traditional o problema ce nu se mai poate rezolva exclusiv prin raportarea la concurenta. Deoarece marjele de profit au devenit mult mai mici, la anumite produse este imposibil de concurat retelele de magazine de...

Feliciu Paraschiv: Inovatia porneste de la modul in care iti intelegi clientii

In primele 10 luni din 2012 a avut vanzari cu 16,5 % mai mari decat in primele 10 luni din 2011. Cu o cifra de afaceri in 2012 de 41 de milioane de lei si 172 de angajati, Paco Prod Serv este unul din cei mai mari operatori romani de retail. In anii 2011 si 2012 a castigat premiul pentru cel mai dinamic comerciant roman la...

arhiva sectiunii