Gama completa de tratament pentru par, Gerovital Plant Tratament, de la Farmec

Miercuri, 08 Decembrie 2010, ora 13:48 | Vizualizari: 1156

Farmec Cluj-Napoca extinde gama pentru ingrijirea parului Gerovital Plant Tratament cu sapte produse noi, cu formule inovatoare, care acopera nevoile firului de par. Intreaga gama contine 14 produse si este structurata in functie de tipurile de tratament: regenerare, antimatreata, anti-age, anticadere, sebum control, intretinere si protectie.

“Gerovital Plant Tratament este o gama originala, creata in laboratoarele Farmec, care rezolva un mare numar de probleme ale firului de par si scalpului si se adreseaza atat femeilor, cat si barbatilor”, a declarat Ioana Borza, Marketing Manager Farmec Cluj-Napoca. “ Avem incredere in succesul lor pe piata, mai ales ca, in primele opt luni ale acestui an, gama Gerovital Plant Tratament este lider valoric pe segmentul tratamentelor de par,” a mai precizat Ioana Borza.
Produsele intrate recent in gama sunt grupate in kit-uri specializate de tratament si sunt destinate utilizarii pe termen lung.
Tratamentul Anti-age, cu Sepicap si Aquaxil, contine sampon si masca, ambele fiind destinate intarzierii efectelor pe care inaintarea in varsta si compusii chimici din produsele de colorare si styling le au asupra parului. Tratamentul Anticadere, cu complexele bioactive Procapil si Biocapigen, este format dintr-un sampon si un ser fara clatirecare, prin actiunea lor sinergica, elimina cauzele care atrofiaza radacina firului de par si inhiba formarea de noi foliculi pilosi.
Tratamentul Sebum Control, cu Sebaryl si Biocapigen, include un sampon si un ser fara clatire care utilizate impreuna, asigura degresarea parului gras si regleaza activitatea glandelor sebacee.
Serul hidratant termoprotector este un produs recomandat pentru utilizare frecventa, care protejeaza parul de razele de soare si aparatura de styling, ca ondulatorul, uscatorul si placa de indreptat parul.
Noile produse Gerovital Plant Tratament sunt disponibile in farmacii, retele de retail si magazine traditionale, la preturi cuprinse intre 11 si 15 lei.
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila











Special

De ce prospera piata neagra a carnii

Controalele insuficiente si repartizate neuniform la nivelul operatorilor economici, dublate de sanctionarea prea blanda a abaterilor grave, precum si fiscalitatea exagerata care imbie la evaziune, sunt principalele trei cauze care perpetueaza piata neagra a carnii. Piata neagra si factorul uman - acestea sunt verigile...

180 milioane de euro din importuri paralele

Importurile paralele au proliferat in ultimii patru ani de criza pe baza fluctuatiilor de preturi si a promotiilor variate pe care un producator le lanseaza in tari diferite ale Uniunii Europene. Astfel, reprezentantele locale ale companiilor multinationale producatoare au concurenti pentru propriile produse. Importatorii...

arhiva sectiunii




 

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - decembrie 2013






Retail

Constructia si stabilirea pretului optim in retailul traditional

Stabilirea unor preturi optime de vanzare a produselor a devenit pentru multi comercianti din retailul traditional o problema ce nu se mai poate rezolva exclusiv prin raportarea la concurenta. Deoarece marjele de profit au devenit mult mai mici, la anumite produse este imposibil de concurat retelele de magazine de...

Feliciu Paraschiv: Inovatia porneste de la modul in care iti intelegi clientii

In primele 10 luni din 2012 a avut vanzari cu 16,5 % mai mari decat in primele 10 luni din 2011. Cu o cifra de afaceri in 2012 de 41 de milioane de lei si 172 de angajati, Paco Prod Serv este unul din cei mai mari operatori romani de retail. In anii 2011 si 2012 a castigat premiul pentru cel mai dinamic comerciant roman la...

arhiva sectiunii