Gama completa de tratament pentru par, Gerovital Plant Tratament, de la Farmec

Miercuri, 08 Decembrie 2010, ora 13:48 | Vizualizari: 1459

Farmec Cluj-Napoca extinde gama pentru ingrijirea parului Gerovital Plant Tratament cu sapte produse noi, cu formule inovatoare, care acopera nevoile firului de par. Intreaga gama contine 14 produse si este structurata in functie de tipurile de tratament: regenerare, antimatreata, anti-age, anticadere, sebum control, intretinere si protectie.

“Gerovital Plant Tratament este o gama originala, creata in laboratoarele Farmec, care rezolva un mare numar de probleme ale firului de par si scalpului si se adreseaza atat femeilor, cat si barbatilor”, a declarat Ioana Borza, Marketing Manager Farmec Cluj-Napoca. “ Avem incredere in succesul lor pe piata, mai ales ca, in primele opt luni ale acestui an, gama Gerovital Plant Tratament este lider valoric pe segmentul tratamentelor de par,” a mai precizat Ioana Borza.
Produsele intrate recent in gama sunt grupate in kit-uri specializate de tratament si sunt destinate utilizarii pe termen lung.
Tratamentul Anti-age, cu Sepicap si Aquaxil, contine sampon si masca, ambele fiind destinate intarzierii efectelor pe care inaintarea in varsta si compusii chimici din produsele de colorare si styling le au asupra parului. Tratamentul Anticadere, cu complexele bioactive Procapil si Biocapigen, este format dintr-un sampon si un ser fara clatirecare, prin actiunea lor sinergica, elimina cauzele care atrofiaza radacina firului de par si inhiba formarea de noi foliculi pilosi.
Tratamentul Sebum Control, cu Sebaryl si Biocapigen, include un sampon si un ser fara clatire care utilizate impreuna, asigura degresarea parului gras si regleaza activitatea glandelor sebacee.
Serul hidratant termoprotector este un produs recomandat pentru utilizare frecventa, care protejeaza parul de razele de soare si aparatura de styling, ca ondulatorul, uscatorul si placa de indreptat parul.
Noile produse Gerovital Plant Tratament sunt disponibile in farmacii, retele de retail si magazine traditionale, la preturi cuprinse intre 11 si 15 lei.
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Cum au crescut prețurile după 1 iulie 2015?

Preţurile produselor la raft sunt permanent punc­tul de atracţie al dezbaterilor privind industria alimentară, privind retailul modern versus cel tradiţional. Preţurile la raft au fost permanent în atenţia Consiliului Concurenţei, instituţia implicându-se activ în construcţia proiectului pilot...

7 surse de adrenalină în FMCG & RETAIL în 2017

Se încheie un an  2016  cu multe schimbări în industria bunurilor de larg consum,  un an tumultos în care atât iniţiativele private, cât și cele publice, şi-au pus amprenta în mod substanţial asupra evoluţiei pieţei, a reorientării consumatorilor, a strategiilor de...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 decembrie 2016


Retail

Ianuarie a bifat 16 noi deschideri în comerțul modern

Cele mai multe inaugurări aparțin retailerului Profi Rom Food. Profi încheie luna ianuarie cu un nou record, inaugurând zece magazine . Trei dintre acestea sunt în format City și au fost deschise la Bacău, Cluj Napoca și Giroc (Timiș). În format Loco s-au deschis patru unități, după cum...

Cum supravieţuiesc 5 comercianţi mici într-o aglomerare de magazine din retailul modern

Expansiunea accelerată a marilor reţele de retail mo­dern a sufocat multe dintre afacerile micilor comercianţi. Comerţul tradiţional cu bunuri de larg consum a avut de suferit şi ca urmare a pătrunderii acestor reţele în proximitate, în special prin lanţurile de magazine Profi, Shop &Go şi...

arhiva sectiunii