Gama completa de tratament pentru par, Gerovital Plant Tratament, de la Farmec

Miercuri, 08 Decembrie 2010, ora 13:48 | Vizualizari: 1204

Farmec Cluj-Napoca extinde gama pentru ingrijirea parului Gerovital Plant Tratament cu sapte produse noi, cu formule inovatoare, care acopera nevoile firului de par. Intreaga gama contine 14 produse si este structurata in functie de tipurile de tratament: regenerare, antimatreata, anti-age, anticadere, sebum control, intretinere si protectie.

“Gerovital Plant Tratament este o gama originala, creata in laboratoarele Farmec, care rezolva un mare numar de probleme ale firului de par si scalpului si se adreseaza atat femeilor, cat si barbatilor”, a declarat Ioana Borza, Marketing Manager Farmec Cluj-Napoca. “ Avem incredere in succesul lor pe piata, mai ales ca, in primele opt luni ale acestui an, gama Gerovital Plant Tratament este lider valoric pe segmentul tratamentelor de par,” a mai precizat Ioana Borza.
Produsele intrate recent in gama sunt grupate in kit-uri specializate de tratament si sunt destinate utilizarii pe termen lung.
Tratamentul Anti-age, cu Sepicap si Aquaxil, contine sampon si masca, ambele fiind destinate intarzierii efectelor pe care inaintarea in varsta si compusii chimici din produsele de colorare si styling le au asupra parului. Tratamentul Anticadere, cu complexele bioactive Procapil si Biocapigen, este format dintr-un sampon si un ser fara clatirecare, prin actiunea lor sinergica, elimina cauzele care atrofiaza radacina firului de par si inhiba formarea de noi foliculi pilosi.
Tratamentul Sebum Control, cu Sebaryl si Biocapigen, include un sampon si un ser fara clatire care utilizate impreuna, asigura degresarea parului gras si regleaza activitatea glandelor sebacee.
Serul hidratant termoprotector este un produs recomandat pentru utilizare frecventa, care protejeaza parul de razele de soare si aparatura de styling, ca ondulatorul, uscatorul si placa de indreptat parul.
Noile produse Gerovital Plant Tratament sunt disponibile in farmacii, retele de retail si magazine traditionale, la preturi cuprinse intre 11 si 15 lei.
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila













Special

Scad preturile materiilor prime

Preturile materiilor prime pentru industria alimentara sunt in scadere pe pietele internationale si pun o presiune tot mai mare pe preturile produselor finite din industria FMCG. Conform cotatiilor afisate de principalele burse pentru cereale, carne sau oleaginoase, preturile pentru principalele materii prime sunt in...

102 companii din FMCG au afaceri in crestere, de cinci ani

36 companii au pierdut in competitie si au inregistrat scaderi ale afacerilor in raport cu anul 2008. Alte 27 companii au fost inchise sau au fost absorbite de marii competitori. In industria carnii au aparut cele mai multe start-up-uri de succes. In studiu au intrat companiile care in anul 2012 au inregistrat o cifra de afaceri...

arhiva sectiunii




 

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - iunie 2014






Retail

Retailul modern sprijina producatorii romani

Marile lanturi de retail dezvolta proiecte specifice, menite sa permita accesul consumatorilor la produsele romanesti. Strategia pe termen lung a Grupului Carefour vizeaza dezvoltarea parteneriatelor cu producatorii locali prin actiuni care incurajeaza consumul de produse romanesti, totul din dorinta de a sustine economia...

Constructia si stabilirea pretului optim in retailul traditional

Stabilirea unor preturi optime de vanzare a produselor a devenit pentru multi comercianti din retailul traditional o problema ce nu se mai poate rezolva exclusiv prin raportarea la concurenta. Deoarece marjele de profit au devenit mult mai mici, la anumite produse este imposibil de concurat retelele de magazine de...

arhiva sectiunii