Gama completa de tratament pentru par, Gerovital Plant Tratament, de la Farmec

Miercuri, 08 Decembrie 2010, ora 13:48 | Vizualizari: 1304

Farmec Cluj-Napoca extinde gama pentru ingrijirea parului Gerovital Plant Tratament cu sapte produse noi, cu formule inovatoare, care acopera nevoile firului de par. Intreaga gama contine 14 produse si este structurata in functie de tipurile de tratament: regenerare, antimatreata, anti-age, anticadere, sebum control, intretinere si protectie.

“Gerovital Plant Tratament este o gama originala, creata in laboratoarele Farmec, care rezolva un mare numar de probleme ale firului de par si scalpului si se adreseaza atat femeilor, cat si barbatilor”, a declarat Ioana Borza, Marketing Manager Farmec Cluj-Napoca. “ Avem incredere in succesul lor pe piata, mai ales ca, in primele opt luni ale acestui an, gama Gerovital Plant Tratament este lider valoric pe segmentul tratamentelor de par,” a mai precizat Ioana Borza.
Produsele intrate recent in gama sunt grupate in kit-uri specializate de tratament si sunt destinate utilizarii pe termen lung.
Tratamentul Anti-age, cu Sepicap si Aquaxil, contine sampon si masca, ambele fiind destinate intarzierii efectelor pe care inaintarea in varsta si compusii chimici din produsele de colorare si styling le au asupra parului. Tratamentul Anticadere, cu complexele bioactive Procapil si Biocapigen, este format dintr-un sampon si un ser fara clatirecare, prin actiunea lor sinergica, elimina cauzele care atrofiaza radacina firului de par si inhiba formarea de noi foliculi pilosi.
Tratamentul Sebum Control, cu Sebaryl si Biocapigen, include un sampon si un ser fara clatire care utilizate impreuna, asigura degresarea parului gras si regleaza activitatea glandelor sebacee.
Serul hidratant termoprotector este un produs recomandat pentru utilizare frecventa, care protejeaza parul de razele de soare si aparatura de styling, ca ondulatorul, uscatorul si placa de indreptat parul.
Noile produse Gerovital Plant Tratament sunt disponibile in farmacii, retele de retail si magazine traditionale, la preturi cuprinse intre 11 si 15 lei.
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila





Special

Who’s who in FMCG

Aproximativ 400 de companii, monitorizate de revista Piata ca fiind principalii furnizori, retaileri, importatori si distribuitori de produse FMCG in Romania, au cumulat in 2014 afaceri totale de peste 22,5 miliarde euro (102,45 miliarde lei). Comparativ cu anul 2013, afacerile companiilor din aceasta industrie au inregistrat o...

574 magazine mari cu lacat in weekend?

Un nou proiect legislativ propune inchiderea magazinelor cu o suprafata de peste 800 de metri patrati, incepand de sambata de la ora 14.00, pana luni dimineata. Conform proiectului, un numar de 574 de magazine totalizand o suprafata de vanzare de 1,67 milioane de metri patrati ar fi neutilizate in acest interval. O masa critica...

arhiva sectiunii



 

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - iulie 2015






Retail

Mircea Bozga, PwC Romania: „In mediul online, telefonul mobil tinde sa devina principalul agent de vanzari”

Desi magazinele traditionale raman principala alegere a consumatorilor, 20% dintre acestia prefera sa faca cumparaturi online utilizand computerele personale, 10% fac cumparaturi prin intermediul tabletelor, iar 11% via telefoane mobile, arata sondajul PwC Total Retail Survey 2015, realizat pe baza raspunsurilor a 19.000 de...

Studiu Exact Cercetare si Consultanta: Hipermarketul ideal in viziunea clientilor

Clientii hipermarketurilor isi doresc ca experienta cumparaturilor sa fie una completa, care sa le asigure pe langa accesul la o gama variata de produse la cel mai mic pret, posibilitati de relaxare, de servire a mesei si chiar de fumat in cadrul magazinului. “ Clientii hipermarketurilor simt nevoia unei organizari cu...

arhiva sectiunii