Gama completa de tratament pentru par, Gerovital Plant Tratament, de la Farmec

Miercuri, 08 Decembrie 2010, ora 13:48 | Vizualizari: 1401

Farmec Cluj-Napoca extinde gama pentru ingrijirea parului Gerovital Plant Tratament cu sapte produse noi, cu formule inovatoare, care acopera nevoile firului de par. Intreaga gama contine 14 produse si este structurata in functie de tipurile de tratament: regenerare, antimatreata, anti-age, anticadere, sebum control, intretinere si protectie.

“Gerovital Plant Tratament este o gama originala, creata in laboratoarele Farmec, care rezolva un mare numar de probleme ale firului de par si scalpului si se adreseaza atat femeilor, cat si barbatilor”, a declarat Ioana Borza, Marketing Manager Farmec Cluj-Napoca. “ Avem incredere in succesul lor pe piata, mai ales ca, in primele opt luni ale acestui an, gama Gerovital Plant Tratament este lider valoric pe segmentul tratamentelor de par,” a mai precizat Ioana Borza.
Produsele intrate recent in gama sunt grupate in kit-uri specializate de tratament si sunt destinate utilizarii pe termen lung.
Tratamentul Anti-age, cu Sepicap si Aquaxil, contine sampon si masca, ambele fiind destinate intarzierii efectelor pe care inaintarea in varsta si compusii chimici din produsele de colorare si styling le au asupra parului. Tratamentul Anticadere, cu complexele bioactive Procapil si Biocapigen, este format dintr-un sampon si un ser fara clatirecare, prin actiunea lor sinergica, elimina cauzele care atrofiaza radacina firului de par si inhiba formarea de noi foliculi pilosi.
Tratamentul Sebum Control, cu Sebaryl si Biocapigen, include un sampon si un ser fara clatire care utilizate impreuna, asigura degresarea parului gras si regleaza activitatea glandelor sebacee.
Serul hidratant termoprotector este un produs recomandat pentru utilizare frecventa, care protejeaza parul de razele de soare si aparatura de styling, ca ondulatorul, uscatorul si placa de indreptat parul.
Noile produse Gerovital Plant Tratament sunt disponibile in farmacii, retele de retail si magazine traditionale, la preturi cuprinse intre 11 si 15 lei.
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila






Special

Nici nu știm ce costuri ne așteaptă!

Legea 321 se întoarce împotriva furnizorilor. Deşi modificările aduse au în vedere măsuri restrictive asupra activităţii retailerilor, forma nouă a legii poate aduce costuri mai mari pentru furnizori, costuri ce se vor reflecta și în prețuri.   Legea care interzice facturarea...

"Patriotic Act": spațiu garantat la raft și gratis, prin lege, pentru alimente românești

Bătălia dintre producătorii locali şi marile reţele de retail a luat amploare din nou în 2016, după mai multe runde disputate în ultimii 10 ani, tema conflictelor fiind accesul produse­lor alimentare românești pe rafturile lanţurilor de ma­gazine. Miza cea mare – taxele de raft solicitate...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta retailului modern - 31 martie 2016


Retail

Studiu GfK privind situația retailului în 33 de țări europene

  GfK a derulat un studiu - analiză a scenei de retail european, cuprinzând cele mai recente evoluții și prognoze pentru 2016. Indicatorii de piață evaluați de GfK pentru un total de 33 de țări europene analizate sunt: puterea de cumpărare, ponderea cheltuielilor populației în retail din...

Retail la viteza optima

Flavia Florea, Key Account Consumer Panel Services, GfK Romania     In urma cu 15 ani, in Romania incepeau sa se dezvolte primele formate ale comertului modern. Comertul traditional era rege in acele vremuri, reprezentand 90% din valoarea pietei de FMCG. 12 ani mai tarziu, in prima jumatate a...

arhiva sectiunii