Fabrica de conserve Raureni tinteste dublarea exporturilor in 2012

Joi, 27 Octombrie 2011, ora 15:58 | Vizualizari: 2358
de Carol Popa

Conservele de legume, gemurile si dulceturile produse la Raureni sunt exportate in prezent in Germania, Austria, Israel, Anglia, Spania si Italia. Produsele au intrat de putin timp si pe pietele din Rusia si Ucraina, iar conducerea companiei spera ca exporturile sa reprezinte in anul 2012 peste 20% din vanzari. „In acest moment, exportul reprezinta 10% din cifra de afaceri, dar speram sa ajungem la 20%, mai ales ca tocmai am intrat si pe piata din Rusia si Ucraina, care au un potential extraordinar. Rusii isi doresc foarte mult gemuri si compoturi de la noi. In rest, avem cumparatori traditionali din Europa, Canada si Israel. Exportam mai ales suc de mere in Austria si Germania si magiun in Austria si Israel. Aceste doua produse merg in proportie de 80% catre export”, a spus Dan Mutu, director general Raureni. Fabrica de conserve Raureni se afla in proprietatea grupului de firme Annabella, detinut de familia Dan si Dorina Mutu. Annabella a preluat in 2008 fabrica de conserve platind pentru ea 4,5 milioane euro. „Am investit 5 milioane euro in fabrica de la Raureni, iar acum producem la standarde europene”, a spus Dan Mutu, care se asteapta ca cifra de afaceri a fabricii sa fie in acest an de peste sase milioane euro, in conditiile in care anul trecut a fost de cinci milioane euro.
In acest an, conservele de legume au reprezentat 47% din totalul productiei, otetul - 18%, gemul - 16%, dulceata 8% si siropurile – 2%. „Produsul nostru forte este dulceata, dar conservele se vand cel mai bine pentru ca sunt ieftine. Vanzarile depind de puterea de cumparare a romanilor“, a explicat directorul comercial al firmei, Ioan Deac.
Compania Annabella, proprietarul fabricii de conserve de la Raureni, este una dintre companiile cu capital romanesc prezente in TOP 100 FMCG - editia 2011.

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila






Special

Și furnizorii intră în coaliția anti 321

Patronatele reprezentative din industria alimentară s-au coalizat cu retailerii și au solicitat autorităților norme de aplicare sau modificare a Legii 321 (150), prin care au fost blocate relațiile comerciale dintre furnizori și comercianți     Relația dintre furnizori și retaileri a fost blocată...

Efectele "321" :Start în marea năuceală!

Optimismul ce i-a cuprins pe unii furnizori locali cu privire la efectele aplicării noilor prevederi din Legea 321 a fost estompat la primele întâlniri pentru negocierea noilor contracte cu marile rețele de retail   Promulgarea modificărilor la Legea 321 şi publicarea acestora în Monitorul...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta retailului modern - 30 iunie 2016


Retail

Cum supravieţuiesc 5 comercianţii mici într-o aglomerare de magazine din retailul modern

Expansiunea accelerată a marilor reţele de retail mo­dern a sufocat multe dintre afacerile micilor comercianţi. Comerţul tradiţional cu bunuri de larg consum a avut de suferit şi ca urmare a pătrunderii acestor reţele în proximitate, în special prin lanţurile de magazine Profi, Shop &Go şi...

Retailul modern atinge 60% cotă de piaţă, în primul trimestru al anului 2016

Rezultatele studiului GfK Consumer Panel Services de monitorizare a consumului casnic pentru primul trimestru din 2016 indică un nou record în ceea ce priveşte cota de piaţă a retailului modern: 60%. “Dacă până în 2008, retailul modern creştea cu aproximativ 2-3 puncte procentuale anual...

arhiva sectiunii