Piata FMCG Forum - Piata FMCG Forum 2012

Descriere | Program | Ce s-a intamplat la Forum 2011 | SPEAKERI | Ce s-a intamplat la Forum 2012 |

Descriere

 

 

Context

- Economia europeana traverseaza cea mai grea perioada de la crearea Uniunii Europene, caracterizata de turbulente si incertitudini, in special pe pietele financiare

- Din fericire, Romania parcurge o perioada mai buna, inregistrand o usoara crestere economica. Pe fondul unei relativ solide stabilitati financiare si a unor valori pozitive ale indicatorilor economici, prognozele pe termen scurt sunt optimiste.

- In particular, industria bunurilor de larg consum din Romania se afla pe o directie ascendenta, atat in privinta comertului cu aceste produse, cat si in privinta comenzilor catre furnizori. Unele initiative ale autoritatilor in sensul majorarii veniturilor anumitor segmente ale populatiei favorizeaza, de asemenea, cresterea consumului de produse si servicii.

- Dupa o perioada de recul cauzata de criza economica prelungita, jucatorii din industria bunurilor de larg consum pot sa fundamenteze strategia de piata plecand, din nou, de la REDRESAREA CONSUMULUI.

- Poate, insa, productia interna sa tina pasul cu majorarea cererii, contribuind astfel la sustinerea cresterii consumului?

Obiective

Forumul industriei bunurilor de larg consum este cadrul de dezbatere care prefigureaza evolutia mediului de afaceri prin evidentierea coordonatelor esentiale.

- politicile statului in domeniile economic si social
- prioritatile autoritatilor de reglementare, supraveghere si control
- prioritatile industriei bunurilor de larg consum
- strategiile companiilor care activeaza in industria bunurilor de larg consum
- proiectele de dezvoltare a pietei bunurilor de larg consum formulate de companiile active in domeniu

Participanti

Evenimentul reprezinta reuniunea la cel mai inalt nivel a personalitatilor care determina, direct sau indirect, viitorul industriei bunurilor de larg consum din Romania:
- presedinti, vicepresedinti, CEO, directori generali ai companiilor cu activitati de productie, import, distributie si comert cu bunuri de larg consum din Romania.
- presedinti, vicepresedinti ai asociatiilor patronale si profesionale ale companiilor din industria bunurilor de larg consum.
- reprezentanti ai Executivului: ministri, secretari de stat din ministerele care tuteleaza activitatile economice.
- conducatori ai institutiilor cu rol de reglementare, supraveghere si control: Consiliul Concurentei, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor din Romania, Agentia Nationala de Administrare Fiscala – ANAF.

Beneficii

- Networking in compania personalitatilor care decid evolutia pietelor FMCG
- Dezvoltarea parteneriatelor de afaceri cu principalii jucatori din FMCG
- Consolidarea relatiilor cu reprezentantii autoritatilor
- Participarea activa la dezbateri despre problematicile industriei bunurilor de larg consum alaturi de cei mai importanti jucatori din FMCG
- Identificarea de oportunitati de afaceri in pietele de bunuri de larg consum
- Consolidarea informatiilor despre obiceiurile si preferintele consumatorilor, tendintele pietelor si intentiile autoritatilor

Parteneri


Parteneri media


Eveniment recomandat de