Apa minerala Carpatina - relansare de toamna

Duminica, 23 Mai 2010, ora 21:39 | Vizualizari: 939

Carpatina a relansat gama de apa minerala naturala Carpatina intr-un nou ambalaj si noi caracteristici de brand. Carpatina este prezenta in hipermarketuri, cash&carry si in celelalte forme de retail axate pe FMCG si contine trei produse: Carpatina Forte, Carpatina Light si Carpatina Plata. Carpatina Forte este apa minerala naturala carbogazoasa si este disponibila in ambalaje de 0,5 litri, 1,5 litri si 2,0 litri.

Carpatina Light este apa minerala naturala lejer carbonatata si este disponibila in ambalaje de 0,5 litri, 2 litri si 5 litri.

Carpatina Plata este apa minerala naturala plata si este disponibila in ambalaje de de 0,5 litri, 2 litri si 5 litri. Pet-ul are o forma diferita de cea a primelor doua sortimente.

Pe langa gama Carpatina, din portofoliul Carpatina si Lipomin mai face parte si apa minerala naturala forte Lipova. Potrivit datelor companiei, in 2007, romanii au consumat 46 litri de apa minerala pe cap de locuitor, in crestere cu 5-6% fata de anul precedent, cresterea ramanand constanta de la an la an. Carpatina si Lipomin detin aproximativ 7% din piata romaneasca de apa minerala imbuteliata la PET.


Carpatina a relansat gama de apa minerala naturala Carpatina intr-un nou ambalaj si noi caracteristici de brand. Carpatina este prezenta in hipermarketuri, cash&carry si in celelalte forme de retail axate pe FMCG si contine trei produse: Carpatina Forte, Carpatina Light si Carpatina Plata. Carpatina Forte este apa minerala naturala carbogazoasa si este disponibila in ambalaje de 0,5 litri, 1,5 litri si2,0 litri.

Carpatina Light este apa minerala naturala lejer carbonatata si este disponibilain ambalaje de0,5 litri, 2 litri si5 litri.

Carpatina Plata este apa minerala naturala plata si este disponibila in ambalaje de de 0,5 litri, 2 litri si 5 litri. Pet-ul are o forma diferita de cea a primelor doua sortimente.

Pe langa gama Carpatina, din portofoliul Carpatina si Lipomin mai face parte si apa minerala naturala forte Lipova. Potrivit datelor companiei,in 2007, romanii auconsumat 46 litri de apaminerala pe cap de locuitor,in crestere cu 5-6% fatade anul precedent,cresterearamanandconstanta de laan la an. Carpatinasi Lipomindetin aproximativ7% din piataromaneasca deapa mineralaimbuteliata laPET.

Cuvinte cheie:
Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii