Apa minerala Carpatina - relansare de toamna

Duminica, 23 Mai 2010, ora 21:39 | Vizualizari: 976

Carpatina a relansat gama de apa minerala naturala Carpatina intr-un nou ambalaj si noi caracteristici de brand. Carpatina este prezenta in hipermarketuri, cash&carry si in celelalte forme de retail axate pe FMCG si contine trei produse: Carpatina Forte, Carpatina Light si Carpatina Plata. Carpatina Forte este apa minerala naturala carbogazoasa si este disponibila in ambalaje de 0,5 litri, 1,5 litri si 2,0 litri.

Carpatina Light este apa minerala naturala lejer carbonatata si este disponibila in ambalaje de 0,5 litri, 2 litri si 5 litri.

Carpatina Plata este apa minerala naturala plata si este disponibila in ambalaje de de 0,5 litri, 2 litri si 5 litri. Pet-ul are o forma diferita de cea a primelor doua sortimente.

Pe langa gama Carpatina, din portofoliul Carpatina si Lipomin mai face parte si apa minerala naturala forte Lipova. Potrivit datelor companiei, in 2007, romanii au consumat 46 litri de apa minerala pe cap de locuitor, in crestere cu 5-6% fata de anul precedent, cresterea ramanand constanta de la an la an. Carpatina si Lipomin detin aproximativ 7% din piata romaneasca de apa minerala imbuteliata la PET.


Carpatina a relansat gama de apa minerala naturala Carpatina intr-un nou ambalaj si noi caracteristici de brand. Carpatina este prezenta in hipermarketuri, cash&carry si in celelalte forme de retail axate pe FMCG si contine trei produse: Carpatina Forte, Carpatina Light si Carpatina Plata. Carpatina Forte este apa minerala naturala carbogazoasa si este disponibila in ambalaje de 0,5 litri, 1,5 litri si2,0 litri.

Carpatina Light este apa minerala naturala lejer carbonatata si este disponibilain ambalaje de0,5 litri, 2 litri si5 litri.

Carpatina Plata este apa minerala naturala plata si este disponibila in ambalaje de de 0,5 litri, 2 litri si 5 litri. Pet-ul are o forma diferita de cea a primelor doua sortimente.

Pe langa gama Carpatina, din portofoliul Carpatina si Lipomin mai face parte si apa minerala naturala forte Lipova. Potrivit datelor companiei,in 2007, romanii auconsumat 46 litri de apaminerala pe cap de locuitor,in crestere cu 5-6% fatade anul precedent,cresterearamanandconstanta de laan la an. Carpatinasi Lipomindetin aproximativ7% din piataromaneasca deapa mineralaimbuteliata laPET.

Cuvinte cheie:
Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii