Apa minerala Carpatina - relansare de toamna

Duminica, 23 Mai 2010, ora 21:39 | Vizualizari: 724

Carpatina a relansat gama de apa minerala naturala Carpatina intr-un nou ambalaj si noi caracteristici de brand. Carpatina este prezenta in hipermarketuri, cash&carry si in celelalte forme de retail axate pe FMCG si contine trei produse: Carpatina Forte, Carpatina Light si Carpatina Plata. Carpatina Forte este apa minerala naturala carbogazoasa si este disponibila in ambalaje de 0,5 litri, 1,5 litri si 2,0 litri.

Carpatina Light este apa minerala naturala lejer carbonatata si este disponibila in ambalaje de 0,5 litri, 2 litri si 5 litri.

Carpatina Plata este apa minerala naturala plata si este disponibila in ambalaje de de 0,5 litri, 2 litri si 5 litri. Pet-ul are o forma diferita de cea a primelor doua sortimente.

Pe langa gama Carpatina, din portofoliul Carpatina si Lipomin mai face parte si apa minerala naturala forte Lipova. Potrivit datelor companiei, in 2007, romanii au consumat 46 litri de apa minerala pe cap de locuitor, in crestere cu 5-6% fata de anul precedent, cresterea ramanand constanta de la an la an. Carpatina si Lipomin detin aproximativ 7% din piata romaneasca de apa minerala imbuteliata la PET.


Carpatina a relansat gama de apa minerala naturala Carpatina intr-un nou ambalaj si noi caracteristici de brand. Carpatina este prezenta in hipermarketuri, cash&carry si in celelalte forme de retail axate pe FMCG si contine trei produse: Carpatina Forte, Carpatina Light si Carpatina Plata. Carpatina Forte este apa minerala naturala carbogazoasa si este disponibila in ambalaje de 0,5 litri, 1,5 litri si2,0 litri.

Carpatina Light este apa minerala naturala lejer carbonatata si este disponibilain ambalaje de0,5 litri, 2 litri si5 litri.

Carpatina Plata este apa minerala naturala plata si este disponibila in ambalaje de de 0,5 litri, 2 litri si 5 litri. Pet-ul are o forma diferita de cea a primelor doua sortimente.

Pe langa gama Carpatina, din portofoliul Carpatina si Lipomin mai face parte si apa minerala naturala forte Lipova. Potrivit datelor companiei,in 2007, romanii auconsumat 46 litri de apaminerala pe cap de locuitor,in crestere cu 5-6% fatade anul precedent,cresterearamanandconstanta de laan la an. Carpatinasi Lipomindetin aproximativ7% din piataromaneasca deapa mineralaimbuteliata laPET.

Cuvinte cheie:
Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila









Special

Rocada fiscala: sah mat la consum!

Modificarile propuse pentru Codul Fiscal relaxeaza povara fiscala a companiilor, dar nu incurajeaza consumul. O buna parte din veniturile persoanelor fizice vor fi taxate suplimentar cu Contributia de Asigurari Sociale (CAS) si Contributia de Asigurari Sociale de Sanatate (CASS). Reducerea TVA cu 4% se va absorbi pe lantul de...

In cautarea drumului spre crestere

Pretul,  increderea in brand si promotiile vor fi factori determinanti pentru atragerea consumatorilor in 2015. Calitatea produselor,  criteriu ce a ocupat primul loc in 2014, a scazut in importanta, ca urmare a schimbarii obiceiurilor de cumparare. Inovarea este directionata preponderent catre produse si ...

arhiva sectiunii



 

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - decembrie 2014






Retail

Mircea Bozga, PwC Romania: „In mediul online, telefonul mobil tinde sa devina principalul agent de vanzari”

Desi magazinele traditionale raman principala alegere a consumatorilor, 20% dintre acestia prefera sa faca cumparaturi online utilizand computerele personale, 10% fac cumparaturi prin intermediul tabletelor, iar 11% via telefoane mobile, arata sondajul PwC Total Retail Survey 2015, realizat pe baza raspunsurilor a 19.000 de...

Studiu Exact Cercetare si Consultanta: Hipermarketul ideal in viziunea clientilor

Clientii hipermarketurilor isi doresc ca experienta cumparaturilor sa fie una completa, care sa le asigure pe langa accesul la o gama variata de produse la cel mai mic pret, posibilitati de relaxare, de servire a mesei si chiar de fumat in cadrul magazinului. “ Clientii hipermarketurilor simt nevoia unei organizari cu...

arhiva sectiunii