Apa minerala Carpatina - relansare de toamna

Duminica, 23 Mai 2010, ora 21:39 | Vizualizari: 804

Carpatina a relansat gama de apa minerala naturala Carpatina intr-un nou ambalaj si noi caracteristici de brand. Carpatina este prezenta in hipermarketuri, cash&carry si in celelalte forme de retail axate pe FMCG si contine trei produse: Carpatina Forte, Carpatina Light si Carpatina Plata. Carpatina Forte este apa minerala naturala carbogazoasa si este disponibila in ambalaje de 0,5 litri, 1,5 litri si 2,0 litri.

Carpatina Light este apa minerala naturala lejer carbonatata si este disponibila in ambalaje de 0,5 litri, 2 litri si 5 litri.

Carpatina Plata este apa minerala naturala plata si este disponibila in ambalaje de de 0,5 litri, 2 litri si 5 litri. Pet-ul are o forma diferita de cea a primelor doua sortimente.

Pe langa gama Carpatina, din portofoliul Carpatina si Lipomin mai face parte si apa minerala naturala forte Lipova. Potrivit datelor companiei, in 2007, romanii au consumat 46 litri de apa minerala pe cap de locuitor, in crestere cu 5-6% fata de anul precedent, cresterea ramanand constanta de la an la an. Carpatina si Lipomin detin aproximativ 7% din piata romaneasca de apa minerala imbuteliata la PET.


Carpatina a relansat gama de apa minerala naturala Carpatina intr-un nou ambalaj si noi caracteristici de brand. Carpatina este prezenta in hipermarketuri, cash&carry si in celelalte forme de retail axate pe FMCG si contine trei produse: Carpatina Forte, Carpatina Light si Carpatina Plata. Carpatina Forte este apa minerala naturala carbogazoasa si este disponibila in ambalaje de 0,5 litri, 1,5 litri si2,0 litri.

Carpatina Light este apa minerala naturala lejer carbonatata si este disponibilain ambalaje de0,5 litri, 2 litri si5 litri.

Carpatina Plata este apa minerala naturala plata si este disponibila in ambalaje de de 0,5 litri, 2 litri si 5 litri. Pet-ul are o forma diferita de cea a primelor doua sortimente.

Pe langa gama Carpatina, din portofoliul Carpatina si Lipomin mai face parte si apa minerala naturala forte Lipova. Potrivit datelor companiei,in 2007, romanii auconsumat 46 litri de apaminerala pe cap de locuitor,in crestere cu 5-6% fatade anul precedent,cresterearamanandconstanta de laan la an. Carpatinasi Lipomindetin aproximativ7% din piataromaneasca deapa mineralaimbuteliata laPET.

Cuvinte cheie:
Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila





Get Adobe Flash player

Special

Atributul „Produs Românesc” crește vânzările cu minimum 5%

Trendul naționalist, prin care consumatorul este atras să cumpere mai degrabă produse autohtone în detrimentul altora din aceeași categorie din import, este tot mai prezent în rafturile retailerilor de toate felurile. Efectele acestui trend au devenit de la un an la altul mai evidente, atât pentru...

Uf! Companiile ar putea fi "obligate să doneze" alimentele în pragul expirării

O serie de inițiative legislative, la origine bine intenționate, sfârșesc prin a contraria comunitatea de afaceri din industria bunurilor de larg consum din punct de vedere principial, dar și operațional-logistic. Sub sancțiunea unor taxe usturătoare, companiile ar putea fi obligate să doneze alimentele în...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta retailului modern - 31 martie 2016


Retail

Studiu GfK privind situația retailului în 33 de țări europene

GfK a derulat un studiu - analiză a scenei de retail european, cuprinzând cele mai recente evoluții și prognoze pentru 2016. Indicatorii de piață evaluați de GfK pentru un total de 33 de țări europene analizate sunt: puterea de cumpărare, ponderea cheltuielilor populației în retail din cheltuielile totale,...

Retail la viteza optima

Flavia Florea, Key Account Consumer Panel Services, GfK Romania     In urma cu 15 ani, in Romania incepeau sa se dezvolte primele formate ale comertului modern. Comertul traditional era rege in acele vremuri, reprezentand 90% din valoarea pietei de FMCG. 12 ani mai tarziu, in prima jumatate a...

arhiva sectiunii